Mooi he?! Is mijn 200e in deze reeksquote:
Oh, van een jongen? *winkwinkquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg een uitnodiging voor de gaykroeg.
Ja, tijdens de introductie week. Hij liep in een SP-jasje, vandaar dat ik er aan moest denken.quote:
Hij rukte met links zeker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, tijdens de introductie week. Hij liep in een SP-jasje, vandaar dat ik er aan moest denken.
GroenLinksquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Van GroenLinks kreeg ik ook een keer wat. Maar ik weet niet meer precies wat.
een flyerquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Van GroenLinks kreeg ik ook een keer wat. Maar ik weet niet meer precies wat.
ik heb eigenlijk niks met politiekquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
Ik heb eigenlijk niets met links zeg maar
Ik ook niet maar ik ben rechtsquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk niks met politiek
Geen idee.quote:
It wasn't mequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef Tchock het volgende:
Om de paar dagen moeten jullie verkondigen dat jullie alles wat links is haten maar Tofik Dibi niet.
Ik kan dat figuur niet uitstaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef Tchock het volgende:
Om de paar dagen moeten jullie verkondigen dat jullie alles wat links is haten maar Tofik Dibi niet.
Nou als jij je een maand laat neuken door een jongen ben je ook niet hetero hoor schatquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Tijdje gedate. Na een maand vertelde ik hem dat ik niet gay was. Een maand lang zijn lul in een hetero gestopt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
Barack Obama is voor mij de persoon van 2013.
Mijn humor wordt hier niet gelijk opgepaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als jij je een maand laat neuken door een jongen ben je ook niet hetero hoor schat![]()
Ik probeer het onderwerp politiek eigenlijk zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik al voorspeld enkele dagen terug.
Ik ook. Maar het mislukt dagelijks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer het onderwerp politiek eigenlijk zoveel mogelijk te vermijden
Ik ken je niet dus ik heb geen idee. Tjacka bijv. claimt ook hetero te zijn maar zeurt al dagen om een strap-on dildo in zijn reetquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn humor wordt hier niet gelijk opgepakt
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Geloof het of niet, maar als het aan de lezers van het Amerikaanse blad Time ligt, wordt Miley Cyrus gekozen tot 'Person of the Year'. Met maar liefst 28 procent van de stemmen staat de 21-jarige popdiva bovenaan in de poll van genomineerden''
Tot zover mijn vertrouwen in de Amerikaanse bevolking.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus ik heb geen idee. Tjacka bijv. claimt ook hetero te zijn maar zeurt al dagen om een strap-on dildo in zijn reet
Gelukkig stemmen hun niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Geloof het of niet, maar als het aan de lezers van het Amerikaanse blad Time ligt, wordt Miley Cyrus gekozen tot 'Person of the Year'. Met maar liefst 28 procent van de stemmen staat de 21-jarige popdiva bovenaan in de poll van genomineerden''
Tot zover mijn vertrouwen in de Amerikaanse bevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |