ja maar wel een ander soort rijkdom.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan ook niet als je niet rijk bent en huurt
Nu niet meer?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jörgen Raymann stond in mijn maatschappijleerwerkboek.
Als voorbeeld van een crackjunk?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jörgen Raymann stond in mijn maatschappijleerwerkboek.
dan nog moet je waar je dan heen wil o.a een baan vindenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar wel een ander soort rijkdom.
Ik bedoel, je kan best aardig verdienen en als je dan koopt kun je niet weg.
Maar als je huurt kun je denk ik dan wel sneller weg ook al ben je niet echt steen steen rijk
Welquote:Op woensdag 27 november 2013 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan ook niet als je niet rijk bent en huurt
Ja, maar stel je hebt nu een huis gekocht en je krijgt droombaan aan andere kant van wereld.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan nog moet je waar je dan heen wil o.a een baan vinden
Als voorbeeld van immigratiepersonen oid. Zal het zo even bekijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als voorbeeld van een crackjunk?
onzinquote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar stel je hebt nu een huis gekocht en je krijgt droombaan aan andere kant van wereld.
kun je mooi niet weg omdat alles bijna onverkoopbaar is
Ik krijg geen droombaan aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar stel je hebt nu een huis gekocht en je krijgt droombaan aan andere kant van wereld.
kun je mooi niet weg omdat alles bijna onverkoopbaar is
oquote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg geen droombaan aan de andere kant van de wereld
Immigratiepersoon? Buitenlander bedoel je...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als voorbeeld van immigratiepersonen oid. Zal het zo even bekijken.
De huizenprijzen zijn nu gunstig. Ik huur op dit moment en wil nu goedkoop aan een huis komen.quote:
ja als je wilt kopen is het nu wel gunstig, maar als je wilt verkopen toch niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De huizenprijzen zijn nu gunstig. Ik huur op dit moment en wil nu goedkoop aan een huis komen.
EEN NEGER DON!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immigratiepersoon? Buitenlander bedoel je...
negers en ander getint gespuis. Tijd voor wat kruidnotenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immigratiepersoon? Buitenlander bedoel je...
Nee, dan zou ik idd even wachten, maar sommige mensen kunnen helaas niet anders.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je wilt kopen is het nu wel gunstig, maar als je wilt verkopen toch niet.
Daar heb ik geen zicht op.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde huizenprijzen ooit nog zo hoog worden als ze zijn geweest, wat denken jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |