Alleen als je gbs positief bent getest dan moet je een ab infuus hebben tijdens de bevalling. Verder mag je met een blaasontsteking gewoon thuis bevallen hoor. Ik had er ook eentje tijdens mn bevalling en ik mocht gewoon thuis bevallen. Echter ging dat om andere redenen niet door.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef angelatje het volgende:
Kun je trouwens gewoon bevallen met een blaasontsteking?? Of word je dan medisch?
Oké dan weet ik dat ook weer. Dank je wel Martine!quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:43 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Alleen als je gbs positief bent getest dan moet je een ab infuus hebben tijdens de bevalling. Verder mag je met een blaasontsteking gewoon thuis bevallen hoor. Ik had er ook eentje tijdens mn bevalling en ik mocht gewoon thuis bevallen. Echter ging dat om andere redenen niet door.
Gniffel! Ook nog rond dezelfde tijd een kind verwekt.. Hypervruchtbare man, die man van ons!quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Gniffel! Ook nog rond dezelfde tijd een kind verwekt.. Hypervruchtbare man, die man van ons!Pure kwaliteit, ik zeg het je!
Heeft de jouwe ook donkerbruin haar?
Bruine ogen check!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]![]()
Bruine ogen, ja?
En een baardje?
Ja, nou moet je ophouden!quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef angelatje het volgende:
[..]
Bruine ogen check!
Baardje check! Maar dat is omdat hij geen zin heeft om te scheren
Haha voortaan noem ik hem Bob jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, nou moet je ophouden!
Kix zegt trouwens inmiddels dat 'ie zich bij jou graag uitgeeft als 'Bob'.
Gelukkig wel, ik was tijdens de bevalling echt alleen maar aan het baren. Heb geen moment over het proces kunnen nadenken. Ik weet dat de verloskundige op een gegeven moment met me probeerde te overleggen over vliezen breken en ik wist echt niks zinnigs meer te bedenkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Soempie het volgende:
Hanke, welkom!
Hier geen ervaring met lektieten...
[..]
Ik ben nog niet zo heel ver in het boek, maar ik heb er wel een praktische oefening uit kunnen halen tot nu toe. Dat is het concentreren op de ademhaling, de rest ervaren en het loslaten van gedachten door weer te concentreren op de ademhaling. Het klinkt zo simpel.![]()
Tijdens de vorige bevalling wist ik ook heel goed te bedenken dat ik me niet kon ontspannen (tussen de weeën door ook), dat het dat was wat mis ging. Ik had alleen geen idee hoe dat recht te trekken. Misschien lukt het straks nog niet, maar het voelt wel goed er nu bij stil te staan (en die oefeningen te doen).Volgende stuk in het boek gaat specifiek over pijn en angst en daar zag ik ook praktische tips staan.
Lijkt me voor jou ook gek om meegemaakt te hebben. Als vk heb je toch heel wat vrouwen al begeleid voor je eerste werd geboren, of niet? Om het dan zelf te ervaren, wat je al vaker hebt gezien bij anderen. Kon jij je goed ontspannen?
Mabawa wat vervelend zeg!! Wel fijn dat hij zo vrolijk isquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Mabawa. het volgende:
Hier berichtje vanuit t ziekenhuis helaas. Heb een kanariegeel jongetje. Hij ligt nu op een uvmatrasje. Afhankelijk van de waarde die zo weer geprikt gaat worden blijft dat zo of moet hij onder de lamp. Blugh valt even tegen had op een normale kraamtijd gehoopt. Heb een superlieve kraam en hoop dat zij nog bij ons terugkomt.
Jongetje heeft veel lachstuipjes trouwens... zo ontzettend schattig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |