Met de hints schiet het ook opquote:
O ja misschien moet ik dan ook maar eens kijken, als ik durf dan om jullie een keer te zien. Eventueel woont een vriendin in Arnhem waar ik ook wel terecht kan voor een slaapplaats.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef picodealion het volgende:
Jup. Bij mij thuis dus, net als de vorige keer. Al heb ik wel het idee dat er nu mogelijk meer mensen gaan komen, even zien hoe krap dat wordt.
Je hebt wel al gelezen dat Sas ook gaat?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja misschien moet ik dan ook maar eens kijken, als ik durf dan om jullie een keer te zien. Eventueel woont een vriendin in Arnhem waar ik ook wel terecht kan voor een slaapplaats.
Loop je weer te stoken?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt wel al gelezen dat Sas ook gaat?
Sorryquote:
O shit daar zeg je wat, misschien dat ik dan maar niet ga.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt wel al gelezen dat Sas ook gaat?
Oh kom op zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O shit daar zeg je wat, misschien dat ik dan maar niet ga.
Gaan we dan weer Mortal Kombat kijken?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef picodealion het volgende:
Jup. Bij mij thuis dus, net als de vorige keer. Al heb ik wel het idee dat er nu mogelijk meer mensen gaan komen, even zien hoe krap dat wordt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gaan we dan weer Mortal Kombat kijken?
[ afbeelding ]
Ik kijk wel even of ik wel het weekend sowieso wel kan, ik heb al een paar plannen voor januari staan dus het moet wel uitkomen. En dat er geen Mortal Kombat komt is al wel een pluspuntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |