abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133701607
Zwangerschap & geboorte

27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
05 december: P8 (papa)
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
10 juni: JaleesaJoia
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***

2 juli: BlueEyes
11 juli: LaLouchi
29 juli: Tennisballetje

3 augustus: Sugarsnap

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_133701628
Laat maar weten of ik iets moet wijzigen.
Ga nu eerst weer verder slapen, dus het kan even duren :)
pi_133701688
Hier nog een die weer in bed is gedoken! Buik is erg rustig...
pi_133701765
Jaleesa, als je geen goed gevoel hebt bij de gyn en ook niet bij de interne en de cardio, wegwezen dan. Ander ziekenhuis opzoeken. Je hebt nog een flink zorgtraject voor je liggen namelijk.
pi_133701951
*Klopt aan de deur bij de top 10* Beetje doorlopen! :X
pi_133702138
KP lektetten :D

Nobono bijna in de top 10. *O* nog even en je bent papa. O+

JJ wat een eikel die vent. Zoals Wup zegt... op zoek naar een beter ziekenhuis. Zo wil je niet nog 6 maanden behandeld worden lijkt me.
pi_133702162
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 08:35 schreef NoBoNo het volgende:
*Klopt aan de deur bij de top 10* Beetje doorlopen! :X
Doe eens niet zo ongeduldig :D :P

Jaleesa, wat WupWup zegt, als je zo wordt behandeld moet je meteen weg daar hoor :N
pi_133702292
Oh en 31 week!

Lekkende tetten, pijnlijke tetten! *O* tetten!!!! *O* *O* :X
pi_133703105
KP, je lijf doet het dus prima! :D Hier nog niks gezien... En zo brak geslapen, vriend kon niet slapen vanwege vanalles en toen heb ik dus ook twee uur wakker gelegen :O
  donderdag 28 november 2013 @ 10:09:44 #10
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133703433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:07 schreef NoBoNo het volgende:
Oh en 31 week!

Lekkende tetten, pijnlijke tetten! *O* tetten!!!! *O* *O* :X
Die Bonobo-aapdrift blijft aanwezig hè? :P

--

Meld! Met voorwerk! Maar weinig spannends vindt mijn hoofd nog, dus het valt waarschijnlijk wel mee.
pi_133703626
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

--

Meld! Met voorwerk! Maar weinig spannends vindt mijn hoofd nog, dus het valt waarschijnlijk wel mee.
Maar toch spannend!! Oeeeeh *O*

KP, lekkende tieten, je lichaam reageert idd top. Laten we het maar als een voordeel zien voor straks ;), als je borstvoeding wikt geven dan :')
♥ J & S
  donderdag 28 november 2013 @ 10:23:17 #12
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133703716
quote:

[..]

Rrrrrrrrrrr....hubba hubba! :P
Als iedereen nou eens wat meer als de Bonobo zou zijn, zou het er een stuk vrediger aan toe gaan op deze aardkloot. Bovendien zou het ook een stuk bevredigender zijn... O-)
  donderdag 28 november 2013 @ 10:41:43 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133704138
Skips, voorwerk! Spannend! *O*

Ik had vanmorgen een groei-echo, baby heeft het heel erg naar z'n zin bij me, want is wat aan de grote kant (hoofdje op P98). Verder helemaal volgens het boekje, hij was alleen wat aan het slaapkoppen O+.
KuikenGuppy
  donderdag 28 november 2013 @ 10:57:19 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133704422
Spannend skips :D

En Burdie fijn dat alles verder volgens het boekje gaat :)

Vandaag 12 weken en vanochtend echo gehad en uitslag combinatietest.

Syndroom van Down: 1:13709, syndroom van Edwards 1: 31915 en syndroom van Patau 1: 100636 *O* Uitslagen van het ziekenhuis waren ook binnen en ook helemaal goed.

En op de echo zag alles er ook fantastisch uit. Alles is goed bekeken: hart, longen, armen en beentjes, hoofdje :) Placenta ligt aan de voorkant dus het zal nog een tijd duren voor ik iets voel.

Ennnnn... het meest opzienbarende nieuws: hij kon met 85% zekerheid zeggen dat het een jongetje is :D O+

In week 16 wil ik een pretecho plannen, kijken of het dan nog steeds een jongetje is :+ ik was zo overtuigd van een meisje _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133704475
Chanty wat een mooi nieuws! O+ En waarschijnlijk een jongetje. Moet je omschakelen nu? :D

Meld, zonder voorwerk. :P Vanmiddag het vorige topic bijlezen.

Skips, spannend! *O* Voorwerk leverde me vorige zwangerschap 3 cm op zonder er wat voor te hoeven doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133704481
mooie scores chanty!

Nobo, van mij hoeft het niet zo snel hoor... pfff, gaat allemaal veel te hard hier!

zand weer baby gespiekt O+

JJ stomme arts -O-

rest vergeten.

oh, mezelf nog: misselijkheid is minder geworden. Ben echt reuzebeniewd hoe de kleine meneer er bij ligt, of ie echt in lanceerpositie is gaan liggen. Je ziet hem zo goed liggen joh, vooral als ik plat op mijn rug lig. Vind dat echt bizar hoor, zo'n kleine alien onder je huid. O+
morgen weer controle vk.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 11:01:32 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133704515
Wat leuk Chanty :D fijn dat je een goede uitslag had! Wel dapper om zo vroeg al iets over het geslacht te roepen, de meeste echoscopisten wagen zich daar nog niet aan. Maar misschien was het overduidelijk? ;).

Pretecho is sowieso heel leuk O+.
KuikenGuppy
pi_133704538
quote:

[..]

--

*O* Ik heb best wel lang voorwerk gehad, maar ik weet bijna zeker dat dat heeft bijgedragen aan de duur van mijn bevalling. Voorwerkt helpt! :*
pi_133704573
oh skipp heeft voorwerk! spannend hoor!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 11:10:44 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133704731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:02 schreef Limone het volgende:

[..]

*O* Ik heb best wel lang voorwerk gehad, maar ik weet bijna zeker dat dat heeft bijgedragen aan de duur van mijn bevalling. Voorwerkt helpt! :*
Hoeft niet maar ik hoop het voor Skips :*
pi_133706058
Merk echt dat ik moe wordt. Ben echt niet scherp, vergeet dingen en concentratie vermogen van nul.

Daarom ook weinig reactie op posts, sorry! Blij met de kladblokposts. Leef wel met iedereen mee hoor! Voel me al echt een ervaren rot, hahaha.

Probeer het overtijd gaan een beetje los te laten, babe heeft het blijkbaar goed.
pi_133706059
Skippy voorwerk! *O*

Chanty wat een mooie uitslag van de combinatietest! En een 85% jongetje. O+

Daarover gesproken... ondanks dat de uitslag bij ons goed was is er toch een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: "de uitslag is bij een tweeling minder betrouwbaar". Ik heb zelfs een commode die ik op MP had gevonden niet genomen. Toen we er waren om het ding te bezichtigen bleek dat het kindje waar hij van was down had. Ik kan het niet uitleggen en ik kan me ook voorstellen dat mensen het vreemd vinden dat ik er zo mee bezig ben, maar die commode voelde als jinxen ofzo. En eigenlijk heb ik alles mee, mijn leeftijd, de testuitslag etc., maar het gaat gewoon niet uit mijn hoofd. Ik ben er echt dagelijks mee bezig en ik begin het zo langzamerhand niet leuk meer te vinden en ik weet echt niet wat ik er nu mee moet. :(
  donderdag 28 november 2013 @ 12:08:12 #23
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133706193
Nikki, zit het in de familie? Of in die van je vriend?
Je moet er ook bij stil staan dat veruit de meeste babies gezond worden geboren.

En ga bij je zelf na, wat als je een kindje met syndroom van Down krijg of een andere aandoening? Is het dan minder welkom?
  donderdag 28 november 2013 @ 12:10:03 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133706249
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef Alixia het volgende:
En bedankt voor jullie lieve reacties op mijn twee meiden en de goede controle. O+

Ik vond het best lastig om me hier in de groep te gooien, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet. :Y
Hihi :D We bijten niet :+

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Kwis ik ben jaloers op de mooie echo! Nu al een knap kindje!

Enf ... ik weet niet hoe ver ik ben maar ik begin ook al aardig last van mijn bekken te krijgen. Stom he!? Kind weegt nog niks en het ergste moet nog komen....

O boy wat kijk ik uit naar maandag. Dan mag de hele wereld het weten. Manlief heeft al een mooie foto gemaakt die we op facebook gaan knallen. Eens kijken of de mensen iets in de gaten hebben dan ... :D
Oh echt jij ook al... Ja precies :o :X
Spannend hoor meis! Whihi :D
Wat voor foto heb je gemaakt? O+

JJ klinkt idd helemaal niet leuk, zo'n gyn, bah -O- Moet je nog bij hem terug of kan je ook bij 'n ander?

Nobono hihi :D *O* Tetten! Mag je er nog aanzitten? :+

Chanty fijn dat alles goed was!! O+ Wow, een jongetje! :D Hihi idd, wel ff zeker weten :+ Grappig dat je gevoel zo anders was! :P

DjMomo fijn dat de misselijkheid minder is!! :*

Oeh Skips spannend, voorwerk! :D Dat vond ik ook zo spannend nu, zo van oeh, het begint! Duurde toen nog 2 dagen voordat het echt doorzette magoed :')

Purple vervelend he die laatste loodjes :* geeft niks, lekker in je coconnetje zitten hoor! Hoop dat beeb snel besluit te komen O+

Nikki ach wat lastig zeg ;( Vervelend he die onzekerheid en dat je dingen niet zeker kunt weten. :* Ik vind dat ook wel lastig hoor. Heb zelf de combitest niet gedaan, en nu is het te laat om nog te twijfelen, dus gewoon wachten tot de 20w. Maar dat maakt het niet minder spannend.
Ik probeer het wat meer los te laten, de zorgen om je kindje(s) zijn er nu eenmaal, en dat houdt niet op als ze geboren zijn. Ze kunnen ook niet alles zien op een echo of met een test, helaas. Misschien helpt mijn verhaal niet magoed :') Ik vind het zelf ook lastig. Knuf iig. :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 28 november 2013 @ 12:12:01 #25
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133706299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

[..]

Nobono hihi :D *O* Tetten! Mag je er nog aanzitten? :+
Ja zeker wel, mag alleen niet meer zo hard in tepels knijpen als anders... :o :X
  donderdag 28 november 2013 @ 12:12:22 #26
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133706313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:12 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Ja zeker wel, mag alleen niet meer zo hard in tepels knijpen als anders... :o :X
:D _O-
  donderdag 28 november 2013 @ 12:15:53 #27
52229 Chanty
pi_133706413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef Burdie het volgende:
Wat leuk Chanty :D fijn dat je een goede uitslag had! Wel dapper om zo vroeg al iets over het geslacht te roepen, de meeste echoscopisten wagen zich daar nog niet aan. Maar misschien was het overduidelijk? ;).

Pretecho is sowieso heel leuk O+.
Volgens hem was het vrij duidelijk, maar hij doet dit ook als sinds 1988 :P Dus denk dat er heel wat ervaring bij zit. Maar wie weet, er blijft een 15% kans dat hij het fout heeft.

Moet inderdaad wel even omschakelen maar dat gaat eigenlijk nu al goed :) Ik vind het gewoon helemaal tof :D
  donderdag 28 november 2013 @ 12:18:50 #28
52229 Chanty
pi_133706486
Nikki lastig als je gevoel je zo parten speelt. Maar denk dat loslaten toch het beste is want je doet er nu toch niks aan. En wat nobono zegt: de meesten worden gezond geboren :*
pi_133706669
Meld!
Had niemand mij nog gemist?? :o
Drukke ochtend gehad. Auto weggebracht voor kleine reparatie en nog ff snel wat geshopt en boodschappen gedaan. Nouja zo snel ging het dus niet met mijn bekken. Heb het gevoel alsof ik een marathon gelopen heb }:|
Dus ik ga nog even :Z
pi_133706672
Nobono, Down is echt een van mijn worst fears. Ik denk ook dat ik zo'n kindje geen liefde kan geven. Ik verwacht er echt een soort aversie tegen te hebben. En het klinkt heel erg en kwetst mensen misschien, maar het is eigenlijk gewoon no-go voor mij. Al snap ik echt dat er ook mensen zijn die down kindjes gewoon als normaal zien en er totaal geen probleem mee hebben. Ik kan dat echter niet.

Het komt in mijn familie helemaal niet voor overigens, dus ook van daaruit geen factoren die van invloed zijn. Op de 20 weken ook geen darmafwijkingen of hartafwijkingen gezien dus allemaal positief en toch zit het me niet lekker.

Enf ik kan me voorstellen dat het spannend is. Wij waren voor de 20 weken echo ook nog mega zenuwachtig terwijl we ook met 16 weken nog hadden gezien dat alles oké was.

Morgen moet ik weer naar de gyn en ik ga het denk ik toch even ter sprake brengen. Soms zou ik willen dat ik gewoon het iq van een goudvis had, zodat ik me over dit soort dingen niet druk hoefde te maken.
  donderdag 28 november 2013 @ 12:28:33 #31
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133706802
Nikki, ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, ik heb dat ook wel een beetje. Wat ik dan denk en soms een beetje kwaad om word op anderen, overal om me heen en ook hier tot nu toe, zie ik alleen maar gezonde kinderen geboren worden, dus de kans dat die van mij dan niet gezond geboren wordt, wordt elke keer een beetje groter. Het slaat nergens op, maar ik doe het wel.

1 van de wijsheden waar ik me wel eens aan probeer te houden (maar lukt me met de zwangerschap dan ook weer totaal niet hoor):
Maak je druk om dingen waar je invloed op hebt en laat de dingen los waar je geen invloed op hebt.

Iq van een goudvis? Doe maar niet joh....dat zou betekenen dat je ook niet zo veel van je kind kan houden zoals wij mensen dat kunnen. O+

[ Bericht 16% gewijzigd door NoBoNo op 28-11-2013 12:34:41 ]
pi_133706893
Chanty wat een mooie uitslag van de nekplooi!
pi_133706931
Dat heeft niks met je IQ te maken hoor, hoe druk je je maakt Nikki.
pi_133706987
Och Nikki, zo herkenbaar!
En het is inderdaad moeilijk uit te spreken en uit te leggen, maar het is jouw gevoel en mening, en daar kan iedereen naar mijn mening alleen maar respect voor hebben dat je er eerlijk over bent.

Ik heb het zelf heel erg de angst voor een 'slechte' combinatietest straks.
Het blijft een kansberekening en zul je net zien, dat ik dan een keus moet maken.
Beetje wat Nobono zegt, gaat zo vaak goed bij anderen, dus dan zal het bij mij wel mis gaan.
Plus dat ik ook nog eens kinderverpleegkundige ben, en zoveel nare dingen zie en heb gezien, dat ik serieus er nu al buikpijn van kan hebben.
Maarjah, ik heb er geen grip op, dus zal proberen het los te laten.

Maar wat ik zeggen wilde, ik snap je volkomen, en zou je graag willen geruststellen, maar kan dat helaas niet... :*
pi_133707152
En Nikki, ik wil niet rellen, maar schrik wel een beetje van wat je zegt over kindjes met Down. Hoe kijk je tegen andere handicaps aan eigenlijk, er kan zoveel mis gaan natuurlijk. :)
pi_133707278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef NoBoNo het volgende:

Iq van een goudvis? Doe maar niet joh....dat zou betekenen dat je ook niet zo veel van je kind kan houden zoals wij mensen dat kunnen. O+
Schattig. :)

BlueEyes, die angst voor de combitest had ik ook. Toen was er euforie dat het goed was en nu sinds een week of 4 week enorme angst dat het toch niet oké is. Vanuit jouw beroep kan ik me helemaal voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar jij krijgt ook vast gewoon een mooie uitslag hoor. :*

Ik ga het morgen in ieder geval even melden bij de gyn ook al kan er niets aan gedaan worden door hem/haar. Misschien dat een gesprekje al helpt.
  donderdag 28 november 2013 @ 12:53:05 #37
52229 Chanty
pi_133707507
Ik denk dat als je een kindje krijgt met een afwijking, dat je er toch van houdt, no matter what... Maar lijkt me goed om je gevoelens met de arts te bespreken.
pi_133707551
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
En Nikki, ik wil niet rellen, maar schrik wel een beetje van wat je zegt over kindjes met Down. Hoe kijk je tegen andere handicaps aan eigenlijk, er kan zoveel mis gaan natuurlijk. :)
Ik heb niets tegen kindjes met down of andere handicaps, het is nu eenmaal het risico dat bij het krijgen van kinderen komt kijken. Garanties zijn er niet en het kan ook later nog misgaan bijvoorbeeld door een ziekte of ongeval. Maar ik moet ook bekennen dat ik voor abortus zou gaan als ik de uitslag down zou krijgen bij een vruchtwaterpunctie/vlokkentest. Ik snap dat het voor andere mensen anders kan zijn en dat het kindje dan wel welkom is, maar daarin moet ieder zijn eigen beslissing nemen.
En qua andere handicaps... we hebben veel moeite gedaan om Huntington (en CF) uit te sluiten bij onze kindjes. Misschien dat dat ook meespeelt in mijn gedachten. We zijn vanaf voordat ik überhaupt zwanger werd al bezig met ziekten voorkomen. Kan best dat daar nu ook mijn angst vandaan komt.
Ik heb dezelfde angst, maar in mindere mate ook gehad tijdens de zwangerschap van L. trouwens.
pi_133707591
Chanty: fijn voor de goede echo en uitslag!

Nikki: ik denk dat die angst blijft. De uitslag bij mij was ook goed maar toch blijft er angst.. Wat als ze iets over het hoofd hebben gezien ofzo. Je kan het idd even melden, het kan opluchten.

Ik weet trouwens nog altijd niet hoe die smileys werken, niemand die me kan helpen? Ik zie ze gewoon niet!
pi_133707596
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:18 schreef klaprooss het volgende:
KP, lekkende tieten, je lichaam reageert idd top. Laten we het maar als een voordeel zien voor straks , als je borstvoeding wikt geven dan
Lekken staat helemaal los van het wel of niet slagen van borstvoeding.
Het blijft toch echt een trucje dat je aan moet leren na de bevalling ;)

En de rest dankjewel voor de lieve woorden O+
  donderdag 28 november 2013 @ 13:04:48 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133707806
Nikki, misschien kan een pretecho je gerust stellen? Ik heb daar zelf echt enorm veel aan gehad. Met 16 weken om gewoon eens op een leuke, niet-medische manier naar je kindje te kijken, en met 27 weken hebben we een perfect en prachtig gezichtje gezien in 3D O+.
Het is zo leuk, dat het de zorgen even naar de achtergrond verdringt, en ik weet dat het nog niet alles zegt, maar in extreme gevallen is down op een 3D echo ook al zichtbaar.
KuikenGuppy
  donderdag 28 november 2013 @ 13:05:54 #42
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133707827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:56 schreef StefanieV het volgende:
Chanty: fijn voor de goede echo en uitslag!

Nikki: ik denk dat die angst blijft. De uitslag bij mij was ook goed maar toch blijft er angst.. Wat als ze iets over het hoofd hebben gezien ofzo. Je kan het idd even melden, het kan opluchten.

Ik weet trouwens nog altijd niet hoe die smileys werken, niemand die me kan helpen? Ik zie ze gewoon niet!
Reageer je via internet of via de telefoon? Dat laatste weet ik even niet.
Via internet zie je onder het invoeren van je tekst 2 knoppen staan, 1 met preview en de ander met invoeren. Daarnaast staat 1 smiley. Als je daar op klikt verschijnen er veeeeeel meer.
pi_133707976
Via mijn ipad, mss heeft het daarmee te maken, vroeger lukten smileys ook, nu niet meer dus.. Ahja, zonder smileys lukt het ook ;-) ik heb onder mijn kader enkel een cameratje staan om een foto toe te voegen..
  donderdag 28 november 2013 @ 13:14:12 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133708044
Ik typ ze altijd gewoon in, dus:

: ) of : + of * O * of : % of O +

alleen dan zonder spaties er tussen :).
KuikenGuppy
pi_133708082
Oh het is dus zonder streepje ook :)

Edit: gelukt! Ik steeds met dat streepje proberen, bedankt!
pi_133708146
Steef. Klik op je naam helemaal rechtsbovenin
Dan opties
Dan emoticons bij quick reply op ja zetten.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 13:19:28 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133708182
Edit, nevermind ;).
KuikenGuppy
pi_133708204
Dank je Mo! Hier werkt het dus wel, nu zie ik de smileys. *O*
pi_133708259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef StefanieV het volgende:
Dank je Mo! Hier werkt het dus wel, nu zie ik de smileys. *O*
*O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 13:22:21 #50
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133708264
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef StefanieV het volgende:
Oh het is dus zonder streepje ook :)

Edit: gelukt! Ik steeds met dat streepje proberen, bedankt!
Je kunt bovenaan op je profielnaam klikken, dan opties en daar staat onder 'weergave' iets over emoticons. Dat moet je even aanzetten. 8-)

Edit: Ja kak Mo! Ik dat he-le-maal uitzoeken enzo.. -O-
pi_133708378
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:18 schreef DJMomo het volgende:
Steef. Klik op je naam helemaal rechtsbovenin
Dan opties
Dan emoticons bij quick reply op ja zetten.
Jemig en ik op de iPad altijd die dingen maar uit mijn hoofd typen. :') 8)7
Thanks Mo!
  donderdag 28 november 2013 @ 13:29:38 #52
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133708451
quote:
17s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Hoeft niet maar ik hoop het voor Skips :*
Ik ga er gewoon van uit dat het nog vier weken kan duren. Ik ben ook nog niet klaar met het zwanger-zijn en geniet er nog heel veel van dus op zich maakt het allemaal niet zo veel uit. Zeg ik nu nog. Zul je zien dat ik straks twee weken lang idioot pijnlijk voorwerk heb. ;( En ik vind mezelf zo mooi!

Tot nu toe is het niet echt pijnlijk. Net wel even lekker lang onder de douche gestaan.

En daarvoor een wipstoel besteld (St. Klaas cadeau van ouders) en dé draagdoek gevonden. Ik voel me echt lekker :).
  donderdag 28 november 2013 @ 13:32:04 #53
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133708518
En Nikki :*. Bespreken met de gyn kan nooit kwaad. En misschien een pretecho oid. Wat die Zandvogel zegt.

--

Even uit m'n hoofd nog, volgens mij kon Purple een :* gebruiken. En zo niet, dan vast ook wel.

--

Hoi Angela! :W Ik moet weer even goed in m'n hoofd prenten wie ook alweer de LLM's zijn, dan kan ik ze als een echte Sherlock in de gaten houden.

--

En Chanty! Wat fijn! Met je kerol!
  donderdag 28 november 2013 @ 13:34:19 #54
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133708575
Skips wat klink je heerlijk O+

Nikki :* ik vind het begrijpelijke angsten, maar houd vast aan de rationele wereld, waarin geen aanleiding te vinden is. Jij gaat gewoon 2 gezonde mannekes op de aarde zetten! O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133708758
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:32 schreef ProjSkippy het volgende:
En Nikki :*. Bespreken met de gyn kan nooit kwaad. En misschien een pretecho oid. Wat die Zandvogel zegt.

--

Even uit m'n hoofd nog, volgens mij kon Purple een :* gebruiken. En zo niet, dan vast ook wel.

--

Hoi Angela! :W Ik moet weer even goed in m'n hoofd prenten wie ook alweer de LLM's zijn, dan kan ik ze als een echte Sherlock in de gaten houden.

--

En Chanty! Wat fijn! Met je kerol!
Zandvogel. _O- :+

Ik ga maar proberen weer gewoon te denken inderdaad KP. En misschien toch maar een echo doen, gewoon voor het gevoel. Al vond ik die echo's eigenlijk te duur. En dat terwijl ik er vorige zwangerschap 3 gedaan heb. :X :')
pi_133709195
Nikki, ik vind het juist wel goed dat je ervoor durft uit te komen, daarmee rationaliseer je je angst denk ik al best wel wat :) Ik ben soms ook bang voor ernstige afwijkingen die kunnen geboren bij de geboorte bijvoorbeeld, maar ik probeer er niet te erg op te focussen, want je kunt er nu toch vrij weinig aan doen. Ja, ik ga al naar een ziekenhuis dat ik vertrouw :)

Mn moeder mailde net dat een collega van haar nog een Tripp Trapp stoel had staan, of we die wilden hebben. Ze wist niet wat het was, maar heeft maar ja gezegd. Super leuk! Van diezelfde collega hebben we ook al twee autostoeltjes gekregen voor als Arie groter is en ze wilde er helemaal niks voor O+

En een goede uitslag voor Chanty *O* En voorwerk voor Skips!
pi_133709983
Zo, terug van de gyn. Ze heeft het nog steeds. En die andere eigenwijs heeft zich met dr billen naar beneden gedraaid.

Woensdag weer naar het zkh
Lotte!
Noah!
pi_133710122
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:55 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen kindjes met down of andere handicaps, het is nu eenmaal het risico dat bij het krijgen van kinderen komt kijken. Garanties zijn er niet en het kan ook later nog misgaan bijvoorbeeld door een ziekte of ongeval. Maar ik moet ook bekennen dat ik voor abortus zou gaan als ik de uitslag down zou krijgen bij een vruchtwaterpunctie/vlokkentest. Ik snap dat het voor andere mensen anders kan zijn en dat het kindje dan wel welkom is, maar daarin moet ieder zijn eigen beslissing nemen.
En qua andere handicaps... we hebben veel moeite gedaan om Huntington (en CF) uit te sluiten bij onze kindjes. Misschien dat dat ook meespeelt in mijn gedachten. We zijn vanaf voordat ik überhaupt zwanger werd al bezig met ziekten voorkomen. Kan best dat daar nu ook mijn angst vandaan komt.
Ik heb dezelfde angst, maar in mindere mate ook gehad tijdens de zwangerschap van L. trouwens.
Dat heb ik ook, als er iets te vinden is en het is een ernstige handicap, dat ik dan abortus zal overwegen.
Maar je hebt nergens garantie bij en niks is uit te sluiten en als er nu iets zou zijn is het zoals het is en zou ik denk ik toch van mijn kind houden en het liefde kunnen geven. Hij/zij kan er immers ook niks aan doen.
  donderdag 28 november 2013 @ 14:45:23 #59
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133710429
Heb geen zin meer voor vandaag? Iedereen zin in koffie/thee met gebak?? c_/
pi_133710575
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, als er iets te vinden is en het is een ernstige handicap, dat ik dan abortus zal overwegen.
Maar je hebt nergens garantie bij en niks is uit te sluiten en als er nu iets zou zijn is het zoals het is en zou ik denk ik toch van mijn kind houden en het liefde kunnen geven. Hij/zij kan er immers ook niks aan doen.
Misschien zou dat mij uiteindelijk ook wel lukken, maar het zou altijd anders blijven dan de liefde die ik voor L. voel bijvoorbeeld. En L. speelt ook een rol in dit verhaal. Ik zou het vreselijk vinden als zij benadeeld wordt, in wat voor opzicht dan ook, omdat er een broertje is dat alle aandacht nodig heeft. L. is zo'n meisje wat lief in een hoekje kan spelen de hele dag, we zouden echt het risico lopen haar te 'vergeten'. En omdat we twee kindjes krijgen moeten we daar sowieso al voor oppassen.

Hè nee Linda. Trek je het wel een beetje? :*

Edit:Nobono no thanks, ik heb net een half pak scholiertjes leeggegeten. :@ altijd als ik thuiswerk heb ik enorme honger. Het is maar goed dat dat maar een paar keer per jaar voorkomt.
  donderdag 28 november 2013 @ 14:50:53 #61
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133710585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:45 schreef NoBoNo het volgende:
Nee man, daar worden we bol van! Je zou m'n buik eens moeten zien!
  donderdag 28 november 2013 @ 14:52:00 #62
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133710614
Nee ik bedoel echt koffie met gebak, niet dat synoniem voor een geheim afspraakje! :*
  donderdag 28 november 2013 @ 15:00:32 #63
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133710828
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef NoBoNo het volgende:
Nee ik bedoel echt koffie met gebak, niet dat synoniem voor een geheim afspraakje! :*
Oh. Oké! In dat geval niet. :+

--

Linda, ik ben even aan het graven, wat was het ook al weer? Iets met een onregelmatige hartslag toch? Sorry dat ik het even kwijt ben. Knuffel voor jou in ieder geval! Wat willen ze nu gaan doen?
pi_133710912
Linda wat vervelend, hoe voel je je?

Blijven die emotionele onrealistische buien ook zo gedurende de rest van je zwangerschap, of is dat net als de misselijkheid een beginnerskwaaltje?
Heb gisteren eerst zitten miepen hoe lief ik m'n vriendin vond toen ze me een kadootje had gegeven voor de baby, in de avond serieus zitten snuffen bij Hotter then my daughter :') en als klapstuk daarnet bij thuiskomst van het boodschappen doen, toen ik er achter kwam dat het bakje salade dat ik zo lief voor m'n vriend had meegenomen over datum is (en-ik-kan-het-echt-niet-meer-om-terug-te-lopen-en-te-ruilen-en stennis-te-maken :'( )
pi_133711133
En ik zou me nog voorstellen bedenk ik me net, dus bij deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133711903
BlueEyes, nog gefeliciteerd met je zwangerschap O+ Ik vind het zo leuk voor je! :*
pi_133712011
Hallo lieve zwangeren en vaders in spé! Even een ego-berichtje vanuit huize Mabawa.!
Bedankt voor alle felicitaties O+

Hier gaat het goed met ons jongetje O+ Hij is zo lief en leuk en knap en lief! Bv gaat goed en is ook al aardig op gang. Zelf moet ik nog even bijkomen maar ook dat gaat de goede kant op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam liever niet gebruiken
pi_133712046
Mabawa! Wat een schatje, en mooie naam!
pi_133712154
Mababy! O+

En momo held van de dag haha iedereen aan de smiley! Volgende keer beetje vlotter zijn skippp :6
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 16:03:01 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133712468
Mabawa, wat een droppie O+.
Fijn dat hij het zo goed doet, je klinkt zo verliefd O+.
KuikenGuppy
pi_133712722
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skippy voorwerk! *O*

Chanty wat een mooie uitslag van de combinatietest! En een 85% jongetje. O+

Daarover gesproken... ondanks dat de uitslag bij ons goed was is er toch een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: "de uitslag is bij een tweeling minder betrouwbaar". Ik heb zelfs een commode die ik op MP had gevonden niet genomen. Toen we er waren om het ding te bezichtigen bleek dat het kindje waar hij van was down had. Ik kan het niet uitleggen en ik kan me ook voorstellen dat mensen het vreemd vinden dat ik er zo mee bezig ben, maar die commode voelde als jinxen ofzo. En eigenlijk heb ik alles mee, mijn leeftijd, de testuitslag etc., maar het gaat gewoon niet uit mijn hoofd. Ik ben er echt dagelijks mee bezig en ik begin het zo langzamerhand niet leuk meer te vinden en ik weet echt niet wat ik er nu mee moet. :(
Dat wat je probeert weg te drukken, wordt alleen maar groter. Dus gun jezelf die zorgen, hoe raar dat ook klinkt. Schrijf ze op. Maak elke dag tijd (tien minuten of zo) om te 'zwelgen' in die zorgen, te erkennen dat ze er zijn. Probeer je dan te focussen op je ideaalbeeld, visualiseer hoe je wenst dat het gaat zijn. Spreek vertrouwen uit dat jij, wat er ook gebeurt en hoe je kinderen ook gaan zijn, een goede moeder zult zijn. Wellicht is de basis voor je zorgen wel dat laatste. Uiteindelijk gaat het dus volgens mij om vertrouwen hebben, in je eigen kracht geloven, en er vanuit gaan dat jij (en je gezin) wat er ook op je pad komt, daar wel mee om zal kunnen gaan.

Ik schrijf dit trouwens uit ervaring en heb laatst een zwangerschapscursus gedaan waarin dit werd geoefend. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_133713055
Mabawa, wat is hij mooi O+
  donderdag 28 november 2013 @ 16:24:59 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133713141
Wat een moppie Mabawa O+ Die heb je mooi afgebakken! Geniet ervan, kom lekker bij.
pi_133713166
Wat een mooi kereltje Mawaba. O+
pi_133713174
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat wat je probeert weg te drukken, wordt alleen maar groter. Dus gun jezelf die zorgen, hoe raar dat ook klinkt. Schrijf ze op. Maak elke dag tijd (tien minuten of zo) om te 'zwelgen' in die zorgen, te erkennen dat ze er zijn. Probeer je dan te focussen op je ideaalbeeld, visualiseer hoe je wenst dat het gaat zijn. Spreek vertrouwen uit dat jij, wat er ook gebeurt en hoe je kinderen ook gaan zijn, een goede moeder zult zijn. Wellicht is de basis voor je zorgen wel dat laatste. Uiteindelijk gaat het dus volgens mij om vertrouwen hebben, in je eigen kracht geloven, en er vanuit gaan dat jij (en je gezin) wat er ook op je pad komt, daar wel mee om zal kunnen gaan.

Ik schrijf dit trouwens uit ervaring en heb laatst een zwangerschapscursus gedaan waarin dit werd geoefend. :P .
En toen werd ik er helemaal emo van. :'(
Thanks voor je tips, het klinkt eigenlijk heel logisch allemaal. :)

Het stomme is dat ik altijd enorm positief ben, wat er ook gebeurd, maar dit trek ik op een of andere manier niet. Zwanger zijn en positief zijn gaat op een of andere manier niet samen bij mij. En misschien heeft het heeft het wel met mijn controlfreakerigheid te maken en het feit dat ik hier heb ik geen controle over heb.

Mabawa wat een mooie naam! En wat een enorm mooi mannetje hebben jullie gebakken. O+
pi_133713189
Wat een mooi ventje Mabawa! Mooie naam ook! O+

Tot gauw in het babytopic :*
pi_133713225
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:45 schreef NoBoNo het volgende:
Ja! Mokka gebak
pi_133713282
Mabawa, wat een schat! En jij sterkte
  donderdag 28 november 2013 @ 16:30:00 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_133713283
mabababy O+
disclaimer
pi_133713306
Vandaag is onze kleine geboren!! Vannacht werd ik wakker gemaakt, omdat blijkbaar haar water gebroken was. We zijn weer verder gaan slapen en in de ochtend werd mijn vrouw weer wakker van het lekken. We zijn naar het ziekenhuis gegaan en de dokter constateerde dat het water gebroken was en 3cm ontsluiting was. De hele dag in de wachtruimte wachten, maar de weeen werden maar niet sterker en de ontsluiting bleef 3cm.

Toen heeft de dokter besloten om een keizersnede toe te passen ivm het risico op infecties. Om 15:40 is onze kleine geboren! Mijn vrouw heeft nog 3 uur op de uitslaapruimte van de OR moeten liggen. Terwijl ik onze kleine zag liggen in de couveuse in de nursery. Mijn vrouw ligt nu op onze kamer te slapen en maakt het goed. Onze kleine slaapt vannacht in de Nursery. Morgen kan ik hem pas vasthouden ;(

Mijn vrouw kan 3 nachten op een privekamer blijven slapen om bij te komen. Gelukkig is er een slaapbank in de kamer waar ik kan slapen. Vanavond zijn er al veel vrienden en familie komen kijken bij de nursery naar onze kleine. Morgen zal het wel druk worden op de kamer ben ik bang. :)

SPOILER
Bijna Papa
pi_133713313
Mabawa wat een mooi kindje en wat een mooie naam O+ Fijn dat je zelf ook aan het bijkomen bent!

BlueEyes leuk om het verhaal achter jullie te lezen en ik moet lachen om je buien :) Herken het wel een beetje :) Een topic of 20 terug heb ik me voorgesteld in een voorstelrondje.

ProjSkippy voorwerk! Hopelijk duurt het nog even voor mini komt en kan je nog even genieten van het mooi- en zwanger zijn :)

Angela heeft zich gemeld! Het zal niet lang meer op zich laten wachten tot je je mini hebt!

Linda2205 wat naar en ook wel wat beangstigend. Is het verstoorde hartritme een aanleiding voor opname als het doorzet? Goed dat je in de gaten wordt gehouden en binnenkort weer terug moet naar het ziekenhuis.

Chanty een goede echo O+ En nu al met zoveel zekerheid kunnen zeggen dat het een jongetje wordt, wauw!

Dot een gratis Triptrap stoel en 2 autustoeltjes, mazzelaar!

Ikzelf ben een flink stuk vermoeider de laatste dagen. Vandaag 21 weken, en liep ik tot een paar dagen gelden fluitend door mijn zwangerschap, ik krijg het nu wel zwaarder. Ben ook best veel aangekomen, ruim 8 kilo (da's 6 kilo in 9 weken, want de eerste 12 weken was ik slechts 2 kilo aangekomen). Ik merk aan mijn lijf dat het zwaarder wordt. Bloeddruk iets hoger, 130 om 80, en verhoogde hartslag bij inspanning. Verder heb ik óf een blaasontsteking, óf 1 van de baby's drukt op mijn blaas. Ik moet elk half uur naar de WC en dan komen er 5 druppels uit. Super irritant. Gisteren bij de HA geweest, vanochtend urine ingeleverd bij het lab maar daar krijg ik maandag (!!!) pas uitslag van. De huisarts wilde geen risico nemen en heeft me een preventieve antibioticakuur voorgeschreven. Ben ik niet echt fan van maar ik slik het toch maar.
pi_133713355
Van harte sicarius *O* Wat een cutie!
pi_133713513
Proficiat Sicarius! *O*

Alleen de foto's doen het bij mij niet.
pi_133713568
Van harte Sicarius! *O*

Musique balen dat je je minder voelt dan voorheen. Bedenk wel dat er twee mensjes op je teren hè, dat kost gewoon een hoop energie. Pak gewoon je rust als het kan en plan activiteiten niet allemaal ineens maar in stukjes. :*
Wat stom dat je niet gelijk de uitslag van de urine krijgt. Nu slik je straks de AB voor niets.
pi_133713569
Zomaar ineens een trotse papa die komt binnenvallen, van harte Sicarius!
pi_133713582
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:22 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Je kunt bovenaan op je profielnaam klikken, dan opties en daar staat onder 'weergave' iets over emoticons. Dat moet je even aanzetten. 8-)

Edit: Ja kak Mo! Ik dat he-le-maal uitzoeken enzo.. -O-
:o waarom wist ik dit niet?!

Mabawa, wat een prachtig ventje! Fijn dat het zo goed gaat. Sterkte met je herstel!

Sicarius, gefeliciteerd! *O*

Morgen hebben wij de nekplooimeting. Ik vind het natuurlijk best spannend, de uitslag, maar echte angst heb ik niet. Het is zoals het is en we maken er het beste van. :)
  donderdag 28 november 2013 @ 16:46:33 #87
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_133713686
Van harte Mabawa en Sicarius!

Ik word een beetje zenuwachtig. Vanavond gaan we aan de schoonfamilie vertellen dat ik zwanger ben. Niemand zal het verwachten en ik ben een beetje bang voor de reacties.
We vertellen het express vroeg, omdat onze kleuter het ook al weet. De kans is natuurlijk groot dat hij zijn mond voorbij praat en we vertellen het liever zelf.
pi_133713840
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:46 schreef Sugarsnap het volgende:
Van harte Mabawa en Sicarius!

Ik word een beetje zenuwachtig. Vanavond gaan we aan de schoonfamilie vertellen dat ik zwanger ben. Niemand zal het verwachten en ik ben een beetje bang voor de reacties.
We vertellen het express vroeg, omdat onze kleuter het ook al weet. De kans is natuurlijk groot dat hij zijn mond voorbij praat en we vertellen het liever zelf.
Wat leuk! Waarom ben je bang voor de reacties? Je hebt al een kindje, dus helemaal gek is het ook weer niet, toch?
pi_133714097
Zo. Ben ik weer, moest eerst even een rondje slapen O+

Skips, hartslag inderdaad. Ik maak me niet echt zorgen nu, maar is misschien ook een beetje struisvogelpolitiek omdat ze er toch woensdag pas een conclusie aan hangen. Maar leuk is anders :{

Sugersnap, ik hoop dat iedereen heel enthousiast is vanavond :*

Papa-Sicarius, gefeliciteerd met jullie O.

Mabawa, wat een prachtig ventje heb je daar liggen. Hopelijk voel je je snel beter!

Dot, wat fijn, zulke cadeautjes!

Nikki, vervelend dat je je zulke zorgen maakt. Hopelijk kan de ggyn je een beetje geruststellen. Helpen harde cijfers je juist wel of niet (ik bedoel...denk je bij een kans van bijv. 1:13.000, dan zullen wij die ene wel zijn of zorgt dat juist voor geruststelling?)

Cantare, spannend de nekplooimeting. Succes!

Musique, vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Die termijn die jij noemt was bij mij ook de tijd dat de gewichtstoename zo omhoogschoot en het meteen ook gevoeld een stuk meer te slepen was. Pak je rust zoveel je kan
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 november 2013 @ 17:06:13 #90
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_133714195
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat leuk! Waarom ben je bang voor de reacties? Je hebt al een kindje, dus helemaal gek is het ook weer niet, toch?
Ik heb er zelfs al 2! Niemand had van ons verwacht dat we een derde kindje zouden willen. Zeker omdat we net uit allerlei financiële shit zijn gekomen en ik weer een baan heb na bijna een jaar werkloos.
We waren ook niet echt bezig voor een kindje, maar zijn onzorgvuldig geweest met anticonceptie
pi_133714247
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:56 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Lekken staat helemaal los van het wel of niet slagen van borstvoeding.
Het blijft toch echt een trucje dat je aan moet leren na de bevalling ;)

En de rest dankjewel voor de lieve woorden O+
I know! Het was ook niet zo zeer 'serieus' bedoeld. Vanuit m'n werk weet ik wel dat het geen voordeel hoeft te zijn. Al is er iig al 'melk', en dat is niet altijd zo vanzelfsprekend.
♥ J & S
pi_133714313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs al 2! Niemand had van ons verwacht dat we een derde kindje zouden willen. Zeker omdat we net uit allerlei financiële shit zijn gekomen en ik weer een baan heb na bijna een jaar werkloos.
We waren ook niet echt bezig voor een kindje, maar zijn onzorgvuldig geweest met anticonceptie
:W

Eline is ook al twee toch? Uiteindelijk gaat het er om dat jullie er blij mee zijn, de omgeving draait uiteindelijk wel bij, kan ik uit ervaring zeggen. En ik heb echt gehuild om de reacties.

Uit je post te lezen zijn de problemen voorbij, dus dat dilemma speelt niet meer. En je baan. Tja. Daar kan je tegenwoordig toch niks over zeggen, sommige krijgen wel verlening ondanks zwangerschap en andere niet. Ik hoop voor je dat het helemaal goed komt :*
Lotte!
Noah!
pi_133714316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

En dan heb je ook al van ieder geslacht 1 waarom zou je er dan nog 1 willen.. :')
Die zul je ook nog wel horen.. -O- Maar maak je daar toch niet druk om..
3. is een geval dat heel veel mensen niet snappen.. Net als het maar 1 kind?? dat is toch zielig gebeuren..
pi_133714328
Mawaba wat een mooi binkie met een prachtige naam. Fijn dat alles zo goed gaat! nu lekker genieten.

Sicarus gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine.

Hier gaat alles heel goed. Jesse is een tevreden binkie die heel goed drinkt. Mijnvvoeding loopt zo hard dat hij met een kwartiertje al voldaan is. Puur genieten met mijn mannen. ♡♡♡♡♡
pi_133714347
Mabawa, toch een foto van je mooie jongetje. O+ *O* En wat fijn van de bv.

Sicarius, van harte gefeliciteerd! Kan de foto's niet zien, maar zie wel een toffe naam!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 28 november 2013 @ 17:12:37 #96
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_133714349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:11 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

:W

Eline is ook al twee toch? Uiteindelijk gaat het er om dat jullie er blij mee zijn, de omgeving draait uiteindelijk wel bij, kan ik uit ervaring zeggen. En ik heb echt gehuild om de reacties.

Uit je post te lezen zijn de problemen voorbij, dus dat dilemma speelt niet meer. En je baan. Tja. Daar kan je tegenwoordig toch niks over zeggen, sommige krijgen wel verlening ondanks zwangerschap en andere niet. Ik hoop voor je dat het helemaal goed komt :*
Het gaat ook allemaal wel goedkomen, maar ik ben toch zenuwachtig. En Eline is zelfs alweer bijna 3!
pi_133714361
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:12 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba wat een mooi binkie met een prachtige naam. Fijn dat alles zo goed gaat! nu lekker genieten.

Sicarus gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine.

Hier gaat alles heel goed. Jesse is een tevreden binkie die heel goed drinkt. Mijnvvoeding loopt zo hard dat hij met een kwartiertje al voldaan is. Puur genieten met mijn mannen. ♡♡♡♡♡
Fijn Martine O+
♥ J & S
pi_133714382
Ja, dat hoorde ik ook heel veel eerst, dat het maar zielig was, 1 kind.

En toen ik eindelijk vertelde dat Julian een broertje of zusje zou krijgen had iemand het lef te zeggen dat Julian nu zo oud was 'dat ze toch niks aan elkaar hebben'

Je hebt toch altijd mensen die commentaar hebben.
pi_133714405
Bedankt voor de felicitaties. Zeker een trotse papa hier! :)

Tweede poging om foto's te delen.

SPOILER
Bijna Papa
pi_133714437
Martine, wat fijn om te lezen. O+

Sugar, veel succes vanavond! Hopelijk sta je straks verbaasd om positieve reacties. :*

En hou nu allemaal eens op met tikken joh. Ik krijg het niet bijgelezen. :o :D
pi_133714532
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, dat hoorde ik ook heel veel eerst, dat het maar zielig was, 1 kind.

En toen ik eindelijk vertelde dat Julian een broertje of zusje zou krijgen had iemand het lef te zeggen dat Julian nu zo oud was 'dat ze toch niks aan elkaar hebben'

Je hebt toch altijd mensen die commentaar hebben.
:|W

Mijn vroegere beste vriendinnetje was 5 jaar ouder dan ik. En ook m'n (pleeg)zussen en ik verschillen 4 en 6 jaar en die spreek ik juist regelmatig (een ervan is 10 dagen na mij uitgerekend O+ ). Het hoeft natuurlijk niet zo te gaan, maar dat geldt ook voor broertjes en zusjes waar maar weinig leeftijdsverschil tussen zit, natuurlijk.

Ah, nu kan ik de foto's wel zien! :Y *O* O+
pi_133714690
Kim, hoe is het nu bij jou?
pi_133714762
Er is een hoop gebeurd terwijl ik :Z en de auto weer gehaald heb...

Mabawa, wat een schatje zeg. En mooie naam! Ga lekker genieten en hopelijk ben je snel weer bijgekomen.

Ik zag ook nog een trotse kersverse papa. Met mooie foto's ;)

Verder veel vergeten want gatenkaas -O-
pi_133714824
Mawaba wat een mooie jongen! Nog eens proficiat hoor!

Sicarius: proficiat met jullie zoon! Ook zo'n prachtig manneke!

Musique: ik hoop dat het geen blaasontsteking. En het is ook logisch dat het zwaar is, bij 1 kind is het al zwaar, als je er dan 2 hebt, kan ik best geloven dat het nog zwaarder is..

Cantare: succes morgen!

Sugarsnap: ik hoop dat ze positief zullen reageren!

Martine: fijn dat alles goed gaat met Jesse! Je klinkt echt gelukkig!

Dat leeftijdsverschil snap ik ook niet. Ik scheel 5,5 jaar met mijn zus maar toch is het mijn beste vriendin hoor. Meer dan mijn broer die maar een jaar jonger is..
pi_133714927
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

En misschien heeft het heeft het wel met mijn controlfreakerigheid te maken en het feit dat ik hier heb ik geen controle over heb.

Ja, herkenbaar! Supereng! :) . Probeer maar van moment op moment te leven, niet teveel vooruit denken. En dat vertrouwen uitspreken (ook gewoon hardop) helpt wel, heb ik gemerkt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_133714941
Er is iets raars gaande hier. Ik heb nesteldrang. :o En ik heb er nog naar gehandeld ook. Een uur voor de huishoudelijke hulp zou komen ben ik de ramen gaan lappen, slaapkamers gedaan, enz. 8)7 :') Dan is het wel erg toch?

En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen. _O-

En toen de hulp ook nog, dus nu hebben we echt een heel fijn opgeruimd en schoon huisje. O+ Kom maar baby!
pi_133715425
Lekker toch Soempie, alles opgeruimd en netjes! Laat die baby maar komen! :Y

Sugarsnap, succes vanavond! Hier trouwens wél veel leuke reacties gehad op onze onverwachte nummer 3. O+

Ik had 2 gemiste oproepen van de vk. Mijn glucosewaarde zal wel weer te hoog zijn. }:| Bij de vorige zwangerschappen moest ik ook steeds "voor de zekerheid" nog eens nuchter prikken en heb ik zelfs een GTT gehad. Toen was er steeds niets aan de hand, dus ik maak me geen zorgen. Maar 's morgens vroeg eventjes langs de prikpost met mijn 2 ukken is zoiets waar ik gewoon geen zín in heb als ik ook nog in mijn pyjama op de bank kan zitten. :+
pi_133715630
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Soempie het volgende:
Er is iets raars gaande hier. Ik heb nesteldrang. :o En ik heb er nog naar gehandeld ook. Een uur voor de huishoudelijke hulp zou komen ben ik de ramen gaan lappen, slaapkamers gedaan, enz. 8)7 :') Dan is het wel erg toch?

En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen. _O-

En toen de hulp ook nog, dus nu hebben we echt een heel fijn opgeruimd en schoon huisje. O+ Kom maar baby!
Heeft de hulp nog wel wat kunnen doen? :D

Hier komen mijn moeder en broertje morgen weer schoonmaken. Timmerman is er morgen voor de laatste keer dus nu kunnen we (ze) echt gaan schoonmaken *O*

Ik heb al een paar dagen waterige afscheiding :Y) en sinds gisteren ook steeds wat slijm. Misschien delen van de slijmprop??
Straks naar de vk dus zal het daar ook aangeven :)
pi_133716046
Egopost:

Heb al heel de middag last van harde buiken. Gelukkig nog even kunnen slapen, maar ben het echt zat! Al dat voorwerk en geen actie...
pi_133716355
Oh, dat lijkt me ook niet handig met twee ukken, Cantare. En de GTT. :r Hopelijk hoef je alleen nuchter te prikken nog.

Angelatje, is de verbouwing dan klaar (voor nu?)? Dat zou wel lekker zijn, helemaal met morgen een schoongemaakt huis.
Hier kon de hulp wat eerder weg. oO<

Purple :*
pi_133718019
Sicarius, van harte met jullie kleintje

Maarreeeee.... Water breekt niet hoor. Vlíezen, die breken, en geeft een hoop water, dat wel. :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133718069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef DJMomo het volgende:

Maarreeeee.... Water breekt niet hoor. Vlíezen, die breken, en geeft een hoop water, dat wel. :s)
Volgens mij woont Sicarius niet in Nederland. Her waters broke... enzo ;)

Purple, ik hoop voor je dat het doorzet! Kan je er een regelmaat in herkennen?
Lotte!
Noah!
pi_133718170
Nope geen regelmaat, helaas.
pi_133718192
Ook im het Engels slaat het nergens op :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133718236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Ook im het Engels slaat het nergens op :')
Das waar :D

Hier zeggen ze dat je "blase platzt". Afgekort van Fruchtblase, dus wel logisch, maar Harnblase (je blaas zegmaar) wordt ook blase genoemt. Is ook maf...
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 november 2013 @ 19:47:07 #116
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133719044
Skips dikke knuf :* voorwerk is idd zwaar, zeker als je ook nog niet klaar bent met zwanger zijn. Ik was er wel klaar mee maar was gewoon zwaar ook nog als het niet helemaal doorzet..

Oeh, een pretecho tussendoor..das eigenlijk wel heel leuk O+ wat een goed idee. Ik ga eens kijken naar een 16 weken echo. Of ik dat nog kan inplannen uberhaupt :') en waar dan :P

Dot jeutje wat leuk zeg, gratis en voor niets?! Beter!

Linda jeutje wat balen -O-

Nikki omg scholiertjes :o erg zijn die dingen he? :X :@ :9

Blueeys whihi die hormonen.. Moest eventjes lachen :D heel herkenbaar! O+
Spannend hoor. Herken het, ben zelf ook verpleegkundige (dan niet op de kinder maar genoeg ervaring met idd hoe fout een zwangerschap e.d. kan gaan).. Ik kon het aardig goed rationaliseren bij mn dochter. Gewoon omdat er ook zóveel goed gaat bij zoveel vrouwen. O+

Mabawa omggg wat een cutie!!! O+ Heerlijk! En wat een geweldige naam joh :D

Sugar succes :*

Cantare spannend morgen, succes :*
Vervelend van 't prikken en de wellicht hoge suikers -O-

Martine wat heerlijk dat het zo goed gaat! O+

Sicarius gefeliciteerd! Wat een heerlijke verse baby op die foto's O+

Soempie whihi heb je dan nu eindelijk 'last' van je hormonen?? :D Geweldig. Had ook wat last minute nesteldrag 2 dagen voor mn dochter werd geboren :+ Is handig hoor! :D :9

Angelatje lekker dat je familie zo helpt met schoonmaken! O+
Oeh, spannend! *O*

Purple pff... :* zwaar dat voorwerk idd. Hoop dat het snel doorzet meis!

Hier lekker weer aan het werk, had het wel gemist! Al dat ziek zijn is ook niks voor mij. Kan wat administratie etc afhandelen enzo, dat was wel nodig..
Oh en ik moet echt aan de positiebroeken gok ik :+ heb nu nog mn gewone aan maar had met wat collega's patat gehaald en nu zit ie toch wel iets strak :')
pi_133719347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Niet ?!?! :o :P Nah, het zal wel meer mijn eigen onzekerheid geweest zijn. Joh echt ? Ja echt. :P

Manlief is momenteel niet thuis en ik zit nu lekker uit te buiken op de bank. Sinds vorige week werk ik halve dagen en dat bevalt prima. Ben ook trots op mezelf dat ik naar de bedrijfsarts ben gegaan om mijn verhaal op tafel te gooien. Ze zei gelijk dat ik per direct met halve dagen moest beginnen. Ik hoop dat ik dit lang kan volhouden, want hele dagen thuiszitten lijkt me helemaal niks. Tot nu toe heb ik elke middag liggen slapen, dus vrije middagen zijn echt geen overbodige luxe. :+

Sicarius en Mabawa, jullie wolken zijn prachtig! O+

Och Nikki wat lijkt me het rot om zulke gevoelens te hebben. :{ Ik hoop echt dat je snel je minder belast voelt door je gevoelens. :*

En euh verder weet ik even niet wat ik moet zeggen. 8)7
  donderdag 28 november 2013 @ 19:56:39 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133719416
Nou oke misschien wel.

*HAP*

:Y) :D

Fijn dat je lekker halve dagen kunt werken! Hihi idd, middagdutjes ftw *O*
pi_133719463
IEPS!!!! :D Hopelijk is deze ouwe taaie nog een beetje smakelijk. :P

Middagdutjes zijn heel erg *O* . Dan heb ik tenminste weer wat energie 's avonds en lig ik niet in coma totdat manlief me wakker maakt om naar bed te gaan...
pi_133719824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef DJMomo het volgende:

Vliezen breken ook niet, vliezen scheuren :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 28 november 2013 @ 20:16:43 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_133720244
Mabawa, wat een mooi jongetje! En wat een mooie naam O+

Sicarius, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
  donderdag 28 november 2013 @ 20:17:28 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133720280
Ik doe nog best wel gezond vind ik. Ik heb dan wel een patatje met mayo en een kaassoufflé op, maar ik zit nu netjes 2 mandarijntjes te eten O-)
pi_133720352
:W ik lees mee maar even geen fut om te reageren.
Voel me bluh. -O-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 28 november 2013 @ 20:20:43 #124
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133720439
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Enfermera het volgende:
Skips dikke knuf :* voorwerk is idd zwaar, zeker als je ook nog niet klaar bent met zwanger zijn. Ik was er wel klaar mee maar was gewoon zwaar ook nog als het niet helemaal doorzet..

Oh nee, ik ga juist heel lekker! Voel me goed! Denk dat je ergens iets niet goed gelezen hebt ;). Maar knuffels zijn wel fijn natuurlijk.

--

Purple :*.

--

Sicarius gefeliciteerd!
pi_133720588
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Touché
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 20:24:39 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133720601
Oh dan heb ik het vast verkeerd gelezen idd :* fijn dat je je goed voelt! Hoe is het nu? Nog steeds gerommel?
pi_133720633
Ooh dames, dat was een lange dag.. Ups en downs.
We hebben een nieuwe bank gekocht. Ik kan helemaal blij worden als we zo veel hebben gespaard dat we zoiets in een keer kunnen aftikken.

Lief is over twee weken zijn baan kwijt :{ . Hij moet plaats maken voor vaste medewerkers (hij is uitzendkracht). Het kan zijn dat hij bij wijze van spreke twee weken thuis zit en dat er dan een plek vrij komt, maar het kan ook twee maanden duren. Daar kregen mijn hormonen wel even een optater van. Vind het ook zo sneu voor hem, hij zat daar zo op zijn plek -O- .

Jaleesa, wat de rest zegt: ergens anders gaan. Is dat geen optie, dan klagen bij het hoofd van de afdeling. Wat denkt die kerel wel :{w .

Een goede echo voor Chanty en 85% kans op een piemel *O* .

Nikki, knap dat je zo eerlijk kan zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je zo denkt. Vooral als je al een kindje hebt, je moet dan niet alleen denken aan de toekomst van de baby, maar ook aan die van de reeds aanwezige kinderen. En jezelf natuurlijk. Wij hebben nu bijvoorbeeld die combitesten niet gedaan, bij een eventuele volgende zeker wel omdat je dan ook moet kijken naar de toekomst van het kindje dat al rondloopt.

Mabawa, wat knapperd! Die wangetjes O+ en dat neusje O+ .

Sicarius, gefeliciteerd *O*
Ach wat een schatje! Hoe voelt het om papa te zijn?

Spannend Sugar!
Als je het echt objectief bekijkt is er volgens mij nooit een 'goed' moment om voor kinderen te gaan, er is altijd wel iets waardoor je vindt dat je het zou moeten uitstellen.
Maar iedereen zal toch wel blij voor je zijn?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Soempie het volgende:
Dubbele nesteldrang :D

:* voor iedereen met voorwerk en ziekenhuisbezoeken.

Kim, hoe is het met jou?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133720894
Ik begin *as we speak* aan mijn vijfde mandarijntje :9

Lees verspreid over de dag wel bij (mabawa: O+ O+ , gefeliciteerd trotse papa, mooie foto's! En hoera voor chanty's goede combinatietest *O* ) maar meeposten gaat atm even niet.

Ik voel me verder best goed, zwangertechnisch gezien sowieso (17,5 week alweer :o Time flies!), alleen qua darmen gaat het wat op en neer. Gisteren gelukkig weer mijn infuus gehad en ik voel me meteen weer beter :)

Ben vooral heel erg druk de laatste tijd. Tis voor work work momenteel (erg druk blok op school). En daarnaast nog een beetje een sociaal leven, man&dochter, en slapen :+ Wel leuk-druk, dus dat scheelt :)
pi_133721542
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Poppedeintje, nu je hier toch meeleest. ;) Als nou de vliezen van mijn bovenste baby kapot gaan...merk ik da dan? Of komt het vruchtwater niet aan de onderste baby voorbij? De bovenste is groter en loopt een weekje voor, dus niet onrealistisch dat die het startsein gaat geven ;)
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 november 2013 @ 20:55:36 #130
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133722051
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begin *as we speak* aan mijn vijfde mandarijntje :9

Lees verspreid over de dag wel bij (mabawa: O+ O+ , gefeliciteerd trotse papa, mooie foto's! En hoera voor chanty's goede combinatietest *O* ) maar meeposten gaat atm even niet.

Ik voel me verder best goed, zwangertechnisch gezien sowieso (17,5 week alweer :o Time flies!), alleen qua darmen gaat het wat op en neer. Gisteren gelukkig weer mijn infuus gehad en ik voel me meteen weer beter :)

Ben vooral heel erg druk de laatste tijd. Tis voor work work momenteel (erg druk blok op school). En daarnaast nog een beetje een sociaal leven, man&dochter, en slapen :+ Wel leuk-druk, dus dat scheelt :)
17,5 week :o?! Neeee, dat kan echt niet joh! Wow, wat ga je hard! O+

Chanty, positieve uitslag *O*

En Mabawa O+ wat een poppie! Mooie naam :Y
  donderdag 28 november 2013 @ 20:56:37 #131
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133722099
Coco :o serieus, ben je al zo ver?? Wowza. Lekker he, mandarijntjes :9
Vervelend van je darmen :* jammer, want met S. was het aardig rustig toch tijdens je zwangerschap?
Fijn iig dat je infuus helpt. :)
pi_133723142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Poppedeintje, nu je hier toch meeleest. ;) Als nou de vliezen van mijn bovenste baby kapot gaan...merk ik da dan? Of komt het vruchtwater niet aan de onderste baby voorbij? De bovenste is groter en loopt een weekje voor, dus niet onrealistisch dat die het startsein gaat geven ;)
Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.

Ik heb morgen na 4,5 week weer een echo. Ik ben benieuwd of de jongens nog steeds zo goed groeien allebei. En volgens mij zitten de billen van de baby die bovenop ligt aan de zijkant, daar voel ik als ik een harde buik heb een grote bult. O+ Even checken morgen of dat echt zo is.

Verder voel ik me lichamelijk soms niet zo goed. Het is een heel lastig uit te leggen iets, maar ik heb soms een soort van zwaar gevoel in mijn lijf, vooral armen. Alsof ze helemaal verzuurd zijn na lang sporten bijvoorbeeld. Ik heb ook een beetje een benauwd gevoel erbij soms. Morgen maar even navragen of het een bekend symptoom is en of ik er iets mee moet of dat het geen kwaad kan.
pi_133724084
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.
Ja, ik ook ! :) Daar had ik niet eens over nagedacht nog.
pi_133724161
RFR wat balen van de baan van je man. En een *O* voor de nieuwe bank.

*O* voor de goede 12 weken echo's

:* voor purple. Hopelijk zet het door naar het echte werk

Mabawa wat een mooi mannetje O+

Sugar hoe is het vanavond gegaan?

Soempie goed bezig geweest in huis! heerlijk toch dat alles nu klaar is.

coco wat voor en infuus heb je gehad? Fijn dat het iig goed heeft geholpen

Voorwerk voor skips *O* Spannend hoor.
Wat voel je dan eigenlijk? Harde buiken of krampen/steken?

Hier heeft de dag te weinig uren. Ben druk aan het poetsen in huis en heb zelf een deken voor in de ledikant en kinderwagen gemaakt in koeka stijl. Volgende week ga ik aan het koken en bakken :Y) dvd's van prison break en lost liggen nog te wachten om bekeken te worden, maar dat doe ik dan wel die week daarna :) Wentworth Miller met zelfgemaakte appeltaart :9~ O+
pi_133724330
Liggen jullie baby's netjes boven elkaar? Hier lagen ze echt naast elkaar waarbij de een net iets meer naar beneden lag dan de ander (het was echt dringen voor de uitgang :') ).
pi_133724540
Bij mij ligt de onderste (normaal gesproken.. }:| ) met dr hoofdje voor de uitgang en de ander er overdwars bovenop. Als een T zegmaar
Lotte!
Noah!
pi_133724591
@Kyara: Dringen ? Oei, dat wordt knokken. ;)

Bij mijn 28 weken echo afgelopen dinsdag lagen mijn meiden ook allebei met hun bolletje naar beneden. Lekker knus. :) Ik heb zelfs nog een echo foto van een van de snoetjes meegekregen. De andere was niet goed te zien. Ze lagen echt achter elkaar.
pi_133724649
Vorige keer lag een van de twee head first onderop bij de uitgang en de tweede met zijn hoofd bij de billen van zijn broer en zijn lijf een beetje dwarsop. Ik ben benieuwd hoe ze morgen liggen. :)

Ik heb net de bekleding van het wiegje gestreken. Morgen ga ik het wiegje opmaken. O+
En dan langzaamaan andere babywasjes doen. :)
pi_133724659
@ Soesa & Enf: niet normaal he? Zit alweer bijna op de helft :o Vind het gevoelsmatig ook echt zoveel sneller gaan! 'Vergeet' zelfs regelmatig dat ik zwanger ben :+

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:37 schreef ikke_84 het volgende:
coco wat voor en infuus heb je gehad? Fijn dat het iig goed heeft geholpen
Ik heb colitis ulcerosa en krijg daarvoor iedere 6 weken een infuus met medicatie (Remicade) in het ziekenhuis.
pi_133724858
Leuk Nikki! Hier van de week okk gedaan. En ik weet niet waarom ik het denk, maar iets zegt me dat het meisjes worden *)

Alixia, Kyaras meiden zijn er al ;)
Lotte!
Noah!
pi_133725097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Soesa & Enf: niet normaal he? Zit alweer bijna op de helft :o Vind het gevoelsmatig ook echt zoveel sneller gaan! 'Vergeet' zelfs regelmatig dat ik zwanger ben :+

Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg. 8)7
Dus, voor je het weet ben je hoogzwanger! :o

Bijzonder al die tweelingen hier. Maakt de ligging nog uit wat betreft de bevalling? Ik bedoel, moeten ze alletwee met hun hoofdje naar beneden liggen? Kan de bovenste tijdens de bevalling nog makkelijk draaien?
pi_133725156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Alixia het volgende:
@Kyara: Dringen ? Oei, dat wordt knokken.
Ja, dat was ook knokken. En ze lagen allebei in stuit.

Soempie, de 1e moet inderdaad goed liggen. Daarna is er genoeg ruimte om te draaien voor de 2e. Al dan niet met hulp.
pi_133725302
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Linda2205 het volgende:
Leuk Nikki! Hier van de week okk gedaan. En ik weet niet waarom ik het denk, maar iets zegt me dat het meisjes worden *)
[ afbeelding ]
Alixia, Kyaras meiden zijn er al ;)

Whoops, solly. :@ :)

Ohhh babykleertjes O+

Bij de pretecho van vorige week lag een dametje met haar beentjes dubbel en haar voetjes in haar gezicht. Ze had haar kontje bij haar zusje in het gezicht geparkeerd. 8)7 Ja hoor, ze zijn echt net zo gek als hun ouders. 8)7 :D
pi_133725469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg. 8)7
Dus, voor je het weet ben je hoogzwanger! :o

Bijzonder al die tweelingen hier. Maakt de ligging nog uit wat betreft de bevalling? Ik bedoel, moeten ze alletwee met hun hoofdje naar beneden liggen? Kan de bovenste tijdens de bevalling nog makkelijk draaien?
Bij mijn ziekenhuis moet de onderste netjes hoofdje naar beneden liggen. (of allebei stuit zou eventueel ook nog kunnen. Maar de onderste in stuit en de bovenste met hoofd naar beneden doen ze niet vaginaal.)
Lotte!
Noah!
pi_133725683
wow, wat een stash linda!

heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet. :{w
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133725824
Ik wil je best helpen maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt! :D Linkje?

En het is ook een (klein) deel 62/68/74 hoor.. *goedpraat*
Lotte!
Noah!
pi_133725922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:

heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet. :{w
Euh? Wat?

Hier pas ruzie over Sophie de Giraf. :P Is vast ook niet te begrijpen.
  donderdag 28 november 2013 @ 22:12:09 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133726192
Coco: ja bizar toch?! Ik ook hoor, ken het gevoel!

Zo nog maar een klein uurtje werken en ik mag lekker weer naar huis, naar mn vent O+ Morgen vrij! Dan ga ik eens verder kijken naar die geslachtsbepalings echo O+
pi_133726218
@ coco, fijn dat het infuus dan zo snel werkt. He je nu ook meer last van je colitis door de zwangerschap? Fijn dat het voor de rest goed met je gaat :) Leuk druk zijn is ^O^

aaaah de baby was van Linda O+ O+

Momo hoe durft je man je geen gelijk te geven o|O
Al weet ik niet wat de lokstaf van de POD is en wie Bram is :D
pi_133726248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
wow, wat een stash linda!

Was niet vanavond op Sinterklaasjournaal of wel? Zit je er ook helemaal in? :D
pi_133726318
Babywasjes *O*

En er komt nog meer aan!

Hier zou het inderdaad een geplande ks worden als ze niet meer zouden draaien (wat niet de verwachting was).
pi_133726487
Pfffoei, mijn update post van mijn zwangerschapslog is ruim 1100 woorden lang geworden. Het is weer gelukt. *veegt zweet van voorhoofd* :D

Ik heb van de week van de gyn gehoord dat de tweede baby ook in een stuitligging vaginaal geboren kan worden, omdat de weg dan al gebaand is door de eerste baby. Ik zie wel wat er bij mij gaat gebeuren tegen die tijd. Ze hoeven echt nog niet buiten te komen spelen voorlopig.
pi_133726754
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Babywasjes *O*

En er komt nog meer aan!

Hier zou het inderdaad een geplande ks worden als ze niet meer zouden draaien (wat niet de verwachting was).
Jeej!

Wrm mocht je geen stuit proberen? Is Midas wel vaginaal geboren?
Lotte!
Noah!
pi_133726913
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Jeej!

Wrm mocht je geen stuit proberen? Is Midas wel vaginaal geboren?
M is inderdaad wel gewoon geboren.

Had ook te maken met volkomen/onvolkomen stuit. En omdat ze naast elkaar lagen en allebei in stuit (dat kan er nog een beentje van de ander meekomen of zo). Ik mocht het trouwens uiteindelijk wel zelf proberen omdat ze nog zo klein waren ivm vroeggeboorte. Maar bij 5 cm bleek dat de navelstreng tussen de beentjes was gekomen dus toen werd het alsnog een spoedks.
pi_133727603
Ahh jouw babywasjes Linda. O+
Wat heb je véél!

Ik heb nog bijna niets gekocht voor onze jongens, ik wacht op de uitverkoop eind december. *O*
pi_133727902
Het meeste is van Kyara hoor! Ik heb zelf ook nog vrij weinig geshopt :@

Wat is het risico met die navelstreng Kyara? Want dat geldt natuurlijk voor iedere stuitbevalling...ook bij eenlingen
Lotte!
Noah!
pi_133728511
Afknelling en alle risico's die daar bij komen. Daarom moet je ook gaan liggen als je vliezen breken, ik bedoel scheuren ;) als kindje nog niet ingedaald is. En bij stuit dalen ze niet echt in.

Het is een risico maar hier zat hij er dus echt tussen. Hoeft niet altijd te gebeuren. Maar was wel reden om meteen een katheter te plaatsen en mijn blaas vol te pompen of zoiets zodat er meer ruimte was. En nog geen 15 minuten nadat het geconstateerd en bevestigd wad dmv een echo is J geboren dus het was geloof ik wel echt spoed.
  donderdag 28 november 2013 @ 23:29:18 #158
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_133730165
Het hoge woord is eruit en het viel gelukkig allemaal mee. Ze vonden het allemaal leuk voor ons , ondanks dat het allemaal niet zo gepland was.

Morgen nog mijn ouders en dan hebben we het weer gehad. Bij de rest maken we het pas bekend na een goede echo.

Volgende week komt moeders voor moeders en mag ik weer de blauwe flessen vol gaan plassen. Dat wordt ook alweer de derde keer voor mij.

Ik ben wel blij dat ik er op tijd achter kwam. Nu kan ik mijn verzekering nog aanpassen, anders had ik alleen basis gehad!
  vrijdag 29 november 2013 @ 06:28:02 #159
30252 Soempie
Procreating
pi_133734131
Goedemorgen. c_/

Sugar, een opluchting dus. :) Fijn van de positieve reacties.

Linda, gister zag ik nog niet eens de helft van de foto en toen dacht ik: valt wel mee met de hoeveelheid en het roze. Nu zie ik pas het rek rechts. :D O+
pi_133734217
Heel de nacht harde buiken...ben versleten...hoop dat het enig nut heeft...
Ff ontbijten en dan vlug weer terug
pi_133734222
Och, purple. Lekker nog even slapen idd! :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:08:12 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_133734259
Purple, hoop dat je zo nog wat kunt slapen. Hopelijk mag je de afspraak bij de vk maandag (toch?) afzeggen. :*
pi_133734295
Hopelijk kan je nog even slapen Purple :*

Klaar met MvM *O*, niet dat ik het erg vond, maar voor mij best een mijlpaal.
pi_133734337
Flobo begrijpt me! Was idd vorige week al, en ik vind het hilarisch! Alleen de onenigheid met vent wat minder ;)

Oh paars, but zeg. Snel terug!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:34:12 #165
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133734356
*O* *O* *O* *O* Voor een trotse verse papa! Zo vaak kunnen we dat hier niet vieren.
Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?

Gisteren weer oom geworden! Yeah...2 van de 3 zwangeren in de verschillende families inmiddels bevallen.....nu wij nog. 8)7
pi_133734390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:

Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?

Mn man is het met je eens: ja doe maar zegtie
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:42:20 #167
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133734393
Ga dan slapen...... :P
pi_133734683
Goedemorgen en meld.

Gisteren wel meegelezen, maar weinig onthouden :@
Alleen een felicitatie voor een nieuwe pappa *O*

Angelatje je bent alweer 39 weken vandaag!

Nobono, dan wordt het echt spannend, als de andere stellen bevallen zijn en jullie de volgende worden. Gefeliciteerd met je nieuwe oomzeggertje (al zal dat nog wel even duren).

Purple spannend, ben benieuwd of al het voorwerk resultaat heeft. Rust nog maar even goed uit.

Hier hebben we eindelijk een geboortekaartje en tekst voor op het geboortekaartje, waar we beide blij en tevreden mee zijn.
pi_133734792
Ik heb al een leuk kaartje in gedachten. Ontwerpen kan nu geheel via internet en dan heb je het de volgende dag al in huis, dus denk dat we nog niks regelen nu maar pas als de kleine geboren is. Kan alles in een keer.
pi_133735260
Sugar fijn dat je leuke reacties heb gehad.

Purple lekker slapen en dan :%

Kursor klaar met mvm *O* toch weer een mijlpaal

Sethiwe ga je ook al een proefdruk bestellen van t kaartje? Ik vond het zo moeilijk om een kaartje te kiezen

Nobono gefeliciteerd! Nu jullie nog, maar wacht daar nog maar even mee

Hier 35 weken vandaag *O*
pi_133735555
Mabawa, wat een mooi kindje heb je daar! O+

Sicarius, gefeliciteerd met je zoon!

Verder wil ik nog even tegen NIKKI zeggen dat ik me wel erg herken in je gevoelens mbt syndromen en afwijkingen bij een kindje. :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:09:32 #172
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133736350
Gmorning! Naar huis, naar huis, naar huis!. Beeb doet het super, onderzoeken waren goed en cervixlengte ok. Gyn zei, we kunnen je wel de hele zwangerschap hier houden maar das voor niemand fijn. O+

Purple, ik hoop dat t voorwerk wat uithaalt, want zonder nut is t niet tof zo.

Kursor eind mvm *O*

Sicarius feli *O*

Goed dat ze fijn reageerden sugar!

Ikke 35 wkn *O*

Angela 39 wkn *O*

Nobono succes met de laatste loodjes :Y

Sethiwe gaat voor t geboortekaartje, yay!

Mo :* voor mannenstrubbelingen. Soms zijn ze ook gewoon stom!
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:44 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133736913
Wat fijn Kim *O*

Hebben ze het nog gehad over de verwachtingen hoe het verder gaat/kan lopen? Is het risico op vroeggeboorte nu kleiner?

Verder doe ik even een +1 op je jompels *O*.
KuikenGuppy
pi_133736970
Kim, fijn dat je weer naar huis mag. Ik hoop ontzettend dat het bloedverlies snel stopt! :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:39:29 #175
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133736995
Ze willen er niet te veel over zeggen, want ze hebben geen glazen bol, maar dat m'n cervixlengte ok is is een heel goed teken. Dat het hematoom inmiddels achter de placenta ligt (door groei denk ik?) is wat minder, maar we gaan er gewoon vanuit dat t goed komt. Heb met de verpleegsters afgesproken dat ik pas in 2014 weer terugkom :D
pi_133737148
Slapen check, de rest niet..
Maar ga er gewoon een relaxte dag van maken verder!

Kim goed nieuws! Verder jompels voor de wisseldagen en einde mvm.
pi_133737219
Nog niet bij gelezen maar meld!

En nu ga ik eerst eten want mijn maag scheurt bijna in tweeën :Y)
pi_133737782
Fijn dat je maar huis mag Kim! Blijf je wel gewoon werken of raden ze bedrust aan?
pi_133737839
goedgekeurd door vk. Jaap ligt in juiste lanceerhouding. Is wel een positivo, dus dikke prik in mijn bil.
verder voel ik me ruk, sjaak heeft een enorme kut bui. Huilen om niets, echt alles is niet goed. Hij was danig onder de indruk (en kalmeerde zelfs) toen ik met hem mee begon te janken. :'(
Zit nu op schoot een mandarijntje te pellen terwijl ik zit te confcallen. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133738360
Je hebt wel humor DJMomo als het je even te veel is. ;)
pi_133738652
Fijn dat je naar huis mag Kim!
  vrijdag 29 november 2013 @ 11:56:45 #182
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133738863
Late meld!

SPOILER
Verder geen voorwerk meer hier, wel een hele lage en wat plattere buik. M'n mooie bol, wat doe je? ;(
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:00:10 #183
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133738944
Jeeeeeeej Kim! Wat fijn!

--

Jompel voor Angela, Ikke en ook voor Kursor natuurlijk! *O*

--

Sugar fijn van de goede reacties!

--

Had er nou vandaag nog iemand een echo of ben ik echt dement aan het worden?

Ohja, de proefdruk van het kaartje komt hier net binnen! O+
pi_133738959
Skips: hopen dat je cavia snel beter is! Ik duim ervoor!

Hier trouwens 16 weken vandaag *O* mss moet ik me ook even zwanger beginnen voelen :')
pi_133738980
Kim fijn dat je naar huis mag! Dat lijkt me een hele goede afspraak met de vpk ^O^
Moet je nu wel (meer) rust nemen of heb je bepaalde leefregels mee gekregen?

Angela 39 weken *O*

ow... jullie waren al een pagina verder :+
Skips knuffel voor je cavia. En de proefdruk binnen O+

stefanie 16 weken *O*

:* voor Momo en Sjaak

[ Bericht 41% gewijzigd door ikke_84 op 29-11-2013 12:07:36 ]
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:04:15 #186
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133739047
Geen leefregels anders dan erg op t gemakje. Uitdaging van de gyn: geef je eigen grenzen aan en stop als het teveel wordt. En natuurlijk geen lange afstanden lopen of veel staan, niet tillen en geen seks. Saaie muts word je hiervan!
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:04:45 #187
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133739053
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef StefanieV het volgende:
Skips: hopen dat je cavia snel beter is! Ik duim ervoor!

Hier trouwens 16 weken vandaag *O* mss moet ik me ook even zwanger beginnen voelen :')
O+

Hij doet je de groetjes! (Foto van gisteravond op het aanrecht)

SPOILER
pi_133739078
Oooh wat een schatje!
pi_133739124
Skip. Sterkte met caaf. Hier is poes nog steeds niet echt zichzelf. Na t weekend maar weer bellen

Kim naarvhuis!

Steef 16w!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133739299
Sugar wat fijn dat je goede reacties kreeg. Vast een opluchting.

Purple voorwerk...hou je het nog vol??

Linda wat leuk hè die babywasjes. En jij hebt 2 keer zo veel!! ;)

Skips ook voorwerk...hoe gaat het daar mee?

Enf aan de positiebroeken. Was er zelf met 6 weken al aan toe :D

Rfr een nieuwe bank *O* wat kun je blij zijn met nieuwe spullen hè.
Wel balen dat je man zijn baan kwijt is -O-

Chanty grote kans op een piemel in haar buik *O* piemels zijn leuk ;) :D

Nikki succes bij de echo!

Jullie zijn allemaal wel erg van het mandarijnen eten..ik krijg er alleen maar maagzuur van }:|

Coco, wat vervelend van je darmen. Wat is het precies? En is het minder of erger tijdens de zwangerschap? Of geen verschil?
Ik heb zelf pds en nu ik zwanger ben heb ik bijna geen last. Hopelijk blijft dat zo

Sethiwe een geboortekaartje *O* altijd fijn als dat geregeld is.

Kursor klaar met mvm *O* lijkt me toch fijn als je daar weer mee klaar bent. Heb het zelf niet gedaan ivm chronische blaasontsteking

Kim weer lekker naar huis *O* wat fijn!

Momo weer goedgekeurd *O* idd vervelend als je kind zo'n pestbui heeft -O- wel weer lief dat hij je wilde kalmeren O+

Ik ben gister weer bij de vk geweest. Ws ben ik mijn slijmprop aan het verliezen. Ze heeft ook flink op mijn onderbuik lopen drukken/duwen om het hoofdje te voelen. Heb vannacht amper geslapen omdat ik daar steeds steekjes voelde. En nu een heel beurs gevoel daar.

Timmerman belde weer af...hij moet in het dakkapel nog ramen plaatsen maar die staan nog op Texel -O- dus nu komt hij maandag....pff wat een gedoe. Was zo blij dat ik na vandaag rust zou hebben. Verbouwing is voorlopig nog niet klaar maar de rest kan vriendje zelf met zijn vrienden.
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:43 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739456
Sugarsnap fijn dat het meeviel!

Nobono gaat lekker met die babyboom bij jullie! :D

Sethiwe fijn een kaartje! O+

Kim jeeej naar huis! *O* Wat fijn!!

Ikke 35 weken *O*

Angelatje 39 weken! :D *O*
Whaha ja het valt me nog alles mee. Bij mn dochter was ik al met 8 weken in de positiebroek en nu pas met 13 dus! :+ Maar was toen ook al een stuk meer aangekomen dan nu. Nu nog maar een kilotje gok ik.
Oeh, dus wellicht wat actie binnenkort! :D
Pfff... wat een gedoe zo last minute met je huis nog zeg, bah! :{

DjMomo :*

Skips achogs cavia ziek -O- fijn dat het nu weer beter gaat! Whihi wortels :D
Oeh dus hij is goed ingedaalt! :D
Achgossie die fotooo! O+ *smelt*

Hier stond ik vanochtend op en had ik ineens Een Buik :') Dat heb ik nog niet meegemaakt, meestal is ie redelijk plat vanmorgen. Dus officieel aan de (iets te grote) positiebroek maar vandaag :+
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:24:10 #192
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133739495
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:

Nobono gaat lekker met die babyboom bij jullie! :D

In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:24:54 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739517
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:24 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!
:D
Stroomstoring in mei gehad? :+
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:25:38 #194
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133739534
Neuh niet eens. Paar in januari, paar in februari paar in maart paar in april. Dwz verwachte babies he, geen stroomstoringen.
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:28:08 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:25 schreef NoBoNo het volgende:
Neuh niet eens. Paar in januari, paar in februari paar in maart paar in april. Dwz verwachte babies he, geen stroomstoringen.
Haha oke valt mee :D Wel leuk!
pi_133739691
Kim naar huis. *O*

Angela, hoera voor je slijmprop en -O- voor de timmerperikelen.

Momo dat klinkt als een baaldag. :*

Skippy je arme cavia. Hopelijk is hij snel weer helemaal oké. O+

Bij mij begon de gyn over minder werken en dat dat mag en kan en en en. :X Ik heb gezegd dat ik me prima voel en lekker doorwerk zolang het gaat. Ik bekijk het per week en zie wel. Toen ze eenmaal had gezien dat alles oké was vond ze het werken ook geen probleem meer.
Bloeddruk was perfect en de boys liggen qua groei allebei boven gemiddeld. *O*
En kers op de taart... stond ik met een lege accu in de parkeergarage van het ziekenhuis. :( En twee oudjes weigerden me te helpen met mijn startkabels en dat vonden mijn hormonen niet leuk. Je zou die oudjes eens moeten horen als het andersom zou zijn... :(
Gelukkig was er een jongeman die me wel wilde helpen. :D En nu zit ik bij de garage voor een nieuwe accu, want hij was echt bijna dood volgens de meting die ze hier net deden.

en ik heb niets durven vragen over het down angst gedoe. :@
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:42 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133739897
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Kimpossible het volgende:Saaie muts word je hiervan!
Echt he. Mijn man en ik waren gisteren uit eten en op de terugweg zei ik al gapend tegen hem dat ik echt enorm veel zin heb om weer eens ouderwets te gaan stappen. Doorgaan tot de zon weer opkomt etc.
Hij moest lachen, en wees me op de tijd (bijna tien uur) :').
KuikenGuppy
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:40:42 #198
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739927
Nikki fijn dat je weer goedgekeurd bent!! O+ Fijn dat je gyn ook meedenkt met het werken enzo.
En jeutje, wtf?! Waarom weigerden ze te helpen dan?? :o Kan me voorstellen dat jij (en je hormonen) dat niet leuk vonden zeg :o Pff... :X
oh gossie heb je nou helemaal niks gezegd mutsje :+ waarom dan niet? :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:41:32 #199
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133739946
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Kimpossible het volgende:
Geen leefregels anders dan erg op t gemakje. Uitdaging van de gyn: geef je eigen grenzen aan en stop als het teveel wordt. En natuurlijk geen lange afstanden lopen of veel staan, niet tillen en geen seks. Saaie muts word je hiervan!
Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?
pi_133739963
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?
ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reageren :')
pi_133739991
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

_O- ik ook
pi_133740079
Hier alles nog steeds rustig, ik probeer t maar een beetje los te laten. Dus ook wat minder actief op forum...
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:49:57 #203
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133740142
_O- Oké oké, let me rephrase: geen gemeenschap. Hahaha.
pi_133740205
Nikki fijn dat je goed gekeurd bent!! En hoe durft de gyn het over minder werken te hebben ;)
Balen van je accu en helemaal van die oudjes die niet weigerde te helpen }:|
Toch niks gezegd bij de gyn over je angst :7 Ik had er niet op gereageerd, maar wat je daarover schreef is voor mij wel heel herkenbaar. Heb er nachten om wakker gelegen, nu doe ik aan struisvogel politiek...down? was da??

purple knuf voor jou, hopelijk heb je niet voor niks al het voorwerk en mag je je baby snel knuffelen
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:58:20 #205
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133740341
Ach, sue me for being a man! :6 ;)
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:59:35 #206
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133740376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:58 schreef NoBoNo het volgende:
Ach, sue me for being a man! :6 ;)
Mannen O+
KuikenGuppy
pi_133740442
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:

Oeh, dus wellicht wat actie binnenkort! :D

Ik werd er serieus zenuwachtig van vannacht.
Vandaag zouden ze de baby gaan halen als hij niet gedraaid zou zijn. Dus ik vind het een goede datum ;)
Van vriendje moet het maar voor maandag gebeuren :D die verheugd zich op een weekend vol opwekseks, maar ik weet niet of ik dat nou zo zie zitten 8)7
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:04:55 #208
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133740507
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Just so you kow, het is voor mij geen moeten hoor, mocht mijn vrouw geen zin meer hebben in enige vorm van dan zou ik dat begrijpen. Maar daar denkt zij heeeeeel anders over. :P
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:37:35 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_133741225
Kim wat een goed nieuws! *O* Lekker weer naar huis.

Skips, ik wilde nog vragen welke draagdoek je hebt gekocht?
En Bob O+ Beterschap Bob!
Ik ben net wakker en moest even goed nadenken of je het nu wel of niet over een cavia had. :') Of dat het een groot eufemisme moest voorstellen.
pi_133741691
Kim, fijn dat je naar huis mag! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef DJMomo het volgende:
Hij was danig onder de indruk (en kalmeerde zelfs) toen ik met hem mee begon te janken. :'(
Daar moest ik stiekem om lachen . Voel je je al wat beter?

Skips, fijn dat Bob weer thuis is! En wat een toffe kuif O+

Angelatje, hopen dat maandag de verbouwing echt (zo goed als) klaar is, zou wel heel erg schelen.
Afwachten wat er dit weekend gaat gebeuren, maar misschien is het beter als de baby komt als alles af is? Helaas geen spannend weekend voor vriend..

Enf aan de positiekleren :D

NoBoNo, jij hebt wel geluk me je vrouw hoor :D
Van mij hoeft dat geseks niet meer, ik kan er niks aan doen. Ik voel me log en lomp, alles doet zeer als we een poging doen.. Mijn arme lief.. :@
'Gelukkig' hoeft het van hem ook niet meer, volgens mij is hij bang de baby eruit te rammelen ofzo.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:01:08 #211
30252 Soempie
Procreating
pi_133741820
Vanmorgen ben ik begonnen met het bijlezen in het bevallingsverhalentopic. Gek om m'n eigen verhaal terug te lezen en de verhalen erna. De verhalen zijn vaak weer zo verschillend.

Maar, nu heb ik m'n mindful bevallen boek en ik denk dat ik er echt iets aan ga hebben. :o Eerst vond ik het maar 'zweverig', zoals sommige dingen beschreven waren (liefdevolle vriendelijkheid, gids voor geest en hart, enz. daar kan ik normaal gesproken niks mee). Maar als je daar doorheen kijkt staan er best waardevolle tips in.

Bijvoorbeeld over de weeën en de tijd ertussen. Vorige bevaling raakte ik in paniek en op de rustmomenten was ik alleen maar bezig met negatieve gedachten: 'Die pijn, dit kan ik niet, straks komt de volgende alweer, ik doe dit nooit meer, aaargh. Ze vinden me vast een aansteller, hoe doen anderen dit? Zwaar onderschat allemaal, help!'. Geen rust dus en het is wel goed te beseffen dat ik daar wat mee kan doen (zeg ik nu :') ).

Best nog een dikke pil, dus desnoods neem ik hem mee om hem naar iemand te gooien tijdens de bevalling.
pi_133742409
Soempie multifunctioneel dat boek :+

Kursor ook alweer 16 weken en klaar met mvm *O*

Ikke 35 weken en er was volgens mij nog een mijlpaal jompel.

Nikki fijn dat jij en de jongens weer goedgekeurd zijn. Balen van de auto.

Kim weer thuis, fijn en hopelijk hoef je voorlopig niet meer terug.

Skips, wat een schattige cavia.

Purple hopelijk helpt het loslaten :*

Ik heb iets te vroeg gejuicht mbt tekst voor het geboortekaartje. Vriend stuurde net een berichtje om toch weer iets te veranderen, hij vond het niet helemaal goed o|O
pi_133742492
Angelatje wel gek dat deze dag zo voorbij gaat, terwijl het de geboortedag van jullie kindje zou zijn.
Het zit jullie niet mee met de verbouwing, hopelijk zijn de dakkapellen er maandag echt.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:36:55 #214
30252 Soempie
Procreating
pi_133742808
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:21 schreef Sethiwe het volgende:

Ik heb iets te vroeg gejuicht mbt tekst voor het geboortekaartje. Vriend stuurde net een berichtje om toch weer iets te veranderen, hij vond het niet helemaal goed o|O
Maar nu wel tevreden en af? Of is nog niet duidelijk wat het dan wel moet worden wat betreft de tekst?

Hier hebben we nog geen kaartje, geen tekst, niks. Vorige keer hadden we wel een kaartje, maar na de bevalling vond ik het kaartje stom, dus moesten we alsnog iets anders bedenken. :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Sethiwe het volgende:
Angelatje wel gek dat deze dag zo voorbij gaat, terwijl het de geboortedag van jullie kindje zou zijn.
Het zit jullie niet mee met de verbouwing, hopelijk zijn de dakkapellen er maandag echt.
Nou, inderdaad. Raar idee dat als hij niet was gedraaid hij vandaag zou worden geboren.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:49:07 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133743135
Vraagje, het kan toch gewoon dat de baby even een wat rustiger dagje heeft? Of moet je dan meteen bellen? Ik ben echt een hyperactief kind gewend, maar krijg nu duidelijk minder schoppen dan anders, en de slaapkop wordt ook niet zo snel wakker als ik 'm por. Maar op zich reageert 'ie wel, en gisteren heb ik nog een echo gehad waarop alles prima was (baby lag te slapen). En met de Angelsouds krijg ik een keiharde stoomtrein te horen. Ik maak me dan ook niet erg druk, maar in mijn belinstructies staat minder bewegen wel genoemd. Wat vinden jullie?
KuikenGuppy
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:05:13 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_133743616
Heel simpel burdie,als jij het niet vertrouwd bellen! Jij voelt het jij ervaart het.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_133743952
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, het kan toch gewoon dat de baby even een wat rustiger dagje heeft? Of moet je dan meteen bellen? Ik ben echt een hyperactief kind gewend, maar krijg nu duidelijk minder schoppen dan anders, en de slaapkop wordt ook niet zo snel wakker als ik 'm por. Maar op zich reageert 'ie wel, en gisteren heb ik nog een echo gehad waarop alles prima was (baby lag te slapen). En met de Angelsouds krijg ik een keiharde stoomtrein te horen. Ik maak me dan ook niet erg druk, maar in mijn belinstructies staat minder bewegen wel genoemd. Wat vinden jullie?
Als je je zorgen maakt, bellen.
Omdat je baby groeit en minder ruimte krijgt in je baarmoeder kan het wel zijn dat de bewegingen minder hard worden.
pi_133744175
Minder leven voelen in het derde trimester = bellen.

Soempie, dat is al een heel waardevol besef, dat je weet dat je te weinig in je ontspanning hebt gezeten. Hopelijk helpt dat je de volgende keer. Vertel dat ook aan je man, waarschijnlijk kan hij je met die wetenschap ook door moeilijke momenten heen helpen. Bevallen is vooral gewoon níet meer nadenken, alleen maar doormaken. Over je heen laten komen. Heb je ook praktische handvatten uit het boek kunnen halen?
pi_133744207
Het gaat rfr. Voel me erg wiebelig, emotioneel gezien. Voor Sjaak is t wel een aardige turnaround geweest. Die is sindsdien haske gezellig. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:26:25 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133744211
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:05 schreef _Bar_ het volgende:
Heel simpel burdie,als jij het niet vertrouwd bellen! Jij voelt het jij ervaart het.
Ik maak me juist niet zo druk, maar het staat wel op het bellijstje.

Minder ruimte kan inderdaad, baby was de afgelopen week flink gegroeid.
KuikenGuppy
pi_133744440
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Sethiwe het volgende:
Ik vind het idd echt een raar idee dat we anders nu al papa en mama zouden zijn :)
Aan de andere kant is dit natuurlijk veel beter, maar ik word zo gek van het wachten...ben net een wandelende tijdbom |:(
En ben ook gewoon erg zenuwachtig voor de bevalling...en vriendje ook want die belt steeds hoe het gaat en of hij al naar huis moet komen :D hij ziet er erg tegen op om mij pijn te zien lijden O+
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:36:44 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133744526
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik maak me juist niet zo druk, maar het staat wel op het bellijstje.

Minder ruimte kan inderdaad, baby was de afgelopen week flink gegroeid.
Ik zou sowieso even bellen om te overleggen. Dan is het aan je vk om te bepalen wat te doen toch? Ik heb zelf 2x gebeld bij minder leven, 1x met 34 en 1x met 41 weken. Ik maakte me de 2e x eigenlijk weinig zorgen maar toch wilden ze mij even zien...
pi_133745654
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:04 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Just so you kow, het is voor mij geen moeten hoor, mocht mijn vrouw geen zin meer hebben in enige vorm van dan zou ik dat begrijpen. Maar daar denkt zij heeeeeel anders over. :P
I know, I know, maar het is wel grappig wat een magisch effect het woordje "seks" altijd heeft op het mannelijk geslacht _O-
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:20:18 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133745750
Bedank dames :). Ik heb even overleg gepleegd en moet terugbellen als baby nog rustiger wordt. Vooralsnog geen zorgen dus :).
KuikenGuppy
pi_133745962
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:20 schreef Burdie het volgende:
Bedank dames :). Ik heb even overleg gepleegd en moet terugbellen als baby nog rustiger wordt. Vooralsnog geen zorgen dus :).
gelukkig O+
pi_133746468
Goed zo zandvogeltje!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133747423
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

Maar nu wel tevreden en af? Of is nog niet duidelijk wat het dan wel moet worden wat betreft de tekst?

Hier hebben we nog geen kaartje, geen tekst, niks. Vorige keer hadden we wel een kaartje, maar na de bevalling vond ik het kaartje stom, dus moesten we alsnog iets anders bedenken. :')
Nee, nog niet duidelijk wat het dan moet worden. Moeten we van het weekend maar eens over hebben.

Oh dat is ook irritant, kan me voorstellen dat je dan nu wacht tot na de geboorte. Duurde dat toen lang voor je de geboortekaartjes kon sturen, of had je het alsnog vrij snel geregeld?
pi_133749259
Hoi dames, even een vraagje. Ik had net een halfuurtje voorweeen in m'n rug. Nu zijn ze weg.
Ongeveer een week geleden ook harde buiken een tijdje. Ik ben nu 28 weken zwanger. Kan toch niet betekenen dat ik straks eerder beval ofzo?
Ik heb geen zin weer de vk te bellen, dat zal dan nu al de derde keer zijn anders in een week of vier en ik voel me een beetje een zeikerd. Ze hebben het erg druk en komen vaak ook wat gehaast over.
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:39:47 #229
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133749339
Als ze regelmatig komen of kwamen zou ik zeker bellen, staan hier bovenop het belregime! Dat zij het druk hebben zou voor jou (de dienstverlening) niet uit moeten maken. Hoewel ik heel goed snap dat je je bezwaard voelt, dat ken ik erg goed.

M.a.w. Gewoon even bellen! :*
pi_133749830
Het duurde ongeveer een half uurtje. Regelmatig was het geloof ik niet nee. Ik kijk het nog even aan, gebeurd het weer bel ik wel. :)
Wat ik zo lees op internet is het bij een tweede toch veel voorkomend, die voorweeen. Door slappere spieren van de baarmoeder.
pi_133755031
Ik lees al een hele tijd mee, maar wil ook graag mee gaan posten (beter laat dan nooit).. Rond 18 maart 2014 verwachten we onze tweede dochter!
pi_133756370
Welkom hanke! :)

Ik heb net het wiegje inelkaar gezet. O+ Morgen even helemaal mooi opmaken.

Burdie, hoe is het nu? Voel je de baby al wat meer?

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 29-11-2013 21:46:33 ]
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:46:48 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133757128
@Nummer_zoveel, bizar, dat had ik dinsdagnacht (ook 28+2). De vk zei dat ik eigenlijk had moeten bellen, maar dat het een goed teken is dat het weer vanzelf stopte.

@flowerbox, baby laat wel van zich horen,maar alsnog niet van harte. Komt vast goed ;). Ik heb vanavond het ledikantje opgehaald en wij gaan het denk ik morgen in elkaar zetten, zin in O+
KuikenGuppy
pi_133757730
Fijn, dat je in ieder geval iets voelt. Leuk hè die bedjes. Zo lekker kneuterig. Morgen is de vloer klaar en kan ik helemaal los *O*
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:01:41 #235
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133760655
Burdie, fijn dat er wel wat meer leven in zit weer! Ik heb ook weleens van die dagen, maar ik ben natuurlijk ook minder ver. Van de week op de echo lag ze ineens met d'r voeten richting mijn rug, dat verklaarde een hoop. Inmiddels staat ze een soortje rechtop in m'n baarmoeder :o gek kind, ga toch liggen!

Nummer: ah, dat wist ik niet. Fijn dat het iig weg is nu!

Wiegjes en ledikantjes O+ heerlijk he? Maakt het weer een stapje echter!

Welkom hanke!

Ik word inmiddels een beetje tureluurs van die lektetten. Het gaat maar door! Stopt dat nog tussendoor pf hebben die minimensjes op de kraamafdeling gewoon de kraan open gezet nu? Ervaring, Anyone?

[ Bericht 4% gewijzigd door Kimpossible op 29-11-2013 23:09:22 ]
pi_133764065
Hanke, welkom!

Hier geen ervaring met lektieten... :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef WupWup het volgende:
Minder leven voelen in het derde trimester = bellen.

Soempie, dat is al een heel waardevol besef, dat je weet dat je te weinig in je ontspanning hebt gezeten. Hopelijk helpt dat je de volgende keer. Vertel dat ook aan je man, waarschijnlijk kan hij je met die wetenschap ook door moeilijke momenten heen helpen. Bevallen is vooral gewoon níet meer nadenken, alleen maar doormaken. Over je heen laten komen. Heb je ook praktische handvatten uit het boek kunnen halen?
Ik ben nog niet zo heel ver in het boek, maar ik heb er wel een praktische oefening uit kunnen halen tot nu toe. Dat is het concentreren op de ademhaling, de rest ervaren en het loslaten van gedachten door weer te concentreren op de ademhaling. Het klinkt zo simpel. 8)7

Tijdens de vorige bevalling wist ik ook heel goed te bedenken dat ik me niet kon ontspannen (tussen de weeën door ook), dat het dat was wat mis ging. Ik had alleen geen idee hoe dat recht te trekken. Misschien lukt het straks nog niet, maar het voelt wel goed er nu bij stil te staan (en die oefeningen te doen). :) Volgende stuk in het boek gaat specifiek over pijn en angst en daar zag ik ook praktische tips staan.

Lijkt me voor jou ook gek om meegemaakt te hebben. Als vk heb je toch heel wat vrouwen al begeleid voor je eerste werd geboren, of niet? Om het dan zelf te ervaren, wat je al vaker hebt gezien bij anderen. Kon jij je goed ontspannen?
pi_133764399
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef Kimpossible het volgende:
Ik word inmiddels een beetje tureluurs van die lektetten. Het gaat maar door! Stopt dat nog tussendoor pf hebben die minimensjes op de kraamafdeling gewoon de kraan open gezet nu? Ervaring, Anyone?
Bij de eerste vanaf een week of 16 stonden de sluizen 24/7 open.
Was echt drama de hele zwangerschap
  zaterdag 30 november 2013 @ 05:14:54 #238
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133768063
Mogguh! :W

Iedereen bedankt nog voor de lieve reacties op Bob ( + kuif) O+. Ik heb hem net weer wat peterselie gegeven. Nu is 'ie geïrriteerd want het is al weer op. Awwww.

--

Hanke, welkom!

--

KP: hier koe ik sinds week 19 geloof ik en nee, dat is niet meer over gegaan. :@

Rest komt later! Eerst nog weer even wat slaap pakken.
pi_133768247
Morning, hier alles rustig. Vandaag verjaardag van manlief, heel vreemd....
pi_133768335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Burdie het volgende:
@Nummer_zoveel, bizar, dat had ik dinsdagnacht (ook 28+2). De vk zei dat ik eigenlijk had moeten bellen, maar dat het een goed teken is dat het weer vanzelf stopte.

Zo, da's toevallig.

Nou, ben op tijd naar bed gegaan en voel me nu weer prima. :)

Welkom hier Hanke en Purple proficiat met je hubby's verjaardag!
pi_133768400
Welkom hanke!

Mèh. Net ontbijt broodje op en nú al misselijk. Hopelijk daalt Jaap snel in.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133768418
Goedemorgen,

Oorzaak van de buikpijn is duidelijk....namelijk blaasontsteking }:| dus er is nog niks aan de gang...
Maar ik ga nog even verder :z
pi_133768442
Skips ga toch eens slapen ' snachts. ;)

Momo das balen. Even trampolinespringen dan zakt Japie vast een beetje naar beneden. :D

Angela bluh! Krijg je een kuurtje?

Ik kwam gisteravond om half 12 thuis van een OC vergadering en toen heb ik nog een uur staan strijken. Babywasjes. O+
pi_133768635
Purple, gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Balen dat het verder rustig is. :*

En angela ook al balen..

Hier 38 weken vandaag. Nog drie weken (en een beetje) max. *O*
pi_133768830
Ik loop bij een homeopaat. 2 korreltjes onder de tong en met een paar uur tot een dag is het over. En 100%veilig voor de beeb. ^O^ Heb tijdens mijn zwangerschap wel vaker blaasontsteking gehad maar dat voelde dan heel anders. Dit is echt een ouderwetse met veel plassen en buikpijn ;(

Momo misselijk. Niet lekker nee...

Nikki nachtelijke babywasjes :D

Purple gefeliciteerd met je man *O* hou je wel een beetje rustig hè vandaag of word het niet gevierd?

Soempie 38 weken *O*
pi_133769183
We vieren het heel rustig, paar mensen op de koffie en eten bij schoonouders.
Meer kan ik echt niet hebben. Wel jammer voor m'n man, volgend jaar beter.
pi_133769479
Ja ik kan het me voorstellen. Mijn vent word 13 december 30 maar dat gaan we waarschijnlijk in de zomer vieren want dat gaat nu ook niet lukken :')
pi_133769638
Hanke: welkom!

Kim: rechtop staan is misschien leuker omdat je dan tenminste niet met je hoofd naar benedengeduwd wordt als jij gaat wandelen, kan jij een ganse dag op je hoofd staan? :P
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:09:36 #249
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133769734
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:48 schreef angelatje het volgende:
Ja ik kan het me voorstellen. Mijn vent word 13 december 30 maar dat gaan we waarschijnlijk in de zomer vieren want dat gaat nu ook niet lukken :')
NEUJ! De mijne doet exact het zelfde op de 13e december!
pi_133770082
We hebben toch niet dezelfde :o *) :D
pi_133770255
Jaap doe eens wat liever tegen je moeder }:|

Nikki hyperactief aan het strijken 's nachts :D

Angela een blaasontsteking ;( Ik ben wel benieuwd welke homeopatische korreltjes jij slikt! Zelf zit ik nu aan de AB maar als iets homeopatisch kan dan ben ik natuurlijk vóór!

Hanke van harte welkom en gefeliciteerd *O*

Purple gefeliciteerd met je hubbie!

Skippy "koet" sinds week 19 :D Ik zit hier hardop te lachen :D

Burdie het ledikantje al in elkaar gezet? Hoe is het nu met mini, beweegt hij al iets meer?

Hier gaat het gelukkig iets beter! De laatste nachten redelijk kunnen slapen en ik zit niet meer elk half uur op de WC, dus de kuur slaat aan. Wel raar dat ik pas overmorgen de uitslag krijg. Vandaag ben ik aan het werk. Hierna nog één zaterdag werken, 14 december, en dan is het klaar. Mijn leidinggevende is bang dat ik vanaf half december ieder moment kan bevallen volgens mij :D Ze wil me in ieder geval niet meer in mijn eentje aan het werk hebben op zaterdag en dat vind ik niet erg :+
pi_133770532
Zou wat zijn skippy en Angelatje als je er nu zo achterkomt dat je dezelfde man hebt.

Purple gefeliciteerd met je man.

Soempie 38 weken *O*

Hanke gefeliciteerd en welkom.

Nikki, valt vast onder nesteldrang 's nachts gaan strijken :+

Musique fijn dat de klachten afnemen.

Kwam er gisteravond achter dat ik geen last van maagzuur meer heb *O*, wel iets meer last van lichte bekkenklachten. De kleine zal wel iets gezakt zijn.
pi_133770655
Musique, ik zit bij een homeopaat. Dus die korrels kun je niet zomaar krijgen. Pas na een consult. Maar ik heb al jaaaaren blaasontsteking. Zo eens in de 2-4 weken is het raak en voor veel soorten ab ben ik nu resistent geworden.
Gelukkig krijg ik steeds een voorraadje korrels mee, dus altijd wat in huis ;)
pi_133770757
Wat vervelend, die blaasontstekingen. Ik had er altijd veel last van, maar gelukkig de laatste jaren niet meer zo veel.

Hier staat een appeltaart in de oven, had ineens zo'n zin om er een te bakken :9
pi_133770884
Kun je trouwens gewoon bevallen met een blaasontsteking?? Of word je dan medisch?
pi_133772342
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef angelatje het volgende:
_O- dat zou hem zijn!

Zand, hoest met de druktemaker?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133772937
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef angelatje het volgende:
Kun je trouwens gewoon bevallen met een blaasontsteking?? Of word je dan medisch?
Alleen als je gbs positief bent getest dan moet je een ab infuus hebben tijdens de bevalling. Verder mag je met een blaasontsteking gewoon thuis bevallen hoor. Ik had er ook eentje tijdens mn bevalling en ik mocht gewoon thuis bevallen. Echter ging dat om andere redenen niet door.
pi_133773629
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:43 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Alleen als je gbs positief bent getest dan moet je een ab infuus hebben tijdens de bevalling. Verder mag je met een blaasontsteking gewoon thuis bevallen hoor. Ik had er ook eentje tijdens mn bevalling en ik mocht gewoon thuis bevallen. Echter ging dat om andere redenen niet door.
Oké dan weet ik dat ook weer. Dank je wel Martine!
  zaterdag 30 november 2013 @ 14:52:33 #259
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133774439
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef angelatje het volgende:
Gniffel! Ook nog rond dezelfde tijd een kind verwekt.. Hypervruchtbare man, die man van ons! :9 Pure kwaliteit, ik zeg het je!

Heeft de jouwe ook donkerbruin haar? :o
pi_133774640
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:52 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Gniffel! Ook nog rond dezelfde tijd een kind verwekt.. Hypervruchtbare man, die man van ons! :9 Pure kwaliteit, ik zeg het je!

Heeft de jouwe ook donkerbruin haar? :o
:o ja!! :o
  zaterdag 30 november 2013 @ 15:49:05 #261
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133775456
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:03 schreef angelatje het volgende:

[..]

:o ja!! :o
_O-

Bruine ogen, ja?

En een baardje?

_O-
pi_133776082
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:49 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

_O-

Bruine ogen, ja?

En een baardje?

_O-
Bruine ogen check!
Baardje check! Maar dat is omdat hij geen zin heeft om te scheren :D
pi_133776239
:D tis gewoon dezelfde! Samen delen, samen spelen hè? :7
  zaterdag 30 november 2013 @ 16:39:45 #264
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133776579
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef angelatje het volgende:

[..]

Bruine ogen check!
Baardje check! Maar dat is omdat hij geen zin heeft om te scheren :D
Ja, nou moet je ophouden!

Kix zegt trouwens inmiddels dat 'ie zich bij jou graag uitgeeft als 'Bob'.
pi_133776626
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:39 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ja, nou moet je ophouden!

Kix zegt trouwens inmiddels dat 'ie zich bij jou graag uitgeeft als 'Bob'.
Haha voortaan noem ik hem Bob ja :D
pi_133777215
Shit, ik verlies bloed :( even zien wat het doet, maar lijkt er op dat ik jullie weer moet gaan verlaten ;(
pi_133777353
TB :*. Hoeft niet, kan wel. Heb je ook kramp?
Home is where the O+ is...
pi_133777418
Nee, en het is ook oud bloed, maar ik had sowieso een raar voorgevoel. Dus ben bang dat het nog wel doorzet...
pi_133779667
Tennisballetje, wat naar. Maar wie weet stopt het nog. Ik duim voor je!

Vraagje: hier ook mensen last van een pijnlijk/drukkend/branderig gevoel ongeveer in het midden van hun borst (achter het borstbeen)? Ik vermoed brandend maagzuur, maar heb geen last van oprispingen of maagzuur dat omhoog komt. Sowieso hoeft het niet omhoog te komen om er last van te hebben, natuurlijk, maar ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben.

Als ik heel diep inadem, dan doet het onderin mijn keel ook aardig pijn (alleen rechts, vreemd genoeg).

Het is in ieder behoorlijk vervelend. Het lijkt wat op kortademigheid, maar dat is het niet :+
pi_133779989
Kwam even kijken hoe het met de llms gaat :*

Kim wat fijn dat je weer thuis bent!

TBtje hopelijk blijft t bij dit oud bloed.

Burdie is je beeb weer een beetje hyper??

Hier berichtje vanuit t ziekenhuis helaas. Heb een kanariegeel jongetje. Hij ligt nu op een uvmatrasje. Afhankelijk van de waarde die zo weer geprikt gaat worden blijft dat zo of moet hij onder de lamp. Blugh valt even tegen had op een normale kraamtijd gehoopt. Heb een superlieve kraam en hoop dat zij nog bij ons terugkomt.
Jongetje heeft veel lachstuipjes trouwens... zo ontzettend schattig! O+
pi_133780089
ohnee, wat sneu voor jullie allemaal! Hopelijk mogen jullie snel naar huis. :*

prachtig jongetje trouwens en dito naam! O+
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:13:19 #272
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133780164
Tennisbal doe's nie ;( hoop houden! Oud bloed is geen helderrood bloed!

Mabawa, getverderrie! Dat je jongetje maar vlug weer opknapt! Wel goed te horen dat ie zo leuk is O+ Je klinkt als een verliefde mama!
pi_133780295
Tennisbal, ik wil je niet onnodig blij maken maar in het boekje dat ik van VK heb gehad staat dat bloedverlies tijdens de zwangerschap vaak voorkomt. En dan het meeste in de eerste 3 maanden.

Er kunnen verschillende oorzaken zijn zoals innesteling van de vrucht in de baarmoeder of een wondje op de baarmoedermond. Soms is een miskraam de reden van bloedverlies.

Aldus het boekje. Laat je het ons nog wel weten?

Ik ben gister voor het eerst naar VK geweest. En zelfs mijn eerste echo gehad! Ze kon alleen weinig zien, ik ben nog maar 7.5 week. Maar het was fijn dat ze dat deed. Nu weet ik dat er echt iets zit daarbinnen en dat maakt alles een stuk realistischer.
pi_133781222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Soempie het volgende:
Hanke, welkom!

Hier geen ervaring met lektieten... :P

[..]

Ik ben nog niet zo heel ver in het boek, maar ik heb er wel een praktische oefening uit kunnen halen tot nu toe. Dat is het concentreren op de ademhaling, de rest ervaren en het loslaten van gedachten door weer te concentreren op de ademhaling. Het klinkt zo simpel. 8)7

Tijdens de vorige bevalling wist ik ook heel goed te bedenken dat ik me niet kon ontspannen (tussen de weeën door ook), dat het dat was wat mis ging. Ik had alleen geen idee hoe dat recht te trekken. Misschien lukt het straks nog niet, maar het voelt wel goed er nu bij stil te staan (en die oefeningen te doen). :) Volgende stuk in het boek gaat specifiek over pijn en angst en daar zag ik ook praktische tips staan.

Lijkt me voor jou ook gek om meegemaakt te hebben. Als vk heb je toch heel wat vrouwen al begeleid voor je eerste werd geboren, of niet? Om het dan zelf te ervaren, wat je al vaker hebt gezien bij anderen. Kon jij je goed ontspannen?
Gelukkig wel, ik was tijdens de bevalling echt alleen maar aan het baren. Heb geen moment over het proces kunnen nadenken. Ik weet dat de verloskundige op een gegeven moment met me probeerde te overleggen over vliezen breken en ik wist echt niks zinnigs meer te bedenken :') Ik hoop dat het over tien weken weer zo gaat, want het werkt :)
pi_133781248
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Mabawa. het volgende:

Hier berichtje vanuit t ziekenhuis helaas. Heb een kanariegeel jongetje. Hij ligt nu op een uvmatrasje. Afhankelijk van de waarde die zo weer geprikt gaat worden blijft dat zo of moet hij onder de lamp. Blugh valt even tegen had op een normale kraamtijd gehoopt. Heb een superlieve kraam en hoop dat zij nog bij ons terugkomt.
Jongetje heeft veel lachstuipjes trouwens... zo ontzettend schattig! O+
Mabawa wat vervelend zeg!! Wel fijn dat hij zo vrolijk is O+
Hopelijk kunnen jullie gauw naar huis met jullie mannetje..
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:59:00 #276
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133781532
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:09 schreef Tennisballetje het volgende:
Shit, ik verlies bloed :( even zien wat het doet, maar lijkt er op dat ik jullie weer moet gaan verlaten ;(
Jij blijft gewoon hier, klaar! :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:00:30 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133781576
Mabawa, arm jochie. Hopelijk knapt 'ie snel op :*.

Tennisballetje, ik duim voor je dat het stopt en vals alarm is. Het kan inderdaad nog alle kanten op...

Sunshine, hoezo was er nog niet veel te zien? Wel een vruchtzakje en embryo? Of kan het dat je termijn niet helemaal klopt?

Hier staat het bedje, en mijn man twijfelde aan de kamerindeling dus we hebben wat met de meubels gesleept. En nu staat het beter, maar ben ik verdrietig omdat het nu niet meer zo is als ik me steeds had voorgesteld :').

Oh en Sint is geweest met lieve cadeautjes voor baby O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:04:12 #278
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133781711
Soempie klinkt zinvol, dat boek wat je hebt. :) het is idd even kijken of het ook echt lukt, maar je hebt nu iig de kennis in huis! :D
En 38 weken! *G*

DjMomo fijn dat je je beter voelt! :* En sjaak het beter doet :D

Angelatje opwekseks whihi :D Ik moest even lachen om de term!
Oh bah blaasontsteking -O-

Burdie fijn dat het goed zit, goed dat je gebeld hebt! :)
En een bedje, superleuk O+
Whaha _O- ik heb serieus de kamer op schaal laten tekenen door mn vent evenals de meubels, uitgeknipt, en ben gaan schuiven hoe het handig erin kon en wat leuk was :+ XD

Hanke welkom! Leuk, 2 meiden O+ Voel je je goed?

Kim das waardeloos nu al lektetten -O- Helaas geen ervaring mee hier voor de bevalling dan..

Musique fijn dat het beter gaat!
Fijn dat je leidinggevende ook zo betrokken is :)

Angelatje en Skips zijn dus sister wives als ik het zo lees? :+ gezellig hoor. Dat wordt dus lekker biggen voor jullie :+ en wanneer komt de 3e vrouw erbij? :7

Tennisballetje he bah wat naar! :( Sterkte en ik duim nog wel even hoor!

Coco vervelend dat gevoel. Kan idd maagzuur zijn. Heb je al een rennie geprobeerd, gaat het daarvan over? of iets anders wat maagzuur remt. Anders even naar de huisarts/vk?

Mabawa achgos wat vervelend van je gele jochie :* Hoop dat ie snel weer de oude is!

Sunshine das positief nieuws! Wel een hartje zien kloppen al?

Ik voel me echt goed hier. Voel mn bekken bij vlagen wel, ik hoop dat het een beetje stabiel blijft. Anders wordt het echt een drama.. magoed. Ik bekijk het maar per dag. Voel me verder super, wel iets sneller moe maja hoort erbij. Die misselijkheid is iig weg, heerlijk! O+
En nog geen vragen gehad op mn werk van mensen die het niet weten maar ze zitten wel naar mn buik te staren whaha :')
pi_133782004
Mabawa, wat balen dat je mannetje weer naar het ziekenhuis moest, hopelijk snel weer terug naar huis.

Sunshine, fijn dat er in ieder geval iets te zien is.

Tennisballetje, ik duim dat het bij het oude bloed blijft en je gewoon maanden hier in dit topic kunt bljven.
pi_133782255
Burdie, VK zei dat mijn darmen in de weg zaten... Maandag over 2 weken de 9 weken echo. Zal dan wel meer te zien zijn :)

Enfer, ja het klopte :) Ik vind het allemaal zo ontzettend bijzonder :)
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:25:29 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133782427
Oh, het was geen inwendige echo? Fijn dat er iig een knipper is *O*.
KuikenGuppy
pi_133782776
Tennisballetje wat vervelend die onzekerheid nu. Hopelijk mag je gewoon hier blijven :*

Mabawa je mannetje in t ziekenhuis -O- kan me voorstellen dat je je kraamtijd anders voorgesteld had. Hopelijk mag hij snel mee naar huis.

Burdie wat jammer dat je indeling anders moest vooral als je t hele plaatje al in je hoofd had.
*O* voor de sinterklaas kado's

Coco ik herken je klachten wel. Heb ook nooit maagzuur gespuugd of dat t echt omhoog komt maar wel die pijn, branderig en benauwd achtig gevoel. Rennies helpen meestal goed en anders gaviscon en ik slaap met me rugleuning een stuk omhoog.

Heeey mijn man wordt ook 30 in december :D maar dan 15dec ;)
pi_133782985
Sunshine een knipper *O* super gaaf!
pi_133783511
Mabawa sterkte! Hoop dat de kleine snel weer op kleur is.

Hier rare verjaardag van man, bedankt voor de felicitaties. Alle berichtjes die we van krijgen zijn een variant op: gefeliciteerd en wanneer komt het echte cadeau?

Vandaag veel geslapen, weinig actie wel een beetje gerommel. Ach ik maak me dr even niet druk om....totdat het me weer naar de keel vliegt ;)
pi_133783668
Mabawa, beterschap voor je kleine man. Niet leuk, je zou nu alleen moeten genieten. Ik ben benieuwd naar zijn naam en n foto :)

Ik hou t hier maar slecht bij.. Maar de tijd kabbelt hier gewoon voort. Morgen 13 weken en t gaat lekker. Ik ben alleen suuuuuuper nieuwsgierig naar t geslacht!
pi_133783806
Bloed is nu weg, maar heb wel flinke buikpijn ;( sorry dat ik niet op de rest reageer, komt hopelijk morgen weer. Shit man :(
pi_133784067
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Tennisballetje het volgende:
Bloed is nu weg, maar heb wel flinke buikpijn ;( sorry dat ik niet op de rest reageer, komt hopelijk morgen weer. Shit man :(
ohh tb, heel erg rot die onzekerheid. Het is nu afwachten hoe t zal lopen, en dat is moeilijk. Maar als t gestopt is is dat wel een goed teken!
Ik heb 2x een vroege miskraam gehad rn bij beide keren had ik meteen heel veel bloed. Dat stopte niet. En kramp hoort ook bij n zwangerschap.. Misschien geeft t je hoop. Ik zal hard voor je duimen!!
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:10:31 #288
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133784128
Sunshine: mooi zo! O+ ja bijzonder is dat he :D

Kwisted: hihi ja ik ook... knetternieuwsgierig! Ik ga denk toch een geslachtsbepaling laten doen bij 16/17 weken :D :9 Even kijken waar nog. Vind het gewoon leuk.. En weer even kijken O+

Ik heb volgens mij een broekie dan, mijne wordt eind dec 28 :+ en hij is (iets) jonger dan ik, dus ik pest 'm altijd dat ie op oude vrouwen valt O-) XD

Tennisballetje wat ontzettend vervelend zeg, ik hoop echt niet dat het fout gaat joh... :( :* Sterkte!
pi_133784275
Enf ik ga 17 dec al! Ik ben dan 15 weken 2 dagen. Ga wel bij een hele goede echoscopiste. Kost 40/50,- geloof ik.

Ik ben trouwens 26 en man is 31 :)
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:15:38 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133784331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef Kwisted het volgende:
Enf ik ga 17 dec al! Ik ben dan 15 weken 2 dagen. Ga wel bij een hele goede echoscopiste. Kost 40/50,- geloof ik.

Ik ben trouwens 26 en man is 31 :)
Oeh! :9 Nou dan moet dat met mij helemaal goedkomen denk ik. Ja wat is een goeie? Hoe kom je daarachter? Lijkt me niet per se dat de duurdere beter zijn, of wel?
Wel leuk hoor O+
pi_133784536
Deze echoscopiste heeft echt t nieuwste van t nieuwste apparatuur, en trekt echt klanten van ver voor pretecho's. Toevallig zit ze hier vlakbij waar we wonen.
ik denk dat je kunt googlen en rondvragen waar t zo vroeg kan.
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:29:37 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133784900
Afgelopen donderdag kwam bij de groeiecho het geslacht redelijk duidelijk in beeld, ondanks dat we hadden gezegd het niet te willen weten. De echoscopiste zei er niks bij, en er is best kans dat ik het verkeerd heb gezien, maar ik vind het nu toch best lastig er niet van uit te gaan :@ -O- :').
KuikenGuppy
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:31:07 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133784960
Jonkies zijn jullie trouwens, ik ben 32.
KuikenGuppy
pi_133785213
*mompelt iets over 37 zijn*

Tennis :*

Burdie ik kan het me indenken! Wij willen het ook niet weten en zou zo'n situatie ook niet echt jofel vinden. Blijft toch rondzingen in je hoofd.
pi_133786696
Burdie ik vroeg me af of het wel anders kan? Ze moeten toch e.e.a. nakijken. Wel jammer als de verrassing er af is....je gaat ook niet met je ogen dicht zitten.
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:18:23 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133786801
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef Purple010 het volgende:
Burdie ik vroeg me af of het wel anders kan? Ze moeten toch e.e.a. nakijken. Wel jammer als de verrassing er af is....je gaat ook niet met je ogen dicht zitten.
Ja, bij beide pretecho's zijn de bovenbeentjes opgemeten zonder dat er wat in beeld kwam. En anders had ik idd even weg gekeken.
KuikenGuppy
pi_133786890
Tennisballetje shit die onzekerheid. :*

Burdie wat jammer dat het geslacht in beeld kwam op de echo. Nu je een idee hebt kan ik me voorstellen dat het lastig is er niet vanuit te gaan. Ik kan me ook voorstellen dat je nu een soort van drang krijgt het zeker te willen weten. Lastig hoor.

Mabawa wat jammer dat je kraamweek zo abrupt onderbroken is. :( Hopelijk knapt je mannetje snel op en kan hij weer lekker mee naar huis. :*

Ik heb vandaag een commode opgehaald die ik op MP heb gekocht. Net als de bedjes is de commode hoogglans wit en daardoor was het lastig er eentje in de buurt te vinden. Hij staat nu schoongemaakt en wel op de babykamer en ik ben er helemaal blij mee. O+ de eerste lade is gevuld met versgewassen en gestreken babywasjes. Het is goed voor mijn gemoedstoestand dat de commode er nu is. Ik krijg nu echt echt echt haast om dingen af te hebben en de commode was het laatste grote ding waar ik nog naar op zoek was. Volgende week nog gordijnen bestellen en wat accessoires voor in het kamertje en dan denk ik dat we het wel gaan halen om met kerst alles af te hebben. Niet alleen babykamer, maar ook het ruimen van overige zooi die op zolder staat en weg moet. :)
Ik merk wel dat ik vandaag teveel gedaan heb, want ik heb last van harde buiken. Niets om me nu druk om te maken, want het zijn er maar een paar per uur, maar ik ben just to be sure maar even met een kruikje op de bank gaan liggen. Lekker in chillmodus.
pi_133787544
Nikki wat ga je goed! Nu maar lekker rustig aan.

Burdie dat zou bij mij dan ook rond blijven spoken. Ben benieuwd if t uiteindelijk klopt.

Enf wat balen van je bekken.zeg.

WaArde iets gezakt *O* hopelijk morgen nog meer!

Oh ook n jonkie hier. 26 en vriendlief 29. :)
pi_133787949
Woww, ik voel me dan al helemaal jong, ben 23 en vriend bijna 25 :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:55:45 #300
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133788026
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Woww, ik voel me dan al helemaal jong, ben 23 en vriend bijna 25 :@
Hier ook jong! 22 en 25. Age is just a number. In mijn omgeving heb ik mensen in deze leeftijd waar ik nog jaren geen kind bij zou zien, maar het is ook weleens anders. Wij hebben ook niet anders gehad dan de vraag of het gepland was. :')
pi_133788518
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Hier ook jong! 22 en 25. Age is just a number. In mijn omgeving heb ik mensen in deze leeftijd waar ik nog jaren geen kind bij zou zien, maar het is ook weleens anders. Wij hebben ook niet anders gehad dan de vraag of het gepland was. :')
Ik ook hoor, af en toe best vervelend/frustrerend, vind jij niet? |:(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')