Uit het midden-oostenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus is een Ariër van 1,85 natuurlijk.
Dat zou wel erg steken natuurlijk als het een neger blijkt te zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma geloofde het trouwens niet dat Jezus nooit blank had kunnen zijn.
Dat blijft er in zitten natuurlijk.
Ligt er aan op welk moment van de dagquote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verse patat is dat inderdaad ook weleens
Ik ontbijt nu helemaal niet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou daar niet echt trek meer in hebben zo laat savondsDan moet ik echt wat anders hebben om te eten
![]()
Maar ik heb een vreemd eetpatroon en smaak. In de ochtend krijg ik ook niks anders weg dan pindakaas op broodWorst of iets hoef ik echt niet te proberen
in de middag dan weer wel als ik al wat gegeten heb
Kan veel snot in die neusquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus kwam uit het midden oosten in een tijd dat de mensen daar ongeveer 1,50 waren. Dus het was een dwergje met zo'n gezicht:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk moment van de dag. Maar vaak wel ja
Koffie is smerig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk soms dat ik debiel ben, omdat ik geen koffie lust.
ik zit nu aan de Lays Stokbroodje Kruidenboterquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik had van de lidl chips met brie-cranberry smaak; niks van terug te vinden in de chips. Niet kopen
Dan ben ik ook debiel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
Ja nee hij had lang haar jaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus kwam uit het midden oosten in een tijd dat de mensen daar ongeveer 1,50 waren. Dus het was een dwergje met zo'n gezicht:
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Soms komen er op het werk mensen om 11 uur 's morgens al patat bestellen
Iets zegt me dat dat ook niet heel onverwacht wasquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik had van de lidl chips met brie-cranberry smaak; niks van terug te vinden in de chips. Niet kopen
Ik lust ook geen koffie, maar het ruikt wel heerlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohja, maar die is wel lekker ja!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nu aan de Lays Stokbroodje Kruidenboter
Best lekker, maar om nou te zeggen dat het daar naar smaakt
Al met al een rare Jack Russell.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
Die hond in de OP heet trouwens Olive en is een Jack Russell
En die vervangt een van de rendieren van father Christmas
De hond begrijp namelijk dat ze persoonlijk wordt gevraagd 'all of the other reindeer'![]()
![]()
![]()
Zo'n leuke film
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Zijn het dan typetjes?
![]()
Daar heb je gelijk in jaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat ook niet heel onverwacht was
Hallelujahquote:
Dat probeerde ik mijn oma ook uit te leggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deel 1quote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al met al een rare Jack Russell.
zekerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, maar die is wel lekker ja!
Pff, herkenbaar. Pak een bakjequote:Op donderdag 28 november 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker
moet uitkijken anders zit die zak er zo in
Heb je haar nieuwe film al gezien?quote:
GA EVEN NIET HATEN OP ELLEN PAGEquote:
waarom niet?quote:
Ze is knap als ze normaal kijkt maar die hierboven vind ik irritantquote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GA EVEN NIET HATEN OP ELLEN PAGE
The East? Heb hem al wel op schijf, moet ik nog tijd voor vrij makenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je haar nieuwe film al gezien?
Iemand die eens stevig genomen zou moeten wordenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een jood blijft een jood. Jezus rende zelfs weg over water.
Omdat je dan geen seks hebt.quote:
Ze is leuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze is knap als ze normaal kijkt maar die hierboven vind ik irritant
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand die eens stevig genomen zou moeten worden
Ik bied me vrijwillig aan. One for the team enzoquote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bied me hierbij aan als vrijwilligerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bied me vrijwillig aan. One for the team enzo
Sortedquote:Op donderdag 28 november 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bied me hierbij aan als vrijwilliger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |