We hebben het over bruiloftenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, hier niet hoor. Vorige maand nog een verjaardag gehad en niemand had geld gegeven.
Je hebt nog nooit van wensenlijstjes gehoord?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Kado's zijn smaakgebonden. Iets wat jij mooi en leuk vind om te geven kan voor de ontvanger zo lelijk zijn... Dus dat mensen dan liever geld hebben snap ik wel. En ik vind dat je maar tevreden moet zijn met wat je krijgt...
Tuurlijk wel. Maar je hebt bij bijna alle dingen die je kan bedenken kleur verschillen. En dus krijg je weer dat het smaak gebonden is. Of je moet er opzetten: Ik wil graag de senseo die vierkant en blauw is... in plaats van een senseo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van wensenlijstjes gehoord?
Is dat Amerikaans? Ik weet wel dat het in de moslim landen er zo ongeveer aan toe gaat...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:04 schreef Lemans24 het volgende:
Bij bruiloften wordt het dus steeds Amerikaanser, waarbij er van de familie achterlijk hoge bedragen worden 'verwacht' en van vrienden iets minder achterlijk hoog.
Zeg, jullie willen trouwen...
Ik 2xquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben nog nooit bij een bruiloft geweest.![]()
Ja, ik heb het bij Oprah gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat Amerikaans? Ik weet wel dat het in de moslim landen er zo ongeveer aan toe gaat...
De recessie is afgelopen. Mensen hebben weer geld om geschenken te geven!quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef Lemans24 het volgende:
Wordt de vierde bruiloft, de vijfde volgt snel. En ik denk binnen een jaar nog wel twee.
Echt, wat bezielt ze...
Hóórt erbij-hijquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef Lemans24 het volgende:
Wordt de vierde bruiloft, de vijfde volgt snel. En ik denk binnen een jaar nog wel twee.
Echt, wat bezielt ze...
Apartquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik 2x
Een homohuwelijk en een bruiloft tussen een 43 jarige bruidegom en zijn 19 jarige bruid
Zo zie je maar... ook voor jou is er straks nog hoop...quote:
Jij bent de laatste die iets moet zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo zie je maar... ook voor jou is er straks nog hoop...
Is dat zo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die iets moet zeggen.
Mwoah, hij is/was een ontzettend knappe rijinstructeur die viel voor jong grut. En ik moet zeggen: Zijn bruid was ook godsgruwelijk knap.quote:
Dat heb je met hele knappe mensen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, hij is/was een ontzettend knappe rijinstructeur die viel voor jong grut. En ik moet zeggen: Zijn bruid was ook godsgruwelijk knap.![]()
Maar na 1,5 jaar waren ze alweer gescheiden
En zij een stukje rijker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, hij is/was een ontzettend knappe rijinstructeur die viel voor jong grut. En ik moet zeggen: Zijn bruid was ook godsgruwelijk knap.![]()
Maar na 1,5 jaar waren ze alweer gescheiden
Als ze 10 jaar eerder met hem was getrouwd wel. Hij reed toen ook een tijdje rond in een Ferrari Testarossa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |