Borsten zijn toch nooit gelijk, dus eigenlijk is ze niet helemaal uitgebalanceerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een uitgebalanceerd mens.
Dat kan.quote:
Volgens mij had hij het niet tegen mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Borsten zijn toch nooit gelijk, dus eigenlijk is ze niet helemaal uitgebalanceerd.
Ik zie hem altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het wel knap dat ik die dansende chick elke keer anders kan zien.
Dat is gewoon een optische illusie. Heeft ook geen kont met je linker of rechter hersenhelft te maken. Die test is dus ook pure aids.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Oh, klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het niet tegen mij.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, klopt.maar toch je bent ook 50-50
Geprobeerd, werkt niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet naar dat schaduwtje kijken, dan verandert de dansrichting
De handvragen staan gelijk aan je voorkeur qua handen. Iedereen die rechts is heeft zijn muis nog vast en gebruikt daarom eerst links.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon een optische illusie. Heeft ook geen kont met je linker of rechter hersenhelft te maken. Die test is dus ook pure aids.
Maar dat geheel terzijde.
Overigens is language volgens mij op bepaalde aspecten juist weer sterk rechter hersenhelft. Al is die hele theorie over linker en rechter hersenhelften ook inmiddels alweer onderuit gehaald tot op zekere hoogte.quote:
Dat lukt mij alleen met heel erg veel moeite.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Tik 'm aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben heel goed in de goede kleur kiezen bij woorden
Clear your mind Daniel San, focus but don't fixate.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lukt mij alleen met heel erg veel moeite.
Ik wou net zeggen.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Clear your mind Daniel San, focus but don't fixate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |