abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133734222
Och, purple. Lekker nog even slapen idd! :*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:08:12 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_133734259
Purple, hoop dat je zo nog wat kunt slapen. Hopelijk mag je de afspraak bij de vk maandag (toch?) afzeggen. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133734295
Hopelijk kan je nog even slapen Purple :*

Klaar met MvM *O*, niet dat ik het erg vond, maar voor mij best een mijlpaal.
pi_133734337
Flobo begrijpt me! Was idd vorige week al, en ik vind het hilarisch! Alleen de onenigheid met vent wat minder ;)

Oh paars, but zeg. Snel terug!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:34:12 #165
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133734356
*O* *O* *O* *O* Voor een trotse verse papa! Zo vaak kunnen we dat hier niet vieren.
Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?

Gisteren weer oom geworden! Yeah...2 van de 3 zwangeren in de verschillende families inmiddels bevallen.....nu wij nog. 8)7
pi_133734390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:

Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?

Mn man is het met je eens: ja doe maar zegtie
  vrijdag 29 november 2013 @ 07:42:20 #167
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133734393
Ga dan slapen...... :P
pi_133734683
Goedemorgen en meld.

Gisteren wel meegelezen, maar weinig onthouden :@
Alleen een felicitatie voor een nieuwe pappa *O*

Angelatje je bent alweer 39 weken vandaag!

Nobono, dan wordt het echt spannend, als de andere stellen bevallen zijn en jullie de volgende worden. Gefeliciteerd met je nieuwe oomzeggertje (al zal dat nog wel even duren).

Purple spannend, ben benieuwd of al het voorwerk resultaat heeft. Rust nog maar even goed uit.

Hier hebben we eindelijk een geboortekaartje en tekst voor op het geboortekaartje, waar we beide blij en tevreden mee zijn.
pi_133734792
Ik heb al een leuk kaartje in gedachten. Ontwerpen kan nu geheel via internet en dan heb je het de volgende dag al in huis, dus denk dat we nog niks regelen nu maar pas als de kleine geboren is. Kan alles in een keer.
pi_133735260
Sugar fijn dat je leuke reacties heb gehad.

Purple lekker slapen en dan :%

Kursor klaar met mvm *O* toch weer een mijlpaal

Sethiwe ga je ook al een proefdruk bestellen van t kaartje? Ik vond het zo moeilijk om een kaartje te kiezen

Nobono gefeliciteerd! Nu jullie nog, maar wacht daar nog maar even mee

Hier 35 weken vandaag *O*
pi_133735555
Mabawa, wat een mooi kindje heb je daar! O+

Sicarius, gefeliciteerd met je zoon!

Verder wil ik nog even tegen NIKKI zeggen dat ik me wel erg herken in je gevoelens mbt syndromen en afwijkingen bij een kindje. :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:09:32 #172
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133736350
Gmorning! Naar huis, naar huis, naar huis!. Beeb doet het super, onderzoeken waren goed en cervixlengte ok. Gyn zei, we kunnen je wel de hele zwangerschap hier houden maar das voor niemand fijn. O+

Purple, ik hoop dat t voorwerk wat uithaalt, want zonder nut is t niet tof zo.

Kursor eind mvm *O*

Sicarius feli *O*

Goed dat ze fijn reageerden sugar!

Ikke 35 wkn *O*

Angela 39 wkn *O*

Nobono succes met de laatste loodjes :Y

Sethiwe gaat voor t geboortekaartje, yay!

Mo :* voor mannenstrubbelingen. Soms zijn ze ook gewoon stom!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:35:44 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133736913
Wat fijn Kim *O*

Hebben ze het nog gehad over de verwachtingen hoe het verder gaat/kan lopen? Is het risico op vroeggeboorte nu kleiner?

Verder doe ik even een +1 op je jompels *O*.
KuikenGuppy
pi_133736970
Kim, fijn dat je weer naar huis mag. Ik hoop ontzettend dat het bloedverlies snel stopt! :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:39:29 #175
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133736995
Ze willen er niet te veel over zeggen, want ze hebben geen glazen bol, maar dat m'n cervixlengte ok is is een heel goed teken. Dat het hematoom inmiddels achter de placenta ligt (door groei denk ik?) is wat minder, maar we gaan er gewoon vanuit dat t goed komt. Heb met de verpleegsters afgesproken dat ik pas in 2014 weer terugkom :D
pi_133737148
Slapen check, de rest niet..
Maar ga er gewoon een relaxte dag van maken verder!

Kim goed nieuws! Verder jompels voor de wisseldagen en einde mvm.
pi_133737219
Nog niet bij gelezen maar meld!

En nu ga ik eerst eten want mijn maag scheurt bijna in tweeën :Y)
pi_133737782
Fijn dat je maar huis mag Kim! Blijf je wel gewoon werken of raden ze bedrust aan?
pi_133737839
goedgekeurd door vk. Jaap ligt in juiste lanceerhouding. Is wel een positivo, dus dikke prik in mijn bil.
verder voel ik me ruk, sjaak heeft een enorme kut bui. Huilen om niets, echt alles is niet goed. Hij was danig onder de indruk (en kalmeerde zelfs) toen ik met hem mee begon te janken. :'(
Zit nu op schoot een mandarijntje te pellen terwijl ik zit te confcallen. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133738360
Je hebt wel humor DJMomo als het je even te veel is. ;)
pi_133738652
Fijn dat je naar huis mag Kim!
  vrijdag 29 november 2013 @ 11:56:45 #182
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133738863
Late meld!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder geen voorwerk meer hier, wel een hele lage en wat plattere buik. M'n mooie bol, wat doe je? ;(
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:00:10 #183
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133738944
Jeeeeeeej Kim! Wat fijn!

--

Jompel voor Angela, Ikke en ook voor Kursor natuurlijk! *O*

--

Sugar fijn van de goede reacties!

--

Had er nou vandaag nog iemand een echo of ben ik echt dement aan het worden?

Ohja, de proefdruk van het kaartje komt hier net binnen! O+
pi_133738959
Skips: hopen dat je cavia snel beter is! Ik duim ervoor!

Hier trouwens 16 weken vandaag *O* mss moet ik me ook even zwanger beginnen voelen :')
pi_133738980
Kim fijn dat je naar huis mag! Dat lijkt me een hele goede afspraak met de vpk ^O^
Moet je nu wel (meer) rust nemen of heb je bepaalde leefregels mee gekregen?

Angela 39 weken *O*

ow... jullie waren al een pagina verder :+
Skips knuffel voor je cavia. En de proefdruk binnen O+

stefanie 16 weken *O*

:* voor Momo en Sjaak

[ Bericht 41% gewijzigd door ikke_84 op 29-11-2013 12:07:36 ]
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:04:15 #186
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133739047
Geen leefregels anders dan erg op t gemakje. Uitdaging van de gyn: geef je eigen grenzen aan en stop als het teveel wordt. En natuurlijk geen lange afstanden lopen of veel staan, niet tillen en geen seks. Saaie muts word je hiervan!
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:04:45 #187
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133739053
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef StefanieV het volgende:
Skips: hopen dat je cavia snel beter is! Ik duim ervoor!

Hier trouwens 16 weken vandaag *O* mss moet ik me ook even zwanger beginnen voelen :')
O+

Hij doet je de groetjes! (Foto van gisteravond op het aanrecht)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133739078
Oooh wat een schatje!
pi_133739124
Skip. Sterkte met caaf. Hier is poes nog steeds niet echt zichzelf. Na t weekend maar weer bellen

Kim naarvhuis!

Steef 16w!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133739299
Sugar wat fijn dat je goede reacties kreeg. Vast een opluchting.

Purple voorwerk...hou je het nog vol??

Linda wat leuk hè die babywasjes. En jij hebt 2 keer zo veel!! ;)

Skips ook voorwerk...hoe gaat het daar mee?

Enf aan de positiebroeken. Was er zelf met 6 weken al aan toe :D

Rfr een nieuwe bank *O* wat kun je blij zijn met nieuwe spullen hè.
Wel balen dat je man zijn baan kwijt is -O-

Chanty grote kans op een piemel in haar buik *O* piemels zijn leuk ;) :D

Nikki succes bij de echo!

Jullie zijn allemaal wel erg van het mandarijnen eten..ik krijg er alleen maar maagzuur van }:|

Coco, wat vervelend van je darmen. Wat is het precies? En is het minder of erger tijdens de zwangerschap? Of geen verschil?
Ik heb zelf pds en nu ik zwanger ben heb ik bijna geen last. Hopelijk blijft dat zo

Sethiwe een geboortekaartje *O* altijd fijn als dat geregeld is.

Kursor klaar met mvm *O* lijkt me toch fijn als je daar weer mee klaar bent. Heb het zelf niet gedaan ivm chronische blaasontsteking

Kim weer lekker naar huis *O* wat fijn!

Momo weer goedgekeurd *O* idd vervelend als je kind zo'n pestbui heeft -O- wel weer lief dat hij je wilde kalmeren O+

Ik ben gister weer bij de vk geweest. Ws ben ik mijn slijmprop aan het verliezen. Ze heeft ook flink op mijn onderbuik lopen drukken/duwen om het hoofdje te voelen. Heb vannacht amper geslapen omdat ik daar steeds steekjes voelde. En nu een heel beurs gevoel daar.

Timmerman belde weer af...hij moet in het dakkapel nog ramen plaatsen maar die staan nog op Texel -O- dus nu komt hij maandag....pff wat een gedoe. Was zo blij dat ik na vandaag rust zou hebben. Verbouwing is voorlopig nog niet klaar maar de rest kan vriendje zelf met zijn vrienden.
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:43 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739456
Sugarsnap fijn dat het meeviel!

Nobono gaat lekker met die babyboom bij jullie! :D

Sethiwe fijn een kaartje! O+

Kim jeeej naar huis! *O* Wat fijn!!

Ikke 35 weken *O*

Angelatje 39 weken! :D *O*
Whaha ja het valt me nog alles mee. Bij mn dochter was ik al met 8 weken in de positiebroek en nu pas met 13 dus! :+ Maar was toen ook al een stuk meer aangekomen dan nu. Nu nog maar een kilotje gok ik.
Oeh, dus wellicht wat actie binnenkort! :D
Pfff... wat een gedoe zo last minute met je huis nog zeg, bah! :{

DjMomo :*

Skips achogs cavia ziek -O- fijn dat het nu weer beter gaat! Whihi wortels :D
Oeh dus hij is goed ingedaalt! :D
Achgossie die fotooo! O+ *smelt*

Hier stond ik vanochtend op en had ik ineens Een Buik :') Dat heb ik nog niet meegemaakt, meestal is ie redelijk plat vanmorgen. Dus officieel aan de (iets te grote) positiebroek maar vandaag :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:24:10 #192
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133739495
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:

Nobono gaat lekker met die babyboom bij jullie! :D

In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:24:54 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739517
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:24 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!
:D
Stroomstoring in mei gehad? :+
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:25:38 #194
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133739534
Neuh niet eens. Paar in januari, paar in februari paar in maart paar in april. Dwz verwachte babies he, geen stroomstoringen.
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:28:08 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:25 schreef NoBoNo het volgende:
Neuh niet eens. Paar in januari, paar in februari paar in maart paar in april. Dwz verwachte babies he, geen stroomstoringen.
Haha oke valt mee :D Wel leuk!
pi_133739691
Kim naar huis. *O*

Angela, hoera voor je slijmprop en -O- voor de timmerperikelen.

Momo dat klinkt als een baaldag. :*

Skippy je arme cavia. Hopelijk is hij snel weer helemaal oké. O+

Bij mij begon de gyn over minder werken en dat dat mag en kan en en en. :X Ik heb gezegd dat ik me prima voel en lekker doorwerk zolang het gaat. Ik bekijk het per week en zie wel. Toen ze eenmaal had gezien dat alles oké was vond ze het werken ook geen probleem meer.
Bloeddruk was perfect en de boys liggen qua groei allebei boven gemiddeld. *O*
En kers op de taart... stond ik met een lege accu in de parkeergarage van het ziekenhuis. :( En twee oudjes weigerden me te helpen met mijn startkabels en dat vonden mijn hormonen niet leuk. Je zou die oudjes eens moeten horen als het andersom zou zijn... :(
Gelukkig was er een jongeman die me wel wilde helpen. :D En nu zit ik bij de garage voor een nieuwe accu, want hij was echt bijna dood volgens de meting die ze hier net deden.

en ik heb niets durven vragen over het down angst gedoe. :@
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:42 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133739897
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Kimpossible het volgende:Saaie muts word je hiervan!
Echt he. Mijn man en ik waren gisteren uit eten en op de terugweg zei ik al gapend tegen hem dat ik echt enorm veel zin heb om weer eens ouderwets te gaan stappen. Doorgaan tot de zon weer opkomt etc.
Hij moest lachen, en wees me op de tijd (bijna tien uur) :').
KuikenGuppy
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:40:42 #198
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133739927
Nikki fijn dat je weer goedgekeurd bent!! O+ Fijn dat je gyn ook meedenkt met het werken enzo.
En jeutje, wtf?! Waarom weigerden ze te helpen dan?? :o Kan me voorstellen dat jij (en je hormonen) dat niet leuk vonden zeg :o Pff... :X
oh gossie heb je nou helemaal niks gezegd mutsje :+ waarom dan niet? :*
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:41:32 #199
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133739946
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Kimpossible het volgende:
Geen leefregels anders dan erg op t gemakje. Uitdaging van de gyn: geef je eigen grenzen aan en stop als het teveel wordt. En natuurlijk geen lange afstanden lopen of veel staan, niet tillen en geen seks. Saaie muts word je hiervan!
Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?
pi_133739963
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?
ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reageren :')
pi_133739991
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

_O- ik ook
pi_133740079
Hier alles nog steeds rustig, ik probeer t maar een beetje los te laten. Dus ook wat minder actief op forum...
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:49:57 #203
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133740142
_O- Oké oké, let me rephrase: geen gemeenschap. Hahaha.
pi_133740205
Nikki fijn dat je goed gekeurd bent!! En hoe durft de gyn het over minder werken te hebben ;)
Balen van je accu en helemaal van die oudjes die niet weigerde te helpen }:|
Toch niks gezegd bij de gyn over je angst :7 Ik had er niet op gereageerd, maar wat je daarover schreef is voor mij wel heel herkenbaar. Heb er nachten om wakker gelegen, nu doe ik aan struisvogel politiek...down? was da??

purple knuf voor jou, hopelijk heb je niet voor niks al het voorwerk en mag je je baby snel knuffelen
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:58:20 #205
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133740341
Ach, sue me for being a man! :6 ;)
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:59:35 #206
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133740376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:58 schreef NoBoNo het volgende:
Ach, sue me for being a man! :6 ;)
Mannen O+
KuikenGuppy
pi_133740442
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:

Oeh, dus wellicht wat actie binnenkort! :D

Ik werd er serieus zenuwachtig van vannacht.
Vandaag zouden ze de baby gaan halen als hij niet gedraaid zou zijn. Dus ik vind het een goede datum ;)
Van vriendje moet het maar voor maandag gebeuren :D die verheugd zich op een weekend vol opwekseks, maar ik weet niet of ik dat nou zo zie zitten 8)7
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:04:55 #208
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133740507
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Just so you kow, het is voor mij geen moeten hoor, mocht mijn vrouw geen zin meer hebben in enige vorm van dan zou ik dat begrijpen. Maar daar denkt zij heeeeeel anders over. :P
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:37:35 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_133741225
Kim wat een goed nieuws! *O* Lekker weer naar huis.

Skips, ik wilde nog vragen welke draagdoek je hebt gekocht?
En Bob O+ Beterschap Bob!
Ik ben net wakker en moest even goed nadenken of je het nu wel of niet over een cavia had. :') Of dat het een groot eufemisme moest voorstellen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133741691
Kim, fijn dat je naar huis mag! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef DJMomo het volgende:
Hij was danig onder de indruk (en kalmeerde zelfs) toen ik met hem mee begon te janken. :'(
Daar moest ik stiekem om lachen . Voel je je al wat beter?

Skips, fijn dat Bob weer thuis is! En wat een toffe kuif O+

Angelatje, hopen dat maandag de verbouwing echt (zo goed als) klaar is, zou wel heel erg schelen.
Afwachten wat er dit weekend gaat gebeuren, maar misschien is het beter als de baby komt als alles af is? Helaas geen spannend weekend voor vriend..

Enf aan de positiekleren :D

NoBoNo, jij hebt wel geluk me je vrouw hoor :D
Van mij hoeft dat geseks niet meer, ik kan er niks aan doen. Ik voel me log en lomp, alles doet zeer als we een poging doen.. Mijn arme lief.. :@
'Gelukkig' hoeft het van hem ook niet meer, volgens mij is hij bang de baby eruit te rammelen ofzo.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:01:08 #211
30252 Soempie
Procreating
pi_133741820
Vanmorgen ben ik begonnen met het bijlezen in het bevallingsverhalentopic. Gek om m'n eigen verhaal terug te lezen en de verhalen erna. De verhalen zijn vaak weer zo verschillend.

Maar, nu heb ik m'n mindful bevallen boek en ik denk dat ik er echt iets aan ga hebben. :o Eerst vond ik het maar 'zweverig', zoals sommige dingen beschreven waren (liefdevolle vriendelijkheid, gids voor geest en hart, enz. daar kan ik normaal gesproken niks mee). Maar als je daar doorheen kijkt staan er best waardevolle tips in.

Bijvoorbeeld over de weeën en de tijd ertussen. Vorige bevaling raakte ik in paniek en op de rustmomenten was ik alleen maar bezig met negatieve gedachten: 'Die pijn, dit kan ik niet, straks komt de volgende alweer, ik doe dit nooit meer, aaargh. Ze vinden me vast een aansteller, hoe doen anderen dit? Zwaar onderschat allemaal, help!'. Geen rust dus en het is wel goed te beseffen dat ik daar wat mee kan doen (zeg ik nu :') ).

Best nog een dikke pil, dus desnoods neem ik hem mee om hem naar iemand te gooien tijdens de bevalling.
pi_133742409
Soempie multifunctioneel dat boek :+

Kursor ook alweer 16 weken en klaar met mvm *O*

Ikke 35 weken en er was volgens mij nog een mijlpaal jompel.

Nikki fijn dat jij en de jongens weer goedgekeurd zijn. Balen van de auto.

Kim weer thuis, fijn en hopelijk hoef je voorlopig niet meer terug.

Skips, wat een schattige cavia.

Purple hopelijk helpt het loslaten :*

Ik heb iets te vroeg gejuicht mbt tekst voor het geboortekaartje. Vriend stuurde net een berichtje om toch weer iets te veranderen, hij vond het niet helemaal goed o|O
pi_133742492
Angelatje wel gek dat deze dag zo voorbij gaat, terwijl het de geboortedag van jullie kindje zou zijn.
Het zit jullie niet mee met de verbouwing, hopelijk zijn de dakkapellen er maandag echt.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:36:55 #214
30252 Soempie
Procreating
pi_133742808
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:21 schreef Sethiwe het volgende:

Ik heb iets te vroeg gejuicht mbt tekst voor het geboortekaartje. Vriend stuurde net een berichtje om toch weer iets te veranderen, hij vond het niet helemaal goed o|O
Maar nu wel tevreden en af? Of is nog niet duidelijk wat het dan wel moet worden wat betreft de tekst?

Hier hebben we nog geen kaartje, geen tekst, niks. Vorige keer hadden we wel een kaartje, maar na de bevalling vond ik het kaartje stom, dus moesten we alsnog iets anders bedenken. :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Sethiwe het volgende:
Angelatje wel gek dat deze dag zo voorbij gaat, terwijl het de geboortedag van jullie kindje zou zijn.
Het zit jullie niet mee met de verbouwing, hopelijk zijn de dakkapellen er maandag echt.
Nou, inderdaad. Raar idee dat als hij niet was gedraaid hij vandaag zou worden geboren.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:49:07 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133743135
Vraagje, het kan toch gewoon dat de baby even een wat rustiger dagje heeft? Of moet je dan meteen bellen? Ik ben echt een hyperactief kind gewend, maar krijg nu duidelijk minder schoppen dan anders, en de slaapkop wordt ook niet zo snel wakker als ik 'm por. Maar op zich reageert 'ie wel, en gisteren heb ik nog een echo gehad waarop alles prima was (baby lag te slapen). En met de Angelsouds krijg ik een keiharde stoomtrein te horen. Ik maak me dan ook niet erg druk, maar in mijn belinstructies staat minder bewegen wel genoemd. Wat vinden jullie?
KuikenGuppy
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:05:13 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_133743616
Heel simpel burdie,als jij het niet vertrouwd bellen! Jij voelt het jij ervaart het.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_133743952
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, het kan toch gewoon dat de baby even een wat rustiger dagje heeft? Of moet je dan meteen bellen? Ik ben echt een hyperactief kind gewend, maar krijg nu duidelijk minder schoppen dan anders, en de slaapkop wordt ook niet zo snel wakker als ik 'm por. Maar op zich reageert 'ie wel, en gisteren heb ik nog een echo gehad waarop alles prima was (baby lag te slapen). En met de Angelsouds krijg ik een keiharde stoomtrein te horen. Ik maak me dan ook niet erg druk, maar in mijn belinstructies staat minder bewegen wel genoemd. Wat vinden jullie?
Als je je zorgen maakt, bellen.
Omdat je baby groeit en minder ruimte krijgt in je baarmoeder kan het wel zijn dat de bewegingen minder hard worden.
pi_133744175
Minder leven voelen in het derde trimester = bellen.

Soempie, dat is al een heel waardevol besef, dat je weet dat je te weinig in je ontspanning hebt gezeten. Hopelijk helpt dat je de volgende keer. Vertel dat ook aan je man, waarschijnlijk kan hij je met die wetenschap ook door moeilijke momenten heen helpen. Bevallen is vooral gewoon níet meer nadenken, alleen maar doormaken. Over je heen laten komen. Heb je ook praktische handvatten uit het boek kunnen halen?
pi_133744207
Het gaat rfr. Voel me erg wiebelig, emotioneel gezien. Voor Sjaak is t wel een aardige turnaround geweest. Die is sindsdien haske gezellig. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:26:25 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133744211
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:05 schreef _Bar_ het volgende:
Heel simpel burdie,als jij het niet vertrouwd bellen! Jij voelt het jij ervaart het.
Ik maak me juist niet zo druk, maar het staat wel op het bellijstje.

Minder ruimte kan inderdaad, baby was de afgelopen week flink gegroeid.
KuikenGuppy
pi_133744440
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Sethiwe het volgende:
Ik vind het idd echt een raar idee dat we anders nu al papa en mama zouden zijn :)
Aan de andere kant is dit natuurlijk veel beter, maar ik word zo gek van het wachten...ben net een wandelende tijdbom |:(
En ben ook gewoon erg zenuwachtig voor de bevalling...en vriendje ook want die belt steeds hoe het gaat en of hij al naar huis moet komen :D hij ziet er erg tegen op om mij pijn te zien lijden O+
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:36:44 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133744526
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik maak me juist niet zo druk, maar het staat wel op het bellijstje.

Minder ruimte kan inderdaad, baby was de afgelopen week flink gegroeid.
Ik zou sowieso even bellen om te overleggen. Dan is het aan je vk om te bepalen wat te doen toch? Ik heb zelf 2x gebeld bij minder leven, 1x met 34 en 1x met 41 weken. Ik maakte me de 2e x eigenlijk weinig zorgen maar toch wilden ze mij even zien...
pi_133745654
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:04 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Just so you kow, het is voor mij geen moeten hoor, mocht mijn vrouw geen zin meer hebben in enige vorm van dan zou ik dat begrijpen. Maar daar denkt zij heeeeeel anders over. :P
I know, I know, maar het is wel grappig wat een magisch effect het woordje "seks" altijd heeft op het mannelijk geslacht _O-
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:20:18 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133745750
Bedank dames :). Ik heb even overleg gepleegd en moet terugbellen als baby nog rustiger wordt. Vooralsnog geen zorgen dus :).
KuikenGuppy
pi_133745962
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:20 schreef Burdie het volgende:
Bedank dames :). Ik heb even overleg gepleegd en moet terugbellen als baby nog rustiger wordt. Vooralsnog geen zorgen dus :).
gelukkig O+
pi_133746468
Goed zo zandvogeltje!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133747423
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

Maar nu wel tevreden en af? Of is nog niet duidelijk wat het dan wel moet worden wat betreft de tekst?

Hier hebben we nog geen kaartje, geen tekst, niks. Vorige keer hadden we wel een kaartje, maar na de bevalling vond ik het kaartje stom, dus moesten we alsnog iets anders bedenken. :')
Nee, nog niet duidelijk wat het dan moet worden. Moeten we van het weekend maar eens over hebben.

Oh dat is ook irritant, kan me voorstellen dat je dan nu wacht tot na de geboorte. Duurde dat toen lang voor je de geboortekaartjes kon sturen, of had je het alsnog vrij snel geregeld?
pi_133749259
Hoi dames, even een vraagje. Ik had net een halfuurtje voorweeen in m'n rug. Nu zijn ze weg.
Ongeveer een week geleden ook harde buiken een tijdje. Ik ben nu 28 weken zwanger. Kan toch niet betekenen dat ik straks eerder beval ofzo?
Ik heb geen zin weer de vk te bellen, dat zal dan nu al de derde keer zijn anders in een week of vier en ik voel me een beetje een zeikerd. Ze hebben het erg druk en komen vaak ook wat gehaast over.
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:39:47 #229
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133749339
Als ze regelmatig komen of kwamen zou ik zeker bellen, staan hier bovenop het belregime! Dat zij het druk hebben zou voor jou (de dienstverlening) niet uit moeten maken. Hoewel ik heel goed snap dat je je bezwaard voelt, dat ken ik erg goed.

M.a.w. Gewoon even bellen! :*
pi_133749830
Het duurde ongeveer een half uurtje. Regelmatig was het geloof ik niet nee. Ik kijk het nog even aan, gebeurd het weer bel ik wel. :)
Wat ik zo lees op internet is het bij een tweede toch veel voorkomend, die voorweeen. Door slappere spieren van de baarmoeder.
pi_133755031
Ik lees al een hele tijd mee, maar wil ook graag mee gaan posten (beter laat dan nooit).. Rond 18 maart 2014 verwachten we onze tweede dochter!
pi_133756370
Welkom hanke! :)

Ik heb net het wiegje inelkaar gezet. O+ Morgen even helemaal mooi opmaken.

Burdie, hoe is het nu? Voel je de baby al wat meer?

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 29-11-2013 21:46:33 ]
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:46:48 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133757128
@Nummer_zoveel, bizar, dat had ik dinsdagnacht (ook 28+2). De vk zei dat ik eigenlijk had moeten bellen, maar dat het een goed teken is dat het weer vanzelf stopte.

@flowerbox, baby laat wel van zich horen,maar alsnog niet van harte. Komt vast goed ;). Ik heb vanavond het ledikantje opgehaald en wij gaan het denk ik morgen in elkaar zetten, zin in O+
KuikenGuppy
pi_133757730
Fijn, dat je in ieder geval iets voelt. Leuk hè die bedjes. Zo lekker kneuterig. Morgen is de vloer klaar en kan ik helemaal los *O*
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:01:41 #235
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133760655
Burdie, fijn dat er wel wat meer leven in zit weer! Ik heb ook weleens van die dagen, maar ik ben natuurlijk ook minder ver. Van de week op de echo lag ze ineens met d'r voeten richting mijn rug, dat verklaarde een hoop. Inmiddels staat ze een soortje rechtop in m'n baarmoeder :o gek kind, ga toch liggen!

Nummer: ah, dat wist ik niet. Fijn dat het iig weg is nu!

Wiegjes en ledikantjes O+ heerlijk he? Maakt het weer een stapje echter!

Welkom hanke!

Ik word inmiddels een beetje tureluurs van die lektetten. Het gaat maar door! Stopt dat nog tussendoor pf hebben die minimensjes op de kraamafdeling gewoon de kraan open gezet nu? Ervaring, Anyone?

[ Bericht 4% gewijzigd door Kimpossible op 29-11-2013 23:09:22 ]
pi_133764065
Hanke, welkom!

Hier geen ervaring met lektieten... :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef WupWup het volgende:
Minder leven voelen in het derde trimester = bellen.

Soempie, dat is al een heel waardevol besef, dat je weet dat je te weinig in je ontspanning hebt gezeten. Hopelijk helpt dat je de volgende keer. Vertel dat ook aan je man, waarschijnlijk kan hij je met die wetenschap ook door moeilijke momenten heen helpen. Bevallen is vooral gewoon níet meer nadenken, alleen maar doormaken. Over je heen laten komen. Heb je ook praktische handvatten uit het boek kunnen halen?
Ik ben nog niet zo heel ver in het boek, maar ik heb er wel een praktische oefening uit kunnen halen tot nu toe. Dat is het concentreren op de ademhaling, de rest ervaren en het loslaten van gedachten door weer te concentreren op de ademhaling. Het klinkt zo simpel. 8)7

Tijdens de vorige bevalling wist ik ook heel goed te bedenken dat ik me niet kon ontspannen (tussen de weeën door ook), dat het dat was wat mis ging. Ik had alleen geen idee hoe dat recht te trekken. Misschien lukt het straks nog niet, maar het voelt wel goed er nu bij stil te staan (en die oefeningen te doen). :) Volgende stuk in het boek gaat specifiek over pijn en angst en daar zag ik ook praktische tips staan.

Lijkt me voor jou ook gek om meegemaakt te hebben. Als vk heb je toch heel wat vrouwen al begeleid voor je eerste werd geboren, of niet? Om het dan zelf te ervaren, wat je al vaker hebt gezien bij anderen. Kon jij je goed ontspannen?
pi_133764399
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef Kimpossible het volgende:
Ik word inmiddels een beetje tureluurs van die lektetten. Het gaat maar door! Stopt dat nog tussendoor pf hebben die minimensjes op de kraamafdeling gewoon de kraan open gezet nu? Ervaring, Anyone?
Bij de eerste vanaf een week of 16 stonden de sluizen 24/7 open.
Was echt drama de hele zwangerschap
  zaterdag 30 november 2013 @ 05:14:54 #238
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133768063
Mogguh! :W

Iedereen bedankt nog voor de lieve reacties op Bob ( + kuif) O+. Ik heb hem net weer wat peterselie gegeven. Nu is 'ie geïrriteerd want het is al weer op. Awwww.

--

Hanke, welkom!

--

KP: hier koe ik sinds week 19 geloof ik en nee, dat is niet meer over gegaan. :@

Rest komt later! Eerst nog weer even wat slaap pakken.
pi_133768247
Morning, hier alles rustig. Vandaag verjaardag van manlief, heel vreemd....
pi_133768335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Burdie het volgende:
@Nummer_zoveel, bizar, dat had ik dinsdagnacht (ook 28+2). De vk zei dat ik eigenlijk had moeten bellen, maar dat het een goed teken is dat het weer vanzelf stopte.

Zo, da's toevallig.

Nou, ben op tijd naar bed gegaan en voel me nu weer prima. :)

Welkom hier Hanke en Purple proficiat met je hubby's verjaardag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')