Ik ga toch niet alleen joh.. Wat saai.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet met zn tweeen in bad gaan..
Guilty.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die een bad hebben er er nooit in zitten kan ik niet helemaal serieus nemen.
Kom een keer langs dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over, lul.
Want anders?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guilty.
Een bad is onhandig, maar je moet er wel één hebben.
Ik kan eerlijk zeggen dat dit de eerste keer was dat ik een varkenspenis zag. En de manier waarop het uitgestald ligt, doet me vrezen dat mensen dit eten...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Alsof je nog nooit een varkenspenis hebt gezien.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de waarheid gepost. Geen dank.
Relaxed juist.. lekker ontspannenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga toch niet alleen joh.. Wat saai.
Misschien moet je je nog eens afvragen of het überhaupt wel normaal is om samen met je vader in bad te willen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een goed bad gehadOp vakantie ook altijd omeunig klein. Daar kun je toch niet met z'n tweetjes inzitten?
Oh dat is nog wel grootquote:Op woensdag 27 november 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom een keer langs dan.
Maar euhm.. het is in VathorstEn 95m², 2 slaapkamers, huiskamer, badkamer, extra toilet. Boven een cafetaria
Dankje. Rozenolie kopen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ik vond dit een leuke anekdote.
In de achterhoek is dat allemaal normaal. Is ook wel fijn als hij helpt om je 11 tenen te wassen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je je nog eens afvragen of het überhaupt wel normaal is om samen met je vader in bad te willen.
Ik doe aan Liga Milkbreakquote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
De fruitreep bij de koffie smaakte weer ontzettend goed.
Nee, moet er nog in.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel grootAl helemaal klaar met alles dan?
Meisje was 1.60 hoog en 40 kilo maar geloof me als ik zeg dat ik geen kerel ken die niet bang voor haar isquote:
Boven een cafetariaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom een keer langs dan.
Maar euhm.. het is in VathorstEn 95m², 2 slaapkamers, huiskamer, badkamer, extra toilet. Boven een cafetaria
Ooooh nice!! Snel al. Meubels heb je al wel compleet?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moet er nog in.13 december, maar er staat al een volledige keuken met alles en een badkamer, ik hoef er heel weinig aan te doen.
Heb ik ook. Wel een keertje Ajax - Manchester City gekeken in bad met een sigaar en glas cognac naast mequote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik neem altijd een douche. Heb geen geduld voor ligbaden, als ik er al een keer 1 vulde was ik het na 2 minuten alweer zat.
Nee joh, gekkie.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boven een cafetaria.. stinkt dat niet?
Yep.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooooh nice!! Snel al. Meubels heb je al wel compleet?
FOK! housewarming, VBL SC bij Renee op bezoekquote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moet er nog in.13 december, maar er staat al een volledige keuken met alles en een badkamer, ik hoef er heel weinig aan te doen.
Ik kan je vertellen dat HMF die vrouw LETTERLIJK een VUISTSLAG op haar BOLLE KANJERNEUS had gegeven voor dat RESPECTLOZE gedrag.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een raar filmpje van die man in de gracht.
Allemaal mensen gaan het ambulancepersoneel uitschelden.
Oke.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat HMF die vrouw LETTERLIJK een VUISTSLAG op haar BOLLE KANJERNEUS had gegeven voor dat RESPECTLOZE gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |