quote:
Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef Alixia het volgende:En bedankt voor jullie lieve reacties op mijn twee meiden en de goede controle.
Ik vond het best lastig om me hier in de groep te gooien, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet.

Hihi

We bijten niet

quote:
Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:Kwis ik ben jaloers op de mooie echo! Nu al een knap kindje!
Enf ... ik weet niet hoe ver ik ben maar ik begin ook al aardig last van mijn bekken te krijgen. Stom he!? Kind weegt nog niks en het ergste moet nog komen....
O boy wat kijk ik uit naar maandag. Dan mag de hele wereld het weten. Manlief heeft al een mooie foto gemaakt die we op facebook gaan knallen. Eens kijken of de mensen iets in de gaten hebben dan ...

Oh echt jij ook al... Ja precies

Spannend hoor meis! Whihi

Wat voor foto heb je gemaakt?

JJ klinkt idd helemaal niet leuk, zo'n gyn, bah

Moet je nog bij hem terug of kan je ook bij 'n ander?
Nobono hihi

Tetten! Mag je er nog aanzitten?

Chanty fijn dat alles goed was!!

Wow, een jongetje!

Hihi idd, wel ff zeker weten

Grappig dat je gevoel zo anders was!

DjMomo fijn dat de misselijkheid minder is!!

Oeh Skips spannend, voorwerk!

Dat vond ik ook zo spannend nu, zo van oeh, het begint! Duurde toen nog 2 dagen voordat het echt doorzette magoed
Purple vervelend he die laatste loodjes

geeft niks, lekker in je coconnetje zitten hoor! Hoop dat beeb snel besluit te komen

Nikki ach wat lastig zeg

Vervelend he die onzekerheid en dat je dingen niet zeker kunt weten.

Ik vind dat ook wel lastig hoor. Heb zelf de combitest niet gedaan, en nu is het te laat om nog te twijfelen, dus gewoon wachten tot de 20w. Maar dat maakt het niet minder spannend.
Ik probeer het wat meer los te laten, de zorgen om je kindje(s) zijn er nu eenmaal, en dat houdt niet op als ze geboren zijn. Ze kunnen ook niet alles zien op een echo of met een test, helaas. Misschien helpt mijn verhaal niet magoed

Ik vind het zelf ook lastig. Knuf iig.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥