abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 november 2013 @ 20:24:39 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133720601
Oh dan heb ik het vast verkeerd gelezen idd :* fijn dat je je goed voelt! Hoe is het nu? Nog steeds gerommel?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133720633
Ooh dames, dat was een lange dag.. Ups en downs.
We hebben een nieuwe bank gekocht. Ik kan helemaal blij worden als we zo veel hebben gespaard dat we zoiets in een keer kunnen aftikken.

Lief is over twee weken zijn baan kwijt :{ . Hij moet plaats maken voor vaste medewerkers (hij is uitzendkracht). Het kan zijn dat hij bij wijze van spreke twee weken thuis zit en dat er dan een plek vrij komt, maar het kan ook twee maanden duren. Daar kregen mijn hormonen wel even een optater van. Vind het ook zo sneu voor hem, hij zat daar zo op zijn plek -O- .

Jaleesa, wat de rest zegt: ergens anders gaan. Is dat geen optie, dan klagen bij het hoofd van de afdeling. Wat denkt die kerel wel :{w .

Een goede echo voor Chanty en 85% kans op een piemel *O* .

Nikki, knap dat je zo eerlijk kan zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je zo denkt. Vooral als je al een kindje hebt, je moet dan niet alleen denken aan de toekomst van de baby, maar ook aan die van de reeds aanwezige kinderen. En jezelf natuurlijk. Wij hebben nu bijvoorbeeld die combitesten niet gedaan, bij een eventuele volgende zeker wel omdat je dan ook moet kijken naar de toekomst van het kindje dat al rondloopt.

Mabawa, wat knapperd! Die wangetjes O+ en dat neusje O+ .

Sicarius, gefeliciteerd *O*
Ach wat een schatje! Hoe voelt het om papa te zijn?

Spannend Sugar!
Als je het echt objectief bekijkt is er volgens mij nooit een 'goed' moment om voor kinderen te gaan, er is altijd wel iets waardoor je vindt dat je het zou moeten uitstellen.
Maar iedereen zal toch wel blij voor je zijn?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Soempie het volgende:
En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen. _O-
Dubbele nesteldrang :D

:* voor iedereen met voorwerk en ziekenhuisbezoeken.

Kim, hoe is het met jou?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133720894
Ik begin *as we speak* aan mijn vijfde mandarijntje :9

Lees verspreid over de dag wel bij (mabawa: O+ O+ , gefeliciteerd trotse papa, mooie foto's! En hoera voor chanty's goede combinatietest *O* ) maar meeposten gaat atm even niet.

Ik voel me verder best goed, zwangertechnisch gezien sowieso (17,5 week alweer :o Time flies!), alleen qua darmen gaat het wat op en neer. Gisteren gelukkig weer mijn infuus gehad en ik voel me meteen weer beter :)

Ben vooral heel erg druk de laatste tijd. Tis voor work work momenteel (erg druk blok op school). En daarnaast nog een beetje een sociaal leven, man&dochter, en slapen :+ Wel leuk-druk, dus dat scheelt :)
pi_133721542
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Vliezen breken ook niet, vliezen scheuren :P
Poppedeintje, nu je hier toch meeleest. ;) Als nou de vliezen van mijn bovenste baby kapot gaan...merk ik da dan? Of komt het vruchtwater niet aan de onderste baby voorbij? De bovenste is groter en loopt een weekje voor, dus niet onrealistisch dat die het startsein gaat geven ;)
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 november 2013 @ 20:55:36 #130
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133722051
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begin *as we speak* aan mijn vijfde mandarijntje :9

Lees verspreid over de dag wel bij (mabawa: O+ O+ , gefeliciteerd trotse papa, mooie foto's! En hoera voor chanty's goede combinatietest *O* ) maar meeposten gaat atm even niet.

Ik voel me verder best goed, zwangertechnisch gezien sowieso (17,5 week alweer :o Time flies!), alleen qua darmen gaat het wat op en neer. Gisteren gelukkig weer mijn infuus gehad en ik voel me meteen weer beter :)

Ben vooral heel erg druk de laatste tijd. Tis voor work work momenteel (erg druk blok op school). En daarnaast nog een beetje een sociaal leven, man&dochter, en slapen :+ Wel leuk-druk, dus dat scheelt :)
17,5 week :o?! Neeee, dat kan echt niet joh! Wow, wat ga je hard! O+

Chanty, positieve uitslag *O*

En Mabawa O+ wat een poppie! Mooie naam :Y
  donderdag 28 november 2013 @ 20:56:37 #131
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133722099
Coco :o serieus, ben je al zo ver?? Wowza. Lekker he, mandarijntjes :9
Vervelend van je darmen :* jammer, want met S. was het aardig rustig toch tijdens je zwangerschap?
Fijn iig dat je infuus helpt. :)
pi_133723142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Poppedeintje, nu je hier toch meeleest. ;) Als nou de vliezen van mijn bovenste baby kapot gaan...merk ik da dan? Of komt het vruchtwater niet aan de onderste baby voorbij? De bovenste is groter en loopt een weekje voor, dus niet onrealistisch dat die het startsein gaat geven ;)
Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.

Ik heb morgen na 4,5 week weer een echo. Ik ben benieuwd of de jongens nog steeds zo goed groeien allebei. En volgens mij zitten de billen van de baby die bovenop ligt aan de zijkant, daar voel ik als ik een harde buik heb een grote bult. O+ Even checken morgen of dat echt zo is.

Verder voel ik me lichamelijk soms niet zo goed. Het is een heel lastig uit te leggen iets, maar ik heb soms een soort van zwaar gevoel in mijn lijf, vooral armen. Alsof ze helemaal verzuurd zijn na lang sporten bijvoorbeeld. Ik heb ook een beetje een benauwd gevoel erbij soms. Morgen maar even navragen of het een bekend symptoom is en of ik er iets mee moet of dat het geen kwaad kan.
pi_133724084
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.
Ja, ik ook ! :) Daar had ik niet eens over nagedacht nog.
pi_133724161
RFR wat balen van de baan van je man. En een *O* voor de nieuwe bank.

*O* voor de goede 12 weken echo's

:* voor purple. Hopelijk zet het door naar het echte werk

Mabawa wat een mooi mannetje O+

Sugar hoe is het vanavond gegaan?

Soempie goed bezig geweest in huis! heerlijk toch dat alles nu klaar is.

coco wat voor en infuus heb je gehad? Fijn dat het iig goed heeft geholpen

Voorwerk voor skips *O* Spannend hoor.
Wat voel je dan eigenlijk? Harde buiken of krampen/steken?

Hier heeft de dag te weinig uren. Ben druk aan het poetsen in huis en heb zelf een deken voor in de ledikant en kinderwagen gemaakt in koeka stijl. Volgende week ga ik aan het koken en bakken :Y) dvd's van prison break en lost liggen nog te wachten om bekeken te worden, maar dat doe ik dan wel die week daarna :) Wentworth Miller met zelfgemaakte appeltaart :9~ O+
pi_133724330
Liggen jullie baby's netjes boven elkaar? Hier lagen ze echt naast elkaar waarbij de een net iets meer naar beneden lag dan de ander (het was echt dringen voor de uitgang :') ).
pi_133724540
Bij mij ligt de onderste (normaal gesproken.. }:| ) met dr hoofdje voor de uitgang en de ander er overdwars bovenop. Als een T zegmaar
Lotte!
Noah!
pi_133724591
@Kyara: Dringen ? Oei, dat wordt knokken. ;)

Bij mijn 28 weken echo afgelopen dinsdag lagen mijn meiden ook allebei met hun bolletje naar beneden. Lekker knus. :) Ik heb zelfs nog een echo foto van een van de snoetjes meegekregen. De andere was niet goed te zien. Ze lagen echt achter elkaar.
pi_133724649
Vorige keer lag een van de twee head first onderop bij de uitgang en de tweede met zijn hoofd bij de billen van zijn broer en zijn lijf een beetje dwarsop. Ik ben benieuwd hoe ze morgen liggen. :)

Ik heb net de bekleding van het wiegje gestreken. Morgen ga ik het wiegje opmaken. O+
En dan langzaamaan andere babywasjes doen. :)
pi_133724659
@ Soesa & Enf: niet normaal he? Zit alweer bijna op de helft :o Vind het gevoelsmatig ook echt zoveel sneller gaan! 'Vergeet' zelfs regelmatig dat ik zwanger ben :+

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:37 schreef ikke_84 het volgende:
coco wat voor en infuus heb je gehad? Fijn dat het iig goed heeft geholpen
Ik heb colitis ulcerosa en krijg daarvoor iedere 6 weken een infuus met medicatie (Remicade) in het ziekenhuis.
pi_133724858
Leuk Nikki! Hier van de week okk gedaan. En ik weet niet waarom ik het denk, maar iets zegt me dat het meisjes worden *)

Alixia, Kyaras meiden zijn er al ;)
Lotte!
Noah!
pi_133725097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Soesa & Enf: niet normaal he? Zit alweer bijna op de helft :o Vind het gevoelsmatig ook echt zoveel sneller gaan! 'Vergeet' zelfs regelmatig dat ik zwanger ben :+

Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg. 8)7
Dus, voor je het weet ben je hoogzwanger! :o

Bijzonder al die tweelingen hier. Maakt de ligging nog uit wat betreft de bevalling? Ik bedoel, moeten ze alletwee met hun hoofdje naar beneden liggen? Kan de bovenste tijdens de bevalling nog makkelijk draaien?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133725156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Alixia het volgende:
@Kyara: Dringen ? Oei, dat wordt knokken.
Ja, dat was ook knokken. En ze lagen allebei in stuit.

Soempie, de 1e moet inderdaad goed liggen. Daarna is er genoeg ruimte om te draaien voor de 2e. Al dan niet met hulp.
pi_133725302
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Linda2205 het volgende:
Leuk Nikki! Hier van de week okk gedaan. En ik weet niet waarom ik het denk, maar iets zegt me dat het meisjes worden *)
[ afbeelding ]
Alixia, Kyaras meiden zijn er al ;)

Whoops, solly. :@ :)

Ohhh babykleertjes O+

Bij de pretecho van vorige week lag een dametje met haar beentjes dubbel en haar voetjes in haar gezicht. Ze had haar kontje bij haar zusje in het gezicht geparkeerd. 8)7 Ja hoor, ze zijn echt net zo gek als hun ouders. 8)7 :D
pi_133725469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg. 8)7
Dus, voor je het weet ben je hoogzwanger! :o

Bijzonder al die tweelingen hier. Maakt de ligging nog uit wat betreft de bevalling? Ik bedoel, moeten ze alletwee met hun hoofdje naar beneden liggen? Kan de bovenste tijdens de bevalling nog makkelijk draaien?
Bij mijn ziekenhuis moet de onderste netjes hoofdje naar beneden liggen. (of allebei stuit zou eventueel ook nog kunnen. Maar de onderste in stuit en de bovenste met hoofd naar beneden doen ze niet vaginaal.)
Lotte!
Noah!
pi_133725683
wow, wat een stash linda!

heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet. :{w
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133725824
Ik wil je best helpen maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt! :D Linkje?

En het is ook een (klein) deel 62/68/74 hoor.. *goedpraat*
Lotte!
Noah!
pi_133725922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:

heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet. :{w
Euh? Wat?

Hier pas ruzie over Sophie de Giraf. :P Is vast ook niet te begrijpen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 28 november 2013 @ 22:12:09 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133726192
Coco: ja bizar toch?! Ik ook hoor, ken het gevoel!

Zo nog maar een klein uurtje werken en ik mag lekker weer naar huis, naar mn vent O+ Morgen vrij! Dan ga ik eens verder kijken naar die geslachtsbepalings echo O+
pi_133726218
@ coco, fijn dat het infuus dan zo snel werkt. He je nu ook meer last van je colitis door de zwangerschap? Fijn dat het voor de rest goed met je gaat :) Leuk druk zijn is ^O^

aaaah de baby was van Linda O+ O+

Momo hoe durft je man je geen gelijk te geven o|O
Al weet ik niet wat de lokstaf van de POD is en wie Bram is :D
pi_133726248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
wow, wat een stash linda!

Was niet vanavond op Sinterklaasjournaal of wel? Zit je er ook helemaal in? :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')