quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zou met een goedkope kaart aankomen.
Makkelijk toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef Lemans24 het volgende:
Oh nee, er staat: 'het bruidspaar heeft aangegeven geen kado te willen. Als je echt niet met lege handen wilt aankomen, graag een financiële bijdrage'.
Maar het is duidelijk, ze willen niks.
Eigenlijk willen ze bakken met geld ontvangen, maar ze moeten leren omgaan met teleurstellingen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, want ze bedoelen het vast weer anders. Dom gedoe altijd...
Zit er Wifi op, en kun je ermee Whatsappen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een leuke horloges![]()
Als je een beetje een grotere enveloppe hebt, passen ze daar ook wel in..
http://www.tokyoflash.com/en/watches/1/
Heb ik er nog nergens bij zien staan... alleen horloges hoezo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit er Wifi op, en kun je ermee Whatsappen?
Niks dom gedoe. Heel slim juist, ik vind het het beste wat je op zo'n uitnodiging kunt zetten. Je hebt de keus om geen cadeau te geven (prima, want genoeg gasten die vinden dat je niets moet geven als 'betaling' voor het feest), en anders gewoon geld als je wel iets wilt geven (en dat scheelt je weer kopzorgen en winkelen).quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Lemans24 het volgende:
Nee, want ze bedoelen het vast weer anders. Dom gedoe altijd...
Niet zo serieus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb ik er nog nergens bij zien staan... alleen horloges hoezo?
Je zegt het verkeerd.. Je ziet niet een horloge waarbij je gauw de tijd kan aflezen. Maar het zijn allemaal normale horloges... je hebt alleen even nodig om door te hebben wat er op staatquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zo serieus.
Ik zie niet zo gauw een horloge waarbij je de tijd kunt aflezen.
Denk je echt dat er mensen zijn die niks geven?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niks dom gedoe. Heel slim juist, ik vind het het beste wat je op zo'n uitnodiging kunt zetten. Je hebt de keus om geen cadeau te geven (prima, want genoeg gasten die vinden dat je niets moet geven als 'betaling' voor het feest), en anders gewoon geld als je wel iets wilt geven (en dat scheelt je weer kopzorgen en winkelen).
Zelf zou ik er waarschijnlijk nog de optie voor een goed doel erbij zetten.
Doe eens lief...quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef wyccie het volgende:
Wauw, jij bent verdomd scherp vanavond.
En dat foutloos getypt ook.
Dat soort mensen bestaan vast.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:50 schreef Lemans24 het volgende:
Denk je echt dat er mensen zijn die niks geven?
Ik heb idee dat ik de botste van allen zou zijn dan...
Meestal als ik op mijn tablet zit. Dan willen er wel eens letters overgeslagen worden. Verder weet ik dat ik niet zo goed ben als het over spelling gaat. Kofschip/fokschaap is niks voor mijquote:
Nou, er wordt wat geklaagd hoor, over cadeau's. Genoeg via via gehoord over andere bruiloften, inmiddels. Zeker met geld is het altijd wat, sowieso is het nooit genoeg. Geef je 50 euro, hadden ze 100 verwacht, geef je 100, had het 250 moeten zijn. En ja hoor, geef je 250, dan heeft de andere kant van de familie 1000 gegeven...quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
En een ieder heeft zo zijn eigen redenen om wel of niet te geven.
En dat is juist wat iedereen wil tegenwoordig. Kom je dan met een cadeautje aan, dan zijn de rapen helemaal gaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:00 schreef Desunoto het volgende:
Geld geven vind ik stom, doe ik nooit meer.
Oh, hier niet hoor. Vorige maand nog een verjaardag gehad en niemand had geld gegeven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat is juist wat iedereen wil tegenwoordig. Kom je dan met een cadeautje aan, dan zijn de rapen helemaal gaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |