Ja, alleen heet het Kania Kopsoep.quote:
Ik denk het ook, er klopt niet veel van.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Handig, kan je tijdens het rukken een brief naar je moeder schrijven
Op jouw verhaal afgaande heeft je penis een zijdelingse afwijking. Een scheefstand van een bepaald soort.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Fysiek is het bewezen dat chicks gek worden van een lichtgebogen penis die diep tot in hun schede dringt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen heet het Kania Kopsoep.
Een woord dat mij constant aan kopkaas doet denken, maar dat geheel terzijde.
De test is goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij laat ons allemaal een foutieve test maken?
Links uiteraard.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan absoluut niet fappen met links.
Pics.quote:
Ik verzin wel wat om hem langer te bannen.quote:
2 Weken later gaat hij al naar Japan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat om hem langer te bannen.
Oke cool.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat om hem langer te bannen.
Dat die van jou in mijn oorgaatje past, zegt meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nogmaals, zo heet het niet als je hem in je oren stopt...
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Haters, Knut moet gewoon terug. Hij zorgt er daarna zelf wel weer voor dat hij binnen een paar uur gebanned is...
Hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat die van jou in mijn oorgaatje past, zegt meer over jou dan over mij.
Ron. Ik weet niet waarom ik moest lachen, maar toch bedankt voor deze opmerking.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nogmaals, zo heet het niet als je hem in je oren stopt...
OOOOOOWWW BRRAA BRRRAAA POWPOWPOWquote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond jouw response goedquote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw grap was nog slechter, moet je nagaan.
Ja, dat heb ik nou ook. Terwijl als hij geen ban heeft dan praat hij altijd met anderen over dingen die me niks interesserenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Knut wel gezellig wanneer hij een ban heeft. Toch een beetje het gevoel dat hij van mij is op deze wijze.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slurp smakelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste dagen ben ik druk dus heb ik niet zoveel tijd voor interessante DM-gesprekken over Japan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Knut wel gezellig wanneer hij een ban heeft. Toch een beetje het gevoel dat hij van mij is op deze wijze.
Vergelijk het met een varkenslulquote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op jouw verhaal afgaande heeft je penis een zijdelingse afwijking. Een scheefstand van een bepaald soort.
quote:
Wijf.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een bad nemen en een filmpje kijken
Dat zei Frits van Houten ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo een bad nemen en een filmpje kijken
#FREEKUNTquote:
Dat hoeft niet perse.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik begrijp deze grap.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Frits van Houten ook.
(Dr.Mikey ligt dubbel als hij deze grap ziet)
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Frits van Houten ook.
(Dr.Mikey ligt dubbel als hij deze grap ziet)
Ze hebben die fucking Kama Sutra niet voor niets uitgevonden. Je moet iets als je maar 10 cm hebt...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar kunnen Hindoestanen ook niet veel aan doen.
Daar past een hele baby nog doorheenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben die fucking Kama Sutra niet voor niets uitgevonden. Je moet iets als je maar 10 cm hebt...
Iel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.
[ afbeelding ]
Dat is mij ook al opgevallen idd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM begint wel opvallend vaak over de piemels van anderen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben die fucking Kama Sutra niet voor niets uitgevonden. Je moet iets als je maar 10 cm hebt...
Dat is een microscoopfoto van gehaktquote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wat ik kreeg toen ik op 'varkenspenis' googlede.
[ afbeelding ]
Sorry ik zie je voor me met een glaasje bubbels in bad met rozenblaadjes om vervolgens Sex and the City the movie te kijkenquote:
Nee, dat zijn varkenspenissen. Dus jij hebt een lul die daarop lijkt? Het begint me ineens helemaal duidelijk te worden waarom die Bulgaarse vrouwen niet zo happig zijn op je.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een microscoopfoto van gehakt
Een rare gedachtegang.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry ik zie je voor me met een glaasje bubbels in bad met rozenblaadjes om vervolgens Sex and the City the movie te kijken
Wat is er mis met een glaasje bubbels en rozenblaadjes in je bad?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry ik zie je voor me met een glaasje bubbels in bad met rozenblaadjes om vervolgens Sex and the City the movie te kijken
Ik zou eigenlijk naar Japan moeten gaan, daar zijn ze dol op extremiteiten.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn varkenspenissen. Dus jij hebt een lul die daarop lijkt? Het begint me ineens helemaal duidelijk te worden waarom die Bulgaarse vrouwen niet zo happig zijn op je.
Als je een vrouw bent.. niks?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een glaasje bubbels en rozenblaadjes in je bad?
Waarom google je daar dan ook op? en waarom post je het resultaat hier? dit is verdomme weer net als gister met die placentalikkers...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wat ik kreeg toen ik op 'varkenspenis' googlede.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom google je daar dan ook op? en waarom post je het resultaat hier? dit is verdomme weer net als gister met die placentalikkers...
Geen idee. Ik doe niet aan dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rozenblaadjes.. kriebelt dat niet? Doe dan schuim..
Dus dat, Sex and the City the movie gaat te ver. Maar 2 normale afleveringen, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een glaasje bubbels en rozenblaadjes in je bad?
Ook niet aan badderen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe niet aan dat soort dingen.
Keek. En toen was ik 12, dus terecht ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kijkt/keek kennelijk ook GTST. Al is het best een spannend verhaal.
[ afbeelding ]
Wat een tragische dood zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kijkt/keek kennelijk ook GTST. Al is het best een spannend verhaal.
[ afbeelding ]
Maar wel zwemmen in een zwembad vol andersmans vuil en urine.. er is ook zoiets als een pre- or aftershower voor de germaphobes als jijquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik badder niet in m'n eigen vuil. Ik heb dan ook geen bad.
NWS / Persoon valt in betonnen gracht ArenAquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand hoe het met die man is? Kameraad van me die er was zij dat het wel zijn eigen schuld was.
Ik keek niet eens op mijn 12e naar GTSTquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keek. En toen was ik 12, dus terecht ook.
Dr.Mikey heeft het verstandelijke vermogen van een 12jarige.
Mwa... ik wil het toch niet goedpraten als je een tv in iemands bad gooit met de elektriciteit nog aangesloten, al helemaal niet als tweelingbroerquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand hoe het met die man is? Kameraad van me die er was zij dat het wel zijn eigen schuld was.
Zo hey, jij was snel volwassen!!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek niet eens op mijn 12e naar GTST
Goede zinsbouw.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik mijn nieuwe appartement heb ik ook een bad.
Kan ik eindelijk met Jojoortje in bad.
Jij moet dan ook nog 12 worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek niet eens op mijn 12e naar GTST
Ik heb gewoon nog nooit een goed bad gehadquote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wel zwemmen in een zwembad vol andersmans vuil en urine.. er is ook zoiets als een pre- or aftershower voor de germaphobes als jij
Die nam 'wie niet springt die is geen jood' wel heel letterlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NWS / Persoon valt in betonnen gracht ArenA
Heb je een nieuw appartement?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik mijn nieuwe appartement heb ik ook een bad.
Kan ik eindelijk met Jojoortje in bad.
[..]
Zo hey, jij was snel volwassen!!
Stel je niet zo aan zeg. Alsof je nog nooit een varkenspenis hebt gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom google je daar dan ook op? en waarom post je het resultaat hier? dit is verdomme weer net als gister met die placentalikkers...
Ja.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Dven het volgende:
Weten jullie dat Bulgarije de grootste rozenolieproducent van de wereld is. Tot wel 80% van alle rozenolie komt hier vandaan.
hoezo bangquote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
Ik keek enkel GTST toen ik 18 was en met mijn vriendin van 16 samenwoonde. Zij wilde het kijken en ik was altijd een beetje bang voor haar.
Je moet dan ook niet met zn tweeen in bad gaan..quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een goed bad gehadOp vakantie ook altijd omeunig klein. Daar kun je toch niet met z'n tweetjes inzitten?
Ik heb de waarheid gepost. Geen dank.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NWS / Persoon valt in betonnen gracht ArenA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |