Aldo is een proleetquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo, jij bent echt het typetje: dikke tieten en huge ass ofniet?
Wat?quote:
1 en 3 hoeven van mij absoluut niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Dikke tieten, strak lijfie, lekker laagie make-up erop
Die tieten horen anders wel bij der lichaam en nemen nogal een prominente plek in beslagquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de tieten, ze heeft gewoon een prachtig gezicht + figuur
Van mij ook niet. Ik deed alleen even Jokertje naquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
1 en 3 hoeven van mij absoluut niet.
Wat voor titelquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo is een proleet
[..]
Wat?Dat is toch niet raar?
Vrouwen die het woord `tieten'' gebruiken voor hun borsten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die tieten horen anders wel bij der lichaam en nemen nogal een prominente plek in beslag
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo, jij bent echt het typetje: dikke tieten en huge ass ofniet?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo is een proleet
[..]
Wat?Dat is toch niet raar?
Zonder prominente tieten is ze nog steeds mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die tieten horen anders wel bij der lichaam en nemen nogal een prominente plek in beslag
Ik zeg vaak tietjes. Maar dan heb ik het over mezelf, appeltietjes noem ik het dan zelfsquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die het woord `tieten'' gebruiken voor hun borsten.
Ja, ik zou zeggen.. pak eens een foto die niet zo bewerkt isquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder prominente tieten is ze nog steeds mooi
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder prominente tieten is ze nog steeds mooi
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Dikke tieten, strak lijfie, lekker laagie make-up erop
Ze had het nu over die van iemand andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die het woord `tieten'' gebruiken voor hun borsten.
Nee johquote:
Tieten, zo overratedquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gravin voldoet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor titelWil je een arts of advocate of gravin of nog iets anders?
Geeft niet aldo. We kunnen niet allemaal zo top zijn.quote:
Nog steeds prachtig argument invalidequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou zeggen.. pak eens een foto die niet zo bewerkt is
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog steeds prachtig argument invalide
[ afbeelding ]
Je juicht wel maar je bent niet blijquote:
Sorry man.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
Mijn smaak vrouwen worden hier niet gepost.
Wat is jouw smaak vrouwen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
Mijn smaak vrouwen worden hier niet gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |