abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133701607
Zwangerschap & geboorte

27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
05 december: P8 (papa)
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
10 juni: JaleesaJoia
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***

2 juli: BlueEyes
11 juli: LaLouchi
29 juli: Tennisballetje

3 augustus: Sugarsnap

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_133701628
Laat maar weten of ik iets moet wijzigen.
Ga nu eerst weer verder slapen, dus het kan even duren :)
pi_133701688
Hier nog een die weer in bed is gedoken! Buik is erg rustig...
pi_133701765
Jaleesa, als je geen goed gevoel hebt bij de gyn en ook niet bij de interne en de cardio, wegwezen dan. Ander ziekenhuis opzoeken. Je hebt nog een flink zorgtraject voor je liggen namelijk.
pi_133701951
*Klopt aan de deur bij de top 10* Beetje doorlopen! :X
pi_133702138
KP lektetten :D

Nobono bijna in de top 10. *O* nog even en je bent papa. O+

JJ wat een eikel die vent. Zoals Wup zegt... op zoek naar een beter ziekenhuis. Zo wil je niet nog 6 maanden behandeld worden lijkt me.
pi_133702162
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 08:35 schreef NoBoNo het volgende:
*Klopt aan de deur bij de top 10* Beetje doorlopen! :X
Doe eens niet zo ongeduldig :D :P

Jaleesa, wat WupWup zegt, als je zo wordt behandeld moet je meteen weg daar hoor :N
pi_133702292
Oh en 31 week!

Lekkende tetten, pijnlijke tetten! *O* tetten!!!! *O* *O* :X
pi_133703105
KP, je lijf doet het dus prima! :D Hier nog niks gezien... En zo brak geslapen, vriend kon niet slapen vanwege vanalles en toen heb ik dus ook twee uur wakker gelegen :O
  donderdag 28 november 2013 @ 10:09:44 #10
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133703433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:07 schreef NoBoNo het volgende:
Oh en 31 week!

Lekkende tetten, pijnlijke tetten! *O* tetten!!!! *O* *O* :X
Die Bonobo-aapdrift blijft aanwezig hè? :P

--

Meld! Met voorwerk! Maar weinig spannends vindt mijn hoofd nog, dus het valt waarschijnlijk wel mee.
pi_133703626
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

--

Meld! Met voorwerk! Maar weinig spannends vindt mijn hoofd nog, dus het valt waarschijnlijk wel mee.
Maar toch spannend!! Oeeeeh *O*

KP, lekkende tieten, je lichaam reageert idd top. Laten we het maar als een voordeel zien voor straks ;), als je borstvoeding wikt geven dan :')
♥ J & S
  donderdag 28 november 2013 @ 10:23:17 #12
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133703716
quote:

[..]

Rrrrrrrrrrr....hubba hubba! :P
Als iedereen nou eens wat meer als de Bonobo zou zijn, zou het er een stuk vrediger aan toe gaan op deze aardkloot. Bovendien zou het ook een stuk bevredigender zijn... O-)
  donderdag 28 november 2013 @ 10:41:43 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133704138
Skips, voorwerk! Spannend! *O*

Ik had vanmorgen een groei-echo, baby heeft het heel erg naar z'n zin bij me, want is wat aan de grote kant (hoofdje op P98). Verder helemaal volgens het boekje, hij was alleen wat aan het slaapkoppen O+.
KuikenGuppy
  donderdag 28 november 2013 @ 10:57:19 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133704422
Spannend skips :D

En Burdie fijn dat alles verder volgens het boekje gaat :)

Vandaag 12 weken en vanochtend echo gehad en uitslag combinatietest.

Syndroom van Down: 1:13709, syndroom van Edwards 1: 31915 en syndroom van Patau 1: 100636 *O* Uitslagen van het ziekenhuis waren ook binnen en ook helemaal goed.

En op de echo zag alles er ook fantastisch uit. Alles is goed bekeken: hart, longen, armen en beentjes, hoofdje :) Placenta ligt aan de voorkant dus het zal nog een tijd duren voor ik iets voel.

Ennnnn... het meest opzienbarende nieuws: hij kon met 85% zekerheid zeggen dat het een jongetje is :D O+

In week 16 wil ik een pretecho plannen, kijken of het dan nog steeds een jongetje is :+ ik was zo overtuigd van een meisje _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133704475
Chanty wat een mooi nieuws! O+ En waarschijnlijk een jongetje. Moet je omschakelen nu? :D

Meld, zonder voorwerk. :P Vanmiddag het vorige topic bijlezen.

Skips, spannend! *O* Voorwerk leverde me vorige zwangerschap 3 cm op zonder er wat voor te hoeven doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133704481
mooie scores chanty!

Nobo, van mij hoeft het niet zo snel hoor... pfff, gaat allemaal veel te hard hier!

zand weer baby gespiekt O+

JJ stomme arts -O-

rest vergeten.

oh, mezelf nog: misselijkheid is minder geworden. Ben echt reuzebeniewd hoe de kleine meneer er bij ligt, of ie echt in lanceerpositie is gaan liggen. Je ziet hem zo goed liggen joh, vooral als ik plat op mijn rug lig. Vind dat echt bizar hoor, zo'n kleine alien onder je huid. O+
morgen weer controle vk.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 11:01:32 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133704515
Wat leuk Chanty :D fijn dat je een goede uitslag had! Wel dapper om zo vroeg al iets over het geslacht te roepen, de meeste echoscopisten wagen zich daar nog niet aan. Maar misschien was het overduidelijk? ;).

Pretecho is sowieso heel leuk O+.
KuikenGuppy
pi_133704538
quote:

[..]

--

*O* Ik heb best wel lang voorwerk gehad, maar ik weet bijna zeker dat dat heeft bijgedragen aan de duur van mijn bevalling. Voorwerkt helpt! :*
pi_133704573
oh skipp heeft voorwerk! spannend hoor!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 11:10:44 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133704731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:02 schreef Limone het volgende:

[..]

*O* Ik heb best wel lang voorwerk gehad, maar ik weet bijna zeker dat dat heeft bijgedragen aan de duur van mijn bevalling. Voorwerkt helpt! :*
Hoeft niet maar ik hoop het voor Skips :*
pi_133706058
Merk echt dat ik moe wordt. Ben echt niet scherp, vergeet dingen en concentratie vermogen van nul.

Daarom ook weinig reactie op posts, sorry! Blij met de kladblokposts. Leef wel met iedereen mee hoor! Voel me al echt een ervaren rot, hahaha.

Probeer het overtijd gaan een beetje los te laten, babe heeft het blijkbaar goed.
pi_133706059
Skippy voorwerk! *O*

Chanty wat een mooie uitslag van de combinatietest! En een 85% jongetje. O+

Daarover gesproken... ondanks dat de uitslag bij ons goed was is er toch een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: "de uitslag is bij een tweeling minder betrouwbaar". Ik heb zelfs een commode die ik op MP had gevonden niet genomen. Toen we er waren om het ding te bezichtigen bleek dat het kindje waar hij van was down had. Ik kan het niet uitleggen en ik kan me ook voorstellen dat mensen het vreemd vinden dat ik er zo mee bezig ben, maar die commode voelde als jinxen ofzo. En eigenlijk heb ik alles mee, mijn leeftijd, de testuitslag etc., maar het gaat gewoon niet uit mijn hoofd. Ik ben er echt dagelijks mee bezig en ik begin het zo langzamerhand niet leuk meer te vinden en ik weet echt niet wat ik er nu mee moet. :(
  donderdag 28 november 2013 @ 12:08:12 #23
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133706193
Nikki, zit het in de familie? Of in die van je vriend?
Je moet er ook bij stil staan dat veruit de meeste babies gezond worden geboren.

En ga bij je zelf na, wat als je een kindje met syndroom van Down krijg of een andere aandoening? Is het dan minder welkom?
  donderdag 28 november 2013 @ 12:10:03 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133706249
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef Alixia het volgende:
En bedankt voor jullie lieve reacties op mijn twee meiden en de goede controle. O+

Ik vond het best lastig om me hier in de groep te gooien, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet. :Y
Hihi :D We bijten niet :+

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Kwis ik ben jaloers op de mooie echo! Nu al een knap kindje!

Enf ... ik weet niet hoe ver ik ben maar ik begin ook al aardig last van mijn bekken te krijgen. Stom he!? Kind weegt nog niks en het ergste moet nog komen....

O boy wat kijk ik uit naar maandag. Dan mag de hele wereld het weten. Manlief heeft al een mooie foto gemaakt die we op facebook gaan knallen. Eens kijken of de mensen iets in de gaten hebben dan ... :D
Oh echt jij ook al... Ja precies :o :X
Spannend hoor meis! Whihi :D
Wat voor foto heb je gemaakt? O+

JJ klinkt idd helemaal niet leuk, zo'n gyn, bah -O- Moet je nog bij hem terug of kan je ook bij 'n ander?

Nobono hihi :D *O* Tetten! Mag je er nog aanzitten? :+

Chanty fijn dat alles goed was!! O+ Wow, een jongetje! :D Hihi idd, wel ff zeker weten :+ Grappig dat je gevoel zo anders was! :P

DjMomo fijn dat de misselijkheid minder is!! :*

Oeh Skips spannend, voorwerk! :D Dat vond ik ook zo spannend nu, zo van oeh, het begint! Duurde toen nog 2 dagen voordat het echt doorzette magoed :')

Purple vervelend he die laatste loodjes :* geeft niks, lekker in je coconnetje zitten hoor! Hoop dat beeb snel besluit te komen O+

Nikki ach wat lastig zeg ;( Vervelend he die onzekerheid en dat je dingen niet zeker kunt weten. :* Ik vind dat ook wel lastig hoor. Heb zelf de combitest niet gedaan, en nu is het te laat om nog te twijfelen, dus gewoon wachten tot de 20w. Maar dat maakt het niet minder spannend.
Ik probeer het wat meer los te laten, de zorgen om je kindje(s) zijn er nu eenmaal, en dat houdt niet op als ze geboren zijn. Ze kunnen ook niet alles zien op een echo of met een test, helaas. Misschien helpt mijn verhaal niet magoed :') Ik vind het zelf ook lastig. Knuf iig. :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 28 november 2013 @ 12:12:01 #25
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133706299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hihi :D We bijten niet :+

[..]

Nobono hihi :D *O* Tetten! Mag je er nog aanzitten? :+
Ja zeker wel, mag alleen niet meer zo hard in tepels knijpen als anders... :o :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')