Mn man is het met je eens: ja doe maar zegtiequote:Op vrijdag 29 november 2013 07:34 schreef NoBoNo het volgende:
Purple, nog maar even slapen en dan vanmiddag een baby poepen okay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen voorwerk meer hier, wel een hele lage en wat plattere buik. M'n mooie bol, wat doe je?![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef StefanieV het volgende:
Skips: hopen dat je cavia snel beter is! Ik duim ervoor!
Hier trouwens 16 weken vandaagmss moet ik me ook even zwanger beginnen voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:
Nobono gaat lekker met die babyboom bij jullie!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:24 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
In de familie zeker.....in het dorp moet die nog in volle hevigheid losbarsten in januari!
Haha oke valt meequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:25 schreef NoBoNo het volgende:
Neuh niet eens. Paar in januari, paar in februari paar in maart paar in april. Dwz verwachte babies he, geen stroomstoringen.
Echt he. Mijn man en ik waren gisteren uit eten en op de terugweg zei ik al gapend tegen hem dat ik echt enorm veel zin heb om weer eens ouderwets te gaan stappen. Doorgaan tot de zon weer opkomt etc.quote:
Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Kimpossible het volgende:
Geen leefregels anders dan erg op t gemakje. Uitdaging van de gyn: geef je eigen grenzen aan en stop als het teveel wordt. En natuurlijk geen lange afstanden lopen of veel staan, niet tillen en geen seks. Saaie muts word je hiervan!
ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reagerenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Hoezo geen seks? Kunt op allerlei manieren seks beleven toch?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reageren
Ik werd er serieus zenuwachtig van vannacht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, dus wellicht wat actie binnenkort!
Just so you kow, het is voor mij geen moeten hoor, mocht mijn vrouw geen zin meer hebben in enige vorm van dan zou ik dat begrijpen. Maar daar denkt zij heeeeeel anders over.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reageren
Daar moest ik stiekem om lachen . Voel je je al wat beter?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef DJMomo het volgende:
Hij was danig onder de indruk (en kalmeerde zelfs) toen ik met hem mee begon te janken.![]()
Maar nu wel tevreden en af? Of is nog niet duidelijk wat het dan wel moet worden wat betreft de tekst?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:21 schreef Sethiwe het volgende:
Ik heb iets te vroeg gejuicht mbt tekst voor het geboortekaartje. Vriend stuurde net een berichtje om toch weer iets te veranderen, hij vond het niet helemaal goed
Nou, inderdaad. Raar idee dat als hij niet was gedraaid hij vandaag zou worden geboren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Sethiwe het volgende:
Angelatje wel gek dat deze dag zo voorbij gaat, terwijl het de geboortedag van jullie kindje zou zijn.
Het zit jullie niet mee met de verbouwing, hopelijk zijn de dakkapellen er maandag echt.
Als je je zorgen maakt, bellen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, het kan toch gewoon dat de baby even een wat rustiger dagje heeft? Of moet je dan meteen bellen? Ik ben echt een hyperactief kind gewend, maar krijg nu duidelijk minder schoppen dan anders, en de slaapkop wordt ook niet zo snel wakker als ik 'm por. Maar op zich reageert 'ie wel, en gisteren heb ik nog een echo gehad waarop alles prima was (baby lag te slapen). En met de Angelsouds krijg ik een keiharde stoomtrein te horen. Ik maak me dan ook niet erg druk, maar in mijn belinstructies staat minder bewegen wel genoemd. Wat vinden jullie?
Ik maak me juist niet zo druk, maar het staat wel op het bellijstje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:05 schreef _Bar_ het volgende:
Heel simpel burdie,als jij het niet vertrouwd bellen! Jij voelt het jij ervaart het.
Ik vind het idd echt een raar idee dat we anders nu al papa en mama zouden zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Sethiwe het volgende:
Angelatje wel gek dat deze dag zo voorbij gaat, terwijl het de geboortedag van jullie kindje zou zijn.
Het zit jullie niet mee met de verbouwing, hopelijk zijn de dakkapellen er maandag echt.
Ik zou sowieso even bellen om te overleggen. Dan is het aan je vk om te bepalen wat te doen toch? Ik heb zelf 2x gebeld bij minder leven, 1x met 34 en 1x met 41 weken. Ik maakte me de 2e x eigenlijk weinig zorgen maar toch wilden ze mij even zien...quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik maak me juist niet zo druk, maar het staat wel op het bellijstje.
Minder ruimte kan inderdaad, baby was de afgelopen week flink gegroeid.
I know, I know, maar het is wel grappig wat een magisch effect het woordje "seks" altijd heeft op het mannelijk geslachtquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:04 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Just so you kow, het is voor mij geen moeten hoor, mocht mijn vrouw geen zin meer hebben in enige vorm van dan zou ik dat begrijpen. Maar daar denkt zij heeeeeel anders over.
gelukkigquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:20 schreef Burdie het volgende:
Bedank dames. Ik heb even overleg gepleegd en moet terugbellen als baby nog rustiger wordt. Vooralsnog geen zorgen dus
.
Nee, nog niet duidelijk wat het dan moet worden. Moeten we van het weekend maar eens over hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar nu wel tevreden en af? Of is nog niet duidelijk wat het dan wel moet worden wat betreft de tekst?
Hier hebben we nog geen kaartje, geen tekst, niks. Vorige keer hadden we wel een kaartje, maar na de bevalling vond ik het kaartje stom, dus moesten we alsnog iets anders bedenken.
Ik ben nog niet zo heel ver in het boek, maar ik heb er wel een praktische oefening uit kunnen halen tot nu toe. Dat is het concentreren op de ademhaling, de rest ervaren en het loslaten van gedachten door weer te concentreren op de ademhaling. Het klinkt zo simpel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef WupWup het volgende:
Minder leven voelen in het derde trimester = bellen.
Soempie, dat is al een heel waardevol besef, dat je weet dat je te weinig in je ontspanning hebt gezeten. Hopelijk helpt dat je de volgende keer. Vertel dat ook aan je man, waarschijnlijk kan hij je met die wetenschap ook door moeilijke momenten heen helpen. Bevallen is vooral gewoon níet meer nadenken, alleen maar doormaken. Over je heen laten komen. Heb je ook praktische handvatten uit het boek kunnen halen?
Bij de eerste vanaf een week of 16 stonden de sluizen 24/7 open.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef Kimpossible het volgende:
Ik word inmiddels een beetje tureluurs van die lektetten. Het gaat maar door! Stopt dat nog tussendoor pf hebben die minimensjes op de kraamafdeling gewoon de kraan open gezet nu? Ervaring, Anyone?
Zo, da's toevallig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Burdie het volgende:
@Nummer_zoveel, bizar, dat had ik dinsdagnacht (ook 28+2). De vk zei dat ik eigenlijk had moeten bellen, maar dat het een goed teken is dat het weer vanzelf stopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |