quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Polen is ook best katholiek land toch?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma had altijd zulke bazenopmerkingen als het over het geloof ging, maar ze geloofde er heilig in.
Dat ik gelovig ben is niets nieuws hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ben je ook nog zwaar gelovig ja?
Nog net niet radicaalquote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Polen is ook best katholiek land toch?
Jongen wat zijn ze daar katholiek zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog net niet radicaal
Al hebben ze wel het hoogte Jezusbeeld ter wereld
Hoger dan Rio ja?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog net niet radicaal
Al hebben ze wel het hoogte Jezusbeeld ter wereld
Die is zo slechtquote:
06LittleBrownie.quote:
quote:
LB ontwijkt dat ze wordt gebeldquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
LB ontwijkt dat ze wordt gebeld
Trusten
Anders kijk je even waarnaar ik verwijs met mijn kloon die al jarenlang niet meer gebruikt mag worden:quote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ik gelovig ben is niets nieuws hoor
Slaap lekker LBquote:
Oh! Ik herinner me net!quote:
nee, maar het is wel club van warschauquote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij hou toch niet van dit soort supporters?
Wie?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh! Ik herinner me net!
Groetjes van Kedvesem
Cachie natuurlijkquote:
Ouwe snoepdoosquote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
Oké de rest van de avond blijf ik af van de stoofpeertjesze zijn voor morgen
Neem maar, zou de slang zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
Oké de rest van de avond blijf ik af van de stoofpeertjesze zijn voor morgen
Maar ze zijn zo lekkerquote:
Ken nog wel iets anders wat aan die zelfde omschrijvingen voldoet!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo lekkeren heet
Ja dat ga ik niet onthouden hoor, ik vond het al knap dat ik deze groetjes heb overgebrachtquote:
Verse patat is dat inderdaad ook weleensquote:Op donderdag 28 november 2013 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken nog wel iets anders wat aan die zelfde omschrijvingen voldoet!
heetquote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou daar niet echt trek meer in hebben zo laat savondsquote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huhquote:Op donderdag 28 november 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma geloofde het trouwens niet dat Jezus nooit blank had kunnen zijn.
Dat blijft er in zitten natuurlijk.
Jezus is een Ariër van 1,85 natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Uit het midden-oostenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus is een Ariër van 1,85 natuurlijk.
Dat zou wel erg steken natuurlijk als het een neger blijkt te zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ligt er aan op welk moment van de dagquote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verse patat is dat inderdaad ook weleens
Ik ontbijt nu helemaal niet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou daar niet echt trek meer in hebben zo laat savondsDan moet ik echt wat anders hebben om te eten
![]()
Maar ik heb een vreemd eetpatroon en smaak. In de ochtend krijg ik ook niks anders weg dan pindakaas op broodWorst of iets hoef ik echt niet te proberen
in de middag dan weer wel als ik al wat gegeten heb
Kan veel snot in die neusquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus kwam uit het midden oosten in een tijd dat de mensen daar ongeveer 1,50 waren. Dus het was een dwergje met zo'n gezicht:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk moment van de dag. Maar vaak wel ja
Koffie is smerig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk soms dat ik debiel ben, omdat ik geen koffie lust.
ik zit nu aan de Lays Stokbroodje Kruidenboterquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik had van de lidl chips met brie-cranberry smaak; niks van terug te vinden in de chips. Niet kopen
Dan ben ik ook debiel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
Ja nee hij had lang haar jaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus kwam uit het midden oosten in een tijd dat de mensen daar ongeveer 1,50 waren. Dus het was een dwergje met zo'n gezicht:
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Soms komen er op het werk mensen om 11 uur 's morgens al patat bestellen
Iets zegt me dat dat ook niet heel onverwacht wasquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik had van de lidl chips met brie-cranberry smaak; niks van terug te vinden in de chips. Niet kopen
Ik lust ook geen koffie, maar het ruikt wel heerlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohja, maar die is wel lekker ja!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nu aan de Lays Stokbroodje Kruidenboter
Best lekker, maar om nou te zeggen dat het daar naar smaakt
Al met al een rare Jack Russell.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
Die hond in de OP heet trouwens Olive en is een Jack Russell
En die vervangt een van de rendieren van father Christmas
De hond begrijp namelijk dat ze persoonlijk wordt gevraagd 'all of the other reindeer'![]()
![]()
![]()
Zo'n leuke film
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Zijn het dan typetjes?
![]()
Daar heb je gelijk in jaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat ook niet heel onverwacht was
Hallelujahquote:
Dat probeerde ik mijn oma ook uit te leggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deel 1quote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al met al een rare Jack Russell.
zekerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, maar die is wel lekker ja!
Pff, herkenbaar. Pak een bakjequote:Op donderdag 28 november 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker
moet uitkijken anders zit die zak er zo in
Heb je haar nieuwe film al gezien?quote:
GA EVEN NIET HATEN OP ELLEN PAGEquote:
waarom niet?quote:
Ze is knap als ze normaal kijkt maar die hierboven vind ik irritantquote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GA EVEN NIET HATEN OP ELLEN PAGE
The East? Heb hem al wel op schijf, moet ik nog tijd voor vrij makenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je haar nieuwe film al gezien?
Iemand die eens stevig genomen zou moeten wordenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een jood blijft een jood. Jezus rende zelfs weg over water.
Omdat je dan geen seks hebt.quote:
Ze is leuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze is knap als ze normaal kijkt maar die hierboven vind ik irritant
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand die eens stevig genomen zou moeten worden
Ik bied me vrijwillig aan. One for the team enzoquote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bied me hierbij aan als vrijwilligerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bied me vrijwillig aan. One for the team enzo
Sortedquote:Op donderdag 28 november 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bied me hierbij aan als vrijwilliger
heb ik nu ook niet tochquote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je dan geen seks hebt.
Want?quote:
Doe je niet meer Hot or Not?quote:
Olive the other reindeer niet kennenquote:
Ja ik ook niet. Maar nu mag je het nog krijgen. Dan niet meer.quote:
nee johquote:
Nee Stu, niet in de war raken. JIJ zou eens stevig genomen moeten wordenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
wtf is dat nu weerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Olive the other reindeer niet kennen
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Olive the other reindeer niet kennen
ik hoef geen internet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ook niet. Maar nu mag je het nog krijgen. Dan niet meer.
En heb je daar internet?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eva Green is mijn popje
Keep telling yourself thatquote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
I'm cool, I'm hot, I'm everything you're not![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe mee. Een vredig en rustig bestaan, en kindertjes in Afrika condooms afraden.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eva Green is mijn popje
American Horror Storyquote:Op donderdag 28 november 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Emma Roberts
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
Internet viel uit begon helemaal te zweten.
Verstandigquote:Op donderdag 28 november 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
pissen en slapen. In die volgorde.
au revoirquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof niet dat Eva Green helemaal mijn ding is. Niet dat ik haar ken overigens, wellicht zou dat helpen.
En hoe kan het alweer 00:00 zijn... dag
Zij is een van de weinige waarvan ik echt denk dat ze ook echt heel erg leuk is irl. En vind der gewoon echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof niet dat Eva Green helemaal mijn ding is. Niet dat ik haar ken overigens, wellicht zou dat helpen.
Adieuquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Thnxquote:
Nee hoorquote:
Ze komt me vaag ergens bekend voor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is ook echt heel mooi
Ik ken der alleen van Percy Jacksonquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze komt me vaag ergens bekend voor.
Mooie ogenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel iets, al kan ik niet zeggen wat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit deel ik en daarom vind ik haar waarschijnlijk ook zo mooi. Hou niet van perfecte vrouwen ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets, al kan ik niet zeggen wat.
De ogen zijn mooi, maar haar gezicht heeft verder een aparte vorm.
Ze lijkt totaal buiten proportiequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
mooie ogenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jij mag niks zeggen, die vrouw die jij mooi vind is al helemaal niks.quote:
Dat hoor ik wel vaker, maar alleen van vrouwen. Best apart.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit deel ik en daarom vind ik haar waarschijnlijk ook zo mooi. Hou niet van perfecte vrouwen ofzo.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen, die vrouw die jij mooi vind is al helemaal niks.
Wie dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HATERquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrouw moet gewoon meer hebben dan alleen mooi uiterlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker, maar alleen van vrouwen. Best apart.
Lelijke borsten.quote:
Kookkunsten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrouw moet gewoon meer hebben dan alleen mooi uiterlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tchock zn vrouw.. Niks mis mee maar echt, er zijn zó veel meer mooiere vrouwen
Geld, een titel, gevoel voor humor, geduld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrouw moet gewoon meer hebben dan alleen mooi uiterlijk.
Aldo, jij bent echt het typetje: dikke tieten en huge ass ofniet?quote:
?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geld, een titel, gevoel voor humor, geduld.
Aldo is een proleetquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo, jij bent echt het typetje: dikke tieten en huge ass ofniet?
Wat?quote:
1 en 3 hoeven van mij absoluut niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Dikke tieten, strak lijfie, lekker laagie make-up erop
Die tieten horen anders wel bij der lichaam en nemen nogal een prominente plek in beslagquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de tieten, ze heeft gewoon een prachtig gezicht + figuur
Van mij ook niet. Ik deed alleen even Jokertje naquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
1 en 3 hoeven van mij absoluut niet.
Wat voor titelquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo is een proleet
[..]
Wat?Dat is toch niet raar?
Vrouwen die het woord `tieten'' gebruiken voor hun borsten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die tieten horen anders wel bij der lichaam en nemen nogal een prominente plek in beslag
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo, jij bent echt het typetje: dikke tieten en huge ass ofniet?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo is een proleet
[..]
Wat?Dat is toch niet raar?
Zonder prominente tieten is ze nog steeds mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die tieten horen anders wel bij der lichaam en nemen nogal een prominente plek in beslag
Ik zeg vaak tietjes. Maar dan heb ik het over mezelf, appeltietjes noem ik het dan zelfsquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die het woord `tieten'' gebruiken voor hun borsten.
Ja, ik zou zeggen.. pak eens een foto die niet zo bewerkt isquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder prominente tieten is ze nog steeds mooi
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder prominente tieten is ze nog steeds mooi
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Dikke tieten, strak lijfie, lekker laagie make-up erop
Ze had het nu over die van iemand andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die het woord `tieten'' gebruiken voor hun borsten.
Nee johquote:
Tieten, zo overratedquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gravin voldoet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor titelWil je een arts of advocate of gravin of nog iets anders?
Geeft niet aldo. We kunnen niet allemaal zo top zijn.quote:
Nog steeds prachtig argument invalidequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou zeggen.. pak eens een foto die niet zo bewerkt is
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog steeds prachtig argument invalide
[ afbeelding ]
Je juicht wel maar je bent niet blijquote:
Sorry man.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
Mijn smaak vrouwen worden hier niet gepost.
Wat is jouw smaak vrouwen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
Nee je staat niet gesandwiched tussen ons inquote:
prima getalquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je staat niet gesandwiched tussen ons inLB en ik zijn lekker aan het knuffelen op de top
Jawelquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je juicht wel maar je bent niet blij
quote:
Dan had je voor 14 gegaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
JawelWant anders had ik 13 keer aan top gestaan deze maand
13 brengt ongeluk
Neequote:
Ik las priemgetal en vroeg me af hoe je dat zo snel wist en toen bedacht ik me dat het deelbaar is door 2 en wilde ik je gaan corrigeren en tóen pas las ik wat er stondquote:
verpest het nou niet, dat is gewoon een super leuk mens, en jij verpest hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vind ik der wel mooi Tchock. Leuk haar ook!
doe danquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
oei Inso, 420-0 is wel een stevigequote:
Trio?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vind ik der wel mooi Tchock. Leuk haar ook!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las priemgetal en vroeg me af hoe je dat zo snel wist en toen bedacht ik me dat het deelbaar is door 2 en wilde ik je gaan corrigeren en tóen pas las ik wat er stond
Ze kan mooi op foto's staan maar het is écht niet mijn smaak en ik snap daarom ook ecnit hoe je haar de mooiste vrouw kunt vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verpest het nou niet, dat is gewoon een super leuk mens, en jij verpest het![]()
Cutequote:
wow, wtf, met deze snelheid heeft ze me zo ingehaaldquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 28-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 429 essnhills
02. 321 LittleBrownie
03. 278 Crack_
04. 208 Ezell
05. 207 Fok-it
06. 205 VoornaamAchternaam
07. 196 Stuart
08. 177 Tjacka
09. 158 Insomnia_
10. 113 Etsu
11. 107 xcachet
12. 104 supersof
13. 101 AldoTheApache
14. 100 Tchock
15. 079 nodig
16. 067 Muto
17. 062 gianni61
18. 051 Littlerabbit
19. 047 the-brother-of-uzunumaki
20. 034 Marco001
Reeks-statistieken!
In bewegende beelden is ze nog beter dan op foto'squote:Op vrijdag 29 november 2013 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze kan mooi op foto's staan maar het is écht niet mijn smaak en ik snap daarom ook ecnit hoe je haar de mooiste vrouw kunt vinden. Daarnaast valt ze naast die bewerkte foto's enzo gewoon beetje tegen
. MAAR JIJ MAG DAT VINDEN
Maak nou niet hier een discussie vanquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze kan mooi op foto's staan maar het is écht niet mijn smaak en ik snap daarom ook ecnit hoe je haar de mooiste vrouw kunt vinden. Daarnaast valt ze naast die bewerkte foto's enzo gewoon beetje tegen
Preciesquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, wtf, met deze snelheid heeft ze me zo ingehaald
Top 50 van 01-11-2013 t/m 29-11-2013
Echt?quote:
In dat tv programma vind ik der juist echt niet mooi.. foto's zijn wel beter vind ik danquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
In bewegende beelden is ze nog beter dan op foto's
Ik ken haar dan ook voornamelijk van Communityquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe wil je een discussie voeren over iemand zn mening?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak nou niet hier een discussie van
Blauwe ogen en blonde haren.quote:
Omdat haar neus net te groot is?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In dat tv programma vind ik der juist echt niet mooi.. foto's zijn wel beter vind ik dan
Je gaat er zo fel tegeninquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe wil je een discussie voeren over iemand zn mening?
Ja, daar vind ik der minder.. maarja moet ook wel voor die seriequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ken haar dan ook voornamelijk van Community
Voorlopig sta ik nog niet eens in de top 500quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, wtf, met deze snelheid heeft ze me zo ingehaald
Katie Meluaquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak vrouwen dan?
En van Cachie hebben we ook nog geen foto gepost
Oh nog maar een paar, zou moeten lukkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
PreciesTop 50 van 01-11-2013 t/m 29-11-2013
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (921348)
01 9865 essnhills 1.07%
02 7776 Karina 0.84%
03 6336 Insomnia_ 0.69%
04 6260 DonnieDarkno 0.68%
05 6146 Mexicanobakker 0.67%
06 6050 Ajacied422 0.66%
07 5728 Tjacka 0.62%
08 5517 Toto69 0.6%
09 5208 johannes_vermeer 0.57%
10 4675 LittleBrownie 0.51%
11 4422 Fok-it 0.48%
12 4345 GGMM 0.47%
13 3962 d4v1d 0.43%
14 3885 Pino112 0.42%
15 3883 Stuart 0.42%
16 3773 deadprez 0.41%
17 3556 ToT 0.39%
18 3324 Littlerabbit 0.36%
19 3287 tong80 0.36%
20 3150 xcachet 0.34%
21 3120 supersof 0.34%
22 3094 Rezania 0.34%
23 2953 kapiteintje 0.32%
24 2877 VoornaamAchternaam 0.31%
25 2851 gianni61 0.31%
26 2844 Dagoduck 0.31%
27 2840 RensAjacied 0.31%
28 2725 chufi 0.3%
29 2720 sp3c 0.3%
30 2681 Gramulanion 0.29%
31 2667 Specularium 0.29%
32 2638 Uccie 0.29%
33 2551 LovelyLady 0.28%
34 2550 Crack_ 0.28%
35 2531 AldoTheApache 0.27%
36 2515 Tchock 0.27%
37 2494 alors 0.27%
38 2453 Ezell 0.27%
39 2412 Cavaliers 0.26%
40 2406 Viro 0.26%
41 2363 JR-Style-93 0.26%
42 2322 Muto 0.25%
43 2277 Amarantha 0.25%
44 2239 Elan 0.24%
45 2224 Greys 0.24%
46 2194 Dven 0.24%
47 2182 TheGirlNextDoor 0.24%
48 2136 Murdera 0.23%
49 2130 Disana 0.23%
50 2078 Dj_Day-V 0.23%
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
je hevbt zo de 40k te pakkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorlopig sta ik nog niet eens in de top 500
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik der minder.. maarja moet ook wel voor die serie. Beetje tuttig
Dat mag geen probleem zijn inderdaad over 2 dagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh nog maar een paar, zou moeten lukken
Aldo, wat vind jij van Loka?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sla haar heel hard, ook namens mij
Hm, wel goedgekeurd ja.quote:
hoezo? en pics?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo, wat vind jij van Loka?
Is te doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag geen probleem zijn inderdaad over 2 dagen
Je hebt haar toch op cam gezien, boefje.quote:
Goed dat je het zegt. Ik had mijn opmerking uiteraard al klaar liggen.quote:
ja ik ben dat al weer vergetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar toch op cam gezien, boefje.
Omdat ik haar tof vind.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik had mijn opmerking uiteraard al klaar liggen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik ben dat al weer vergeten
Ja Kaneel, ik ontmoet wel meer meisjes, dus ik herinner me niet iedereenquote:
Lief dagboekquote:
Ok.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja Kaneel, ik ontmoet wel meer meisjes, dus ik herinner me niet iedereen
ja hequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:25 schreef Crack_ het volgende:
Ezell? Die Anna Alicia is inderdaad echt heel erg lelijk MET make-up. Zo zonde, ik vind der echth eel mooi zonder
quote:
Crackiequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Wie vinden jullie de persoon van het jaar?
Ezellquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Mezelfquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Stuartquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind die hele stijl ook niet bij der passenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
schrok mij kapot toen ik een foto met zag
FOK!, politiek, muziek?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
quote:
Nee ik weet wat je bedoeltquote:
Zonder ziet ze er leuk uit, met niet zo. Best raar. Make-up hoort andersom te werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind die hele stijl ook niet bij der passen. Misschien krijgt ze nu allemaal complimentjes dat ze zo mooi is zonder make-up en blijft ze zo!
Link?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een ask.fm gevonden van een strijder in Syrië.
Erg interessant.
Einde bericht.
Haha jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder ziet ze er leuk uit, met niet zo. Best raar. Make-up hoort andersom te werken.
Stylo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een ask.fm gevonden van een strijder in Syrië.
Erg interessant.
Einde bericht.
ja, tenzij je er teveel op plemptquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder ziet ze er leuk uit, met niet zo. Best raar. Make-up hoort andersom te werken.
Ik ga voor Roemer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik weet wat je bedoeltIk heb echt geen idee.
![]()
Politiek gezien sowieso niemand
idkquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja. Maar misschien hoort dat excentrieke beetje bij die danswereld
Ik durf niet te lachen.quote:
Geen idee. Zijn wel meer mensen die het verdienen. John Kerry, de Paus, Crack, Malala Yousafzaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |