Je rechter hersenhelft stuurt links aan he appel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]Ik zie haar kloksgewijs draaien en ben zo linkshandig als het maar kan.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn linker motoriek is vrij debiel.
Ik kan zowel links als rechts. Hameren doe ik met links, schrijven met links, maar tennissen bijvoorbeeld weer met rechts. Al zal ik het links ook wel beter kunnen doen dan de gemiddelde rechtshandige persoon. Bij voetballen ook rechts, maar kan met links wel redelijk uit de voeten ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn linker motoriek is vrij debiel.
Tik 'm aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan zowel links als rechts.
Stijf sta ik iets naar links terwijl ik toch rechtshandig ben. Dan zou je toch een kromming naar rechts verwachten.quote:
kwart voor vier cup-a-soup?quote:
Een kromming in je penis hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Stijf sta ik iets naar links terwijl ik toch rechtshandig ben. Dan zou je toch een kromming naar rechts verwachten.
Handig, kan je tijdens het rukken een brief naar je moeder schrijvenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik schrijf met links maar rukken doe ik rechts
Kom je anders te snel?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je geen doorgewinterd internet rukker.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De toelichting van die site heb ik bij mijn post gezet, daar staat toch duidelijk iets anders. Of moet ik het voor je uit het Engels vertalen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je rechter hersenhelft stuurt links aan he appel.
Fysiek is het bewezen dat chicks gek worden van een lichtgebogen penis die diep tot in hun schede dringt.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een kromming in je penis hebben.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Handig, kan je tijdens het rukken een brief naar je moeder schrijven
Die site heeft het fout.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De toelichting van die site heb ik bij mijn post gezet, daar staat toch duidelijk iets anders. Of moet ik het voor je uit het Engels vertalen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Fysiek is het bewezen dat chicks gek worden van een lichtgebogen penis die diep tot in hun schede dringt.
Godver, dit las ik terwijl mijn linkerhand mijn kin ondersteundequote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan niets met links, gebruik mijn linkerhand alleen om met mijn kin op te steunen als ik aan het Fok!ken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |