abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133739991
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reageren :')
_O- ik ook
pi_133740079
Hier alles nog steeds rustig, ik probeer t maar een beetje los te laten. Dus ook wat minder actief op forum...
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:49:57 #203
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133740142
_O- Oké oké, let me rephrase: geen gemeenschap. Hahaha.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133740205
Nikki fijn dat je goed gekeurd bent!! En hoe durft de gyn het over minder werken te hebben ;)
Balen van je accu en helemaal van die oudjes die niet weigerde te helpen }:|
Toch niks gezegd bij de gyn over je angst :7 Ik had er niet op gereageerd, maar wat je daarover schreef is voor mij wel heel herkenbaar. Heb er nachten om wakker gelegen, nu doe ik aan struisvogel politiek...down? was da??

purple knuf voor jou, hopelijk heb je niet voor niks al het voorwerk en mag je je baby snel knuffelen
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:58:20 #205
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133740341
Ach, sue me for being a man! :6 ;)
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:59:35 #206
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133740376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:58 schreef NoBoNo het volgende:
Ach, sue me for being a man! :6 ;)
Mannen O+
KuikenGuppy
pi_133740442
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef Enfermera het volgende:

Oeh, dus wellicht wat actie binnenkort! :D

Ik werd er serieus zenuwachtig van vannacht.
Vandaag zouden ze de baby gaan halen als hij niet gedraaid zou zijn. Dus ik vind het een goede datum ;)
Van vriendje moet het maar voor maandag gebeuren :D die verheugd zich op een weekend vol opwekseks, maar ik weet niet of ik dat nou zo zie zitten 8)7
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:04:55 #208
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133740507
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

ik was al stiekem aan het wachten tot jij hier op zou reageren :')
Just so you kow, het is voor mij geen moeten hoor, mocht mijn vrouw geen zin meer hebben in enige vorm van dan zou ik dat begrijpen. Maar daar denkt zij heeeeeel anders over. :P
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:37:35 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_133741225
Kim wat een goed nieuws! *O* Lekker weer naar huis.

Skips, ik wilde nog vragen welke draagdoek je hebt gekocht?
En Bob O+ Beterschap Bob!
Ik ben net wakker en moest even goed nadenken of je het nu wel of niet over een cavia had. :') Of dat het een groot eufemisme moest voorstellen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133741691
Kim, fijn dat je naar huis mag! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef DJMomo het volgende:
Hij was danig onder de indruk (en kalmeerde zelfs) toen ik met hem mee begon te janken. :'(
Daar moest ik stiekem om lachen . Voel je je al wat beter?

Skips, fijn dat Bob weer thuis is! En wat een toffe kuif O+

Angelatje, hopen dat maandag de verbouwing echt (zo goed als) klaar is, zou wel heel erg schelen.
Afwachten wat er dit weekend gaat gebeuren, maar misschien is het beter als de baby komt als alles af is? Helaas geen spannend weekend voor vriend..

Enf aan de positiekleren :D

NoBoNo, jij hebt wel geluk me je vrouw hoor :D
Van mij hoeft dat geseks niet meer, ik kan er niks aan doen. Ik voel me log en lomp, alles doet zeer als we een poging doen.. Mijn arme lief.. :@
'Gelukkig' hoeft het van hem ook niet meer, volgens mij is hij bang de baby eruit te rammelen ofzo.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:01:08 #211
30252 Soempie
Procreating
pi_133741820
Vanmorgen ben ik begonnen met het bijlezen in het bevallingsverhalentopic. Gek om m'n eigen verhaal terug te lezen en de verhalen erna. De verhalen zijn vaak weer zo verschillend.

Maar, nu heb ik m'n mindful bevallen boek en ik denk dat ik er echt iets aan ga hebben. :o Eerst vond ik het maar 'zweverig', zoals sommige dingen beschreven waren (liefdevolle vriendelijkheid, gids voor geest en hart, enz. daar kan ik normaal gesproken niks mee). Maar als je daar doorheen kijkt staan er best waardevolle tips in.

Bijvoorbeeld over de weeën en de tijd ertussen. Vorige bevaling raakte ik in paniek en op de rustmomenten was ik alleen maar bezig met negatieve gedachten: 'Die pijn, dit kan ik niet, straks komt de volgende alweer, ik doe dit nooit meer, aaargh. Ze vinden me vast een aansteller, hoe doen anderen dit? Zwaar onderschat allemaal, help!'. Geen rust dus en het is wel goed te beseffen dat ik daar wat mee kan doen (zeg ik nu :') ).

Best nog een dikke pil, dus desnoods neem ik hem mee om hem naar iemand te gooien tijdens de bevalling.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133742409
Soempie multifunctioneel dat boek :+

Kursor ook alweer 16 weken en klaar met mvm *O*

Ikke 35 weken en er was volgens mij nog een mijlpaal jompel.

Nikki fijn dat jij en de jongens weer goedgekeurd zijn. Balen van de auto.

Kim weer thuis, fijn en hopelijk hoef je voorlopig niet meer terug.

Skips, wat een schattige cavia.

Purple hopelijk helpt het loslaten :*

Ik heb iets te vroeg gejuicht mbt tekst voor het geboortekaartje. Vriend stuurde net een berichtje om toch weer iets te veranderen, hij vond het niet helemaal goed o|O
pi_133742492
Angelatje wel gek dat deze dag zo voorbij gaat, terwijl het de geboortedag van jullie kindje zou zijn.
Het zit jullie niet mee met de verbouwing, hopelijk zijn de dakkapellen er maandag echt.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:36:55 #214
30252 Soempie
Procreating
pi_133742808
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:21 schreef Sethiwe het volgende:

Ik heb iets te vroeg gejuicht mbt tekst voor het geboortekaartje. Vriend stuurde net een berichtje om toch weer iets te veranderen, hij vond het niet helemaal goed o|O
Maar nu wel tevreden en af? Of is nog niet duidelijk wat het dan wel moet worden wat betreft de tekst?

Hier hebben we nog geen kaartje, geen tekst, niks. Vorige keer hadden we wel een kaartje, maar na de bevalling vond ik het kaartje stom, dus moesten we alsnog iets anders bedenken. :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Sethiwe het volgende:
Angelatje wel gek dat deze dag zo voorbij gaat, terwijl het de geboortedag van jullie kindje zou zijn.
Het zit jullie niet mee met de verbouwing, hopelijk zijn de dakkapellen er maandag echt.
Nou, inderdaad. Raar idee dat als hij niet was gedraaid hij vandaag zou worden geboren.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:49:07 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133743135
Vraagje, het kan toch gewoon dat de baby even een wat rustiger dagje heeft? Of moet je dan meteen bellen? Ik ben echt een hyperactief kind gewend, maar krijg nu duidelijk minder schoppen dan anders, en de slaapkop wordt ook niet zo snel wakker als ik 'm por. Maar op zich reageert 'ie wel, en gisteren heb ik nog een echo gehad waarop alles prima was (baby lag te slapen). En met de Angelsouds krijg ik een keiharde stoomtrein te horen. Ik maak me dan ook niet erg druk, maar in mijn belinstructies staat minder bewegen wel genoemd. Wat vinden jullie?
KuikenGuppy
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:05:13 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_133743616
Heel simpel burdie,als jij het niet vertrouwd bellen! Jij voelt het jij ervaart het.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_133743952
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, het kan toch gewoon dat de baby even een wat rustiger dagje heeft? Of moet je dan meteen bellen? Ik ben echt een hyperactief kind gewend, maar krijg nu duidelijk minder schoppen dan anders, en de slaapkop wordt ook niet zo snel wakker als ik 'm por. Maar op zich reageert 'ie wel, en gisteren heb ik nog een echo gehad waarop alles prima was (baby lag te slapen). En met de Angelsouds krijg ik een keiharde stoomtrein te horen. Ik maak me dan ook niet erg druk, maar in mijn belinstructies staat minder bewegen wel genoemd. Wat vinden jullie?
Als je je zorgen maakt, bellen.
Omdat je baby groeit en minder ruimte krijgt in je baarmoeder kan het wel zijn dat de bewegingen minder hard worden.
pi_133744175
Minder leven voelen in het derde trimester = bellen.

Soempie, dat is al een heel waardevol besef, dat je weet dat je te weinig in je ontspanning hebt gezeten. Hopelijk helpt dat je de volgende keer. Vertel dat ook aan je man, waarschijnlijk kan hij je met die wetenschap ook door moeilijke momenten heen helpen. Bevallen is vooral gewoon níet meer nadenken, alleen maar doormaken. Over je heen laten komen. Heb je ook praktische handvatten uit het boek kunnen halen?
pi_133744207
Het gaat rfr. Voel me erg wiebelig, emotioneel gezien. Voor Sjaak is t wel een aardige turnaround geweest. Die is sindsdien haske gezellig. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:26:25 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133744211
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:05 schreef _Bar_ het volgende:
Heel simpel burdie,als jij het niet vertrouwd bellen! Jij voelt het jij ervaart het.
Ik maak me juist niet zo druk, maar het staat wel op het bellijstje.

Minder ruimte kan inderdaad, baby was de afgelopen week flink gegroeid.
KuikenGuppy
pi_133744440
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Sethiwe het volgende:
Ik vind het idd echt een raar idee dat we anders nu al papa en mama zouden zijn :)
Aan de andere kant is dit natuurlijk veel beter, maar ik word zo gek van het wachten...ben net een wandelende tijdbom |:(
En ben ook gewoon erg zenuwachtig voor de bevalling...en vriendje ook want die belt steeds hoe het gaat en of hij al naar huis moet komen :D hij ziet er erg tegen op om mij pijn te zien lijden O+
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:36:44 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133744526
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik maak me juist niet zo druk, maar het staat wel op het bellijstje.

Minder ruimte kan inderdaad, baby was de afgelopen week flink gegroeid.
Ik zou sowieso even bellen om te overleggen. Dan is het aan je vk om te bepalen wat te doen toch? Ik heb zelf 2x gebeld bij minder leven, 1x met 34 en 1x met 41 weken. Ik maakte me de 2e x eigenlijk weinig zorgen maar toch wilden ze mij even zien...
pi_133745654
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:04 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Just so you kow, het is voor mij geen moeten hoor, mocht mijn vrouw geen zin meer hebben in enige vorm van dan zou ik dat begrijpen. Maar daar denkt zij heeeeeel anders over. :P
I know, I know, maar het is wel grappig wat een magisch effect het woordje "seks" altijd heeft op het mannelijk geslacht _O-
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:20:18 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133745750
Bedank dames :). Ik heb even overleg gepleegd en moet terugbellen als baby nog rustiger wordt. Vooralsnog geen zorgen dus :).
KuikenGuppy
pi_133745962
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:20 schreef Burdie het volgende:
Bedank dames :). Ik heb even overleg gepleegd en moet terugbellen als baby nog rustiger wordt. Vooralsnog geen zorgen dus :).
gelukkig O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')