Ik vroeg me eigenlijk af of je nu nog een ziel hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kwamen ze langs. Live verslag van gedaan op Facebook
Je internet is kapot.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:21 schreef drakin het volgende:
pagina niet gevonden?
het is dus idd een luchtbel
of datquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien heb je nog net genoeg internet over om te fokken.
De muziek heeft me bij m'n verstand gehouden. O.a. Muse en Lykke Li, kan ik me nog herinneren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af of je nu nog een ziel hebt.
Ja, lang leve Internet op je telefoon.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Altijd leuk als het uren lang stil blijft omdat er niemand de laatste post wil plaatsen
Nou, ik wil je misschien wel gelijk geven met de bitcoin... maar hier denk ik dat je er naast zit. Al denk ik eigenlijk dat je er met de bitcoin ook wel naast zit, maar das wat andersquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, lang leve Internet op je telefoon.
Ik voorspel dat de smartphone binnen twee jaar is verdwenen en iedereen weer aan de basic Nokia / Samsung gaat. In combinatie met een tablet.
maar ik heb ehm nog maar netquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, lang leve Internet op je telefoon.
Ik voorspel dat de smartphone binnen twee jaar is verdwenen en iedereen weer aan de basic Nokia / Samsung gaat. In combinatie met een tablet.
Dat is het kenmerk van het einde van de ontwikkeling van een bestaande technologie. Wanneer de laatste mensen op die trein springen, is nieuwe technologie niet ver meer weg.quote:
We zullen zienquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, ik wil je misschien wel gelijk geven met de bitcoin... maar hier denk ik dat je er naast zit. Al denk ik eigenlijk dat je er met de bitcoin ook wel naast zit, maar das wat anders
In Japan werden toen de smartphone opkwam ook de normale telefoons overal "vergeten" om er maar vanaf te komen. Er is op het moment nog niks beters dan een smartphone, dus die zal echt niet gauw uitsterven...quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
We zullen zien
In Japan werd de smartphone al gedumpt, in de VS begint het al. Stond vorige week een artikel over in de Volkskrant.
Ja, zoiets als jij hebt, dat bedoel ik. Met voor veel mensen een meer basic telefoon dan dat ze nu hebben. Of een smart horloge.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In Japan werden toen de smartphone opkwam ook de normale telefoons overal "vergeten" om er maar vanaf te komen. Er is op het moment nog niks beters dan een smartphone, dus die zal echt niet gauw uitsterven...
In mijn geval heb ik de ideale telefoon. Een smartphone met daarbij een levenloos tablet die alleen als tablet werkt als ik mijn telefoon erin schuif![]()
Beste phone ever
Maar bitcoin en zijn vriendjes zijn ook nog niet meteen weg, 100 euro alweer erbij vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, ik wil je misschien wel gelijk geven met de bitcoin... maar hier denk ik dat je er naast zit. Al denk ik eigenlijk dat je er met de bitcoin ook wel naast zit, maar das wat anders
Maar ergens snap ik niet hoe de Bitcoin in waarde kan stijgen als je met simpele software en geduld ze zelf kan "maken"...quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar bitcoin en zijn vriendjes zijn ook nog niet meteen weg, 100 euro alweer erbij vandaag
Ja nee zo werkt dat niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ergens snap ik niet hoe de Bitcoin in waarde kan stijgen als je met simpele software en geduld ze zelf kan "maken"...
Hoezo niet? Je kan ze minen toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja nee zo werkt dat niet helemaal.
De codes raken op, waardoor het steeds moeilijker wordt. Net als goud delven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ergens snap ik niet hoe de Bitcoin in waarde kan stijgen als je met simpele software en geduld ze zelf kan "maken"...
Ja maar:quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kan ze minen toch?
Je hebt ook nog heel veel andere coins en die proberen zich nu dus een weg naar boven te vechten, wel nog heel ver weg van de bitcoins af.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De codes raken op, waardoor het steeds moeilijker wordt. Net als goud delven.
Maar het is meer een digitale grondstof, niet een munteenheid. Tijdelijk worden (en vooral werden!) mensen er rijk van
en als je telefoon gaat zit jedan met je tablet aan je oor?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In Japan werden toen de smartphone opkwam ook de normale telefoons overal "vergeten" om er maar vanaf te komen. Er is op het moment nog niks beters dan een smartphone, dus die zal echt niet gauw uitsterven...
In mijn geval heb ik de ideale telefoon. Een smartphone met daarbij een levenloos tablet die alleen als tablet werkt als ik mijn telefoon erin schuif![]()
Beste phone ever![]()
BTW
DVD heeft de Blu ray nog steeds niet verdrongen... Maar ja, Nokia's non-smart phones bestaan ook nog steeds
Nee. Je kan de telefoon opnemen in het tablet. Dan heb je een luidspreker telefoon. Of je schuift em uit je tablet en dan heb je weer een normale telefoonquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
en als je telefoon gaat zit jedan met je tablet aan je oor?
Ja. Het tablet is niks meer dan een beeldscherm en een batterij. Er zit verder niks inquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef wyccie het volgende:
En als de telefoon kapot is, doet de tablet het ook niet meer.
Ik zou met een goedkope kaart aankomen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:06 schreef Lemans24 het volgende:
Wat te doen als mensen op een uitnodiging voor een bruiloft zetten 'het bruidspaar heeft aangegeven geen kado te willen. Als je echt niet met lege handen wilt aankomen, zorg dan dat het in een envelop past'.
Ik ben dan zo lekker bot om te zeggen: je wilde niks, je krijgt niks.
Ik vermoed echter dat 99% met geld aan komt zetten.
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |