Jij kent Sands niet?quote:
Nee hoor!quote:
quote:
Ik zal voortaan jou weglaten als ik jullie allemaal zeg.quote:
Zo dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef drakin het volgende:
Heeft nog niemand een idee van de vraag? De volgende naam kennen jullie allemaal, op Wyccie na.
Zeg Dyon, wat vind je van het idee om samen met mij gelegenheidsduo te zijn. Lijkt dat je wat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe kun je nou van de ring afvallen in de arena...
Dat heb je al eens gevraagd. Maar het antwoord blijft: nee, geen interesse...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zeg Dyon, wat vind je van het idee om samen met mij gelegenheidsduo te zijn. Lijkt dat je wat?
En daar houdt het ook mee op toch...quote:
Ik denk dat dat voor de post erboven bedoeld is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:45 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, dat is toch heel naar, Wyccie...
Pas nou ik jouw reactie lees en dus terug lees wat er staat zie ik dat het wel heel lullig lijkt wat Wyc zegt jaquote:Op woensdag 27 november 2013 11:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de post erboven bedoeld is.
Je weet zelf ook wel dat er veel meer bij komt kijken...quote:Op woensdag 27 november 2013 11:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daar houdt het ook mee op toch...
Dat zal wel, maar hij heeft in alle spellen hooguit 5 zinnen gezegd ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat er veel meer bij komt kijken...
Da's toch nog meer dan jij tegen alle vrouwen in je leven hebt gezegd.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar hij heeft in alle spellen hooguit 5 zinnen gezegd ofzo?
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Da's toch nog meer dan jij tegen alle vrouwen in je leven hebt gezegd.
Ik vond dat ik al wel genoeg punten had deze maand.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:52 schreef hornage het volgende:
Gisteren is trouwens uiteindelijk wel hartstikke mooi in 1 dag dat DP topic erdoorheen gerost he![]()
En ik vond hem ook niet heel vervelend. Leuke vragen
Eindelijk. Alleen in Frankrijk, maar toch... beter dan niets.quote:StudioCanal will release on Blu-ray Swedish director Ingmar Bergman's legendary film Persona (1966), starring Bibi Andersson, Liv Ullmann, Margaretha Krook, and Gunnar Björnstrand. The release will be available for purchase in France on February 25th, 2014.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |