quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee joh, die had een veel schevere mond..
zijn wij niet een beetje te oud daarvoor?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef picodealion het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Emma Watson.
Nee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zijn wij niet een beetje te oud daarvoor?
Misschien onscreen, maar volgens mij ook niet. Die cheerleader heeft een relatie met 1 van de broertjes Klitschko. Heavy weight boxer van beroep...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef drakin het volgende:
Die had toch uiteindelijk een relatie met die cheerleader?
Ach daar hebben ze toch bijna alleen maar knipperlichtrelatiesquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien onscreen, maar volgens mij ook niet. Die cheerleader heeft een relatie met 1 van de broertjes Klitschko. Heavy weight boxer van beroep...
Je foto werkt niet. Zit in zo'n slideshow en dan krijg ik op zijn minst die niet te zien..quote:
Fixedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je foto werkt niet. Zit in zo'n slideshow en dan krijg ik op zijn minst die niet te zien..
Nou die zijn al een aardig tijdje bij elkaar als ik het goed heb...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach daar hebben ze toch bijna alleen maar knipperlichtrelaties
quote:Panettiere dated her Heroes co-star Milo Ventimiglia from December 2007 to February 2009.[33][34] Panettiere met heavyweight boxing world-champion Wladimir Klitschko in 2009 at a mutual acquaintance's party, and they soon began dating.[35] Panettiere was ringside for Klitschko's knockout victory over Samuel Peter on September 11, 2010.[36] In May 2011, Panettiere announced that she and Klitschko had broken up amicably after two years together. Both cited the long-distance nature of their relationship as the reason, and said they would remain close friends.[37] Panettiere subsequently dated NFL player Scotty McKnight[38] from June 2011 to December 2012. Panettiere confirmed reports that she and Klitschko had resumed their romantic relationship in an April 2013 interview.[35] In October 2013, she announced her engagement to Klitschko,[39] which had been rumored since the summe
Had dan op zijn minst een recente foto geplaatst. Nu krijg ik een hele rare indruk van je.quote:
Toen ik de foto in een nieuw tabblad opende kreeg ik die te zien... Ik dacht.. zal wel een foutje door de slide show zijn... maarre... ehh... sorry geen woordenquote:
quote:Save the cheerleader, save the world
ok dan heeft ze toch wel met die scheefmond gehad, na Heroes heb ik ook niks meer van ze gevolgd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou die zijn al een aardig tijdje bij elkaar als ik het goed heb...
Volgens wiki:
[..]
Ze komen dan ook niet dagelijks in het nieuwsquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
ok dan heeft ze toch wel met die scheefmond gehad, na Heroes heb ik ook niks meer van ze gevolgd.
Ik volg dan ook niet echt het nieuwsquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze komen dan ook niet dagelijks in het nieuws
Is al geraden terwijl ik Sands typtequote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef drakin het volgende:
Heeft nog niemand een idee van de vraag? De volgende naam kennen jullie allemaal
Jij kent Sands niet?quote:
Nee hoor!quote:
quote:
Ik zal voortaan jou weglaten als ik jullie allemaal zeg.quote:
Zo dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef drakin het volgende:
Heeft nog niemand een idee van de vraag? De volgende naam kennen jullie allemaal, op Wyccie na.
Zeg Dyon, wat vind je van het idee om samen met mij gelegenheidsduo te zijn. Lijkt dat je wat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe kun je nou van de ring afvallen in de arena...
Dat heb je al eens gevraagd. Maar het antwoord blijft: nee, geen interesse...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zeg Dyon, wat vind je van het idee om samen met mij gelegenheidsduo te zijn. Lijkt dat je wat?
En daar houdt het ook mee op toch...quote:
Ik denk dat dat voor de post erboven bedoeld is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:45 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, dat is toch heel naar, Wyccie...
Pas nou ik jouw reactie lees en dus terug lees wat er staat zie ik dat het wel heel lullig lijkt wat Wyc zegt jaquote:Op woensdag 27 november 2013 11:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de post erboven bedoeld is.
Je weet zelf ook wel dat er veel meer bij komt kijken...quote:Op woensdag 27 november 2013 11:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daar houdt het ook mee op toch...
Dat zal wel, maar hij heeft in alle spellen hooguit 5 zinnen gezegd ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat er veel meer bij komt kijken...
Da's toch nog meer dan jij tegen alle vrouwen in je leven hebt gezegd.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar hij heeft in alle spellen hooguit 5 zinnen gezegd ofzo?
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Da's toch nog meer dan jij tegen alle vrouwen in je leven hebt gezegd.
Ik vond dat ik al wel genoeg punten had deze maand.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:52 schreef hornage het volgende:
Gisteren is trouwens uiteindelijk wel hartstikke mooi in 1 dag dat DP topic erdoorheen gerost he![]()
En ik vond hem ook niet heel vervelend. Leuke vragen
Eindelijk. Alleen in Frankrijk, maar toch... beter dan niets.quote:StudioCanal will release on Blu-ray Swedish director Ingmar Bergman's legendary film Persona (1966), starring Bibi Andersson, Liv Ullmann, Margaretha Krook, and Gunnar Björnstrand. The release will be available for purchase in France on February 25th, 2014.
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:52 schreef hornage het volgende:
Gisteren is trouwens uiteindelijk wel hartstikke mooi in 1 dag dat DP topic erdoorheen gerost he![]()
En ik vond hem ook niet heel vervelend. Leuke vragen
Die filmquote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Eindelijk. Alleen in Frankrijk, maar toch... beter dan niets.
Sorryquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Desunoto het volgende:
Ja ja, we weten dat je geen Ingmar Bergman fan bent.
Helemaal niets. Ik denk dat het een wanhopige poging is om te laten zien dat ze nog invloed/macht hebben, maar dat dit straks uitloopt op een keiharde 'backfire' nadat helder wordt dat vertalingen van ondertitelingen een werkje op zichzelf zijn en geen inbreuk doen op auteursrecht.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het zo belachelijk dat ze dat nou ook al aan gaan pakken. Wat is er nou strafbaar aan ondertitels...
Gaat bierdopje dan een rechtzaak aan? Dat kost ze handen vol geld... Geld dat BREIN wel heeft (of tenminste, af zou moeten geven aan de rechthebbende, maar het liever gebruikt om websites uit de lucht te halen)quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Helemaal niets. Ik denk dat het een wanhopige poging is om te laten zien dat ze nog invloed/macht hebben, maar dat dit straks uitloopt op een keiharde 'backfire' nadat helder wordt dat vertalingen van ondertitelingen een werkje op zichzelf zijn en geen inbreuk doen op auteursrecht.
Positief denken.
Gelukkig zeg iedereen altijd dat ze geen ondertiteling nodig hebben omdat ze perfect Engels kunnen verstaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Desunoto het volgende:
... en gelukkig kunnen we de ondertiteling voor de film straks wel downloaden van bierdopje.com.
Oh, wacht.
Dat helpt niks bij Deense en Aziatische filmsquote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig zeg iedereen altijd dat ze geen ondertiteling nodig hebben omdat ze perfect Engels kunnen verstaan.
Oh daarmee moet je gewoon even wachten tot er een remake van is gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat helpt niks bij Deense en Aziatische films
Remakes zijn niet altijd goed en geduld heb ik ook niet. Maar er zijn meer plekken dan bierdopjesquote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh daarmee moet je gewoon even wachten tot er een remake van is gemaakt.
Zelfs The Wolverine was vervelend te zien zonder ondertitel, het is mogelijk maar je mist toch een deel.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, gelukkig zit er bij de meeste films een ondertitelen anders is er altijd nog wel Engelse ondertitel te vinden voor de niet engelse films..
Je mist geen delen die je moet zien.. ik heb em zonder ondertitel gekeken en ik zat nergens met het idee ik mis ietsquote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfs The Wolverine was vervelend te zien zonder ondertitel, het is mogelijk maar je mist toch een deel.
Er werd anders behoorlijk wat gesproken wat ik niet kon verstaan, maar met Engelse ondertiteling was het toch beter om meer van het verhaal te volgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je mist geen delen die je moet zien.. ik heb em zonder ondertitel gekeken en ik zat nergens met het idee ik mis iets
Maar jij haat toch ook ondertiteling omdat je te langzaam leest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je mist geen delen die je moet zien.. ik heb em zonder ondertitel gekeken en ik zat nergens met het idee ik mis iets
Omdat het me te veel afleidt..quote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij haat toch ook ondertiteling omdat je te langzaam leest.
Dat zeg ik, je leest te langzaam.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het me te veel afleidt..
Daar zit een verschil tussen, maar.... wat jij wilquote:
Ik weet niet waar het anders aan kan liggenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar zit een verschil tussen, maar.... wat jij wil
Ik ben gewoon gauw afgeleidt... Dus elke keer die tekst die in beeld springt. Die trekt kort mijn aandacht. Daar hou ik niet van. Dat heeft er niks mee te maken of ik wel of niet snel leesquote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het anders aan kan liggen
Eigenlijk nooit last van gehad, ben ik nu raar?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef drakin het volgende:
Ik lees niet langzaam maar heb dat ook wel wat Dyon zegt.
Vooral bij 3D films is ondertiteling erg vervelend
Neuh, waarom? Ieder mens is anders... Ik ben met alles redelijk snel afgeleidt.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad, ben ik nu raar?
Je ziet ze vaker in de bioscoop.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef Desunoto het volgende:
Gele ondertiteling ben ik enkel tegengekomen op dvd's van zwart-witfilms.
Alice in wonderland 3D in de bios. Had ook gele ondertitelsquote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef Desunoto het volgende:
Gele ondertiteling ben ik enkel tegengekomen op dvd's van zwart-witfilms.
Adhd?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, waarom? Ieder mens is anders... Ik ben met alles redelijk snel afgeleidt.
Zou je wel denken... maar eerder autistisch dan ADHD...quote:
Dat is bijna iedereen op fok toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou je wel denken... maar eerder autistisch dan ADHD...
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is bijna iedereen op fok toch?
Dat was idd de 3D film die ik meteen in gedachten had, was de 1e 3D die ik zag.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alice in wonderland 3D in de bios. Had ook gele ondertitels
Heb ik gezien, kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alice in wonderland 3D in de bios. Had ook gele ondertitels
Maar die is achteraf pas 3D gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was idd de 3D film die ik meteen in gedachten had, was de 1e 3D die ik zag.
En daardoor waren de ondertitels geel?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar die is achteraf pas 3D gemaakt.
Nee die hebben gewoon te lang in de zon gelegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
En daardoor waren de ondertitels geel?
Hadden ze dan niet rood of bruin moeten zijn? Ja ik ben bijdehandquote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee die hebben gewoon te lang in de zon gelegen.
Een voltooid deelwoord met dt, interessant.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gauw afgeleidt...
Fijn dat jij je er druk om maaktquote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een voltooid deelwoord met dt, interessant.
beide bijdehand, handigquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fijn dat jij je er druk om maaktDan hoef ik dat niet te doen
Beide? Wie nog meer dan?quote:
Nee, dat noem ik niet bijdehand.... Hooguit irritantquote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat dacht je niet even, omdat iemand je spelling corrigeert?
En dat is nou wat ik even dachtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, dat noem ik niet bijdehand.... Hooguit irritant
Ik snap je totaal niet... maar heil spellingnaziquote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat is nou wat ik even dacht
Ja, ik heb ook van dat soort 'kwaaltjes'.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou je wel denken... maar eerder autistisch dan ADHD...
Dat zou je wel verwachten ja, maar niet alles in het leven staat vast.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet rood of bruin moeten zijn? Ja ik ben bijdehand
Oh wat heb jij?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook van dat soort 'kwaaltjes'.
irritant, foutief d/t gebruik.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap je totaal niet... maar heil spellingnazi![]()
Ik vond die film echt tof.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef Lemans24 het volgende:
Het eerste half uur van The Maltese Falcon is nog niet heel boeiend, overigens.
Vast niet de eerste keer dat het gebeurd. Er zijn toch wel vaker mail uitgelekt waar dergelijke informatie in gelekt word. Ik wil niet zeggen dat het goed is wat er gebeurd is. En terecht dat die jonge aangifte gaat doen. Maar denk niet dat hij er veel mee op gaat schieten.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vond die film echt tof.
Hebben we dit gelezen trouwens: http://nos.nl/op3/artikel(...)t-aangifte-doen.html
Uhmmmmm,.... artikel 1 van de Grondwet zegt dat discriminatie niet is toegestaan, dus ook niet bij dit bedrijf lijkt me.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vast niet de eerste keer dat het gebeurd. Er zijn toch wel vaker mail uitgelekt waar dergelijke informatie in gelekt word. Ik wil niet zeggen dat het goed is wat er gebeurd is. En terecht dat die jonge aangifte gaat doen. Maar denk niet dat hij er veel mee op gaat schieten.
Als de mail niet uitgelekt was had hij alsnog de baan niet gehad omdat hij een "neger" is. En er is niks dat het bedrijf tegen kan houden om hem om die rede niet aan te nemen...
En omdat discriminatie niet is toegestaan moet ik een donkere aannemen? Discrimineer ik daarmee niet de witte?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhmmmmm,.... artikel 1 van de Grondwet zegt dat discriminatie niet is toegestaan, dus ook niet bij dit bedrijf lijkt me.
In dat mailtje komt toch heel duidelijk naar voren dat hij discrimineert, of ben ik nou scheel?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En omdat discriminatie niet is toegestaan moet ik een donkere aannemen? Discrimineer ik daarmee niet de witte?
In deze mail wel ja, maar daarom zei ik ook: Als de mail niet uitgelekt was had hij alsnog de baan niet gehad omdat hij een "neger" is. En dan had het dus wel normaal geweest...quote:Op donderdag 28 november 2013 10:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
In dat mailtje komt toch heel duidelijk naar voren dat hij discrimineert, of ben ik nou scheel?
Hahahah, daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In deze mail wel ja, maar daarom zei ik ook: Als de mail niet uitgelekt was had hij alsnog de baan niet gehad omdat hij een "neger" is. En dan had het dus wel normaal geweest...
Ach, hij geeft ook aan dat de jonge totaal niks met computers heeft... Nou vraag ik me wel af of dat die richard nog wat er wel verstand van heeft als hij die mail naar de sollicitant stuurt, maar das wat anders..
Ja ik heb dat ook. Moet mezelf echt bedwingen om niet te kijken op imdb, want ik heb zeker 10 films gezien waar hij in zat, denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Das echt zo'n vent die je overal in terug ziet maar waar niemand van onthoudt waarin en wie het is
(herstel, alleen ik heb dat probleem)
Ikke!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef picodealion het volgende:
Wie heeft er zin in een meet/filmnacht in Januari?
* sasquatschquote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef picodealion het volgende:
Als Pico het organiseert zal het wel Arnhem zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Waar zou dat dan moeten plaatsvinden?
Met de hints schiet het ook opquote:
O ja misschien moet ik dan ook maar eens kijken, als ik durf dan om jullie een keer te zien. Eventueel woont een vriendin in Arnhem waar ik ook wel terecht kan voor een slaapplaats.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef picodealion het volgende:
Jup. Bij mij thuis dus, net als de vorige keer. Al heb ik wel het idee dat er nu mogelijk meer mensen gaan komen, even zien hoe krap dat wordt.
Je hebt wel al gelezen dat Sas ook gaat?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja misschien moet ik dan ook maar eens kijken, als ik durf dan om jullie een keer te zien. Eventueel woont een vriendin in Arnhem waar ik ook wel terecht kan voor een slaapplaats.
Loop je weer te stoken?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt wel al gelezen dat Sas ook gaat?
Sorryquote:
O shit daar zeg je wat, misschien dat ik dan maar niet ga.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt wel al gelezen dat Sas ook gaat?
Oh kom op zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O shit daar zeg je wat, misschien dat ik dan maar niet ga.
Gaan we dan weer Mortal Kombat kijken?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef picodealion het volgende:
Jup. Bij mij thuis dus, net als de vorige keer. Al heb ik wel het idee dat er nu mogelijk meer mensen gaan komen, even zien hoe krap dat wordt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gaan we dan weer Mortal Kombat kijken?
[ afbeelding ]
Ik kijk wel even of ik wel het weekend sowieso wel kan, ik heb al een paar plannen voor januari staan dus het moet wel uitkomen. En dat er geen Mortal Kombat komt is al wel een pluspuntquote:
Haha, zo stoned was je toch niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef picodealion het volgende:
Ja hebben we die nou wel gezien? Ik weet het niet meer.
Een beetje variëren kan geen kwaad hequote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gaan we dan weer Mortal Kombat kijken?
[ afbeelding ]
We hebben geen Joe's Apartment gezien maar Baseketball, daarnaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef picodealion het volgende:
Natuurlijk wordt het geen Turin Horse, vorige keer hebben we Girl with the Dragon Tattoo in de bios gezien, en daarna pulp. O.a. Joe's Apartment, Mortal Kombat en Dellamorte Dellamore.
Van DOA had ik al genoeg na het zien van de trailer... Die "ik trek mijn BH en versla alle slechterrikken terwijl ik het doe" scene was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:34 schreef hornage het volgende:
[..]
Een beetje variëren kan geen kwaad he![]()
DOA: Dead Or Alive![]()
Ow, en ik ben met een FMT meet er altijd bij, zeker bij een filmnacht
quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:28 schreef hornage het volgende:
Even zoek naar de foto waarbij elke man overtuigd wordt van het maatschappelijk belang van DOA: Dead Or Alive....
Als ik kan ben ik erbij.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef picodealion het volgende:
Post dan gewoon de scene...quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:28 schreef hornage het volgende:
Even zoek naar de foto waarbij elke man overtuigd wordt van het maatschappelijk belang van DOA: Dead Or Alive....
Daar mogen wij alleen maar van dromenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vooral in die mooie jurk![]()
/offtopic
Wil je ook zo'n jurk? Zal je beeldig staan denk ik...quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Daar mogen wij alleen maar van dromen
Ja he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je ook zo'n jurk? Zal je beeldig staan denk ik...
Ahwquote:
Wat slecht...quote:
Welke film is dat nog 's?quote:
Log in om je leeftijd te bevestigen.quote:
Welke docu's heb je gezien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef picodealion het volgende:
Zo, dagje IDFA ook weer overleefd. Ben wel moe nu
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef picodealion het volgende:
Ukraine Is Not a Brothel (2013) - IMDb - Goed
Killing Time (niet op IMDb) - wel okay
Farewell to Hollywood (2013) - Godverdomme. Prachtig.
Displaced Perssons (2013) - best leuk
20 Feet from Stardom (2013) - goed
The Return to Homs (2013) - meh
Welke pannenkoek heeft dit nu weer verzonnen?quote:Zondag 19 januari viert Filmtheater Lelystad haar 10-jarig bestaan in Agora met de filmklassieker ‘Doctor Zhivago’. Met Russisch buffet, filmmuziek en een gezellige nazit. Het Russisch buffet wordt verzorgd door Monica & Winston.
Programma:
16.00 – 16.15 uur Opening
16.15 – 17.45 uur 1e deel film ‘Doctor Zhivago’
18.00 – 19.30 uur Russisch buffet
19.30 – 21.15 uur 2e deel film ‘Doctor Zhivago’
21.15 – 22.00 uur gezellige nazit
Simon Whitlock is de enige toffe darter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:56 schreef Robby87 het volgende:
Kijk, dit vind ik nou geniaal.
Dan heet je als Darter zijnde Painter als achternaam. En dan noem je jezelf 'The Artist'
Hoe verzin je het?!
Die noemt zichzelf dan ook The Wizard. En zo ziet hij er wel uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Simon Whitlock is de enige toffe darter.
Hij is wel sympathiek ja, maar ik ben fan van Gary Andersonquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Simon Whitlock is de enige toffe darter.
Klopt, maar hij is niet meer heel actief geloof ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef sasquatsch het volgende:
Andy Fordham. Die is toch niet meer zo dik?
Daarvoor is meer nodig dan enkel een leuk koppie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja hè, zou je verliefd op zo iemand kunnen worden?
Namelijk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarvoor is meer nodig dan enkel een leuk koppie.
Nee... ik kom geen rijke vrouwen tegen om wat bij te proberen...quote:
Twilight was de grootste pulp die ik ooit heb gezien (heb de eerste drie films op rij gezien op Film1) en ga ik zeker niet lezen. Dramatiek ten top, geen verhaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef wyccie het volgende:
Leek me iets voor de lezers van Twilight en dergelijke.
jij ook al wakker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er van Battle royale een normale boekvorm? Ik ken alleen de manga's daarvan
Yep... jammer genoeg welquote:
Nee is echt heel anders johquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef wyccie het volgende:
Leek me iets voor de lezers van Twilight en dergelijke.
Hoe?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Lemans24 het volgende:
Twilight was de grootste pulp die ik ooit heb gezien (heb de eerste drie films op rij gezien op Film1)
Helemaal mee eens, alhoewel ik boek drie toch wat minder vond.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee is echt heel anders joh
The hunger games boeken zijn echt leuk geschreven en heel spannend, je leest ze zo uit.
Begin maar met de boeken, de films ijn nog niet allemaal uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:14 schreef sasquatsch het volgende:
Dan moet ik die boeken maar eens gaan lezen. (En de films kijken).
Ik niet, er was doorheen te zien, ik heb dat bij andere films wel gehad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:24 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb me een beetje geërgerd aan de casting na het lezen van de boeken en dan het zien van deel 1...
Ik zal het in spoilers zetten...quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, er was doorheen te zien, ik heb dat bij andere films wel gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
gefeliciteerd denk ik...quote:
Dankjequote:
Gekocht van je bitcoin winst?quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje
Ik had deze al even op het oog en er stond ineens een aanbieding, scheelde weer een paar tientjes.
Mijn eigen tv zat een irritante ruis in waardoor ik graag een andere wou.
Ik zat er 2 jaar geleden over na te denken om er in te investerenquote:
het kan nu nog.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat er 2 jaar geleden over na te denken om er in te investeren
Ik kan 1 bitcoin betalenquote:
Kun je er al meer kopen dan ik kanquote:
Vind ik ook. Ben nu op 2/3 en dat heeft me weken gekost, steeds een stukje, dan leg ik hem weer weg. Vind het niet echt boeien, itt deel één en twee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alhoewel ik boek drie toch wat minder vond.
Wanneer gaat het dood?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:06 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, en bitcoin zal toch wel een langzame dood gaan sterven. Zo veel volatiliteit voor een munteenheid, daar heb je weinig aan, uiteindelijk. En het opsplitsen in tienden en honderdsten, dat doet me denken aan het verwateren van een aandeel.
Zoveelstequote:Op zaterdag 30 november 2013 16:06 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, en bitcoin zal toch wel een langzame dood gaan sterven. Zo veel volatiliteit voor een munteenheid, daar heb je weinig aan, uiteindelijk. En het opsplitsen in tienden en honderdsten, dat doet me denken aan het verwateren van een aandeel.
Ik vroeg me eigenlijk af of je nu nog een ziel hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kwamen ze langs. Live verslag van gedaan op Facebook
Je internet is kapot.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:21 schreef drakin het volgende:
pagina niet gevonden?
het is dus idd een luchtbel
of datquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien heb je nog net genoeg internet over om te fokken.
De muziek heeft me bij m'n verstand gehouden. O.a. Muse en Lykke Li, kan ik me nog herinneren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af of je nu nog een ziel hebt.
Ja, lang leve Internet op je telefoon.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Altijd leuk als het uren lang stil blijft omdat er niemand de laatste post wil plaatsen
Nou, ik wil je misschien wel gelijk geven met de bitcoin... maar hier denk ik dat je er naast zit. Al denk ik eigenlijk dat je er met de bitcoin ook wel naast zit, maar das wat andersquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, lang leve Internet op je telefoon.
Ik voorspel dat de smartphone binnen twee jaar is verdwenen en iedereen weer aan de basic Nokia / Samsung gaat. In combinatie met een tablet.
maar ik heb ehm nog maar netquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, lang leve Internet op je telefoon.
Ik voorspel dat de smartphone binnen twee jaar is verdwenen en iedereen weer aan de basic Nokia / Samsung gaat. In combinatie met een tablet.
Dat is het kenmerk van het einde van de ontwikkeling van een bestaande technologie. Wanneer de laatste mensen op die trein springen, is nieuwe technologie niet ver meer weg.quote:
We zullen zienquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, ik wil je misschien wel gelijk geven met de bitcoin... maar hier denk ik dat je er naast zit. Al denk ik eigenlijk dat je er met de bitcoin ook wel naast zit, maar das wat anders
In Japan werden toen de smartphone opkwam ook de normale telefoons overal "vergeten" om er maar vanaf te komen. Er is op het moment nog niks beters dan een smartphone, dus die zal echt niet gauw uitsterven...quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
We zullen zien
In Japan werd de smartphone al gedumpt, in de VS begint het al. Stond vorige week een artikel over in de Volkskrant.
Ja, zoiets als jij hebt, dat bedoel ik. Met voor veel mensen een meer basic telefoon dan dat ze nu hebben. Of een smart horloge.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In Japan werden toen de smartphone opkwam ook de normale telefoons overal "vergeten" om er maar vanaf te komen. Er is op het moment nog niks beters dan een smartphone, dus die zal echt niet gauw uitsterven...
In mijn geval heb ik de ideale telefoon. Een smartphone met daarbij een levenloos tablet die alleen als tablet werkt als ik mijn telefoon erin schuif![]()
Beste phone ever
Maar bitcoin en zijn vriendjes zijn ook nog niet meteen weg, 100 euro alweer erbij vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, ik wil je misschien wel gelijk geven met de bitcoin... maar hier denk ik dat je er naast zit. Al denk ik eigenlijk dat je er met de bitcoin ook wel naast zit, maar das wat anders
Maar ergens snap ik niet hoe de Bitcoin in waarde kan stijgen als je met simpele software en geduld ze zelf kan "maken"...quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar bitcoin en zijn vriendjes zijn ook nog niet meteen weg, 100 euro alweer erbij vandaag
Ja nee zo werkt dat niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ergens snap ik niet hoe de Bitcoin in waarde kan stijgen als je met simpele software en geduld ze zelf kan "maken"...
Hoezo niet? Je kan ze minen toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja nee zo werkt dat niet helemaal.
De codes raken op, waardoor het steeds moeilijker wordt. Net als goud delven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ergens snap ik niet hoe de Bitcoin in waarde kan stijgen als je met simpele software en geduld ze zelf kan "maken"...
Ja maar:quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kan ze minen toch?
Je hebt ook nog heel veel andere coins en die proberen zich nu dus een weg naar boven te vechten, wel nog heel ver weg van de bitcoins af.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De codes raken op, waardoor het steeds moeilijker wordt. Net als goud delven.
Maar het is meer een digitale grondstof, niet een munteenheid. Tijdelijk worden (en vooral werden!) mensen er rijk van
en als je telefoon gaat zit jedan met je tablet aan je oor?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In Japan werden toen de smartphone opkwam ook de normale telefoons overal "vergeten" om er maar vanaf te komen. Er is op het moment nog niks beters dan een smartphone, dus die zal echt niet gauw uitsterven...
In mijn geval heb ik de ideale telefoon. Een smartphone met daarbij een levenloos tablet die alleen als tablet werkt als ik mijn telefoon erin schuif![]()
Beste phone ever![]()
BTW
DVD heeft de Blu ray nog steeds niet verdrongen... Maar ja, Nokia's non-smart phones bestaan ook nog steeds
Nee. Je kan de telefoon opnemen in het tablet. Dan heb je een luidspreker telefoon. Of je schuift em uit je tablet en dan heb je weer een normale telefoonquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
en als je telefoon gaat zit jedan met je tablet aan je oor?
Ja. Het tablet is niks meer dan een beeldscherm en een batterij. Er zit verder niks inquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef wyccie het volgende:
En als de telefoon kapot is, doet de tablet het ook niet meer.
Ik zou met een goedkope kaart aankomen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:06 schreef Lemans24 het volgende:
Wat te doen als mensen op een uitnodiging voor een bruiloft zetten 'het bruidspaar heeft aangegeven geen kado te willen. Als je echt niet met lege handen wilt aankomen, zorg dan dat het in een envelop past'.
Ik ben dan zo lekker bot om te zeggen: je wilde niks, je krijgt niks.
Ik vermoed echter dat 99% met geld aan komt zetten.
Waarom?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zou met een goedkope kaart aankomen.
Makkelijk toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef Lemans24 het volgende:
Oh nee, er staat: 'het bruidspaar heeft aangegeven geen kado te willen. Als je echt niet met lege handen wilt aankomen, graag een financiële bijdrage'.
Maar het is duidelijk, ze willen niks.
Eigenlijk willen ze bakken met geld ontvangen, maar ze moeten leren omgaan met teleurstellingen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, want ze bedoelen het vast weer anders. Dom gedoe altijd...
Zit er Wifi op, en kun je ermee Whatsappen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een leuke horloges![]()
Als je een beetje een grotere enveloppe hebt, passen ze daar ook wel in..
http://www.tokyoflash.com/en/watches/1/
Heb ik er nog nergens bij zien staan... alleen horloges hoezo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit er Wifi op, en kun je ermee Whatsappen?
Niks dom gedoe. Heel slim juist, ik vind het het beste wat je op zo'n uitnodiging kunt zetten. Je hebt de keus om geen cadeau te geven (prima, want genoeg gasten die vinden dat je niets moet geven als 'betaling' voor het feest), en anders gewoon geld als je wel iets wilt geven (en dat scheelt je weer kopzorgen en winkelen).quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Lemans24 het volgende:
Nee, want ze bedoelen het vast weer anders. Dom gedoe altijd...
Niet zo serieus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb ik er nog nergens bij zien staan... alleen horloges hoezo?
Je zegt het verkeerd.. Je ziet niet een horloge waarbij je gauw de tijd kan aflezen. Maar het zijn allemaal normale horloges... je hebt alleen even nodig om door te hebben wat er op staatquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zo serieus.
Ik zie niet zo gauw een horloge waarbij je de tijd kunt aflezen.
Denk je echt dat er mensen zijn die niks geven?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niks dom gedoe. Heel slim juist, ik vind het het beste wat je op zo'n uitnodiging kunt zetten. Je hebt de keus om geen cadeau te geven (prima, want genoeg gasten die vinden dat je niets moet geven als 'betaling' voor het feest), en anders gewoon geld als je wel iets wilt geven (en dat scheelt je weer kopzorgen en winkelen).
Zelf zou ik er waarschijnlijk nog de optie voor een goed doel erbij zetten.
Doe eens lief...quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef wyccie het volgende:
Wauw, jij bent verdomd scherp vanavond.
En dat foutloos getypt ook.
Dat soort mensen bestaan vast.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:50 schreef Lemans24 het volgende:
Denk je echt dat er mensen zijn die niks geven?
Ik heb idee dat ik de botste van allen zou zijn dan...
Meestal als ik op mijn tablet zit. Dan willen er wel eens letters overgeslagen worden. Verder weet ik dat ik niet zo goed ben als het over spelling gaat. Kofschip/fokschaap is niks voor mijquote:
Nou, er wordt wat geklaagd hoor, over cadeau's. Genoeg via via gehoord over andere bruiloften, inmiddels. Zeker met geld is het altijd wat, sowieso is het nooit genoeg. Geef je 50 euro, hadden ze 100 verwacht, geef je 100, had het 250 moeten zijn. En ja hoor, geef je 250, dan heeft de andere kant van de familie 1000 gegeven...quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
En een ieder heeft zo zijn eigen redenen om wel of niet te geven.
En dat is juist wat iedereen wil tegenwoordig. Kom je dan met een cadeautje aan, dan zijn de rapen helemaal gaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:00 schreef Desunoto het volgende:
Geld geven vind ik stom, doe ik nooit meer.
Oh, hier niet hoor. Vorige maand nog een verjaardag gehad en niemand had geld gegeven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat is juist wat iedereen wil tegenwoordig. Kom je dan met een cadeautje aan, dan zijn de rapen helemaal gaar.
We hebben het over bruiloftenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, hier niet hoor. Vorige maand nog een verjaardag gehad en niemand had geld gegeven.
Je hebt nog nooit van wensenlijstjes gehoord?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Kado's zijn smaakgebonden. Iets wat jij mooi en leuk vind om te geven kan voor de ontvanger zo lelijk zijn... Dus dat mensen dan liever geld hebben snap ik wel. En ik vind dat je maar tevreden moet zijn met wat je krijgt...
Tuurlijk wel. Maar je hebt bij bijna alle dingen die je kan bedenken kleur verschillen. En dus krijg je weer dat het smaak gebonden is. Of je moet er opzetten: Ik wil graag de senseo die vierkant en blauw is... in plaats van een senseo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van wensenlijstjes gehoord?
Is dat Amerikaans? Ik weet wel dat het in de moslim landen er zo ongeveer aan toe gaat...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:04 schreef Lemans24 het volgende:
Bij bruiloften wordt het dus steeds Amerikaanser, waarbij er van de familie achterlijk hoge bedragen worden 'verwacht' en van vrienden iets minder achterlijk hoog.
Zeg, jullie willen trouwen...
Ik 2xquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben nog nooit bij een bruiloft geweest.![]()
Ja, ik heb het bij Oprah gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat Amerikaans? Ik weet wel dat het in de moslim landen er zo ongeveer aan toe gaat...
De recessie is afgelopen. Mensen hebben weer geld om geschenken te geven!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef Lemans24 het volgende:
Wordt de vierde bruiloft, de vijfde volgt snel. En ik denk binnen een jaar nog wel twee.
Echt, wat bezielt ze...
Hóórt erbij-hijquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef Lemans24 het volgende:
Wordt de vierde bruiloft, de vijfde volgt snel. En ik denk binnen een jaar nog wel twee.
Echt, wat bezielt ze...
Apartquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik 2x
Een homohuwelijk en een bruiloft tussen een 43 jarige bruidegom en zijn 19 jarige bruid
Zo zie je maar... ook voor jou is er straks nog hoop...quote:
Jij bent de laatste die iets moet zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo zie je maar... ook voor jou is er straks nog hoop...
Is dat zo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die iets moet zeggen.
Mwoah, hij is/was een ontzettend knappe rijinstructeur die viel voor jong grut. En ik moet zeggen: Zijn bruid was ook godsgruwelijk knap.quote:
Dat heb je met hele knappe mensen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, hij is/was een ontzettend knappe rijinstructeur die viel voor jong grut. En ik moet zeggen: Zijn bruid was ook godsgruwelijk knap.![]()
Maar na 1,5 jaar waren ze alweer gescheiden
En zij een stukje rijker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, hij is/was een ontzettend knappe rijinstructeur die viel voor jong grut. En ik moet zeggen: Zijn bruid was ook godsgruwelijk knap.![]()
Maar na 1,5 jaar waren ze alweer gescheiden
Als ze 10 jaar eerder met hem was getrouwd wel. Hij reed toen ook een tijdje rond in een Ferrari Testarossa.quote:
We praten over ruim 20 jaar geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |