Ik ga toch niet alleen joh.. Wat saai.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet met zn tweeen in bad gaan..
Guilty.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die een bad hebben er er nooit in zitten kan ik niet helemaal serieus nemen.
Kom een keer langs dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over, lul.
Want anders?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guilty.
Een bad is onhandig, maar je moet er wel één hebben.
Ik kan eerlijk zeggen dat dit de eerste keer was dat ik een varkenspenis zag. En de manier waarop het uitgestald ligt, doet me vrezen dat mensen dit eten...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Alsof je nog nooit een varkenspenis hebt gezien.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de waarheid gepost. Geen dank.
Relaxed juist.. lekker ontspannenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga toch niet alleen joh.. Wat saai.
Misschien moet je je nog eens afvragen of het überhaupt wel normaal is om samen met je vader in bad te willen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een goed bad gehadOp vakantie ook altijd omeunig klein. Daar kun je toch niet met z'n tweetjes inzitten?
Oh dat is nog wel grootquote:Op woensdag 27 november 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom een keer langs dan.
Maar euhm.. het is in VathorstEn 95m², 2 slaapkamers, huiskamer, badkamer, extra toilet. Boven een cafetaria
Dankje. Rozenolie kopen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ik vond dit een leuke anekdote.
In de achterhoek is dat allemaal normaal. Is ook wel fijn als hij helpt om je 11 tenen te wassen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je je nog eens afvragen of het überhaupt wel normaal is om samen met je vader in bad te willen.
Ik doe aan Liga Milkbreakquote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
De fruitreep bij de koffie smaakte weer ontzettend goed.
Nee, moet er nog in.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel grootAl helemaal klaar met alles dan?
Meisje was 1.60 hoog en 40 kilo maar geloof me als ik zeg dat ik geen kerel ken die niet bang voor haar isquote:
Boven een cafetariaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom een keer langs dan.
Maar euhm.. het is in VathorstEn 95m², 2 slaapkamers, huiskamer, badkamer, extra toilet. Boven een cafetaria
Ooooh nice!! Snel al. Meubels heb je al wel compleet?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moet er nog in.13 december, maar er staat al een volledige keuken met alles en een badkamer, ik hoef er heel weinig aan te doen.
Heb ik ook. Wel een keertje Ajax - Manchester City gekeken in bad met een sigaar en glas cognac naast mequote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik neem altijd een douche. Heb geen geduld voor ligbaden, als ik er al een keer 1 vulde was ik het na 2 minuten alweer zat.
Nee joh, gekkie.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boven een cafetaria.. stinkt dat niet?
Yep.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooooh nice!! Snel al. Meubels heb je al wel compleet?
FOK! housewarming, VBL SC bij Renee op bezoekquote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moet er nog in.13 december, maar er staat al een volledige keuken met alles en een badkamer, ik hoef er heel weinig aan te doen.
Ik kan je vertellen dat HMF die vrouw LETTERLIJK een VUISTSLAG op haar BOLLE KANJERNEUS had gegeven voor dat RESPECTLOZE gedrag.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een raar filmpje van die man in de gracht.
Allemaal mensen gaan het ambulancepersoneel uitschelden.
Oke.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat HMF die vrouw LETTERLIJK een VUISTSLAG op haar BOLLE KANJERNEUS had gegeven voor dat RESPECTLOZE gedrag.
Oké dan maar.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ontbreekt het je er aan eentje?
Beter druivenpitolie. Qua structuur gelijk aan de binnenkant van een vrouwelijke groef. Wordt 'ie heerlijk zacht van.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, heb m'n eikel net al op aanraden van Adames in de olijfolie gedoopt.
11 tenen? Ze hebben daar toch zwemvliezen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de achterhoek is dat allemaal normaal. Is ook wel fijn als hij helpt om je 11 tenen te wassen.
Succes.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga ook een huis kopen, alleen heb 'm nog niet gevonden
GGMM huurt.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga ook een huis kopen, alleen heb 'm nog niet gevonden
Tuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes.Wel foto's sturen als je er één hebt gevonden.
Nu is m'n kansquote:
weet niet, dan moet je ergens blijven wonen behalve als je rijk bentquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Again... zij hebben er tenminste het geld voor inso...
Eeeeh...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, dan moet je ergens blijven wonen behalve als je rijk bent
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, dan moet je ergens blijven wonen behalve als je rijk bent
ja dan kun je toch niet zomaar weg gaan als je ergens anders wilt wonenquote:
dat kan ook niet als je niet rijk bent en huurtquote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan kun je toch niet zomaar weg gaan als je ergens anders wilt wonen
Ik koop geen huis waar ik ff een paar jaar wil wonen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan kun je toch niet zomaar weg gaan als je ergens anders wilt wonen
ja maar wel een ander soort rijkdom.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan ook niet als je niet rijk bent en huurt
Nu niet meer?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jörgen Raymann stond in mijn maatschappijleerwerkboek.
Als voorbeeld van een crackjunk?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jörgen Raymann stond in mijn maatschappijleerwerkboek.
dan nog moet je waar je dan heen wil o.a een baan vindenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar wel een ander soort rijkdom.
Ik bedoel, je kan best aardig verdienen en als je dan koopt kun je niet weg.
Maar als je huurt kun je denk ik dan wel sneller weg ook al ben je niet echt steen steen rijk
Welquote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan ook niet als je niet rijk bent en huurt
Ja, maar stel je hebt nu een huis gekocht en je krijgt droombaan aan andere kant van wereld.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan nog moet je waar je dan heen wil o.a een baan vinden
Als voorbeeld van immigratiepersonen oid. Zal het zo even bekijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als voorbeeld van een crackjunk?
onzinquote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar stel je hebt nu een huis gekocht en je krijgt droombaan aan andere kant van wereld.
kun je mooi niet weg omdat alles bijna onverkoopbaar is
Ik krijg geen droombaan aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar stel je hebt nu een huis gekocht en je krijgt droombaan aan andere kant van wereld.
kun je mooi niet weg omdat alles bijna onverkoopbaar is
oquote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg geen droombaan aan de andere kant van de wereld
Immigratiepersoon? Buitenlander bedoel je...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als voorbeeld van immigratiepersonen oid. Zal het zo even bekijken.
De huizenprijzen zijn nu gunstig. Ik huur op dit moment en wil nu goedkoop aan een huis komen.quote:
ja als je wilt kopen is het nu wel gunstig, maar als je wilt verkopen toch niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De huizenprijzen zijn nu gunstig. Ik huur op dit moment en wil nu goedkoop aan een huis komen.
EEN NEGER DON!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immigratiepersoon? Buitenlander bedoel je...
negers en ander getint gespuis. Tijd voor wat kruidnotenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik idd even wachten, maar sommige mensen kunnen helaas niet anders.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je wilt kopen is het nu wel gunstig, maar als je wilt verkopen toch niet.
Daar heb ik geen zicht op.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde huizenprijzen ooit nog zo hoog worden als ze zijn geweest, wat denken jullie.
Vast wel. Komende tijd iig niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde huizenprijzen ooit nog zo hoog worden als ze zijn geweest, wat denken jullie.
hoe ben jij tot deze conclusie gekomen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Der is natuurlijk een verschil tussen niet rijk en straatarmquote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet per definitie, je moet dan toch nog eerst o.a een baan vinden.
Buitenlandersquote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou, in feite hebben mensen lange tijd boven hun stand geleefd. Banken gaven toch wel makkelijk hypotheken enzo, maar nu zijn ze daar natuurlijk voorzichtiger in geworden.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe ben jij tot deze conclusie gekomen?
Is alweer vrij makkelijk aan het worden hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, in feite hebben mensen lange tijd boven hun stand geleefd. Banken gaven toch wel makkelijk hypotheken enzo, maar nu zijn ze daar natuurlijk voorzichtiger in geworden.
Maar ik denk dat deze crisis wel anders is dan vorige waar iedereen weer in het zelfde soort gedrag terecht raakte als maatschappij. Dus als banken ook na de crisis voorzichtiger blijven lijkt mij dat de prijzen niet zodanig gaan stijgen dat ze op korte termijn weer op hetzelfde niveau zit.
Helemaal mee eens. Eigen volk eerst! Elke buitenlander moet linea recta terug naar land van herkomst geschopt wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt he, dat ze gewoon allemaal terug gaan naar hun eigen land ofzo.
het is nederland geen negerland !!!!1!!1111!!!!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Eigen volk eerst! Elke buitenlander moet linea recta terug naar land van herkomst geschopt worden
Hoeveel generaties wil je terug gaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Eigen volk eerst! Elke buitenlander moet linea recta terug naar land van herkomst geschopt worden
geeen joekelland*quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is nederland geen negerland !!!!1!!1111!!!!
Only in Brazil.twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:54:09Het stadion in Brazilië waar het ongeluk is gebeurd, is straks toneel openingsduel WK voetbal. http://t.co/E58R0F7keM reageer retweet
Koelquote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Only in Brazil.twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:54:09Het stadion in Brazilië waar het ongeluk is gebeurd, is straks toneel openingsduel WK voetbal. http://t.co/E58R0F7keM reageer retweet
Wat een puinhoop maken ze er ook vanquote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Only in Brazil.twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:54:09Het stadion in Brazilië waar het ongeluk is gebeurd, is straks toneel openingsduel WK voetbal. http://t.co/E58R0F7keM reageer retweet
of Twentequote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
20. Heerlijk alles in de war schoppenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel generaties wil je terug gaan?
Dan heb je waarschijnlijk weer net zoveel buitenlanders hierquote:Op woensdag 27 november 2013 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
20. Heerlijk alles in de war schoppen
Inderdaad, nu 3 doden dat is toch een stuk minderquote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig gebeurd het nu ipv straks met 80.000 man erin waarvan er dan 10k van dood gaan
Niet zo erg als het Duitsers waren.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig gebeurd het nu ipv straks met 80.000 man erin waarvan er dan 10k van dood gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |