Jeej!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Babywasjes
En er komt nog meer aan!
Hier zou het inderdaad een geplande ks worden als ze niet meer zouden draaien (wat niet de verwachting was).
M is inderdaad wel gewoon geboren.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jeej!
Wrm mocht je geen stuit proberen? Is Midas wel vaginaal geboren?
Mn man is het met je eens: ja doe maar zegtiequote:Op vrijdag 29 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:
Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen voorwerk meer hier, wel een hele lage en wat plattere buik. M'n mooie bol, wat doe je?![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef StefanieV het volgende:
Skips: hopen dat je cavia snel beter is! Ik duim ervoor!
Hier trouwens 16 weken vandaagmss moet ik me ook even zwanger beginnen voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:
Nobono gaat lekker met die babyboom bij jullie!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:24 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!
Haha oke valt meequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:25 schreef NoBoNo het volgende:
Neuh niet eens. Paar in januari, paar in februari paar in maart paar in april. Dwz verwachte babies he, geen stroomstoringen.
Echt he. Mijn man en ik waren gisteren uit eten en op de terugweg zei ik al gapend tegen hem dat ik echt enorm veel zin heb om weer eens ouderwets te gaan stappen. Doorgaan tot de zon weer opkomt etc.quote:
Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Kimpossible het volgende:
Geen leefregels anders dan erg op t gemakje. Uitdaging van de gyn: geef je eigen grenzen aan en stop als het teveel wordt. En natuurlijk geen lange afstanden lopen of veel staan, niet tillen en geen seks. Saaie muts word je hiervan!
ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reagerenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |