abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133746468
Goed zo zandvogeltje!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133747423
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

Maar nu wel tevreden en af? Of is nog niet duidelijk wat het dan wel moet worden wat betreft de tekst?

Hier hebben we nog geen kaartje, geen tekst, niks. Vorige keer hadden we wel een kaartje, maar na de bevalling vond ik het kaartje stom, dus moesten we alsnog iets anders bedenken. :')
Nee, nog niet duidelijk wat het dan moet worden. Moeten we van het weekend maar eens over hebben.

Oh dat is ook irritant, kan me voorstellen dat je dan nu wacht tot na de geboorte. Duurde dat toen lang voor je de geboortekaartjes kon sturen, of had je het alsnog vrij snel geregeld?
pi_133749259
Hoi dames, even een vraagje. Ik had net een halfuurtje voorweeen in m'n rug. Nu zijn ze weg.
Ongeveer een week geleden ook harde buiken een tijdje. Ik ben nu 28 weken zwanger. Kan toch niet betekenen dat ik straks eerder beval ofzo?
Ik heb geen zin weer de vk te bellen, dat zal dan nu al de derde keer zijn anders in een week of vier en ik voel me een beetje een zeikerd. Ze hebben het erg druk en komen vaak ook wat gehaast over.
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:39:47 #229
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133749339
Als ze regelmatig komen of kwamen zou ik zeker bellen, staan hier bovenop het belregime! Dat zij het druk hebben zou voor jou (de dienstverlening) niet uit moeten maken. Hoewel ik heel goed snap dat je je bezwaard voelt, dat ken ik erg goed.

M.a.w. Gewoon even bellen! :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133749830
Het duurde ongeveer een half uurtje. Regelmatig was het geloof ik niet nee. Ik kijk het nog even aan, gebeurd het weer bel ik wel. :)
Wat ik zo lees op internet is het bij een tweede toch veel voorkomend, die voorweeen. Door slappere spieren van de baarmoeder.
pi_133755031
Ik lees al een hele tijd mee, maar wil ook graag mee gaan posten (beter laat dan nooit).. Rond 18 maart 2014 verwachten we onze tweede dochter!
pi_133756370
Welkom hanke! :)

Ik heb net het wiegje inelkaar gezet. O+ Morgen even helemaal mooi opmaken.

Burdie, hoe is het nu? Voel je de baby al wat meer?

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 29-11-2013 21:46:33 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:46:48 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133757128
@Nummer_zoveel, bizar, dat had ik dinsdagnacht (ook 28+2). De vk zei dat ik eigenlijk had moeten bellen, maar dat het een goed teken is dat het weer vanzelf stopte.

@flowerbox, baby laat wel van zich horen,maar alsnog niet van harte. Komt vast goed ;). Ik heb vanavond het ledikantje opgehaald en wij gaan het denk ik morgen in elkaar zetten, zin in O+
KuikenGuppy
pi_133757730
Fijn, dat je in ieder geval iets voelt. Leuk hè die bedjes. Zo lekker kneuterig. Morgen is de vloer klaar en kan ik helemaal los *O*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:01:41 #235
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133760655
Burdie, fijn dat er wel wat meer leven in zit weer! Ik heb ook weleens van die dagen, maar ik ben natuurlijk ook minder ver. Van de week op de echo lag ze ineens met d'r voeten richting mijn rug, dat verklaarde een hoop. Inmiddels staat ze een soortje rechtop in m'n baarmoeder :o gek kind, ga toch liggen!

Nummer: ah, dat wist ik niet. Fijn dat het iig weg is nu!

Wiegjes en ledikantjes O+ heerlijk he? Maakt het weer een stapje echter!

Welkom hanke!

Ik word inmiddels een beetje tureluurs van die lektetten. Het gaat maar door! Stopt dat nog tussendoor pf hebben die minimensjes op de kraamafdeling gewoon de kraan open gezet nu? Ervaring, Anyone?

[ Bericht 4% gewijzigd door Kimpossible op 29-11-2013 23:09:22 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133764065
Hanke, welkom!

Hier geen ervaring met lektieten... :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef WupWup het volgende:
Minder leven voelen in het derde trimester = bellen.

Soempie, dat is al een heel waardevol besef, dat je weet dat je te weinig in je ontspanning hebt gezeten. Hopelijk helpt dat je de volgende keer. Vertel dat ook aan je man, waarschijnlijk kan hij je met die wetenschap ook door moeilijke momenten heen helpen. Bevallen is vooral gewoon níet meer nadenken, alleen maar doormaken. Over je heen laten komen. Heb je ook praktische handvatten uit het boek kunnen halen?
Ik ben nog niet zo heel ver in het boek, maar ik heb er wel een praktische oefening uit kunnen halen tot nu toe. Dat is het concentreren op de ademhaling, de rest ervaren en het loslaten van gedachten door weer te concentreren op de ademhaling. Het klinkt zo simpel. 8)7

Tijdens de vorige bevalling wist ik ook heel goed te bedenken dat ik me niet kon ontspannen (tussen de weeën door ook), dat het dat was wat mis ging. Ik had alleen geen idee hoe dat recht te trekken. Misschien lukt het straks nog niet, maar het voelt wel goed er nu bij stil te staan (en die oefeningen te doen). :) Volgende stuk in het boek gaat specifiek over pijn en angst en daar zag ik ook praktische tips staan.

Lijkt me voor jou ook gek om meegemaakt te hebben. Als vk heb je toch heel wat vrouwen al begeleid voor je eerste werd geboren, of niet? Om het dan zelf te ervaren, wat je al vaker hebt gezien bij anderen. Kon jij je goed ontspannen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133764399
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef Kimpossible het volgende:
Ik word inmiddels een beetje tureluurs van die lektetten. Het gaat maar door! Stopt dat nog tussendoor pf hebben die minimensjes op de kraamafdeling gewoon de kraan open gezet nu? Ervaring, Anyone?
Bij de eerste vanaf een week of 16 stonden de sluizen 24/7 open.
Was echt drama de hele zwangerschap
  zaterdag 30 november 2013 @ 05:14:54 #238
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133768063
Mogguh! :W

Iedereen bedankt nog voor de lieve reacties op Bob ( + kuif) O+. Ik heb hem net weer wat peterselie gegeven. Nu is 'ie geïrriteerd want het is al weer op. Awwww.

--

Hanke, welkom!

--

KP: hier koe ik sinds week 19 geloof ik en nee, dat is niet meer over gegaan. :@

Rest komt later! Eerst nog weer even wat slaap pakken.
pi_133768247
Morning, hier alles rustig. Vandaag verjaardag van manlief, heel vreemd....
pi_133768335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Burdie het volgende:
@Nummer_zoveel, bizar, dat had ik dinsdagnacht (ook 28+2). De vk zei dat ik eigenlijk had moeten bellen, maar dat het een goed teken is dat het weer vanzelf stopte.

Zo, da's toevallig.

Nou, ben op tijd naar bed gegaan en voel me nu weer prima. :)

Welkom hier Hanke en Purple proficiat met je hubby's verjaardag!
pi_133768400
Welkom hanke!

Mèh. Net ontbijt broodje op en nú al misselijk. Hopelijk daalt Jaap snel in.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133768418
Goedemorgen,

Oorzaak van de buikpijn is duidelijk....namelijk blaasontsteking }:| dus er is nog niks aan de gang...
Maar ik ga nog even verder :z
pi_133768442
Skips ga toch eens slapen ' snachts. ;)

Momo das balen. Even trampolinespringen dan zakt Japie vast een beetje naar beneden. :D

Angela bluh! Krijg je een kuurtje?

Ik kwam gisteravond om half 12 thuis van een OC vergadering en toen heb ik nog een uur staan strijken. Babywasjes. O+
pi_133768635
Purple, gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Balen dat het verder rustig is. :*

En angela ook al balen..

Hier 38 weken vandaag. Nog drie weken (en een beetje) max. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133768830
Ik loop bij een homeopaat. 2 korreltjes onder de tong en met een paar uur tot een dag is het over. En 100%veilig voor de beeb. ^O^ Heb tijdens mijn zwangerschap wel vaker blaasontsteking gehad maar dat voelde dan heel anders. Dit is echt een ouderwetse met veel plassen en buikpijn ;(

Momo misselijk. Niet lekker nee...

Nikki nachtelijke babywasjes :D

Purple gefeliciteerd met je man *O* hou je wel een beetje rustig hè vandaag of word het niet gevierd?

Soempie 38 weken *O*
pi_133769183
We vieren het heel rustig, paar mensen op de koffie en eten bij schoonouders.
Meer kan ik echt niet hebben. Wel jammer voor m'n man, volgend jaar beter.
pi_133769479
Ja ik kan het me voorstellen. Mijn vent word 13 december 30 maar dat gaan we waarschijnlijk in de zomer vieren want dat gaat nu ook niet lukken :')
pi_133769638
Hanke: welkom!

Kim: rechtop staan is misschien leuker omdat je dan tenminste niet met je hoofd naar benedengeduwd wordt als jij gaat wandelen, kan jij een ganse dag op je hoofd staan? :P
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:09:36 #249
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133769734
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:48 schreef angelatje het volgende:
Ja ik kan het me voorstellen. Mijn vent word 13 december 30 maar dat gaan we waarschijnlijk in de zomer vieren want dat gaat nu ook niet lukken :')
NEUJ! De mijne doet exact het zelfde op de 13e december!
pi_133770082
We hebben toch niet dezelfde :o *) :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')