Haha, zo stoned was je toch niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef picodealion het volgende:
Ja hebben we die nou wel gezien? Ik weet het niet meer.
Een beetje variëren kan geen kwaad hequote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gaan we dan weer Mortal Kombat kijken?
[ afbeelding ]
We hebben geen Joe's Apartment gezien maar Baseketball, daarnaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef picodealion het volgende:
Natuurlijk wordt het geen Turin Horse, vorige keer hebben we Girl with the Dragon Tattoo in de bios gezien, en daarna pulp. O.a. Joe's Apartment, Mortal Kombat en Dellamorte Dellamore.
Van DOA had ik al genoeg na het zien van de trailer... Die "ik trek mijn BH en versla alle slechterrikken terwijl ik het doe" scene was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:34 schreef hornage het volgende:
[..]
Een beetje variëren kan geen kwaad he![]()
DOA: Dead Or Alive![]()
Ow, en ik ben met een FMT meet er altijd bij, zeker bij een filmnacht
quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:28 schreef hornage het volgende:
Even zoek naar de foto waarbij elke man overtuigd wordt van het maatschappelijk belang van DOA: Dead Or Alive....
Als ik kan ben ik erbij.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef picodealion het volgende:
Wie heeft er zin in een meet/filmnacht in Januari?
Post dan gewoon de scene...quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:28 schreef hornage het volgende:
Even zoek naar de foto waarbij elke man overtuigd wordt van het maatschappelijk belang van DOA: Dead Or Alive....
Daar mogen wij alleen maar van dromenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vooral in die mooie jurk![]()
/offtopic
Wil je ook zo'n jurk? Zal je beeldig staan denk ik...quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Daar mogen wij alleen maar van dromen
Ja he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je ook zo'n jurk? Zal je beeldig staan denk ik...
Ahwquote:
Wat slecht...quote:
Welke film is dat nog 's?quote:
Log in om je leeftijd te bevestigen.quote:
Welke docu's heb je gezien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef picodealion het volgende:
Zo, dagje IDFA ook weer overleefd. Ben wel moe nu
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef picodealion het volgende:
Ukraine Is Not a Brothel (2013) - IMDb - Goed
Killing Time (niet op IMDb) - wel okay
Farewell to Hollywood (2013) - Godverdomme. Prachtig.
Displaced Perssons (2013) - best leuk
20 Feet from Stardom (2013) - goed
The Return to Homs (2013) - meh
Welke pannenkoek heeft dit nu weer verzonnen?quote:Zondag 19 januari viert Filmtheater Lelystad haar 10-jarig bestaan in Agora met de filmklassieker ‘Doctor Zhivago’. Met Russisch buffet, filmmuziek en een gezellige nazit. Het Russisch buffet wordt verzorgd door Monica & Winston.
Programma:
16.00 – 16.15 uur Opening
16.15 – 17.45 uur 1e deel film ‘Doctor Zhivago’
18.00 – 19.30 uur Russisch buffet
19.30 – 21.15 uur 2e deel film ‘Doctor Zhivago’
21.15 – 22.00 uur gezellige nazit
Simon Whitlock is de enige toffe darter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:56 schreef Robby87 het volgende:
Kijk, dit vind ik nou geniaal.
Dan heet je als Darter zijnde Painter als achternaam. En dan noem je jezelf 'The Artist'
Hoe verzin je het?!
Die noemt zichzelf dan ook The Wizard. En zo ziet hij er wel uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Simon Whitlock is de enige toffe darter.
Hij is wel sympathiek ja, maar ik ben fan van Gary Andersonquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Simon Whitlock is de enige toffe darter.
Klopt, maar hij is niet meer heel actief geloof ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef sasquatsch het volgende:
Andy Fordham. Die is toch niet meer zo dik?
Daarvoor is meer nodig dan enkel een leuk koppie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja hè, zou je verliefd op zo iemand kunnen worden?
Namelijk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarvoor is meer nodig dan enkel een leuk koppie.
Nee... ik kom geen rijke vrouwen tegen om wat bij te proberen...quote:
Twilight was de grootste pulp die ik ooit heb gezien (heb de eerste drie films op rij gezien op Film1) en ga ik zeker niet lezen. Dramatiek ten top, geen verhaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef wyccie het volgende:
Leek me iets voor de lezers van Twilight en dergelijke.
jij ook al wakker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er van Battle royale een normale boekvorm? Ik ken alleen de manga's daarvan
Yep... jammer genoeg welquote:
Nee is echt heel anders johquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef wyccie het volgende:
Leek me iets voor de lezers van Twilight en dergelijke.
Hoe?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Lemans24 het volgende:
Twilight was de grootste pulp die ik ooit heb gezien (heb de eerste drie films op rij gezien op Film1)
Helemaal mee eens, alhoewel ik boek drie toch wat minder vond.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee is echt heel anders joh
The hunger games boeken zijn echt leuk geschreven en heel spannend, je leest ze zo uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |