abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133726318
Babywasjes *O*

En er komt nog meer aan!

Hier zou het inderdaad een geplande ks worden als ze niet meer zouden draaien (wat niet de verwachting was).
pi_133726487
Pfffoei, mijn update post van mijn zwangerschapslog is ruim 1100 woorden lang geworden. Het is weer gelukt. *veegt zweet van voorhoofd* :D

Ik heb van de week van de gyn gehoord dat de tweede baby ook in een stuitligging vaginaal geboren kan worden, omdat de weg dan al gebaand is door de eerste baby. Ik zie wel wat er bij mij gaat gebeuren tegen die tijd. Ze hoeven echt nog niet buiten te komen spelen voorlopig.
pi_133726754
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Babywasjes *O*

En er komt nog meer aan!

Hier zou het inderdaad een geplande ks worden als ze niet meer zouden draaien (wat niet de verwachting was).
Jeej!

Wrm mocht je geen stuit proberen? Is Midas wel vaginaal geboren?
Lotte!
Noah!
pi_133726913
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Jeej!

Wrm mocht je geen stuit proberen? Is Midas wel vaginaal geboren?
M is inderdaad wel gewoon geboren.

Had ook te maken met volkomen/onvolkomen stuit. En omdat ze naast elkaar lagen en allebei in stuit (dat kan er nog een beentje van de ander meekomen of zo). Ik mocht het trouwens uiteindelijk wel zelf proberen omdat ze nog zo klein waren ivm vroeggeboorte. Maar bij 5 cm bleek dat de navelstreng tussen de beentjes was gekomen dus toen werd het alsnog een spoedks.
pi_133727603
Ahh jouw babywasjes Linda. O+
Wat heb je véél!

Ik heb nog bijna niets gekocht voor onze jongens, ik wacht op de uitverkoop eind december. *O*
pi_133727902
Het meeste is van Kyara hoor! Ik heb zelf ook nog vrij weinig geshopt :@

Wat is het risico met die navelstreng Kyara? Want dat geldt natuurlijk voor iedere stuitbevalling...ook bij eenlingen
Lotte!
Noah!
pi_133728511
Afknelling en alle risico's die daar bij komen. Daarom moet je ook gaan liggen als je vliezen breken, ik bedoel scheuren ;) als kindje nog niet ingedaald is. En bij stuit dalen ze niet echt in.

Het is een risico maar hier zat hij er dus echt tussen. Hoeft niet altijd te gebeuren. Maar was wel reden om meteen een katheter te plaatsen en mijn blaas vol te pompen of zoiets zodat er meer ruimte was. En nog geen 15 minuten nadat het geconstateerd en bevestigd wad dmv een echo is J geboren dus het was geloof ik wel echt spoed.
  donderdag 28 november 2013 @ 23:29:18 #158
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_133730165
Het hoge woord is eruit en het viel gelukkig allemaal mee. Ze vonden het allemaal leuk voor ons , ondanks dat het allemaal niet zo gepland was.

Morgen nog mijn ouders en dan hebben we het weer gehad. Bij de rest maken we het pas bekend na een goede echo.

Volgende week komt moeders voor moeders en mag ik weer de blauwe flessen vol gaan plassen. Dat wordt ook alweer de derde keer voor mij.

Ik ben wel blij dat ik er op tijd achter kwam. Nu kan ik mijn verzekering nog aanpassen, anders had ik alleen basis gehad!
  vrijdag 29 november 2013 @ 06:28:02 #159
30252 Soempie
Procreating
pi_133734131
Goedemorgen. c_/

Sugar, een opluchting dus. :) Fijn van de positieve reacties.

Linda, gister zag ik nog niet eens de helft van de foto en toen dacht ik: valt wel mee met de hoeveelheid en het roze. Nu zie ik pas het rek rechts. :D O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133734217
Heel de nacht harde buiken...ben versleten...hoop dat het enig nut heeft...
Ff ontbijten en dan vlug weer terug
pi_133734222
Och, purple. Lekker nog even slapen idd! :*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:08:12 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_133734259
Purple, hoop dat je zo nog wat kunt slapen. Hopelijk mag je de afspraak bij de vk maandag (toch?) afzeggen. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133734295
Hopelijk kan je nog even slapen Purple :*

Klaar met MvM *O*, niet dat ik het erg vond, maar voor mij best een mijlpaal.
pi_133734337
Flobo begrijpt me! Was idd vorige week al, en ik vind het hilarisch! Alleen de onenigheid met vent wat minder ;)

Oh paars, but zeg. Snel terug!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:34:12 #165
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133734356
*O* *O* *O* *O* Voor een trotse verse papa! Zo vaak kunnen we dat hier niet vieren.
Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?

Gisteren weer oom geworden! Yeah...2 van de 3 zwangeren in de verschillende families inmiddels bevallen.....nu wij nog. 8)7
pi_133734390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:

Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?

Mn man is het met je eens: ja doe maar zegtie
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:42:20 #167
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133734393
Ga dan slapen...... :P
pi_133734683
Goedemorgen en meld.

Gisteren wel meegelezen, maar weinig onthouden :@
Alleen een felicitatie voor een nieuwe pappa *O*

Angelatje je bent alweer 39 weken vandaag!

Nobono, dan wordt het echt spannend, als de andere stellen bevallen zijn en jullie de volgende worden. Gefeliciteerd met je nieuwe oomzeggertje (al zal dat nog wel even duren).

Purple spannend, ben benieuwd of al het voorwerk resultaat heeft. Rust nog maar even goed uit.

Hier hebben we eindelijk een geboortekaartje en tekst voor op het geboortekaartje, waar we beide blij en tevreden mee zijn.
pi_133734792
Ik heb al een leuk kaartje in gedachten. Ontwerpen kan nu geheel via internet en dan heb je het de volgende dag al in huis, dus denk dat we nog niks regelen nu maar pas als de kleine geboren is. Kan alles in een keer.
pi_133735260
Sugar fijn dat je leuke reacties heb gehad.

Purple lekker slapen en dan :%

Kursor klaar met mvm *O* toch weer een mijlpaal

Sethiwe ga je ook al een proefdruk bestellen van t kaartje? Ik vond het zo moeilijk om een kaartje te kiezen

Nobono gefeliciteerd! Nu jullie nog, maar wacht daar nog maar even mee

Hier 35 weken vandaag *O*
pi_133735555
Mabawa, wat een mooi kindje heb je daar! O+

Sicarius, gefeliciteerd met je zoon!

Verder wil ik nog even tegen NIKKI zeggen dat ik me wel erg herken in je gevoelens mbt syndromen en afwijkingen bij een kindje. :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:09:32 #172
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133736350
Gmorning! Naar huis, naar huis, naar huis!. Beeb doet het super, onderzoeken waren goed en cervixlengte ok. Gyn zei, we kunnen je wel de hele zwangerschap hier houden maar das voor niemand fijn. O+

Purple, ik hoop dat t voorwerk wat uithaalt, want zonder nut is t niet tof zo.

Kursor eind mvm *O*

Sicarius feli *O*

Goed dat ze fijn reageerden sugar!

Ikke 35 wkn *O*

Angela 39 wkn *O*

Nobono succes met de laatste loodjes :Y

Sethiwe gaat voor t geboortekaartje, yay!

Mo :* voor mannenstrubbelingen. Soms zijn ze ook gewoon stom!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:44 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133736913
Wat fijn Kim *O*

Hebben ze het nog gehad over de verwachtingen hoe het verder gaat/kan lopen? Is het risico op vroeggeboorte nu kleiner?

Verder doe ik even een +1 op je jompels *O*.
KuikenGuppy
pi_133736970
Kim, fijn dat je weer naar huis mag. Ik hoop ontzettend dat het bloedverlies snel stopt! :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:39:29 #175
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133736995
Ze willen er niet te veel over zeggen, want ze hebben geen glazen bol, maar dat m'n cervixlengte ok is is een heel goed teken. Dat het hematoom inmiddels achter de placenta ligt (door groei denk ik?) is wat minder, maar we gaan er gewoon vanuit dat t goed komt. Heb met de verpleegsters afgesproken dat ik pas in 2014 weer terugkom :D
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')