Keek. En toen was ik 12, dus terecht ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kijkt/keek kennelijk ook GTST. Al is het best een spannend verhaal.
[ afbeelding ]
Wat een tragische dood zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kijkt/keek kennelijk ook GTST. Al is het best een spannend verhaal.
[ afbeelding ]
Maar wel zwemmen in een zwembad vol andersmans vuil en urine.. er is ook zoiets als een pre- or aftershower voor de germaphobes als jijquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik badder niet in m'n eigen vuil. Ik heb dan ook geen bad.
NWS / Persoon valt in betonnen gracht ArenAquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand hoe het met die man is? Kameraad van me die er was zij dat het wel zijn eigen schuld was.
Ik keek niet eens op mijn 12e naar GTSTquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keek. En toen was ik 12, dus terecht ook.
Dr.Mikey heeft het verstandelijke vermogen van een 12jarige.
Mwa... ik wil het toch niet goedpraten als je een tv in iemands bad gooit met de elektriciteit nog aangesloten, al helemaal niet als tweelingbroerquote:Op woensdag 27 november 2013 15:58 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand hoe het met die man is? Kameraad van me die er was zij dat het wel zijn eigen schuld was.
Zo hey, jij was snel volwassen!!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek niet eens op mijn 12e naar GTST
Goede zinsbouw.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik mijn nieuwe appartement heb ik ook een bad.
Kan ik eindelijk met Jojoortje in bad.
Jij moet dan ook nog 12 worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek niet eens op mijn 12e naar GTST
Ik heb gewoon nog nooit een goed bad gehadquote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wel zwemmen in een zwembad vol andersmans vuil en urine.. er is ook zoiets als een pre- or aftershower voor de germaphobes als jij
Die nam 'wie niet springt die is geen jood' wel heel letterlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NWS / Persoon valt in betonnen gracht ArenA
Heb je een nieuw appartement?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik mijn nieuwe appartement heb ik ook een bad.
Kan ik eindelijk met Jojoortje in bad.
[..]
Zo hey, jij was snel volwassen!!
Stel je niet zo aan zeg. Alsof je nog nooit een varkenspenis hebt gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom google je daar dan ook op? en waarom post je het resultaat hier? dit is verdomme weer net als gister met die placentalikkers...
Ja.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Dven het volgende:
Weten jullie dat Bulgarije de grootste rozenolieproducent van de wereld is. Tot wel 80% van alle rozenolie komt hier vandaan.
hoezo bangquote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
Ik keek enkel GTST toen ik 18 was en met mijn vriendin van 16 samenwoonde. Zij wilde het kijken en ik was altijd een beetje bang voor haar.
Je moet dan ook niet met zn tweeen in bad gaan..quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een goed bad gehadOp vakantie ook altijd omeunig klein. Daar kun je toch niet met z'n tweetjes inzitten?
Ik heb de waarheid gepost. Geen dank.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NWS / Persoon valt in betonnen gracht ArenA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |