In 2005 ontstaat er een rel tussen Kimo en Lange Frans & Baas B, als gevolg van een disstrack ("De Waarheid") waarin de rapper beweert seks te hebben gehad met het zusje van Baas B. Dit loopt uit op een vechtpartij op het Marie Heinekenplein in Amsterdam. Bij deze rel zou de auto van Baas B bewerkt zijn met een honkbalknuppelquote:
Waarom?quote:
daarom zoveel mogelijk solo beperkt groepje die je vertrouwtquote:
omdat het zo isquote:
deze zin snap ik nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom zoveel mogelijk solo beperkt groepje die je vertrouwt
Kimoquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 2005 ontstaat er een rel tussen Kimo en Lange Frans & Baas B, als gevolg van een disstrack ("De Waarheid") waarin de rapper beweert seks te hebben gehad met het zusje van Baas B. Dit loopt uit op een vechtpartij op het Marie Heinekenplein in Amsterdam. Bij deze rel zou de auto van Baas B bewerkt zijn met een honkbalknuppel
Watskeburt dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat het zo is
[..]
deze zin snap ik niet
Lemon Chickenquote:
Kip met een zout en kruidenkorst in de oven, gestoomde broccoli erbij en rijst?quote:
Chicken mc-nuggets, 9 stuks, bbqsaus.quote:
20 stuks x 2 na het zuipen en blowenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chicken mc-nuggets, 9 stuks, bbqsaus.
Je mag, als je wil ook dm'enquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Laat maar zitten, denk dat het slimmer is om mijn mond nu even te houden.
Joa dat gaat nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip met een zout en kruidenkorst in de oven, gestoomde broccoli erbij en rijst?
Hmm, zal eens kijkenquote:
40 stuks? teringquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
20 stuks x 2 na het zuipen en blowen
Oh, wat is dat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Ja Ezell je mag dm-en
En Crack waarom negeer je me?
Lemon Chicken is echt kanjer lekker
Jawel, maar geen eckte kipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |