Ze hebben die fucking Kama Sutra niet voor niets uitgevonden. Je moet iets als je maar 10 cm hebt...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar kunnen Hindoestanen ook niet veel aan doen.
Daar past een hele baby nog doorheenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben die fucking Kama Sutra niet voor niets uitgevonden. Je moet iets als je maar 10 cm hebt...
Iel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse.
[ afbeelding ]
Dat is mij ook al opgevallen idd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM begint wel opvallend vaak over de piemels van anderen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben die fucking Kama Sutra niet voor niets uitgevonden. Je moet iets als je maar 10 cm hebt...
Dat is een microscoopfoto van gehaktquote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wat ik kreeg toen ik op 'varkenspenis' googlede.
[ afbeelding ]
Sorry ik zie je voor me met een glaasje bubbels in bad met rozenblaadjes om vervolgens Sex and the City the movie te kijkenquote:
Nee, dat zijn varkenspenissen. Dus jij hebt een lul die daarop lijkt? Het begint me ineens helemaal duidelijk te worden waarom die Bulgaarse vrouwen niet zo happig zijn op je.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een microscoopfoto van gehakt
Een rare gedachtegang.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry ik zie je voor me met een glaasje bubbels in bad met rozenblaadjes om vervolgens Sex and the City the movie te kijken
Wat is er mis met een glaasje bubbels en rozenblaadjes in je bad?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry ik zie je voor me met een glaasje bubbels in bad met rozenblaadjes om vervolgens Sex and the City the movie te kijken
Ik zou eigenlijk naar Japan moeten gaan, daar zijn ze dol op extremiteiten.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn varkenspenissen. Dus jij hebt een lul die daarop lijkt? Het begint me ineens helemaal duidelijk te worden waarom die Bulgaarse vrouwen niet zo happig zijn op je.
Als je een vrouw bent.. niks?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een glaasje bubbels en rozenblaadjes in je bad?
Waarom google je daar dan ook op? en waarom post je het resultaat hier? dit is verdomme weer net als gister met die placentalikkers...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wat ik kreeg toen ik op 'varkenspenis' googlede.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom google je daar dan ook op? en waarom post je het resultaat hier? dit is verdomme weer net als gister met die placentalikkers...
Geen idee. Ik doe niet aan dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rozenblaadjes.. kriebelt dat niet? Doe dan schuim..
Dus dat, Sex and the City the movie gaat te ver. Maar 2 normale afleveringen, niks mis mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een glaasje bubbels en rozenblaadjes in je bad?
Ook niet aan badderen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe niet aan dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |