abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133714532
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, dat hoorde ik ook heel veel eerst, dat het maar zielig was, 1 kind.

En toen ik eindelijk vertelde dat Julian een broertje of zusje zou krijgen had iemand het lef te zeggen dat Julian nu zo oud was 'dat ze toch niks aan elkaar hebben'

Je hebt toch altijd mensen die commentaar hebben.
:|W

Mijn vroegere beste vriendinnetje was 5 jaar ouder dan ik. En ook m'n (pleeg)zussen en ik verschillen 4 en 6 jaar en die spreek ik juist regelmatig (een ervan is 10 dagen na mij uitgerekend O+ ). Het hoeft natuurlijk niet zo te gaan, maar dat geldt ook voor broertjes en zusjes waar maar weinig leeftijdsverschil tussen zit, natuurlijk.

Ah, nu kan ik de foto's wel zien! :Y *O* O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133714690
Kim, hoe is het nu bij jou?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133714762
Er is een hoop gebeurd terwijl ik :Z en de auto weer gehaald heb...

Mabawa, wat een schatje zeg. En mooie naam! Ga lekker genieten en hopelijk ben je snel weer bijgekomen.

Ik zag ook nog een trotse kersverse papa. Met mooie foto's ;)

Verder veel vergeten want gatenkaas -O-
pi_133714824
Mawaba wat een mooie jongen! Nog eens proficiat hoor!

Sicarius: proficiat met jullie zoon! Ook zo'n prachtig manneke!

Musique: ik hoop dat het geen blaasontsteking. En het is ook logisch dat het zwaar is, bij 1 kind is het al zwaar, als je er dan 2 hebt, kan ik best geloven dat het nog zwaarder is..

Cantare: succes morgen!

Sugarsnap: ik hoop dat ze positief zullen reageren!

Martine: fijn dat alles goed gaat met Jesse! Je klinkt echt gelukkig!

Dat leeftijdsverschil snap ik ook niet. Ik scheel 5,5 jaar met mijn zus maar toch is het mijn beste vriendin hoor. Meer dan mijn broer die maar een jaar jonger is..
pi_133714927
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

En misschien heeft het heeft het wel met mijn controlfreakerigheid te maken en het feit dat ik hier heb ik geen controle over heb.

Ja, herkenbaar! Supereng! :) . Probeer maar van moment op moment te leven, niet teveel vooruit denken. En dat vertrouwen uitspreken (ook gewoon hardop) helpt wel, heb ik gemerkt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_133714941
Er is iets raars gaande hier. Ik heb nesteldrang. :o En ik heb er nog naar gehandeld ook. Een uur voor de huishoudelijke hulp zou komen ben ik de ramen gaan lappen, slaapkamers gedaan, enz. 8)7 :') Dan is het wel erg toch?

En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen. _O-

En toen de hulp ook nog, dus nu hebben we echt een heel fijn opgeruimd en schoon huisje. O+ Kom maar baby!
pi_133715425
Lekker toch Soempie, alles opgeruimd en netjes! Laat die baby maar komen! :Y

Sugarsnap, succes vanavond! Hier trouwens wél veel leuke reacties gehad op onze onverwachte nummer 3. O+

Ik had 2 gemiste oproepen van de vk. Mijn glucosewaarde zal wel weer te hoog zijn. }:| Bij de vorige zwangerschappen moest ik ook steeds "voor de zekerheid" nog eens nuchter prikken en heb ik zelfs een GTT gehad. Toen was er steeds niets aan de hand, dus ik maak me geen zorgen. Maar 's morgens vroeg eventjes langs de prikpost met mijn 2 ukken is zoiets waar ik gewoon geen zín in heb als ik ook nog in mijn pyjama op de bank kan zitten. :+
pi_133715630
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Soempie het volgende:
Er is iets raars gaande hier. Ik heb nesteldrang. :o En ik heb er nog naar gehandeld ook. Een uur voor de huishoudelijke hulp zou komen ben ik de ramen gaan lappen, slaapkamers gedaan, enz. 8)7 :') Dan is het wel erg toch?

En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen. _O-

En toen de hulp ook nog, dus nu hebben we echt een heel fijn opgeruimd en schoon huisje. O+ Kom maar baby!
Heeft de hulp nog wel wat kunnen doen? :D

Hier komen mijn moeder en broertje morgen weer schoonmaken. Timmerman is er morgen voor de laatste keer dus nu kunnen we (ze) echt gaan schoonmaken *O*

Ik heb al een paar dagen waterige afscheiding :Y) en sinds gisteren ook steeds wat slijm. Misschien delen van de slijmprop??
Straks naar de vk dus zal het daar ook aangeven :)
pi_133716046
Egopost:

Heb al heel de middag last van harde buiken. Gelukkig nog even kunnen slapen, maar ben het echt zat! Al dat voorwerk en geen actie...
pi_133716355
Oh, dat lijkt me ook niet handig met twee ukken, Cantare. En de GTT. :r Hopelijk hoef je alleen nuchter te prikken nog.

Angelatje, is de verbouwing dan klaar (voor nu?)? Dat zou wel lekker zijn, helemaal met morgen een schoongemaakt huis.
Hier kon de hulp wat eerder weg. oO<

Purple :*
pi_133718019
Sicarius, van harte met jullie kleintje

Maarreeeee.... Water breekt niet hoor. Vlíezen, die breken, en geeft een hoop water, dat wel. :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133718069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef DJMomo het volgende:

Maarreeeee.... Water breekt niet hoor. Vlíezen, die breken, en geeft een hoop water, dat wel. :s)
Volgens mij woont Sicarius niet in Nederland. Her waters broke... enzo ;)

Purple, ik hoop voor je dat het doorzet! Kan je er een regelmaat in herkennen?
Lotte!
Noah!
pi_133718170
Nope geen regelmaat, helaas.
pi_133718192
Ook im het Engels slaat het nergens op :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133718236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Ook im het Engels slaat het nergens op :')
Das waar :D

Hier zeggen ze dat je "blase platzt". Afgekort van Fruchtblase, dus wel logisch, maar Harnblase (je blaas zegmaar) wordt ook blase genoemt. Is ook maf...
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 november 2013 @ 19:47:07 #116
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133719044
Skips dikke knuf :* voorwerk is idd zwaar, zeker als je ook nog niet klaar bent met zwanger zijn. Ik was er wel klaar mee maar was gewoon zwaar ook nog als het niet helemaal doorzet..

Oeh, een pretecho tussendoor..das eigenlijk wel heel leuk O+ wat een goed idee. Ik ga eens kijken naar een 16 weken echo. Of ik dat nog kan inplannen uberhaupt :') en waar dan :P

Dot jeutje wat leuk zeg, gratis en voor niets?! Beter!

Linda jeutje wat balen -O-

Nikki omg scholiertjes :o erg zijn die dingen he? :X :@ :9

Blueeys whihi die hormonen.. Moest eventjes lachen :D heel herkenbaar! O+
Spannend hoor. Herken het, ben zelf ook verpleegkundige (dan niet op de kinder maar genoeg ervaring met idd hoe fout een zwangerschap e.d. kan gaan).. Ik kon het aardig goed rationaliseren bij mn dochter. Gewoon omdat er ook zóveel goed gaat bij zoveel vrouwen. O+

Mabawa omggg wat een cutie!!! O+ Heerlijk! En wat een geweldige naam joh :D

Sugar succes :*

Cantare spannend morgen, succes :*
Vervelend van 't prikken en de wellicht hoge suikers -O-

Martine wat heerlijk dat het zo goed gaat! O+

Sicarius gefeliciteerd! Wat een heerlijke verse baby op die foto's O+

Soempie whihi heb je dan nu eindelijk 'last' van je hormonen?? :D Geweldig. Had ook wat last minute nesteldrag 2 dagen voor mn dochter werd geboren :+ Is handig hoor! :D :9

Angelatje lekker dat je familie zo helpt met schoonmaken! O+
Oeh, spannend! *O*

Purple pff... :* zwaar dat voorwerk idd. Hoop dat het snel doorzet meis!

Hier lekker weer aan het werk, had het wel gemist! Al dat ziek zijn is ook niks voor mij. Kan wat administratie etc afhandelen enzo, dat was wel nodig..
Oh en ik moet echt aan de positiebroeken gok ik :+ heb nu nog mn gewone aan maar had met wat collega's patat gehaald en nu zit ie toch wel iets strak :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133719347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hihi :D We bijten niet :+

Niet ?!?! :o :P Nah, het zal wel meer mijn eigen onzekerheid geweest zijn. Joh echt ? Ja echt. :P

Manlief is momenteel niet thuis en ik zit nu lekker uit te buiken op de bank. Sinds vorige week werk ik halve dagen en dat bevalt prima. Ben ook trots op mezelf dat ik naar de bedrijfsarts ben gegaan om mijn verhaal op tafel te gooien. Ze zei gelijk dat ik per direct met halve dagen moest beginnen. Ik hoop dat ik dit lang kan volhouden, want hele dagen thuiszitten lijkt me helemaal niks. Tot nu toe heb ik elke middag liggen slapen, dus vrije middagen zijn echt geen overbodige luxe. :+

Sicarius en Mabawa, jullie wolken zijn prachtig! O+

Och Nikki wat lijkt me het rot om zulke gevoelens te hebben. :{ Ik hoop echt dat je snel je minder belast voelt door je gevoelens. :*

En euh verder weet ik even niet wat ik moet zeggen. 8)7
  donderdag 28 november 2013 @ 19:56:39 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133719416
Nou oke misschien wel.

*HAP*

:Y) :D

Fijn dat je lekker halve dagen kunt werken! Hihi idd, middagdutjes ftw *O*
pi_133719463
IEPS!!!! :D Hopelijk is deze ouwe taaie nog een beetje smakelijk. :P

Middagdutjes zijn heel erg *O* . Dan heb ik tenminste weer wat energie 's avonds en lig ik niet in coma totdat manlief me wakker maakt om naar bed te gaan...
pi_133719824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef DJMomo het volgende:

Vliezen breken ook niet, vliezen scheuren :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 28 november 2013 @ 20:16:43 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_133720244
Mabawa, wat een mooi jongetje! En wat een mooie naam O+

Sicarius, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
  donderdag 28 november 2013 @ 20:17:28 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133720280
Ik doe nog best wel gezond vind ik. Ik heb dan wel een patatje met mayo en een kaassoufflé op, maar ik zit nu netjes 2 mandarijntjes te eten O-)
pi_133720352
:W ik lees mee maar even geen fut om te reageren.
Voel me bluh. -O-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 28 november 2013 @ 20:20:43 #124
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133720439
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Enfermera het volgende:
Skips dikke knuf :* voorwerk is idd zwaar, zeker als je ook nog niet klaar bent met zwanger zijn. Ik was er wel klaar mee maar was gewoon zwaar ook nog als het niet helemaal doorzet..

Oh nee, ik ga juist heel lekker! Voel me goed! Denk dat je ergens iets niet goed gelezen hebt ;). Maar knuffels zijn wel fijn natuurlijk.

--

Purple :*.

--

Sicarius gefeliciteerd!
pi_133720588
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Touché
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 20:24:39 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133720601
Oh dan heb ik het vast verkeerd gelezen idd :* fijn dat je je goed voelt! Hoe is het nu? Nog steeds gerommel?
pi_133720633
Ooh dames, dat was een lange dag.. Ups en downs.
We hebben een nieuwe bank gekocht. Ik kan helemaal blij worden als we zo veel hebben gespaard dat we zoiets in een keer kunnen aftikken.

Lief is over twee weken zijn baan kwijt :{ . Hij moet plaats maken voor vaste medewerkers (hij is uitzendkracht). Het kan zijn dat hij bij wijze van spreke twee weken thuis zit en dat er dan een plek vrij komt, maar het kan ook twee maanden duren. Daar kregen mijn hormonen wel even een optater van. Vind het ook zo sneu voor hem, hij zat daar zo op zijn plek -O- .

Jaleesa, wat de rest zegt: ergens anders gaan. Is dat geen optie, dan klagen bij het hoofd van de afdeling. Wat denkt die kerel wel :{w .

Een goede echo voor Chanty en 85% kans op een piemel *O* .

Nikki, knap dat je zo eerlijk kan zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je zo denkt. Vooral als je al een kindje hebt, je moet dan niet alleen denken aan de toekomst van de baby, maar ook aan die van de reeds aanwezige kinderen. En jezelf natuurlijk. Wij hebben nu bijvoorbeeld die combitesten niet gedaan, bij een eventuele volgende zeker wel omdat je dan ook moet kijken naar de toekomst van het kindje dat al rondloopt.

Mabawa, wat knapperd! Die wangetjes O+ en dat neusje O+ .

Sicarius, gefeliciteerd *O*
Ach wat een schatje! Hoe voelt het om papa te zijn?

Spannend Sugar!
Als je het echt objectief bekijkt is er volgens mij nooit een 'goed' moment om voor kinderen te gaan, er is altijd wel iets waardoor je vindt dat je het zou moeten uitstellen.
Maar iedereen zal toch wel blij voor je zijn?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Soempie het volgende:
Dubbele nesteldrang :D

:* voor iedereen met voorwerk en ziekenhuisbezoeken.

Kim, hoe is het met jou?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133720894
Ik begin *as we speak* aan mijn vijfde mandarijntje :9

Lees verspreid over de dag wel bij (mabawa: O+ O+ , gefeliciteerd trotse papa, mooie foto's! En hoera voor chanty's goede combinatietest *O* ) maar meeposten gaat atm even niet.

Ik voel me verder best goed, zwangertechnisch gezien sowieso (17,5 week alweer :o Time flies!), alleen qua darmen gaat het wat op en neer. Gisteren gelukkig weer mijn infuus gehad en ik voel me meteen weer beter :)

Ben vooral heel erg druk de laatste tijd. Tis voor work work momenteel (erg druk blok op school). En daarnaast nog een beetje een sociaal leven, man&dochter, en slapen :+ Wel leuk-druk, dus dat scheelt :)
pi_133721542
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Poppedeintje, nu je hier toch meeleest. ;) Als nou de vliezen van mijn bovenste baby kapot gaan...merk ik da dan? Of komt het vruchtwater niet aan de onderste baby voorbij? De bovenste is groter en loopt een weekje voor, dus niet onrealistisch dat die het startsein gaat geven ;)
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 november 2013 @ 20:55:36 #130
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133722051
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begin *as we speak* aan mijn vijfde mandarijntje :9

Lees verspreid over de dag wel bij (mabawa: O+ O+ , gefeliciteerd trotse papa, mooie foto's! En hoera voor chanty's goede combinatietest *O* ) maar meeposten gaat atm even niet.

Ik voel me verder best goed, zwangertechnisch gezien sowieso (17,5 week alweer :o Time flies!), alleen qua darmen gaat het wat op en neer. Gisteren gelukkig weer mijn infuus gehad en ik voel me meteen weer beter :)

Ben vooral heel erg druk de laatste tijd. Tis voor work work momenteel (erg druk blok op school). En daarnaast nog een beetje een sociaal leven, man&dochter, en slapen :+ Wel leuk-druk, dus dat scheelt :)
17,5 week :o?! Neeee, dat kan echt niet joh! Wow, wat ga je hard! O+

Chanty, positieve uitslag *O*

En Mabawa O+ wat een poppie! Mooie naam :Y
  donderdag 28 november 2013 @ 20:56:37 #131
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133722099
Coco :o serieus, ben je al zo ver?? Wowza. Lekker he, mandarijntjes :9
Vervelend van je darmen :* jammer, want met S. was het aardig rustig toch tijdens je zwangerschap?
Fijn iig dat je infuus helpt. :)
pi_133723142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Poppedeintje, nu je hier toch meeleest. ;) Als nou de vliezen van mijn bovenste baby kapot gaan...merk ik da dan? Of komt het vruchtwater niet aan de onderste baby voorbij? De bovenste is groter en loopt een weekje voor, dus niet onrealistisch dat die het startsein gaat geven ;)
Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.

Ik heb morgen na 4,5 week weer een echo. Ik ben benieuwd of de jongens nog steeds zo goed groeien allebei. En volgens mij zitten de billen van de baby die bovenop ligt aan de zijkant, daar voel ik als ik een harde buik heb een grote bult. O+ Even checken morgen of dat echt zo is.

Verder voel ik me lichamelijk soms niet zo goed. Het is een heel lastig uit te leggen iets, maar ik heb soms een soort van zwaar gevoel in mijn lijf, vooral armen. Alsof ze helemaal verzuurd zijn na lang sporten bijvoorbeeld. Ik heb ook een beetje een benauwd gevoel erbij soms. Morgen maar even navragen of het een bekend symptoom is en of ik er iets mee moet of dat het geen kwaad kan.
pi_133724084
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.
Ja, ik ook ! :) Daar had ik niet eens over nagedacht nog.
pi_133724161
RFR wat balen van de baan van je man. En een *O* voor de nieuwe bank.

*O* voor de goede 12 weken echo's

:* voor purple. Hopelijk zet het door naar het echte werk

Mabawa wat een mooi mannetje O+

Sugar hoe is het vanavond gegaan?

Soempie goed bezig geweest in huis! heerlijk toch dat alles nu klaar is.

coco wat voor en infuus heb je gehad? Fijn dat het iig goed heeft geholpen

Voorwerk voor skips *O* Spannend hoor.
Wat voel je dan eigenlijk? Harde buiken of krampen/steken?

Hier heeft de dag te weinig uren. Ben druk aan het poetsen in huis en heb zelf een deken voor in de ledikant en kinderwagen gemaakt in koeka stijl. Volgende week ga ik aan het koken en bakken :Y) dvd's van prison break en lost liggen nog te wachten om bekeken te worden, maar dat doe ik dan wel die week daarna :) Wentworth Miller met zelfgemaakte appeltaart :9~ O+
pi_133724330
Liggen jullie baby's netjes boven elkaar? Hier lagen ze echt naast elkaar waarbij de een net iets meer naar beneden lag dan de ander (het was echt dringen voor de uitgang :') ).
pi_133724540
Bij mij ligt de onderste (normaal gesproken.. }:| ) met dr hoofdje voor de uitgang en de ander er overdwars bovenop. Als een T zegmaar
Lotte!
Noah!
pi_133724591
@Kyara: Dringen ? Oei, dat wordt knokken. ;)

Bij mijn 28 weken echo afgelopen dinsdag lagen mijn meiden ook allebei met hun bolletje naar beneden. Lekker knus. :) Ik heb zelfs nog een echo foto van een van de snoetjes meegekregen. De andere was niet goed te zien. Ze lagen echt achter elkaar.
pi_133724649
Vorige keer lag een van de twee head first onderop bij de uitgang en de tweede met zijn hoofd bij de billen van zijn broer en zijn lijf een beetje dwarsop. Ik ben benieuwd hoe ze morgen liggen. :)

Ik heb net de bekleding van het wiegje gestreken. Morgen ga ik het wiegje opmaken. O+
En dan langzaamaan andere babywasjes doen. :)
pi_133724659
@ Soesa & Enf: niet normaal he? Zit alweer bijna op de helft :o Vind het gevoelsmatig ook echt zoveel sneller gaan! 'Vergeet' zelfs regelmatig dat ik zwanger ben :+

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:37 schreef ikke_84 het volgende:
coco wat voor en infuus heb je gehad? Fijn dat het iig goed heeft geholpen
Ik heb colitis ulcerosa en krijg daarvoor iedere 6 weken een infuus met medicatie (Remicade) in het ziekenhuis.
pi_133724858
Leuk Nikki! Hier van de week okk gedaan. En ik weet niet waarom ik het denk, maar iets zegt me dat het meisjes worden *)

Alixia, Kyaras meiden zijn er al ;)
Lotte!
Noah!
pi_133725097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Soesa & Enf: niet normaal he? Zit alweer bijna op de helft :o Vind het gevoelsmatig ook echt zoveel sneller gaan! 'Vergeet' zelfs regelmatig dat ik zwanger ben :+

Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg. 8)7
Dus, voor je het weet ben je hoogzwanger! :o

Bijzonder al die tweelingen hier. Maakt de ligging nog uit wat betreft de bevalling? Ik bedoel, moeten ze alletwee met hun hoofdje naar beneden liggen? Kan de bovenste tijdens de bevalling nog makkelijk draaien?
pi_133725156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Alixia het volgende:
@Kyara: Dringen ? Oei, dat wordt knokken.
Ja, dat was ook knokken. En ze lagen allebei in stuit.

Soempie, de 1e moet inderdaad goed liggen. Daarna is er genoeg ruimte om te draaien voor de 2e. Al dan niet met hulp.
pi_133725302
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Linda2205 het volgende:
Leuk Nikki! Hier van de week okk gedaan. En ik weet niet waarom ik het denk, maar iets zegt me dat het meisjes worden *)
[ afbeelding ]
Alixia, Kyaras meiden zijn er al ;)

Whoops, solly. :@ :)

Ohhh babykleertjes O+

Bij de pretecho van vorige week lag een dametje met haar beentjes dubbel en haar voetjes in haar gezicht. Ze had haar kontje bij haar zusje in het gezicht geparkeerd. 8)7 Ja hoor, ze zijn echt net zo gek als hun ouders. 8)7 :D
pi_133725469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg. 8)7
Dus, voor je het weet ben je hoogzwanger! :o

Bijzonder al die tweelingen hier. Maakt de ligging nog uit wat betreft de bevalling? Ik bedoel, moeten ze alletwee met hun hoofdje naar beneden liggen? Kan de bovenste tijdens de bevalling nog makkelijk draaien?
Bij mijn ziekenhuis moet de onderste netjes hoofdje naar beneden liggen. (of allebei stuit zou eventueel ook nog kunnen. Maar de onderste in stuit en de bovenste met hoofd naar beneden doen ze niet vaginaal.)
Lotte!
Noah!
pi_133725683
wow, wat een stash linda!

heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet. :{w
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133725824
Ik wil je best helpen maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt! :D Linkje?

En het is ook een (klein) deel 62/68/74 hoor.. *goedpraat*
Lotte!
Noah!
pi_133725922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:

heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet. :{w
Euh? Wat?

Hier pas ruzie over Sophie de Giraf. :P Is vast ook niet te begrijpen.
  donderdag 28 november 2013 @ 22:12:09 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133726192
Coco: ja bizar toch?! Ik ook hoor, ken het gevoel!

Zo nog maar een klein uurtje werken en ik mag lekker weer naar huis, naar mn vent O+ Morgen vrij! Dan ga ik eens verder kijken naar die geslachtsbepalings echo O+
pi_133726218
@ coco, fijn dat het infuus dan zo snel werkt. He je nu ook meer last van je colitis door de zwangerschap? Fijn dat het voor de rest goed met je gaat :) Leuk druk zijn is ^O^

aaaah de baby was van Linda O+ O+

Momo hoe durft je man je geen gelijk te geven o|O
Al weet ik niet wat de lokstaf van de POD is en wie Bram is :D
pi_133726248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
wow, wat een stash linda!

Was niet vanavond op Sinterklaasjournaal of wel? Zit je er ook helemaal in? :D
pi_133726318
Babywasjes *O*

En er komt nog meer aan!

Hier zou het inderdaad een geplande ks worden als ze niet meer zouden draaien (wat niet de verwachting was).
pi_133726487
Pfffoei, mijn update post van mijn zwangerschapslog is ruim 1100 woorden lang geworden. Het is weer gelukt. *veegt zweet van voorhoofd* :D

Ik heb van de week van de gyn gehoord dat de tweede baby ook in een stuitligging vaginaal geboren kan worden, omdat de weg dan al gebaand is door de eerste baby. Ik zie wel wat er bij mij gaat gebeuren tegen die tijd. Ze hoeven echt nog niet buiten te komen spelen voorlopig.
pi_133726754
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Babywasjes *O*

En er komt nog meer aan!

Hier zou het inderdaad een geplande ks worden als ze niet meer zouden draaien (wat niet de verwachting was).
Jeej!

Wrm mocht je geen stuit proberen? Is Midas wel vaginaal geboren?
Lotte!
Noah!
pi_133726913
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Jeej!

Wrm mocht je geen stuit proberen? Is Midas wel vaginaal geboren?
M is inderdaad wel gewoon geboren.

Had ook te maken met volkomen/onvolkomen stuit. En omdat ze naast elkaar lagen en allebei in stuit (dat kan er nog een beentje van de ander meekomen of zo). Ik mocht het trouwens uiteindelijk wel zelf proberen omdat ze nog zo klein waren ivm vroeggeboorte. Maar bij 5 cm bleek dat de navelstreng tussen de beentjes was gekomen dus toen werd het alsnog een spoedks.
pi_133727603
Ahh jouw babywasjes Linda. O+
Wat heb je véél!

Ik heb nog bijna niets gekocht voor onze jongens, ik wacht op de uitverkoop eind december. *O*
pi_133727902
Het meeste is van Kyara hoor! Ik heb zelf ook nog vrij weinig geshopt :@

Wat is het risico met die navelstreng Kyara? Want dat geldt natuurlijk voor iedere stuitbevalling...ook bij eenlingen
Lotte!
Noah!
pi_133728511
Afknelling en alle risico's die daar bij komen. Daarom moet je ook gaan liggen als je vliezen breken, ik bedoel scheuren ;) als kindje nog niet ingedaald is. En bij stuit dalen ze niet echt in.

Het is een risico maar hier zat hij er dus echt tussen. Hoeft niet altijd te gebeuren. Maar was wel reden om meteen een katheter te plaatsen en mijn blaas vol te pompen of zoiets zodat er meer ruimte was. En nog geen 15 minuten nadat het geconstateerd en bevestigd wad dmv een echo is J geboren dus het was geloof ik wel echt spoed.
  donderdag 28 november 2013 @ 23:29:18 #158
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_133730165
Het hoge woord is eruit en het viel gelukkig allemaal mee. Ze vonden het allemaal leuk voor ons , ondanks dat het allemaal niet zo gepland was.

Morgen nog mijn ouders en dan hebben we het weer gehad. Bij de rest maken we het pas bekend na een goede echo.

Volgende week komt moeders voor moeders en mag ik weer de blauwe flessen vol gaan plassen. Dat wordt ook alweer de derde keer voor mij.

Ik ben wel blij dat ik er op tijd achter kwam. Nu kan ik mijn verzekering nog aanpassen, anders had ik alleen basis gehad!
  vrijdag 29 november 2013 @ 06:28:02 #159
30252 Soempie
Procreating
pi_133734131
Goedemorgen. c_/

Sugar, een opluchting dus. :) Fijn van de positieve reacties.

Linda, gister zag ik nog niet eens de helft van de foto en toen dacht ik: valt wel mee met de hoeveelheid en het roze. Nu zie ik pas het rek rechts. :D O+
pi_133734217
Heel de nacht harde buiken...ben versleten...hoop dat het enig nut heeft...
Ff ontbijten en dan vlug weer terug
pi_133734222
Och, purple. Lekker nog even slapen idd! :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:08:12 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_133734259
Purple, hoop dat je zo nog wat kunt slapen. Hopelijk mag je de afspraak bij de vk maandag (toch?) afzeggen. :*
pi_133734295
Hopelijk kan je nog even slapen Purple :*

Klaar met MvM *O*, niet dat ik het erg vond, maar voor mij best een mijlpaal.
pi_133734337
Flobo begrijpt me! Was idd vorige week al, en ik vind het hilarisch! Alleen de onenigheid met vent wat minder ;)

Oh paars, but zeg. Snel terug!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:34:12 #165
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133734356
*O* *O* *O* *O* Voor een trotse verse papa! Zo vaak kunnen we dat hier niet vieren.
Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?

Gisteren weer oom geworden! Yeah...2 van de 3 zwangeren in de verschillende families inmiddels bevallen.....nu wij nog. 8)7
pi_133734390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:

Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?

Mn man is het met je eens: ja doe maar zegtie
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:42:20 #167
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133734393
Ga dan slapen...... :P
pi_133734683
Goedemorgen en meld.

Gisteren wel meegelezen, maar weinig onthouden :@
Alleen een felicitatie voor een nieuwe pappa *O*

Angelatje je bent alweer 39 weken vandaag!

Nobono, dan wordt het echt spannend, als de andere stellen bevallen zijn en jullie de volgende worden. Gefeliciteerd met je nieuwe oomzeggertje (al zal dat nog wel even duren).

Purple spannend, ben benieuwd of al het voorwerk resultaat heeft. Rust nog maar even goed uit.

Hier hebben we eindelijk een geboortekaartje en tekst voor op het geboortekaartje, waar we beide blij en tevreden mee zijn.
pi_133734792
Ik heb al een leuk kaartje in gedachten. Ontwerpen kan nu geheel via internet en dan heb je het de volgende dag al in huis, dus denk dat we nog niks regelen nu maar pas als de kleine geboren is. Kan alles in een keer.
pi_133735260
Sugar fijn dat je leuke reacties heb gehad.

Purple lekker slapen en dan :%

Kursor klaar met mvm *O* toch weer een mijlpaal

Sethiwe ga je ook al een proefdruk bestellen van t kaartje? Ik vond het zo moeilijk om een kaartje te kiezen

Nobono gefeliciteerd! Nu jullie nog, maar wacht daar nog maar even mee

Hier 35 weken vandaag *O*
pi_133735555
Mabawa, wat een mooi kindje heb je daar! O+

Sicarius, gefeliciteerd met je zoon!

Verder wil ik nog even tegen NIKKI zeggen dat ik me wel erg herken in je gevoelens mbt syndromen en afwijkingen bij een kindje. :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:09:32 #172
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133736350
Gmorning! Naar huis, naar huis, naar huis!. Beeb doet het super, onderzoeken waren goed en cervixlengte ok. Gyn zei, we kunnen je wel de hele zwangerschap hier houden maar das voor niemand fijn. O+

Purple, ik hoop dat t voorwerk wat uithaalt, want zonder nut is t niet tof zo.

Kursor eind mvm *O*

Sicarius feli *O*

Goed dat ze fijn reageerden sugar!

Ikke 35 wkn *O*

Angela 39 wkn *O*

Nobono succes met de laatste loodjes :Y

Sethiwe gaat voor t geboortekaartje, yay!

Mo :* voor mannenstrubbelingen. Soms zijn ze ook gewoon stom!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:44 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133736913
Wat fijn Kim *O*

Hebben ze het nog gehad over de verwachtingen hoe het verder gaat/kan lopen? Is het risico op vroeggeboorte nu kleiner?

Verder doe ik even een +1 op je jompels *O*.
KuikenGuppy
pi_133736970
Kim, fijn dat je weer naar huis mag. Ik hoop ontzettend dat het bloedverlies snel stopt! :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:39:29 #175
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133736995
Ze willen er niet te veel over zeggen, want ze hebben geen glazen bol, maar dat m'n cervixlengte ok is is een heel goed teken. Dat het hematoom inmiddels achter de placenta ligt (door groei denk ik?) is wat minder, maar we gaan er gewoon vanuit dat t goed komt. Heb met de verpleegsters afgesproken dat ik pas in 2014 weer terugkom :D
pi_133737148
Slapen check, de rest niet..
Maar ga er gewoon een relaxte dag van maken verder!

Kim goed nieuws! Verder jompels voor de wisseldagen en einde mvm.
pi_133737219
Nog niet bij gelezen maar meld!

En nu ga ik eerst eten want mijn maag scheurt bijna in tweeën :Y)
pi_133737782
Fijn dat je maar huis mag Kim! Blijf je wel gewoon werken of raden ze bedrust aan?
pi_133737839
goedgekeurd door vk. Jaap ligt in juiste lanceerhouding. Is wel een positivo, dus dikke prik in mijn bil.
verder voel ik me ruk, sjaak heeft een enorme kut bui. Huilen om niets, echt alles is niet goed. Hij was danig onder de indruk (en kalmeerde zelfs) toen ik met hem mee begon te janken. :'(
Zit nu op schoot een mandarijntje te pellen terwijl ik zit te confcallen. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133738360
Je hebt wel humor DJMomo als het je even te veel is. ;)
pi_133738652
Fijn dat je naar huis mag Kim!
  vrijdag 29 november 2013 @ 11:56:45 #182
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133738863
Late meld!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder geen voorwerk meer hier, wel een hele lage en wat plattere buik. M'n mooie bol, wat doe je? ;(
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:00:10 #183
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133738944
Jeeeeeeej Kim! Wat fijn!

--

Jompel voor Angela, Ikke en ook voor Kursor natuurlijk! *O*

--

Sugar fijn van de goede reacties!

--

Had er nou vandaag nog iemand een echo of ben ik echt dement aan het worden?

Ohja, de proefdruk van het kaartje komt hier net binnen! O+
pi_133738959
Skips: hopen dat je cavia snel beter is! Ik duim ervoor!

Hier trouwens 16 weken vandaag *O* mss moet ik me ook even zwanger beginnen voelen :')
pi_133738980
Kim fijn dat je naar huis mag! Dat lijkt me een hele goede afspraak met de vpk ^O^
Moet je nu wel (meer) rust nemen of heb je bepaalde leefregels mee gekregen?

Angela 39 weken *O*

ow... jullie waren al een pagina verder :+
Skips knuffel voor je cavia. En de proefdruk binnen O+

stefanie 16 weken *O*

:* voor Momo en Sjaak

[ Bericht 41% gewijzigd door ikke_84 op 29-11-2013 12:07:36 ]
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:04:15 #186
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133739047
Geen leefregels anders dan erg op t gemakje. Uitdaging van de gyn: geef je eigen grenzen aan en stop als het teveel wordt. En natuurlijk geen lange afstanden lopen of veel staan, niet tillen en geen seks. Saaie muts word je hiervan!
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:04:45 #187
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133739053
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef StefanieV het volgende:
Skips: hopen dat je cavia snel beter is! Ik duim ervoor!

Hier trouwens 16 weken vandaag *O* mss moet ik me ook even zwanger beginnen voelen :')
O+

Hij doet je de groetjes! (Foto van gisteravond op het aanrecht)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133739078
Oooh wat een schatje!
pi_133739124
Skip. Sterkte met caaf. Hier is poes nog steeds niet echt zichzelf. Na t weekend maar weer bellen

Kim naarvhuis!

Steef 16w!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133739299
Sugar wat fijn dat je goede reacties kreeg. Vast een opluchting.

Purple voorwerk...hou je het nog vol??

Linda wat leuk hè die babywasjes. En jij hebt 2 keer zo veel!! ;)

Skips ook voorwerk...hoe gaat het daar mee?

Enf aan de positiebroeken. Was er zelf met 6 weken al aan toe :D

Rfr een nieuwe bank *O* wat kun je blij zijn met nieuwe spullen hè.
Wel balen dat je man zijn baan kwijt is -O-

Chanty grote kans op een piemel in haar buik *O* piemels zijn leuk ;) :D

Nikki succes bij de echo!

Jullie zijn allemaal wel erg van het mandarijnen eten..ik krijg er alleen maar maagzuur van }:|

Coco, wat vervelend van je darmen. Wat is het precies? En is het minder of erger tijdens de zwangerschap? Of geen verschil?
Ik heb zelf pds en nu ik zwanger ben heb ik bijna geen last. Hopelijk blijft dat zo

Sethiwe een geboortekaartje *O* altijd fijn als dat geregeld is.

Kursor klaar met mvm *O* lijkt me toch fijn als je daar weer mee klaar bent. Heb het zelf niet gedaan ivm chronische blaasontsteking

Kim weer lekker naar huis *O* wat fijn!

Momo weer goedgekeurd *O* idd vervelend als je kind zo'n pestbui heeft -O- wel weer lief dat hij je wilde kalmeren O+

Ik ben gister weer bij de vk geweest. Ws ben ik mijn slijmprop aan het verliezen. Ze heeft ook flink op mijn onderbuik lopen drukken/duwen om het hoofdje te voelen. Heb vannacht amper geslapen omdat ik daar steeds steekjes voelde. En nu een heel beurs gevoel daar.

Timmerman belde weer af...hij moet in het dakkapel nog ramen plaatsen maar die staan nog op Texel -O- dus nu komt hij maandag....pff wat een gedoe. Was zo blij dat ik na vandaag rust zou hebben. Verbouwing is voorlopig nog niet klaar maar de rest kan vriendje zelf met zijn vrienden.
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:43 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739456
Sugarsnap fijn dat het meeviel!

Nobono gaat lekker met die babyboom bij jullie! :D

Sethiwe fijn een kaartje! O+

Kim jeeej naar huis! *O* Wat fijn!!

Ikke 35 weken *O*

Angelatje 39 weken! :D *O*
Whaha ja het valt me nog alles mee. Bij mn dochter was ik al met 8 weken in de positiebroek en nu pas met 13 dus! :+ Maar was toen ook al een stuk meer aangekomen dan nu. Nu nog maar een kilotje gok ik.
Oeh, dus wellicht wat actie binnenkort! :D
Pfff... wat een gedoe zo last minute met je huis nog zeg, bah! :{

DjMomo :*

Skips achogs cavia ziek -O- fijn dat het nu weer beter gaat! Whihi wortels :D
Oeh dus hij is goed ingedaalt! :D
Achgossie die fotooo! O+ *smelt*

Hier stond ik vanochtend op en had ik ineens Een Buik :') Dat heb ik nog niet meegemaakt, meestal is ie redelijk plat vanmorgen. Dus officieel aan de (iets te grote) positiebroek maar vandaag :+
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:24:10 #192
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133739495
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:

Nobono gaat lekker met die babyboom bij jullie! :D

In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:24:54 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739517
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:24 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!
:D
Stroomstoring in mei gehad? :+
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:25:38 #194
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133739534
Neuh niet eens. Paar in januari, paar in februari paar in maart paar in april. Dwz verwachte babies he, geen stroomstoringen.
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:28:08 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:25 schreef NoBoNo het volgende:
Neuh niet eens. Paar in januari, paar in februari paar in maart paar in april. Dwz verwachte babies he, geen stroomstoringen.
Haha oke valt mee :D Wel leuk!
pi_133739691
Kim naar huis. *O*

Angela, hoera voor je slijmprop en -O- voor de timmerperikelen.

Momo dat klinkt als een baaldag. :*

Skippy je arme cavia. Hopelijk is hij snel weer helemaal oké. O+

Bij mij begon de gyn over minder werken en dat dat mag en kan en en en. :X Ik heb gezegd dat ik me prima voel en lekker doorwerk zolang het gaat. Ik bekijk het per week en zie wel. Toen ze eenmaal had gezien dat alles oké was vond ze het werken ook geen probleem meer.
Bloeddruk was perfect en de boys liggen qua groei allebei boven gemiddeld. *O*
En kers op de taart... stond ik met een lege accu in de parkeergarage van het ziekenhuis. :( En twee oudjes weigerden me te helpen met mijn startkabels en dat vonden mijn hormonen niet leuk. Je zou die oudjes eens moeten horen als het andersom zou zijn... :(
Gelukkig was er een jongeman die me wel wilde helpen. :D En nu zit ik bij de garage voor een nieuwe accu, want hij was echt bijna dood volgens de meting die ze hier net deden.

en ik heb niets durven vragen over het down angst gedoe. :@
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:42 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133739897
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Kimpossible het volgende:Saaie muts word je hiervan!
Echt he. Mijn man en ik waren gisteren uit eten en op de terugweg zei ik al gapend tegen hem dat ik echt enorm veel zin heb om weer eens ouderwets te gaan stappen. Doorgaan tot de zon weer opkomt etc.
Hij moest lachen, en wees me op de tijd (bijna tien uur) :').
KuikenGuppy
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:40:42 #198
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739927
Nikki fijn dat je weer goedgekeurd bent!! O+ Fijn dat je gyn ook meedenkt met het werken enzo.
En jeutje, wtf?! Waarom weigerden ze te helpen dan?? :o Kan me voorstellen dat jij (en je hormonen) dat niet leuk vonden zeg :o Pff... :X
oh gossie heb je nou helemaal niks gezegd mutsje :+ waarom dan niet? :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:41:32 #199
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133739946
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Kimpossible het volgende:
Geen leefregels anders dan erg op t gemakje. Uitdaging van de gyn: geef je eigen grenzen aan en stop als het teveel wordt. En natuurlijk geen lange afstanden lopen of veel staan, niet tillen en geen seks. Saaie muts word je hiervan!
Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?
pi_133739963
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?
ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reageren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')