Simon Whitlock is de enige toffe darter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:56 schreef Robby87 het volgende:
Kijk, dit vind ik nou geniaal.
Dan heet je als Darter zijnde Painter als achternaam. En dan noem je jezelf 'The Artist'
Hoe verzin je het?!
Die noemt zichzelf dan ook The Wizard. En zo ziet hij er wel uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Simon Whitlock is de enige toffe darter.
Hij is wel sympathiek ja, maar ik ben fan van Gary Andersonquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Simon Whitlock is de enige toffe darter.
Klopt, maar hij is niet meer heel actief geloof ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef sasquatsch het volgende:
Andy Fordham. Die is toch niet meer zo dik?
Daarvoor is meer nodig dan enkel een leuk koppie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja hè, zou je verliefd op zo iemand kunnen worden?
Namelijk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarvoor is meer nodig dan enkel een leuk koppie.
Nee... ik kom geen rijke vrouwen tegen om wat bij te proberen...quote:
Twilight was de grootste pulp die ik ooit heb gezien (heb de eerste drie films op rij gezien op Film1) en ga ik zeker niet lezen. Dramatiek ten top, geen verhaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef wyccie het volgende:
Leek me iets voor de lezers van Twilight en dergelijke.
jij ook al wakker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er van Battle royale een normale boekvorm? Ik ken alleen de manga's daarvan
Yep... jammer genoeg welquote:
Nee is echt heel anders johquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef wyccie het volgende:
Leek me iets voor de lezers van Twilight en dergelijke.
Hoe?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Lemans24 het volgende:
Twilight was de grootste pulp die ik ooit heb gezien (heb de eerste drie films op rij gezien op Film1)
Helemaal mee eens, alhoewel ik boek drie toch wat minder vond.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee is echt heel anders joh
The hunger games boeken zijn echt leuk geschreven en heel spannend, je leest ze zo uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |