Dat denk ik ook altijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:53 schreef Tjacka het volgende:
Mijn motoriek is heel goed als ik heb gedronken.
Mijnes niet. Ik raak standaard lenzen kwijt enzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:53 schreef Tjacka het volgende:
Mijn motoriek is heel goed als ik heb gedronken.
Dan zal ze vast wel onder invloed van wat meer zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
Ik hoor soms echt van die rare verhalen van meiden die op zuipvakanties zijn geweest.
Een zo'n meisje die kende verloor onderweg naar huis steeds meer kledingstukken (warm?).
Uiteindelijk bewusteloos geraakt ofzoiets en toen door willekeurige medefeestgangers op de rug naar huis gebracht (wel in bijzijn van haar vriendinnen)
En onderweg de laatste stukjes kleding verloren, ook haar ondergoed
Ik voel je broeder.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Haha mijn motoriek is al kut als ik nuchter ben
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
Ik hoor soms echt van die rare verhalen van meiden die op zuipvakanties zijn geweest.
Een zo'n meisje die kende verloor onderweg naar huis steeds meer kledingstukken (warm?).
Uiteindelijk bewusteloos geraakt ofzoiets en toen door willekeurige medefeestgangers op de rug naar huis gebracht (wel in bijzijn van haar vriendinnen)
En onderweg de laatste stukjes kleding verloren, ook haar ondergoed
Nee, dat kind zuipt echt veel te veel. Ook als ze met mensen is die ze nog maar net kent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal ze vast wel onder invloed van wat meer zijn geweest.
Komt vanzelf wel bij zinnen ooit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat kind zuipt echt veel te veel. Ook als ze met mensen is die ze nog maar net kent.
in haar kist misschienquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wáár, dat is de vraag. Inzetten kan nu!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |