abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133770255
Jaap doe eens wat liever tegen je moeder }:|

Nikki hyperactief aan het strijken 's nachts :D

Angela een blaasontsteking ;( Ik ben wel benieuwd welke homeopatische korreltjes jij slikt! Zelf zit ik nu aan de AB maar als iets homeopatisch kan dan ben ik natuurlijk vóór!

Hanke van harte welkom en gefeliciteerd *O*

Purple gefeliciteerd met je hubbie!

Skippy "koet" sinds week 19 :D Ik zit hier hardop te lachen :D

Burdie het ledikantje al in elkaar gezet? Hoe is het nu met mini, beweegt hij al iets meer?

Hier gaat het gelukkig iets beter! De laatste nachten redelijk kunnen slapen en ik zit niet meer elk half uur op de WC, dus de kuur slaat aan. Wel raar dat ik pas overmorgen de uitslag krijg. Vandaag ben ik aan het werk. Hierna nog één zaterdag werken, 14 december, en dan is het klaar. Mijn leidinggevende is bang dat ik vanaf half december ieder moment kan bevallen volgens mij :D Ze wil me in ieder geval niet meer in mijn eentje aan het werk hebben op zaterdag en dat vind ik niet erg :+
pi_133770532
Zou wat zijn skippy en Angelatje als je er nu zo achterkomt dat je dezelfde man hebt.

Purple gefeliciteerd met je man.

Soempie 38 weken *O*

Hanke gefeliciteerd en welkom.

Nikki, valt vast onder nesteldrang 's nachts gaan strijken :+

Musique fijn dat de klachten afnemen.

Kwam er gisteravond achter dat ik geen last van maagzuur meer heb *O*, wel iets meer last van lichte bekkenklachten. De kleine zal wel iets gezakt zijn.
pi_133770655
Musique, ik zit bij een homeopaat. Dus die korrels kun je niet zomaar krijgen. Pas na een consult. Maar ik heb al jaaaaren blaasontsteking. Zo eens in de 2-4 weken is het raak en voor veel soorten ab ben ik nu resistent geworden.
Gelukkig krijg ik steeds een voorraadje korrels mee, dus altijd wat in huis ;)
pi_133770757
Wat vervelend, die blaasontstekingen. Ik had er altijd veel last van, maar gelukkig de laatste jaren niet meer zo veel.

Hier staat een appeltaart in de oven, had ineens zo'n zin om er een te bakken :9
pi_133770884
Kun je trouwens gewoon bevallen met een blaasontsteking?? Of word je dan medisch?
pi_133772342
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef angelatje het volgende:
We hebben toch niet dezelfde :o *) :D
_O- dat zou hem zijn!

Zand, hoest met de druktemaker?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133772937
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef angelatje het volgende:
Kun je trouwens gewoon bevallen met een blaasontsteking?? Of word je dan medisch?
Alleen als je gbs positief bent getest dan moet je een ab infuus hebben tijdens de bevalling. Verder mag je met een blaasontsteking gewoon thuis bevallen hoor. Ik had er ook eentje tijdens mn bevalling en ik mocht gewoon thuis bevallen. Echter ging dat om andere redenen niet door.
pi_133773629
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:43 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Alleen als je gbs positief bent getest dan moet je een ab infuus hebben tijdens de bevalling. Verder mag je met een blaasontsteking gewoon thuis bevallen hoor. Ik had er ook eentje tijdens mn bevalling en ik mocht gewoon thuis bevallen. Echter ging dat om andere redenen niet door.
Oké dan weet ik dat ook weer. Dank je wel Martine!
  zaterdag 30 november 2013 @ 14:52:33 #259
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133774439
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef angelatje het volgende:
We hebben toch niet dezelfde :o *) :D
Gniffel! Ook nog rond dezelfde tijd een kind verwekt.. Hypervruchtbare man, die man van ons! :9 Pure kwaliteit, ik zeg het je!

Heeft de jouwe ook donkerbruin haar? :o
pi_133774640
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:52 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Gniffel! Ook nog rond dezelfde tijd een kind verwekt.. Hypervruchtbare man, die man van ons! :9 Pure kwaliteit, ik zeg het je!

Heeft de jouwe ook donkerbruin haar? :o
:o ja!! :o
  zaterdag 30 november 2013 @ 15:49:05 #261
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133775456
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:03 schreef angelatje het volgende:

[..]

:o ja!! :o
_O-

Bruine ogen, ja?

En een baardje?

_O-
pi_133776082
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:49 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

_O-

Bruine ogen, ja?

En een baardje?

_O-
Bruine ogen check!
Baardje check! Maar dat is omdat hij geen zin heeft om te scheren :D
pi_133776239
:D tis gewoon dezelfde! Samen delen, samen spelen hè? :7
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 30 november 2013 @ 16:39:45 #264
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133776579
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef angelatje het volgende:

[..]

Bruine ogen check!
Baardje check! Maar dat is omdat hij geen zin heeft om te scheren :D
Ja, nou moet je ophouden!

Kix zegt trouwens inmiddels dat 'ie zich bij jou graag uitgeeft als 'Bob'.
pi_133776626
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:39 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ja, nou moet je ophouden!

Kix zegt trouwens inmiddels dat 'ie zich bij jou graag uitgeeft als 'Bob'.
Haha voortaan noem ik hem Bob ja :D
pi_133777215
Shit, ik verlies bloed :( even zien wat het doet, maar lijkt er op dat ik jullie weer moet gaan verlaten ;(
pi_133777353
TB :*. Hoeft niet, kan wel. Heb je ook kramp?
Home is where the O+ is...
pi_133777418
Nee, en het is ook oud bloed, maar ik had sowieso een raar voorgevoel. Dus ben bang dat het nog wel doorzet...
pi_133779667
Tennisballetje, wat naar. Maar wie weet stopt het nog. Ik duim voor je!

Vraagje: hier ook mensen last van een pijnlijk/drukkend/branderig gevoel ongeveer in het midden van hun borst (achter het borstbeen)? Ik vermoed brandend maagzuur, maar heb geen last van oprispingen of maagzuur dat omhoog komt. Sowieso hoeft het niet omhoog te komen om er last van te hebben, natuurlijk, maar ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben.

Als ik heel diep inadem, dan doet het onderin mijn keel ook aardig pijn (alleen rechts, vreemd genoeg).

Het is in ieder behoorlijk vervelend. Het lijkt wat op kortademigheid, maar dat is het niet :+
pi_133779989
Kwam even kijken hoe het met de llms gaat :*

Kim wat fijn dat je weer thuis bent!

TBtje hopelijk blijft t bij dit oud bloed.

Burdie is je beeb weer een beetje hyper??

Hier berichtje vanuit t ziekenhuis helaas. Heb een kanariegeel jongetje. Hij ligt nu op een uvmatrasje. Afhankelijk van de waarde die zo weer geprikt gaat worden blijft dat zo of moet hij onder de lamp. Blugh valt even tegen had op een normale kraamtijd gehoopt. Heb een superlieve kraam en hoop dat zij nog bij ons terugkomt.
Jongetje heeft veel lachstuipjes trouwens... zo ontzettend schattig! O+
pi_133780089
ohnee, wat sneu voor jullie allemaal! Hopelijk mogen jullie snel naar huis. :*

prachtig jongetje trouwens en dito naam! O+
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:13:19 #272
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133780164
Tennisbal doe's nie ;( hoop houden! Oud bloed is geen helderrood bloed!

Mabawa, getverderrie! Dat je jongetje maar vlug weer opknapt! Wel goed te horen dat ie zo leuk is O+ Je klinkt als een verliefde mama!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133780295
Tennisbal, ik wil je niet onnodig blij maken maar in het boekje dat ik van VK heb gehad staat dat bloedverlies tijdens de zwangerschap vaak voorkomt. En dan het meeste in de eerste 3 maanden.

Er kunnen verschillende oorzaken zijn zoals innesteling van de vrucht in de baarmoeder of een wondje op de baarmoedermond. Soms is een miskraam de reden van bloedverlies.

Aldus het boekje. Laat je het ons nog wel weten?

Ik ben gister voor het eerst naar VK geweest. En zelfs mijn eerste echo gehad! Ze kon alleen weinig zien, ik ben nog maar 7.5 week. Maar het was fijn dat ze dat deed. Nu weet ik dat er echt iets zit daarbinnen en dat maakt alles een stuk realistischer.
pi_133781222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Soempie het volgende:
Hanke, welkom!

Hier geen ervaring met lektieten... :P

[..]

Ik ben nog niet zo heel ver in het boek, maar ik heb er wel een praktische oefening uit kunnen halen tot nu toe. Dat is het concentreren op de ademhaling, de rest ervaren en het loslaten van gedachten door weer te concentreren op de ademhaling. Het klinkt zo simpel. 8)7

Tijdens de vorige bevalling wist ik ook heel goed te bedenken dat ik me niet kon ontspannen (tussen de weeën door ook), dat het dat was wat mis ging. Ik had alleen geen idee hoe dat recht te trekken. Misschien lukt het straks nog niet, maar het voelt wel goed er nu bij stil te staan (en die oefeningen te doen). :) Volgende stuk in het boek gaat specifiek over pijn en angst en daar zag ik ook praktische tips staan.

Lijkt me voor jou ook gek om meegemaakt te hebben. Als vk heb je toch heel wat vrouwen al begeleid voor je eerste werd geboren, of niet? Om het dan zelf te ervaren, wat je al vaker hebt gezien bij anderen. Kon jij je goed ontspannen?
Gelukkig wel, ik was tijdens de bevalling echt alleen maar aan het baren. Heb geen moment over het proces kunnen nadenken. Ik weet dat de verloskundige op een gegeven moment met me probeerde te overleggen over vliezen breken en ik wist echt niks zinnigs meer te bedenken :') Ik hoop dat het over tien weken weer zo gaat, want het werkt :)
pi_133781248
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Mabawa. het volgende:

Hier berichtje vanuit t ziekenhuis helaas. Heb een kanariegeel jongetje. Hij ligt nu op een uvmatrasje. Afhankelijk van de waarde die zo weer geprikt gaat worden blijft dat zo of moet hij onder de lamp. Blugh valt even tegen had op een normale kraamtijd gehoopt. Heb een superlieve kraam en hoop dat zij nog bij ons terugkomt.
Jongetje heeft veel lachstuipjes trouwens... zo ontzettend schattig! O+
Mabawa wat vervelend zeg!! Wel fijn dat hij zo vrolijk is O+
Hopelijk kunnen jullie gauw naar huis met jullie mannetje..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')