quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hoor je ook nooit meer wat van![]()
overratedquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hoor je ook nooit meer wat van![]()
Wel danquote:
Voor mij Pellè.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
Voor mij is de persoon van het jaar Frank de Boer.
Simpel ben ik hé.
Roemer is toch SP?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik weet dat je een hekel hebt aan de PvdA maar dit is onzin gr gr
Nou sorry Tchock maar die Malalalalalalal (sorryquote:
tja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik weet dat je een hekel hebt aan de PvdA maar dit is onzin gr gr
Nee, natuurlijk niet. Dat geldt voor bijna alle oppositieleiders, omdat het nou eenmaal oppositie is buiten campagnetijd. Overigens heb ik hem vaker dan eens langs zien komen rond de akkoorden in september, hoewel zijn partij er voor koos daar geen grote rol te spelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel danIk zie die kop nooit meer in het Nederlandse nieuws verschijnen
Oh niet gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou sorry Tchock maar die Malalalalalalal (sorry) toch echt niet hoor
![]()
Wat deed die overdreven gemaakt alsof ze de Dalai Lama was bij College Tour.
Ja, daar kiest de SP altijd voor. Schreeuwen vanaf de zijlijn maar als het erop aankomt doen ze nietsquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat geldt voor bijna alle oppositieleiders, omdat het nou eenmaal oppositie is buiten campagnetijd. Overigens heb ik hem vaker dan eens langs zien komen rond de akkoorden in september, hoewel zijn partij er voor koos daar geen grote rol te spelen.
Begrijp dat door dat schiet incident zij nu het symbool is voor vrouwenrechten en alles. Maar dat is eigenlijk natuurlijk best krom.quote:
Sweet dreams Essquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er mee an lijkt wel, ik ga te bed![]()
Dat is ongeveer het kénmerk van een oppositiepartij. Dat er wat partijen meer betrokken worden bij akkoorden is falen van de regering maar dat is niet iets waar de SP iets aan kan doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar kiest de SP altijd voor. Schreeuwen vanaf de zijlijn maar als het erop aankomt doen ze niets
Voorbeeld Jan ging hem immers voor toen ze 25 zetels hadden
truste kjoetiequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er mee an lijkt wel, ik ga te bed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |