Den Haag, dat ben ik wel aan Tjacka verplicht nu hij zijn seizoenskaart doormidden heeft geknipt.quote:
Er is iemand die het wél snaptquote:Op woensdag 27 november 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze raakte getergd en geirriteerd door het felle spel van Ajax. Het was zelfsbescherming omdat het inderdaad geen wedstrijd was welke een mogelijke schorsing waard was.
Weet ik eindelijk hoe Happel eruit zietquote:Op woensdag 27 november 2013 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen matchfixing, maar als je echt voor de overwinning gaat breng je niet die 2 rare wissels.
Overigens vond ik de technische staf van Barcelona op een stel IT-nerds lijken.
62% right-brainedquote:Op woensdag 27 november 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
http://en.sommer-sommer.com/braintest/
87% right-brained.
Konijn beweert dus eigenlijk dat de wedstrijd niet echt belangrijk was voor Barca...quote:
50-50quote:Op woensdag 27 november 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
http://en.sommer-sommer.com/braintest/
87% right-brained.
Kennelijk wel, anders zouden de spelers zich niet zo hebben laten meeslepen, maar voor de trainer niet inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Konijn beweert dus eigenlijk dat de wedstrijd niet echt belangrijk was voor Barca...
Kan het ook niet helpenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een uitgebalanceerd mens.
quote:
Hoe bedoel je? In de eigenschappen van de linker hersenhelft?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herken mij meer in de linkerkant, heel apart dit Kapi.
Jaquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe bedoel je? In de eigenschappen van de linker hersenhelft?
Borsten zijn toch nooit gelijk, dus eigenlijk is ze niet helemaal uitgebalanceerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een uitgebalanceerd mens.
Dat kan.quote:
Volgens mij had hij het niet tegen mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Borsten zijn toch nooit gelijk, dus eigenlijk is ze niet helemaal uitgebalanceerd.
Ik zie hem altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het wel knap dat ik die dansende chick elke keer anders kan zien.
Dat is gewoon een optische illusie. Heeft ook geen kont met je linker of rechter hersenhelft te maken. Die test is dus ook pure aids.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Oh, klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het niet tegen mij.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, klopt.maar toch je bent ook 50-50
Geprobeerd, werkt niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet naar dat schaduwtje kijken, dan verandert de dansrichting
De handvragen staan gelijk aan je voorkeur qua handen. Iedereen die rechts is heeft zijn muis nog vast en gebruikt daarom eerst links.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon een optische illusie. Heeft ook geen kont met je linker of rechter hersenhelft te maken. Die test is dus ook pure aids.
Maar dat geheel terzijde.
Overigens is language volgens mij op bepaalde aspecten juist weer sterk rechter hersenhelft. Al is die hele theorie over linker en rechter hersenhelften ook inmiddels alweer onderuit gehaald tot op zekere hoogte.quote:
Dat lukt mij alleen met heel erg veel moeite.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Tik 'm aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben heel goed in de goede kleur kiezen bij woorden
Clear your mind Daniel San, focus but don't fixate.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lukt mij alleen met heel erg veel moeite.
Ik wou net zeggen.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Clear your mind Daniel San, focus but don't fixate.
Wè woude gij zeggu dan, man, mafkeejs? Sebiet ff taantjes tuffe gij, gekken appetjoek.quote:
Kupske teechen den kaoibaand.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wè woude gij zeggu dan, man, mafkeejs? Sebiet ff taantjes tuffe gij, gekken appetjoek.
Joa wittewel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kupske teechen den kaoibaand.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt doordat je in Engeland zit.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon een optische illusie. Heeft ook geen kont met je linker of rechter hersenhelft te maken. Die test is dus ook pure aids.
Maar dat geheel terzijde.
quote:If she turns clockwise, then you use predominantly the right side of your brain and you are more than likely right-handed.
Dat denk je maar, binnenkort worden documenten vrijgegeven door Snowden waaruit de waarheid zal blijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]Ik zie haar kloksgewijs draaien en ben zo linkshandig als het maar kan.
Mij lukte het ooit wel, nu voor geen mogelijkheid meerquote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik krijg die danseres echt niet rechtsom draaiend
Waarom vind je dat nu niet meer dan.quote:
Mooi mannetje die Snowden, ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat denk je maar, binnenkort worden documenten vrijgegeven door Snowden waaruit de waarheid zal blijken.
Niemand is linkshandig. Het schoolsysteem is het juist aanleren enkel kwijt geraakt toen leerlingen geen arm meer op de rug gebonden mochten krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb flauwekul antwoorden gegeven en kwam op hetzelfde uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
De score duidt er op dat je qua persoonseigenschappen in balans bent tussen de rechter- en linker hersenhelft.
Oke wist ik al.
Op een gegeven moment ben je uitgelachen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom vind je dat nu niet meer dan.
Of word je uitgelachen..quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je uitgelachen.
Ik ben al op jonge leeftijd verpest, gelukkig was Albert Einstein ook linkshandig en daar houd ik me nu maar aan vast.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand is linkshandig. Het schoolsysteem is het juist aanleren enkel kwijt geraakt toen leerlingen geen arm meer op de rug gebonden mochten krijgen.
Scheer je dan ook eens.quote:
Je rechter hersenhelft stuurt links aan he appel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn linker motoriek is vrij debiel.
Ik kan zowel links als rechts. Hameren doe ik met links, schrijven met links, maar tennissen bijvoorbeeld weer met rechts. Al zal ik het links ook wel beter kunnen doen dan de gemiddelde rechtshandige persoon. Bij voetballen ook rechts, maar kan met links wel redelijk uit de voeten ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn linker motoriek is vrij debiel.
Tik 'm aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan zowel links als rechts.
Stijf sta ik iets naar links terwijl ik toch rechtshandig ben. Dan zou je toch een kromming naar rechts verwachten.quote:
kwart voor vier cup-a-soup?quote:
Een kromming in je penis hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Stijf sta ik iets naar links terwijl ik toch rechtshandig ben. Dan zou je toch een kromming naar rechts verwachten.
Handig, kan je tijdens het rukken een brief naar je moeder schrijvenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik schrijf met links maar rukken doe ik rechts
Kom je anders te snel?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je geen doorgewinterd internet rukker.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De toelichting van die site heb ik bij mijn post gezet, daar staat toch duidelijk iets anders. Of moet ik het voor je uit het Engels vertalen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je rechter hersenhelft stuurt links aan he appel.
Fysiek is het bewezen dat chicks gek worden van een lichtgebogen penis die diep tot in hun schede dringt.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een kromming in je penis hebben.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Handig, kan je tijdens het rukken een brief naar je moeder schrijven
Die site heeft het fout.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De toelichting van die site heb ik bij mijn post gezet, daar staat toch duidelijk iets anders. Of moet ik het voor je uit het Engels vertalen.
[..]
Fysiek is het bewezen dat chicks gek worden van een lichtgebogen penis die diep tot in hun schede dringt.
Godver, dit las ik terwijl mijn linkerhand mijn kin ondersteundequote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan niets met links, gebruik mijn linkerhand alleen om met mijn kin op te steunen als ik aan het Fok!ken ben.
Ja, alleen heet het Kania Kopsoep.quote:
Ik denk het ook, er klopt niet veel van.quote:
[..]
Handig, kan je tijdens het rukken een brief naar je moeder schrijven
Op jouw verhaal afgaande heeft je penis een zijdelingse afwijking. Een scheefstand van een bepaald soort.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Fysiek is het bewezen dat chicks gek worden van een lichtgebogen penis die diep tot in hun schede dringt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen heet het Kania Kopsoep.
Een woord dat mij constant aan kopkaas doet denken, maar dat geheel terzijde.
De test is goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij laat ons allemaal een foutieve test maken?
Links uiteraard.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan absoluut niet fappen met links.
Pics.quote:
Ik verzin wel wat om hem langer te bannen.quote:
2 Weken later gaat hij al naar Japan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat om hem langer te bannen.
Oke cool.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat om hem langer te bannen.
Dat die van jou in mijn oorgaatje past, zegt meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nogmaals, zo heet het niet als je hem in je oren stopt...
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Haters, Knut moet gewoon terug. Hij zorgt er daarna zelf wel weer voor dat hij binnen een paar uur gebanned is...
Hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat die van jou in mijn oorgaatje past, zegt meer over jou dan over mij.
Ron. Ik weet niet waarom ik moest lachen, maar toch bedankt voor deze opmerking.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nogmaals, zo heet het niet als je hem in je oren stopt...
OOOOOOWWW BRRAA BRRRAAA POWPOWPOWquote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond jouw response goedquote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw grap was nog slechter, moet je nagaan.
Ja, dat heb ik nou ook. Terwijl als hij geen ban heeft dan praat hij altijd met anderen over dingen die me niks interesserenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Knut wel gezellig wanneer hij een ban heeft. Toch een beetje het gevoel dat hij van mij is op deze wijze.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slurp smakelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste dagen ben ik druk dus heb ik niet zoveel tijd voor interessante DM-gesprekken over Japan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Knut wel gezellig wanneer hij een ban heeft. Toch een beetje het gevoel dat hij van mij is op deze wijze.
Vergelijk het met een varkenslulquote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op jouw verhaal afgaande heeft je penis een zijdelingse afwijking. Een scheefstand van een bepaald soort.
quote:
Wijf.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een bad nemen en een filmpje kijken
Dat zei Frits van Houten ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een bad nemen en een filmpje kijken
#FREEKUNTquote:
Dat hoeft niet perse.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik begrijp deze grap.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Frits van Houten ook.
(Dr.Mikey ligt dubbel als hij deze grap ziet)
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Frits van Houten ook.
(Dr.Mikey ligt dubbel als hij deze grap ziet)
Ze hebben die fucking Kama Sutra niet voor niets uitgevonden. Je moet iets als je maar 10 cm hebt...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar kunnen Hindoestanen ook niet veel aan doen.
Daar past een hele baby nog doorheenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben die fucking Kama Sutra niet voor niets uitgevonden. Je moet iets als je maar 10 cm hebt...
Iel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.
[ afbeelding ]
Dat is mij ook al opgevallen idd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM begint wel opvallend vaak over de piemels van anderen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben die fucking Kama Sutra niet voor niets uitgevonden. Je moet iets als je maar 10 cm hebt...
Dat is een microscoopfoto van gehaktquote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wat ik kreeg toen ik op 'varkenspenis' googlede.
[ afbeelding ]
Sorry ik zie je voor me met een glaasje bubbels in bad met rozenblaadjes om vervolgens Sex and the City the movie te kijkenquote:
Nee, dat zijn varkenspenissen. Dus jij hebt een lul die daarop lijkt? Het begint me ineens helemaal duidelijk te worden waarom die Bulgaarse vrouwen niet zo happig zijn op je.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een microscoopfoto van gehakt
Een rare gedachtegang.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry ik zie je voor me met een glaasje bubbels in bad met rozenblaadjes om vervolgens Sex and the City the movie te kijken
Wat is er mis met een glaasje bubbels en rozenblaadjes in je bad?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry ik zie je voor me met een glaasje bubbels in bad met rozenblaadjes om vervolgens Sex and the City the movie te kijken
Ik zou eigenlijk naar Japan moeten gaan, daar zijn ze dol op extremiteiten.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn varkenspenissen. Dus jij hebt een lul die daarop lijkt? Het begint me ineens helemaal duidelijk te worden waarom die Bulgaarse vrouwen niet zo happig zijn op je.
Als je een vrouw bent.. niks?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een glaasje bubbels en rozenblaadjes in je bad?
Waarom google je daar dan ook op? en waarom post je het resultaat hier? dit is verdomme weer net als gister met die placentalikkers...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wat ik kreeg toen ik op 'varkenspenis' googlede.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom google je daar dan ook op? en waarom post je het resultaat hier? dit is verdomme weer net als gister met die placentalikkers...
Geen idee. Ik doe niet aan dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rozenblaadjes.. kriebelt dat niet? Doe dan schuim..
Dus dat, Sex and the City the movie gaat te ver. Maar 2 normale afleveringen, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een glaasje bubbels en rozenblaadjes in je bad?
Ook niet aan badderen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe niet aan dat soort dingen.
Keek. En toen was ik 12, dus terecht ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kijkt/keek kennelijk ook GTST. Al is het best een spannend verhaal.
[ afbeelding ]
Wat een tragische dood zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kijkt/keek kennelijk ook GTST. Al is het best een spannend verhaal.
[ afbeelding ]
Maar wel zwemmen in een zwembad vol andersmans vuil en urine.. er is ook zoiets als een pre- or aftershower voor de germaphobes als jijquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik badder niet in m'n eigen vuil. Ik heb dan ook geen bad.
NWS / Persoon valt in betonnen gracht ArenAquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand hoe het met die man is? Kameraad van me die er was zij dat het wel zijn eigen schuld was.
Ik keek niet eens op mijn 12e naar GTSTquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keek. En toen was ik 12, dus terecht ook.
Dr.Mikey heeft het verstandelijke vermogen van een 12jarige.
Mwa... ik wil het toch niet goedpraten als je een tv in iemands bad gooit met de elektriciteit nog aangesloten, al helemaal niet als tweelingbroerquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand hoe het met die man is? Kameraad van me die er was zij dat het wel zijn eigen schuld was.
Zo hey, jij was snel volwassen!!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek niet eens op mijn 12e naar GTST
Goede zinsbouw.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik mijn nieuwe appartement heb ik ook een bad.
Kan ik eindelijk met Jojoortje in bad.
Jij moet dan ook nog 12 worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek niet eens op mijn 12e naar GTST
Ik heb gewoon nog nooit een goed bad gehadquote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wel zwemmen in een zwembad vol andersmans vuil en urine.. er is ook zoiets als een pre- or aftershower voor de germaphobes als jij
Die nam 'wie niet springt die is geen jood' wel heel letterlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NWS / Persoon valt in betonnen gracht ArenA
Heb je een nieuw appartement?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik mijn nieuwe appartement heb ik ook een bad.
Kan ik eindelijk met Jojoortje in bad.
[..]
Zo hey, jij was snel volwassen!!
Stel je niet zo aan zeg. Alsof je nog nooit een varkenspenis hebt gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom google je daar dan ook op? en waarom post je het resultaat hier? dit is verdomme weer net als gister met die placentalikkers...
Ja.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Dven het volgende:
Weten jullie dat Bulgarije de grootste rozenolieproducent van de wereld is. Tot wel 80% van alle rozenolie komt hier vandaan.
hoezo bangquote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
Ik keek enkel GTST toen ik 18 was en met mijn vriendin van 16 samenwoonde. Zij wilde het kijken en ik was altijd een beetje bang voor haar.
Je moet dan ook niet met zn tweeen in bad gaan..quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een goed bad gehadOp vakantie ook altijd omeunig klein. Daar kun je toch niet met z'n tweetjes inzitten?
Ik heb de waarheid gepost. Geen dank.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NWS / Persoon valt in betonnen gracht ArenA
Ik ga toch niet alleen joh.. Wat saai.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet met zn tweeen in bad gaan..
Guilty.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die een bad hebben er er nooit in zitten kan ik niet helemaal serieus nemen.
Kom een keer langs dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over, lul.
Want anders?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guilty.
Een bad is onhandig, maar je moet er wel één hebben.
Ik kan eerlijk zeggen dat dit de eerste keer was dat ik een varkenspenis zag. En de manier waarop het uitgestald ligt, doet me vrezen dat mensen dit eten...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Alsof je nog nooit een varkenspenis hebt gezien.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de waarheid gepost. Geen dank.
Relaxed juist.. lekker ontspannenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga toch niet alleen joh.. Wat saai.
Misschien moet je je nog eens afvragen of het überhaupt wel normaal is om samen met je vader in bad te willen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een goed bad gehadOp vakantie ook altijd omeunig klein. Daar kun je toch niet met z'n tweetjes inzitten?
Oh dat is nog wel grootquote:Op woensdag 27 november 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom een keer langs dan.
Maar euhm.. het is in VathorstEn 95m², 2 slaapkamers, huiskamer, badkamer, extra toilet. Boven een cafetaria
Dankje. Rozenolie kopen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ik vond dit een leuke anekdote.
In de achterhoek is dat allemaal normaal. Is ook wel fijn als hij helpt om je 11 tenen te wassen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je je nog eens afvragen of het überhaupt wel normaal is om samen met je vader in bad te willen.
Ik doe aan Liga Milkbreakquote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
De fruitreep bij de koffie smaakte weer ontzettend goed.
Nee, moet er nog in.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel grootAl helemaal klaar met alles dan?
Meisje was 1.60 hoog en 40 kilo maar geloof me als ik zeg dat ik geen kerel ken die niet bang voor haar isquote:
Boven een cafetariaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom een keer langs dan.
Maar euhm.. het is in VathorstEn 95m², 2 slaapkamers, huiskamer, badkamer, extra toilet. Boven een cafetaria
Ooooh nice!! Snel al. Meubels heb je al wel compleet?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moet er nog in.13 december, maar er staat al een volledige keuken met alles en een badkamer, ik hoef er heel weinig aan te doen.
Heb ik ook. Wel een keertje Ajax - Manchester City gekeken in bad met een sigaar en glas cognac naast mequote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik neem altijd een douche. Heb geen geduld voor ligbaden, als ik er al een keer 1 vulde was ik het na 2 minuten alweer zat.
Nee joh, gekkie.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boven een cafetaria.. stinkt dat niet?
Yep.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooooh nice!! Snel al. Meubels heb je al wel compleet?
FOK! housewarming, VBL SC bij Renee op bezoekquote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moet er nog in.13 december, maar er staat al een volledige keuken met alles en een badkamer, ik hoef er heel weinig aan te doen.
Ik kan je vertellen dat HMF die vrouw LETTERLIJK een VUISTSLAG op haar BOLLE KANJERNEUS had gegeven voor dat RESPECTLOZE gedrag.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een raar filmpje van die man in de gracht.
Allemaal mensen gaan het ambulancepersoneel uitschelden.
Oke.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat HMF die vrouw LETTERLIJK een VUISTSLAG op haar BOLLE KANJERNEUS had gegeven voor dat RESPECTLOZE gedrag.
Oké dan maar.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ontbreekt het je er aan eentje?
Beter druivenpitolie. Qua structuur gelijk aan de binnenkant van een vrouwelijke groef. Wordt 'ie heerlijk zacht van.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, heb m'n eikel net al op aanraden van Adames in de olijfolie gedoopt.
11 tenen? Ze hebben daar toch zwemvliezen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de achterhoek is dat allemaal normaal. Is ook wel fijn als hij helpt om je 11 tenen te wassen.
Succes.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga ook een huis kopen, alleen heb 'm nog niet gevonden
GGMM huurt.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga ook een huis kopen, alleen heb 'm nog niet gevonden
Tuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes.Wel foto's sturen als je er één hebt gevonden.
Nu is m'n kansquote:
weet niet, dan moet je ergens blijven wonen behalve als je rijk bentquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Again... zij hebben er tenminste het geld voor inso...
Eeeeh...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, dan moet je ergens blijven wonen behalve als je rijk bent
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, dan moet je ergens blijven wonen behalve als je rijk bent
ja dan kun je toch niet zomaar weg gaan als je ergens anders wilt wonenquote:
dat kan ook niet als je niet rijk bent en huurtquote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan kun je toch niet zomaar weg gaan als je ergens anders wilt wonen
Ik koop geen huis waar ik ff een paar jaar wil wonen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan kun je toch niet zomaar weg gaan als je ergens anders wilt wonen
ja maar wel een ander soort rijkdom.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan ook niet als je niet rijk bent en huurt
Nu niet meer?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jörgen Raymann stond in mijn maatschappijleerwerkboek.
Als voorbeeld van een crackjunk?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jörgen Raymann stond in mijn maatschappijleerwerkboek.
dan nog moet je waar je dan heen wil o.a een baan vindenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar wel een ander soort rijkdom.
Ik bedoel, je kan best aardig verdienen en als je dan koopt kun je niet weg.
Maar als je huurt kun je denk ik dan wel sneller weg ook al ben je niet echt steen steen rijk
Welquote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan ook niet als je niet rijk bent en huurt
Ja, maar stel je hebt nu een huis gekocht en je krijgt droombaan aan andere kant van wereld.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan nog moet je waar je dan heen wil o.a een baan vinden
Als voorbeeld van immigratiepersonen oid. Zal het zo even bekijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als voorbeeld van een crackjunk?
onzinquote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar stel je hebt nu een huis gekocht en je krijgt droombaan aan andere kant van wereld.
kun je mooi niet weg omdat alles bijna onverkoopbaar is
Ik krijg geen droombaan aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar stel je hebt nu een huis gekocht en je krijgt droombaan aan andere kant van wereld.
kun je mooi niet weg omdat alles bijna onverkoopbaar is
oquote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg geen droombaan aan de andere kant van de wereld
Immigratiepersoon? Buitenlander bedoel je...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als voorbeeld van immigratiepersonen oid. Zal het zo even bekijken.
De huizenprijzen zijn nu gunstig. Ik huur op dit moment en wil nu goedkoop aan een huis komen.quote:
ja als je wilt kopen is het nu wel gunstig, maar als je wilt verkopen toch niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De huizenprijzen zijn nu gunstig. Ik huur op dit moment en wil nu goedkoop aan een huis komen.
EEN NEGER DON!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immigratiepersoon? Buitenlander bedoel je...
negers en ander getint gespuis. Tijd voor wat kruidnotenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik idd even wachten, maar sommige mensen kunnen helaas niet anders.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je wilt kopen is het nu wel gunstig, maar als je wilt verkopen toch niet.
Daar heb ik geen zicht op.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde huizenprijzen ooit nog zo hoog worden als ze zijn geweest, wat denken jullie.
Vast wel. Komende tijd iig niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde huizenprijzen ooit nog zo hoog worden als ze zijn geweest, wat denken jullie.
hoe ben jij tot deze conclusie gekomen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Der is natuurlijk een verschil tussen niet rijk en straatarmquote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet per definitie, je moet dan toch nog eerst o.a een baan vinden.
Buitenlandersquote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou, in feite hebben mensen lange tijd boven hun stand geleefd. Banken gaven toch wel makkelijk hypotheken enzo, maar nu zijn ze daar natuurlijk voorzichtiger in geworden.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe ben jij tot deze conclusie gekomen?
Is alweer vrij makkelijk aan het worden hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, in feite hebben mensen lange tijd boven hun stand geleefd. Banken gaven toch wel makkelijk hypotheken enzo, maar nu zijn ze daar natuurlijk voorzichtiger in geworden.
Maar ik denk dat deze crisis wel anders is dan vorige waar iedereen weer in het zelfde soort gedrag terecht raakte als maatschappij. Dus als banken ook na de crisis voorzichtiger blijven lijkt mij dat de prijzen niet zodanig gaan stijgen dat ze op korte termijn weer op hetzelfde niveau zit.
Helemaal mee eens. Eigen volk eerst! Elke buitenlander moet linea recta terug naar land van herkomst geschopt wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt he, dat ze gewoon allemaal terug gaan naar hun eigen land ofzo.
het is nederland geen negerland !!!!1!!1111!!!!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Eigen volk eerst! Elke buitenlander moet linea recta terug naar land van herkomst geschopt worden
Hoeveel generaties wil je terug gaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Eigen volk eerst! Elke buitenlander moet linea recta terug naar land van herkomst geschopt worden
geeen joekelland*quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is nederland geen negerland !!!!1!!1111!!!!
Only in Brazil.twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:54:09Het stadion in Brazilië waar het ongeluk is gebeurd, is straks toneel openingsduel WK voetbal. http://t.co/E58R0F7keM reageer retweet
Koelquote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Only in Brazil.twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:54:09Het stadion in Brazilië waar het ongeluk is gebeurd, is straks toneel openingsduel WK voetbal. http://t.co/E58R0F7keM reageer retweet
Wat een puinhoop maken ze er ook vanquote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Only in Brazil.twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:54:09Het stadion in Brazilië waar het ongeluk is gebeurd, is straks toneel openingsduel WK voetbal. http://t.co/E58R0F7keM reageer retweet
of Twentequote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
20. Heerlijk alles in de war schoppenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel generaties wil je terug gaan?
Dan heb je waarschijnlijk weer net zoveel buitenlanders hierquote:Op woensdag 27 november 2013 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
20. Heerlijk alles in de war schoppen
Inderdaad, nu 3 doden dat is toch een stuk minderquote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig gebeurd het nu ipv straks met 80.000 man erin waarvan er dan 10k van dood gaan
Niet zo erg als het Duitsers waren.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig gebeurd het nu ipv straks met 80.000 man erin waarvan er dan 10k van dood gaan
Duitsers zijn gewoon Nederlanders die wel winnenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet zo erg als het Duitsers waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |