Dubbele nesteldrangquote:Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Soempie het volgende:
En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen.![]()
Poppedeintje, nu je hier toch meeleest.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Vliezen breken ook niet, vliezen scheuren
17,5 weekquote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begin *as we speak* aan mijn vijfde mandarijntje![]()
Lees verspreid over de dag wel bij (mabawa:![]()
, gefeliciteerd trotse papa, mooie foto's! En hoera voor chanty's goede combinatietest
) maar meeposten gaat atm even niet.
Ik voel me verder best goed, zwangertechnisch gezien sowieso (17,5 week alweerTime flies!), alleen qua darmen gaat het wat op en neer. Gisteren gelukkig weer mijn infuus gehad en ik voel me meteen weer beter
Ben vooral heel erg druk de laatste tijd. Tis voor work work momenteel (erg druk blok op school). En daarnaast nog een beetje een sociaal leven, man&dochter, en slapenWel leuk-druk, dus dat scheelt
Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Poppedeintje, nu je hier toch meeleest.Als nou de vliezen van mijn bovenste baby kapot gaan...merk ik da dan? Of komt het vruchtwater niet aan de onderste baby voorbij? De bovenste is groter en loopt een weekje voor, dus niet onrealistisch dat die het startsein gaat geven
Ja, ik ook !quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ben ook benieuwd.
Ik heb colitis ulcerosa en krijg daarvoor iedere 6 weken een infuus met medicatie (Remicade) in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:37 schreef ikke_84 het volgende:
coco wat voor en infuus heb je gehad? Fijn dat het iig goed heeft geholpen
Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Soesa & Enf: niet normaal he? Zit alweer bijna op de helftVind het gevoelsmatig ook echt zoveel sneller gaan! 'Vergeet' zelfs regelmatig dat ik zwanger ben
Ja, dat was ook knokken. En ze lagen allebei in stuit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Alixia het volgende:
@Kyara: Dringen ? Oei, dat wordt knokken.
Whoops, solly.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Linda2205 het volgende:
Leuk Nikki! Hier van de week okk gedaan. En ik weet niet waarom ik het denk, maar iets zegt me dat het meisjes worden![]()
[ afbeelding ]
Alixia, Kyaras meiden zijn er al
Bij mijn ziekenhuis moet de onderste netjes hoofdje naar beneden liggen. (of allebei stuit zou eventueel ook nog kunnen. Maar de onderste in stuit en de bovenste met hoofd naar beneden doen ze niet vaginaal.)quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gek is dat he? Hier ging dat gevoel ook niet weg.![]()
Dus, voor je het weet ben je hoogzwanger!![]()
Bijzonder al die tweelingen hier. Maakt de ligging nog uit wat betreft de bevalling? Ik bedoel, moeten ze alletwee met hun hoofdje naar beneden liggen? Kan de bovenste tijdens de bevalling nog makkelijk draaien?
Euh? Wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet.
Was niet vanavond op Sinterklaasjournaal of wel? Zit je er ook helemaal in?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
wow, wat een stash linda!
heb ruzie met vent. volgens mij was de man die er met de lokstaf van de POD vandoor ging Bram, vent gelooft me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |