abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:59:00 #276
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133781532
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:09 schreef Tennisballetje het volgende:
Shit, ik verlies bloed :( even zien wat het doet, maar lijkt er op dat ik jullie weer moet gaan verlaten ;(
Jij blijft gewoon hier, klaar! :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:00:30 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133781576
Mabawa, arm jochie. Hopelijk knapt 'ie snel op :*.

Tennisballetje, ik duim voor je dat het stopt en vals alarm is. Het kan inderdaad nog alle kanten op...

Sunshine, hoezo was er nog niet veel te zien? Wel een vruchtzakje en embryo? Of kan het dat je termijn niet helemaal klopt?

Hier staat het bedje, en mijn man twijfelde aan de kamerindeling dus we hebben wat met de meubels gesleept. En nu staat het beter, maar ben ik verdrietig omdat het nu niet meer zo is als ik me steeds had voorgesteld :').

Oh en Sint is geweest met lieve cadeautjes voor baby O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:04:12 #278
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133781711
Soempie klinkt zinvol, dat boek wat je hebt. :) het is idd even kijken of het ook echt lukt, maar je hebt nu iig de kennis in huis! :D
En 38 weken! *G*

DjMomo fijn dat je je beter voelt! :* En sjaak het beter doet :D

Angelatje opwekseks whihi :D Ik moest even lachen om de term!
Oh bah blaasontsteking -O-

Burdie fijn dat het goed zit, goed dat je gebeld hebt! :)
En een bedje, superleuk O+
Whaha _O- ik heb serieus de kamer op schaal laten tekenen door mn vent evenals de meubels, uitgeknipt, en ben gaan schuiven hoe het handig erin kon en wat leuk was :+ XD

Hanke welkom! Leuk, 2 meiden O+ Voel je je goed?

Kim das waardeloos nu al lektetten -O- Helaas geen ervaring mee hier voor de bevalling dan..

Musique fijn dat het beter gaat!
Fijn dat je leidinggevende ook zo betrokken is :)

Angelatje en Skips zijn dus sister wives als ik het zo lees? :+ gezellig hoor. Dat wordt dus lekker biggen voor jullie :+ en wanneer komt de 3e vrouw erbij? :7

Tennisballetje he bah wat naar! :( Sterkte en ik duim nog wel even hoor!

Coco vervelend dat gevoel. Kan idd maagzuur zijn. Heb je al een rennie geprobeerd, gaat het daarvan over? of iets anders wat maagzuur remt. Anders even naar de huisarts/vk?

Mabawa achgos wat vervelend van je gele jochie :* Hoop dat ie snel weer de oude is!

Sunshine das positief nieuws! Wel een hartje zien kloppen al?

Ik voel me echt goed hier. Voel mn bekken bij vlagen wel, ik hoop dat het een beetje stabiel blijft. Anders wordt het echt een drama.. magoed. Ik bekijk het maar per dag. Voel me verder super, wel iets sneller moe maja hoort erbij. Die misselijkheid is iig weg, heerlijk! O+
En nog geen vragen gehad op mn werk van mensen die het niet weten maar ze zitten wel naar mn buik te staren whaha :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133782004
Mabawa, wat balen dat je mannetje weer naar het ziekenhuis moest, hopelijk snel weer terug naar huis.

Sunshine, fijn dat er in ieder geval iets te zien is.

Tennisballetje, ik duim dat het bij het oude bloed blijft en je gewoon maanden hier in dit topic kunt bljven.
pi_133782255
Burdie, VK zei dat mijn darmen in de weg zaten... Maandag over 2 weken de 9 weken echo. Zal dan wel meer te zien zijn :)

Enfer, ja het klopte :) Ik vind het allemaal zo ontzettend bijzonder :)
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:25:29 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133782427
Oh, het was geen inwendige echo? Fijn dat er iig een knipper is *O*.
KuikenGuppy
pi_133782776
Tennisballetje wat vervelend die onzekerheid nu. Hopelijk mag je gewoon hier blijven :*

Mabawa je mannetje in t ziekenhuis -O- kan me voorstellen dat je je kraamtijd anders voorgesteld had. Hopelijk mag hij snel mee naar huis.

Burdie wat jammer dat je indeling anders moest vooral als je t hele plaatje al in je hoofd had.
*O* voor de sinterklaas kado's

Coco ik herken je klachten wel. Heb ook nooit maagzuur gespuugd of dat t echt omhoog komt maar wel die pijn, branderig en benauwd achtig gevoel. Rennies helpen meestal goed en anders gaviscon en ik slaap met me rugleuning een stuk omhoog.

Heeey mijn man wordt ook 30 in december :D maar dan 15dec ;)
pi_133782985
Sunshine een knipper *O* super gaaf!
pi_133783511
Mabawa sterkte! Hoop dat de kleine snel weer op kleur is.

Hier rare verjaardag van man, bedankt voor de felicitaties. Alle berichtjes die we van krijgen zijn een variant op: gefeliciteerd en wanneer komt het echte cadeau?

Vandaag veel geslapen, weinig actie wel een beetje gerommel. Ach ik maak me dr even niet druk om....totdat het me weer naar de keel vliegt ;)
pi_133783668
Mabawa, beterschap voor je kleine man. Niet leuk, je zou nu alleen moeten genieten. Ik ben benieuwd naar zijn naam en n foto :)

Ik hou t hier maar slecht bij.. Maar de tijd kabbelt hier gewoon voort. Morgen 13 weken en t gaat lekker. Ik ben alleen suuuuuuper nieuwsgierig naar t geslacht!
pi_133783806
Bloed is nu weg, maar heb wel flinke buikpijn ;( sorry dat ik niet op de rest reageer, komt hopelijk morgen weer. Shit man :(
pi_133784067
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Tennisballetje het volgende:
Bloed is nu weg, maar heb wel flinke buikpijn ;( sorry dat ik niet op de rest reageer, komt hopelijk morgen weer. Shit man :(
ohh tb, heel erg rot die onzekerheid. Het is nu afwachten hoe t zal lopen, en dat is moeilijk. Maar als t gestopt is is dat wel een goed teken!
Ik heb 2x een vroege miskraam gehad rn bij beide keren had ik meteen heel veel bloed. Dat stopte niet. En kramp hoort ook bij n zwangerschap.. Misschien geeft t je hoop. Ik zal hard voor je duimen!!
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:10:31 #288
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133784128
Sunshine: mooi zo! O+ ja bijzonder is dat he :D

Kwisted: hihi ja ik ook... knetternieuwsgierig! Ik ga denk toch een geslachtsbepaling laten doen bij 16/17 weken :D :9 Even kijken waar nog. Vind het gewoon leuk.. En weer even kijken O+

Ik heb volgens mij een broekie dan, mijne wordt eind dec 28 :+ en hij is (iets) jonger dan ik, dus ik pest 'm altijd dat ie op oude vrouwen valt O-) XD

Tennisballetje wat ontzettend vervelend zeg, ik hoop echt niet dat het fout gaat joh... :( :* Sterkte!
pi_133784275
Enf ik ga 17 dec al! Ik ben dan 15 weken 2 dagen. Ga wel bij een hele goede echoscopiste. Kost 40/50,- geloof ik.

Ik ben trouwens 26 en man is 31 :)
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:15:38 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133784331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef Kwisted het volgende:
Enf ik ga 17 dec al! Ik ben dan 15 weken 2 dagen. Ga wel bij een hele goede echoscopiste. Kost 40/50,- geloof ik.

Ik ben trouwens 26 en man is 31 :)
Oeh! :9 Nou dan moet dat met mij helemaal goedkomen denk ik. Ja wat is een goeie? Hoe kom je daarachter? Lijkt me niet per se dat de duurdere beter zijn, of wel?
Wel leuk hoor O+
pi_133784536
Deze echoscopiste heeft echt t nieuwste van t nieuwste apparatuur, en trekt echt klanten van ver voor pretecho's. Toevallig zit ze hier vlakbij waar we wonen.
ik denk dat je kunt googlen en rondvragen waar t zo vroeg kan.
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:29:37 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133784900
Afgelopen donderdag kwam bij de groeiecho het geslacht redelijk duidelijk in beeld, ondanks dat we hadden gezegd het niet te willen weten. De echoscopiste zei er niks bij, en er is best kans dat ik het verkeerd heb gezien, maar ik vind het nu toch best lastig er niet van uit te gaan :@ -O- :').
KuikenGuppy
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:31:07 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133784960
Jonkies zijn jullie trouwens, ik ben 32.
KuikenGuppy
pi_133785213
*mompelt iets over 37 zijn*

Tennis :*

Burdie ik kan het me indenken! Wij willen het ook niet weten en zou zo'n situatie ook niet echt jofel vinden. Blijft toch rondzingen in je hoofd.
pi_133786696
Burdie ik vroeg me af of het wel anders kan? Ze moeten toch e.e.a. nakijken. Wel jammer als de verrassing er af is....je gaat ook niet met je ogen dicht zitten.
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:18:23 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133786801
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef Purple010 het volgende:
Burdie ik vroeg me af of het wel anders kan? Ze moeten toch e.e.a. nakijken. Wel jammer als de verrassing er af is....je gaat ook niet met je ogen dicht zitten.
Ja, bij beide pretecho's zijn de bovenbeentjes opgemeten zonder dat er wat in beeld kwam. En anders had ik idd even weg gekeken.
KuikenGuppy
pi_133786890
Tennisballetje shit die onzekerheid. :*

Burdie wat jammer dat het geslacht in beeld kwam op de echo. Nu je een idee hebt kan ik me voorstellen dat het lastig is er niet vanuit te gaan. Ik kan me ook voorstellen dat je nu een soort van drang krijgt het zeker te willen weten. Lastig hoor.

Mabawa wat jammer dat je kraamweek zo abrupt onderbroken is. :( Hopelijk knapt je mannetje snel op en kan hij weer lekker mee naar huis. :*

Ik heb vandaag een commode opgehaald die ik op MP heb gekocht. Net als de bedjes is de commode hoogglans wit en daardoor was het lastig er eentje in de buurt te vinden. Hij staat nu schoongemaakt en wel op de babykamer en ik ben er helemaal blij mee. O+ de eerste lade is gevuld met versgewassen en gestreken babywasjes. Het is goed voor mijn gemoedstoestand dat de commode er nu is. Ik krijg nu echt echt echt haast om dingen af te hebben en de commode was het laatste grote ding waar ik nog naar op zoek was. Volgende week nog gordijnen bestellen en wat accessoires voor in het kamertje en dan denk ik dat we het wel gaan halen om met kerst alles af te hebben. Niet alleen babykamer, maar ook het ruimen van overige zooi die op zolder staat en weg moet. :)
Ik merk wel dat ik vandaag teveel gedaan heb, want ik heb last van harde buiken. Niets om me nu druk om te maken, want het zijn er maar een paar per uur, maar ik ben just to be sure maar even met een kruikje op de bank gaan liggen. Lekker in chillmodus.
pi_133787544
Nikki wat ga je goed! Nu maar lekker rustig aan.

Burdie dat zou bij mij dan ook rond blijven spoken. Ben benieuwd if t uiteindelijk klopt.

Enf wat balen van je bekken.zeg.

WaArde iets gezakt *O* hopelijk morgen nog meer!

Oh ook n jonkie hier. 26 en vriendlief 29. :)
pi_133787949
Woww, ik voel me dan al helemaal jong, ben 23 en vriend bijna 25 :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:55:45 #300
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133788026
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Woww, ik voel me dan al helemaal jong, ben 23 en vriend bijna 25 :@
Hier ook jong! 22 en 25. Age is just a number. In mijn omgeving heb ik mensen in deze leeftijd waar ik nog jaren geen kind bij zou zien, maar het is ook weleens anders. Wij hebben ook niet anders gehad dan de vraag of het gepland was. :')
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')