Oh doe jouw moeder ook maar de groetjes trouwensquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee waarom ik nu op FOK! zit
weer weg gr gr
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
snap echt niet dat mensen dat volhouden
Toen ik naar mijn hotelkamer liep en recht voorover neer plofte, en niks meer uit kon brengen had ik het wel ook gezien voor 2 avondenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
snap echt niet dat mensen dat volhouden
op zuipvakantiequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer?
gvd blijf ik toch weer hangen
ik vind één zo'n dag al meer dan genoeg en dat doe ik al nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik naar mijn hotelkamer liep en recht voorover neer plofte, en niks meer uit kon brengen had ik het wel ook gezien voor 2 avonden
Vriend met wie ik toen ging heeft me echt paar keer in m`n gezicht geslagen om te kijken of ik nou bij bleefquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik vind één zo'n dag al meer dan genoeg en dat doe ik al niet
veel te veelquote:
mijn godquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vriend met wie ik toen ging heeft me echt paar keer in m`n gezicht geslagen om te kijken of ik nou bij bleef
Ambulance bellen? Neuh..
Jij was 10 dagen toch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
veel te veel
zat voor 400 eu inclusief vlucht 10 dagen in Albufeira, maar ik denk dat er 2 keer zoveel daar nog eens is uitgegeven
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
veel te veel
zat voor 400 eu inclusief vlucht 10 dagen in Albufeira, maar ik denk dat er 2 keer zoveel daar nog eens is uitgegeven
Ja dat is mijn probleem dus beetjequote:
Ik vind weinig drinken ook geen klap aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is mijn probleem dus beetjeIk drink amper maar als ik dan eens flink uitga, drink ik ook flink
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vriend met wie ik toen ging heeft me echt paar keer in m`n gezicht geslagen om te kijken of ik nou bij bleef
Ambulance bellen? Neuh..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |