quote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Haters, Knut moet gewoon terug. Hij zorgt er daarna zelf wel weer voor dat hij binnen een paar uur gebanned is...
Hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat die van jou in mijn oorgaatje past, zegt meer over jou dan over mij.
Ron. Ik weet niet waarom ik moest lachen, maar toch bedankt voor deze opmerking.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nogmaals, zo heet het niet als je hem in je oren stopt...
OOOOOOWWW BRRAA BRRRAAA POWPOWPOWquote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond jouw response goedquote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw grap was nog slechter, moet je nagaan.
Ja, dat heb ik nou ook. Terwijl als hij geen ban heeft dan praat hij altijd met anderen over dingen die me niks interesserenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Knut wel gezellig wanneer hij een ban heeft. Toch een beetje het gevoel dat hij van mij is op deze wijze.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen heet het Kania Kopsoep.
Een woord dat mij constant aan kopkaas doet denken, maar dat geheel terzijde.
Slurp smakelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen heet het Kania Kopsoep.
Een woord dat mij constant aan kopkaas doet denken, maar dat geheel terzijde.
De laatste dagen ben ik druk dus heb ik niet zoveel tijd voor interessante DM-gesprekken over Japan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Knut wel gezellig wanneer hij een ban heeft. Toch een beetje het gevoel dat hij van mij is op deze wijze.
Vergelijk het met een varkenslulquote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op jouw verhaal afgaande heeft je penis een zijdelingse afwijking. Een scheefstand van een bepaald soort.
quote:
Wijf.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een bad nemen en een filmpje kijken
Dat zei Frits van Houten ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een bad nemen en een filmpje kijken
#FREEKUNTquote:
Dat hoeft niet perse.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik begrijp deze grap.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Frits van Houten ook.
(Dr.Mikey ligt dubbel als hij deze grap ziet)
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Frits van Houten ook.
(Dr.Mikey ligt dubbel als hij deze grap ziet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |