quote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, dat hoorde ik ook heel veel eerst, dat het maar zielig was, 1 kind.
En toen ik eindelijk vertelde dat Julian een broertje of zusje zou krijgen had iemand het lef te zeggen dat Julian nu zo oud was 'dat ze toch niks aan elkaar hebben'
Je hebt toch altijd mensen die commentaar hebben.
Ja, herkenbaar! Supereng!quote:Op donderdag 28 november 2013 16:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
En misschien heeft het heeft het wel met mijn controlfreakerigheid te maken en het feit dat ik hier heb ik geen controle over heb.
Heeft de hulp nog wel wat kunnen doen?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Soempie het volgende:
Er is iets raars gaande hier. Ik heb nesteldrang.En ik heb er nog naar gehandeld ook. Een uur voor de huishoudelijke hulp zou komen ben ik de ramen gaan lappen, slaapkamers gedaan, enz.
![]()
Dan is het wel erg toch?
En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen.![]()
En toen de hulp ook nog, dus nu hebben we echt een heel fijn opgeruimd en schoon huisje.Kom maar baby!
Volgens mij woont Sicarius niet in Nederland. Her waters broke... enzoquote:Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef DJMomo het volgende:
Sicarius, van harte met jullie kleintje
Maarreeeee.... Water breekt niet hoor. Vlíezen, die breken, en geeft een hoop water, dat wel.
Das waarquote:Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Ook im het Engels slaat het nergens op
Niet ?!?!quote:
Vliezen breken ook niet, vliezen scheurenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef DJMomo het volgende:
Sicarius, van harte met jullie kleintje
Maarreeeee.... Water breekt niet hoor. Vlíezen, die breken, en geeft een hoop water, dat wel.
Oh nee, ik ga juist heel lekker! Voel me goed! Denk dat je ergens iets niet goed gelezen hebtquote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Enfermera het volgende:
Skips dikke knufvoorwerk is idd zwaar, zeker als je ook nog niet klaar bent met zwanger zijn. Ik was er wel klaar mee maar was gewoon zwaar ook nog als het niet helemaal doorzet..
Touchéquote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Vliezen breken ook niet, vliezen scheuren
Dubbele nesteldrangquote:Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Soempie het volgende:
En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen.![]()
Poppedeintje, nu je hier toch meeleest.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Vliezen breken ook niet, vliezen scheuren
17,5 weekquote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begin *as we speak* aan mijn vijfde mandarijntje![]()
Lees verspreid over de dag wel bij (mabawa:![]()
, gefeliciteerd trotse papa, mooie foto's! En hoera voor chanty's goede combinatietest
) maar meeposten gaat atm even niet.
Ik voel me verder best goed, zwangertechnisch gezien sowieso (17,5 week alweerTime flies!), alleen qua darmen gaat het wat op en neer. Gisteren gelukkig weer mijn infuus gehad en ik voel me meteen weer beter
Ben vooral heel erg druk de laatste tijd. Tis voor work work momenteel (erg druk blok op school). En daarnaast nog een beetje een sociaal leven, man&dochter, en slapenWel leuk-druk, dus dat scheelt
Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Poppedeintje, nu je hier toch meeleest.Als nou de vliezen van mijn bovenste baby kapot gaan...merk ik da dan? Of komt het vruchtwater niet aan de onderste baby voorbij? De bovenste is groter en loopt een weekje voor, dus niet onrealistisch dat die het startsein gaat geven
Ja, ik ook !quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.
Ik heb colitis ulcerosa en krijg daarvoor iedere 6 weken een infuus met medicatie (Remicade) in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:37 schreef ikke_84 het volgende:
coco wat voor en infuus heb je gehad? Fijn dat het iig goed heeft geholpen
Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Soesa & Enf: niet normaal he? Zit alweer bijna op de helftVind het gevoelsmatig ook echt zoveel sneller gaan! 'Vergeet' zelfs regelmatig dat ik zwanger ben
Ja, dat was ook knokken. En ze lagen allebei in stuit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Alixia het volgende:
@Kyara: Dringen ? Oei, dat wordt knokken.
Whoops, solly.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Linda2205 het volgende:
Leuk Nikki! Hier van de week okk gedaan. En ik weet niet waarom ik het denk, maar iets zegt me dat het meisjes worden![]()
[ afbeelding ]
Alixia, Kyaras meiden zijn er al
Bij mijn ziekenhuis moet de onderste netjes hoofdje naar beneden liggen. (of allebei stuit zou eventueel ook nog kunnen. Maar de onderste in stuit en de bovenste met hoofd naar beneden doen ze niet vaginaal.)quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg.![]()
Dus, voor je het weet ben je hoogzwanger!![]()
Bijzonder al die tweelingen hier. Maakt de ligging nog uit wat betreft de bevalling? Ik bedoel, moeten ze alletwee met hun hoofdje naar beneden liggen? Kan de bovenste tijdens de bevalling nog makkelijk draaien?
Euh? Wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet.
Was niet vanavond op Sinterklaasjournaal of wel? Zit je er ook helemaal in?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
wow, wat een stash linda!
heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet.
Jeej!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Babywasjes
En er komt nog meer aan!
Hier zou het inderdaad een geplande ks worden als ze niet meer zouden draaien (wat niet de verwachting was).
M is inderdaad wel gewoon geboren.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jeej!
Wrm mocht je geen stuit proberen? Is Midas wel vaginaal geboren?
Mn man is het met je eens: ja doe maar zegtiequote:Op vrijdag 29 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:
Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen voorwerk meer hier, wel een hele lage en wat plattere buik. M'n mooie bol, wat doe je?![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef StefanieV het volgende:
Skips: hopen dat je cavia snel beter is! Ik duim ervoor!
Hier trouwens 16 weken vandaagmss moet ik me ook even zwanger beginnen voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:
Nobono gaat lekker met die babyboom bij jullie!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:24 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!
Haha oke valt meequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:25 schreef NoBoNo het volgende:
Neuh niet eens. Paar in januari, paar in februari paar in maart paar in april. Dwz verwachte babies he, geen stroomstoringen.
Echt he. Mijn man en ik waren gisteren uit eten en op de terugweg zei ik al gapend tegen hem dat ik echt enorm veel zin heb om weer eens ouderwets te gaan stappen. Doorgaan tot de zon weer opkomt etc.quote:
Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Kimpossible het volgende:
Geen leefregels anders dan erg op t gemakje. Uitdaging van de gyn: geef je eigen grenzen aan en stop als het teveel wordt. En natuurlijk geen lange afstanden lopen of veel staan, niet tillen en geen seks. Saaie muts word je hiervan!
ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reagerenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |