abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133714532
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, dat hoorde ik ook heel veel eerst, dat het maar zielig was, 1 kind.

En toen ik eindelijk vertelde dat Julian een broertje of zusje zou krijgen had iemand het lef te zeggen dat Julian nu zo oud was 'dat ze toch niks aan elkaar hebben'

Je hebt toch altijd mensen die commentaar hebben.
:|W

Mijn vroegere beste vriendinnetje was 5 jaar ouder dan ik. En ook m'n (pleeg)zussen en ik verschillen 4 en 6 jaar en die spreek ik juist regelmatig (een ervan is 10 dagen na mij uitgerekend O+ ). Het hoeft natuurlijk niet zo te gaan, maar dat geldt ook voor broertjes en zusjes waar maar weinig leeftijdsverschil tussen zit, natuurlijk.

Ah, nu kan ik de foto's wel zien! :Y *O* O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133714690
Kim, hoe is het nu bij jou?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133714762
Er is een hoop gebeurd terwijl ik :Z en de auto weer gehaald heb...

Mabawa, wat een schatje zeg. En mooie naam! Ga lekker genieten en hopelijk ben je snel weer bijgekomen.

Ik zag ook nog een trotse kersverse papa. Met mooie foto's ;)

Verder veel vergeten want gatenkaas -O-
pi_133714824
Mawaba wat een mooie jongen! Nog eens proficiat hoor!

Sicarius: proficiat met jullie zoon! Ook zo'n prachtig manneke!

Musique: ik hoop dat het geen blaasontsteking. En het is ook logisch dat het zwaar is, bij 1 kind is het al zwaar, als je er dan 2 hebt, kan ik best geloven dat het nog zwaarder is..

Cantare: succes morgen!

Sugarsnap: ik hoop dat ze positief zullen reageren!

Martine: fijn dat alles goed gaat met Jesse! Je klinkt echt gelukkig!

Dat leeftijdsverschil snap ik ook niet. Ik scheel 5,5 jaar met mijn zus maar toch is het mijn beste vriendin hoor. Meer dan mijn broer die maar een jaar jonger is..
pi_133714927
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

En misschien heeft het heeft het wel met mijn controlfreakerigheid te maken en het feit dat ik hier heb ik geen controle over heb.

Ja, herkenbaar! Supereng! :) . Probeer maar van moment op moment te leven, niet teveel vooruit denken. En dat vertrouwen uitspreken (ook gewoon hardop) helpt wel, heb ik gemerkt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_133714941
Er is iets raars gaande hier. Ik heb nesteldrang. :o En ik heb er nog naar gehandeld ook. Een uur voor de huishoudelijke hulp zou komen ben ik de ramen gaan lappen, slaapkamers gedaan, enz. 8)7 :') Dan is het wel erg toch?

En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen. _O-

En toen de hulp ook nog, dus nu hebben we echt een heel fijn opgeruimd en schoon huisje. O+ Kom maar baby!
pi_133715425
Lekker toch Soempie, alles opgeruimd en netjes! Laat die baby maar komen! :Y

Sugarsnap, succes vanavond! Hier trouwens wél veel leuke reacties gehad op onze onverwachte nummer 3. O+

Ik had 2 gemiste oproepen van de vk. Mijn glucosewaarde zal wel weer te hoog zijn. }:| Bij de vorige zwangerschappen moest ik ook steeds "voor de zekerheid" nog eens nuchter prikken en heb ik zelfs een GTT gehad. Toen was er steeds niets aan de hand, dus ik maak me geen zorgen. Maar 's morgens vroeg eventjes langs de prikpost met mijn 2 ukken is zoiets waar ik gewoon geen zín in heb als ik ook nog in mijn pyjama op de bank kan zitten. :+
pi_133715630
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Soempie het volgende:
Er is iets raars gaande hier. Ik heb nesteldrang. :o En ik heb er nog naar gehandeld ook. Een uur voor de huishoudelijke hulp zou komen ben ik de ramen gaan lappen, slaapkamers gedaan, enz. 8)7 :') Dan is het wel erg toch?

En toen ik even beneden kwam was Wiebel de keukenkastjes leeg aan het trekken om daar alles te poetsen. _O-

En toen de hulp ook nog, dus nu hebben we echt een heel fijn opgeruimd en schoon huisje. O+ Kom maar baby!
Heeft de hulp nog wel wat kunnen doen? :D

Hier komen mijn moeder en broertje morgen weer schoonmaken. Timmerman is er morgen voor de laatste keer dus nu kunnen we (ze) echt gaan schoonmaken *O*

Ik heb al een paar dagen waterige afscheiding :Y) en sinds gisteren ook steeds wat slijm. Misschien delen van de slijmprop??
Straks naar de vk dus zal het daar ook aangeven :)
pi_133716046
Egopost:

Heb al heel de middag last van harde buiken. Gelukkig nog even kunnen slapen, maar ben het echt zat! Al dat voorwerk en geen actie...
pi_133716355
Oh, dat lijkt me ook niet handig met twee ukken, Cantare. En de GTT. :r Hopelijk hoef je alleen nuchter te prikken nog.

Angelatje, is de verbouwing dan klaar (voor nu?)? Dat zou wel lekker zijn, helemaal met morgen een schoongemaakt huis.
Hier kon de hulp wat eerder weg. oO<

Purple :*
pi_133718019
Sicarius, van harte met jullie kleintje

Maarreeeee.... Water breekt niet hoor. Vlíezen, die breken, en geeft een hoop water, dat wel. :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133718069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef DJMomo het volgende:

Maarreeeee.... Water breekt niet hoor. Vlíezen, die breken, en geeft een hoop water, dat wel. :s)
Volgens mij woont Sicarius niet in Nederland. Her waters broke... enzo ;)

Purple, ik hoop voor je dat het doorzet! Kan je er een regelmaat in herkennen?
Lotte!
Noah!
pi_133718170
Nope geen regelmaat, helaas.
pi_133718192
Ook im het Engels slaat het nergens op :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133718236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef DJMomo het volgende:
Ook im het Engels slaat het nergens op :')
Das waar :D

Hier zeggen ze dat je "blase platzt". Afgekort van Fruchtblase, dus wel logisch, maar Harnblase (je blaas zegmaar) wordt ook blase genoemt. Is ook maf...
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 november 2013 @ 19:47:07 #116
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133719044
Skips dikke knuf :* voorwerk is idd zwaar, zeker als je ook nog niet klaar bent met zwanger zijn. Ik was er wel klaar mee maar was gewoon zwaar ook nog als het niet helemaal doorzet..

Oeh, een pretecho tussendoor..das eigenlijk wel heel leuk O+ wat een goed idee. Ik ga eens kijken naar een 16 weken echo. Of ik dat nog kan inplannen uberhaupt :') en waar dan :P

Dot jeutje wat leuk zeg, gratis en voor niets?! Beter!

Linda jeutje wat balen -O-

Nikki omg scholiertjes :o erg zijn die dingen he? :X :@ :9

Blueeys whihi die hormonen.. Moest eventjes lachen :D heel herkenbaar! O+
Spannend hoor. Herken het, ben zelf ook verpleegkundige (dan niet op de kinder maar genoeg ervaring met idd hoe fout een zwangerschap e.d. kan gaan).. Ik kon het aardig goed rationaliseren bij mn dochter. Gewoon omdat er ook zóveel goed gaat bij zoveel vrouwen. O+

Mabawa omggg wat een cutie!!! O+ Heerlijk! En wat een geweldige naam joh :D

Sugar succes :*

Cantare spannend morgen, succes :*
Vervelend van 't prikken en de wellicht hoge suikers -O-

Martine wat heerlijk dat het zo goed gaat! O+

Sicarius gefeliciteerd! Wat een heerlijke verse baby op die foto's O+

Soempie whihi heb je dan nu eindelijk 'last' van je hormonen?? :D Geweldig. Had ook wat last minute nesteldrag 2 dagen voor mn dochter werd geboren :+ Is handig hoor! :D :9

Angelatje lekker dat je familie zo helpt met schoonmaken! O+
Oeh, spannend! *O*

Purple pff... :* zwaar dat voorwerk idd. Hoop dat het snel doorzet meis!

Hier lekker weer aan het werk, had het wel gemist! Al dat ziek zijn is ook niks voor mij. Kan wat administratie etc afhandelen enzo, dat was wel nodig..
Oh en ik moet echt aan de positiebroeken gok ik :+ heb nu nog mn gewone aan maar had met wat collega's patat gehaald en nu zit ie toch wel iets strak :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133719347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hihi :D We bijten niet :+

Niet ?!?! :o :P Nah, het zal wel meer mijn eigen onzekerheid geweest zijn. Joh echt ? Ja echt. :P

Manlief is momenteel niet thuis en ik zit nu lekker uit te buiken op de bank. Sinds vorige week werk ik halve dagen en dat bevalt prima. Ben ook trots op mezelf dat ik naar de bedrijfsarts ben gegaan om mijn verhaal op tafel te gooien. Ze zei gelijk dat ik per direct met halve dagen moest beginnen. Ik hoop dat ik dit lang kan volhouden, want hele dagen thuiszitten lijkt me helemaal niks. Tot nu toe heb ik elke middag liggen slapen, dus vrije middagen zijn echt geen overbodige luxe. :+

Sicarius en Mabawa, jullie wolken zijn prachtig! O+

Och Nikki wat lijkt me het rot om zulke gevoelens te hebben. :{ Ik hoop echt dat je snel je minder belast voelt door je gevoelens. :*

En euh verder weet ik even niet wat ik moet zeggen. 8)7
  donderdag 28 november 2013 @ 19:56:39 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133719416
Nou oke misschien wel.

*HAP*

:Y) :D

Fijn dat je lekker halve dagen kunt werken! Hihi idd, middagdutjes ftw *O*
pi_133719463
IEPS!!!! :D Hopelijk is deze ouwe taaie nog een beetje smakelijk. :P

Middagdutjes zijn heel erg *O* . Dan heb ik tenminste weer wat energie 's avonds en lig ik niet in coma totdat manlief me wakker maakt om naar bed te gaan...
pi_133719824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef DJMomo het volgende:

Vliezen breken ook niet, vliezen scheuren :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 28 november 2013 @ 20:16:43 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_133720244
Mabawa, wat een mooi jongetje! En wat een mooie naam O+

Sicarius, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
  donderdag 28 november 2013 @ 20:17:28 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133720280
Ik doe nog best wel gezond vind ik. Ik heb dan wel een patatje met mayo en een kaassoufflé op, maar ik zit nu netjes 2 mandarijntjes te eten O-)
pi_133720352
:W ik lees mee maar even geen fut om te reageren.
Voel me bluh. -O-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 28 november 2013 @ 20:20:43 #124
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133720439
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Enfermera het volgende:
Skips dikke knuf :* voorwerk is idd zwaar, zeker als je ook nog niet klaar bent met zwanger zijn. Ik was er wel klaar mee maar was gewoon zwaar ook nog als het niet helemaal doorzet..

Oh nee, ik ga juist heel lekker! Voel me goed! Denk dat je ergens iets niet goed gelezen hebt ;). Maar knuffels zijn wel fijn natuurlijk.

--

Purple :*.

--

Sicarius gefeliciteerd!
pi_133720588
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Vliezen breken ook niet, vliezen scheuren :P
Touché
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14