Begin maar met de boeken, de films ijn nog niet allemaal uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:14 schreef sasquatsch het volgende:
Dan moet ik die boeken maar eens gaan lezen. (En de films kijken).
Ik niet, er was doorheen te zien, ik heb dat bij andere films wel gehad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:24 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb me een beetje geërgerd aan de casting na het lezen van de boeken en dan het zien van deel 1...
Ik zal het in spoilers zetten...quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, er was doorheen te zien, ik heb dat bij andere films wel gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
gefeliciteerd denk ik...quote:
Dankjequote:
Gekocht van je bitcoin winst?quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje
Ik had deze al even op het oog en er stond ineens een aanbieding, scheelde weer een paar tientjes.
Mijn eigen tv zat een irritante ruis in waardoor ik graag een andere wou.
Ik zat er 2 jaar geleden over na te denken om er in te investerenquote:
het kan nu nog.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat er 2 jaar geleden over na te denken om er in te investeren
Ik kan 1 bitcoin betalenquote:
Kun je er al meer kopen dan ik kanquote:
Vind ik ook. Ben nu op 2/3 en dat heeft me weken gekost, steeds een stukje, dan leg ik hem weer weg. Vind het niet echt boeien, itt deel één en twee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alhoewel ik boek drie toch wat minder vond.
Wanneer gaat het dood?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:06 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, en bitcoin zal toch wel een langzame dood gaan sterven. Zo veel volatiliteit voor een munteenheid, daar heb je weinig aan, uiteindelijk. En het opsplitsen in tienden en honderdsten, dat doet me denken aan het verwateren van een aandeel.
Zoveelstequote:Op zaterdag 30 november 2013 16:06 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, en bitcoin zal toch wel een langzame dood gaan sterven. Zo veel volatiliteit voor een munteenheid, daar heb je weinig aan, uiteindelijk. En het opsplitsen in tienden en honderdsten, dat doet me denken aan het verwateren van een aandeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |