Nee, dat noem ik niet bijdehand.... Hooguit irritantquote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat dacht je niet even, omdat iemand je spelling corrigeert?
En dat is nou wat ik even dachtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, dat noem ik niet bijdehand.... Hooguit irritant
Ik snap je totaal niet... maar heil spellingnaziquote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat is nou wat ik even dacht
Ja, ik heb ook van dat soort 'kwaaltjes'.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou je wel denken... maar eerder autistisch dan ADHD...
Dat zou je wel verwachten ja, maar niet alles in het leven staat vast.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet rood of bruin moeten zijn? Ja ik ben bijdehand
Oh wat heb jij?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook van dat soort 'kwaaltjes'.
irritant, foutief d/t gebruik.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap je totaal niet... maar heil spellingnazi![]()
Ik vond die film echt tof.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef Lemans24 het volgende:
Het eerste half uur van The Maltese Falcon is nog niet heel boeiend, overigens.
Vast niet de eerste keer dat het gebeurd. Er zijn toch wel vaker mail uitgelekt waar dergelijke informatie in gelekt word. Ik wil niet zeggen dat het goed is wat er gebeurd is. En terecht dat die jonge aangifte gaat doen. Maar denk niet dat hij er veel mee op gaat schieten.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vond die film echt tof.
Hebben we dit gelezen trouwens: http://nos.nl/op3/artikel(...)t-aangifte-doen.html
Uhmmmmm,.... artikel 1 van de Grondwet zegt dat discriminatie niet is toegestaan, dus ook niet bij dit bedrijf lijkt me.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vast niet de eerste keer dat het gebeurd. Er zijn toch wel vaker mail uitgelekt waar dergelijke informatie in gelekt word. Ik wil niet zeggen dat het goed is wat er gebeurd is. En terecht dat die jonge aangifte gaat doen. Maar denk niet dat hij er veel mee op gaat schieten.
Als de mail niet uitgelekt was had hij alsnog de baan niet gehad omdat hij een "neger" is. En er is niks dat het bedrijf tegen kan houden om hem om die rede niet aan te nemen...
En omdat discriminatie niet is toegestaan moet ik een donkere aannemen? Discrimineer ik daarmee niet de witte?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhmmmmm,.... artikel 1 van de Grondwet zegt dat discriminatie niet is toegestaan, dus ook niet bij dit bedrijf lijkt me.
In dat mailtje komt toch heel duidelijk naar voren dat hij discrimineert, of ben ik nou scheel?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En omdat discriminatie niet is toegestaan moet ik een donkere aannemen? Discrimineer ik daarmee niet de witte?
In deze mail wel ja, maar daarom zei ik ook: Als de mail niet uitgelekt was had hij alsnog de baan niet gehad omdat hij een "neger" is. En dan had het dus wel normaal geweest...quote:Op donderdag 28 november 2013 10:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
In dat mailtje komt toch heel duidelijk naar voren dat hij discrimineert, of ben ik nou scheel?
Hahahah, daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In deze mail wel ja, maar daarom zei ik ook: Als de mail niet uitgelekt was had hij alsnog de baan niet gehad omdat hij een "neger" is. En dan had het dus wel normaal geweest...
Ach, hij geeft ook aan dat de jonge totaal niks met computers heeft... Nou vraag ik me wel af of dat die richard nog wat er wel verstand van heeft als hij die mail naar de sollicitant stuurt, maar das wat anders..
Ja ik heb dat ook. Moet mezelf echt bedwingen om niet te kijken op imdb, want ik heb zeker 10 films gezien waar hij in zat, denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Das echt zo'n vent die je overal in terug ziet maar waar niemand van onthoudt waarin en wie het is
(herstel, alleen ik heb dat probleem)
Ikke!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef picodealion het volgende:
Wie heeft er zin in een meet/filmnacht in Januari?
* sasquatschquote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef picodealion het volgende:
Wie heeft er zin in een meet/filmnacht in Januari?
Als Pico het organiseert zal het wel Arnhem zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Waar zou dat dan moeten plaatsvinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |