quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
Chai ik pak nu de trein naar dat gehucht van je en ik haal al je nekwervels eruit!
zo is chai welquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor het behouden van de OP
de trein rijd ook niet verder dan dat dorpquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
Chai ik pak nu de trein naar dat gehucht van je en ik haal al je nekwervels eruit!
Jawel, rijdt naar Enschede of Zwolle of Schiphol of Den Haag Centraal of Roosendaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de trein rijd ook niet verder dan dat dorp
Die dooie bende is gewoon een vicieuze cirkel, dus als wij hem doorbreken niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Valt hier nog wat te beleven of is het weer eens een dooie bende?
Partyharrrddddd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Valt hier nog wat te beleven of is het weer eens een dooie bende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heelsmaals niequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen het crème de la crème van de FOK!autisten wilt die kk OP.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Partyharrrddddd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Iedereen tochquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Remy lijkt me wel een persoon die dat gedaan heeft ja.
ga weg manquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Remy lijkt me wel een persoon die dat gedaan heeft ja.
Neequote:
En dan zeiken over wow.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga weg man
Heb een tijdje Tera gespeeld, maar die mmorpgs kunnen mij niet zo lang boeien. Nu druk met CoD Ghosts
Ja dat klopt wel denk ik. Heb het zelf namelijk weleens gespeeld, ging alleen maar met die groene mannetjes vechten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neeieder persoon die runescape speelt/heeft gespeeld is bij voorbaat slecht in ieder ander game.
Dat spelquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel denk ik. Heb het zelf namelijk weleens gespeeld, ging alleen maar met die groene mannetjes vechten.
Idd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat spelgameplay van een verrotte big in een constructor.
die naar pluskut gaat niet verder als Deventer ivm aanrijdingquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, rijdt naar Enschede of Zwolle of Schiphol of Den Haag Centraal of Roosendaal.
counterstrike? nee heb ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik dan wel blij mee. Heb je CS:GO ofiets? mag je 1v1 doen.
Ohhh. Maar ik kan nog wel richting het westen dus?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die naar pluskut gaat niet verder als Deventer ivm aanrijding
jahoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohhh. Maar ik kan nog wel richting het westen dus?
Q3DM6quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil nog steeds een keer Quake3 doen met KLB, is immers gratis spel.
Ik had toen 300G voor real money cash gekocht zodat ik die quests kon doen en die netherdrake kon kopen, zo vet vond ik hem.quote:
Haha sick.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had toen 300G voor real money cash gekocht zodat ik die quests kon doen en die netherdrake kon kopen, zo vet vond ik hem.
Hahaha.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha sick.![]()
Ik had meteen een emulator gedownload zodat ik localhost een beetje met die draak kon vliegen, gewoon voor nop en zonder te levelen enzo. Later ook met je broertje of een vriend erbij op LAN, lekker auti in je tweepersoons World of Warcraft met cheats. Alle gear aantrekken en alle spells etc, en noclippen door Onyxia's Lair.
Ohhh, wat een tijden man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.Dat is best wel slim op zich.
Ik speelde ook een halfjaar op een private server, daarna een tijdje op funservers. Bij één zo'n funservers had je van die speciale monsterlijke gear waarvoor je moest donaten, weg ¤ 300,-.Daarna nog een halfjaartje op official met een maatje.
Die funservers waren altijd wel leuk op zich. Ging ik met mijn buurjongen spelen en ik moest hem dan altijd levelen en shit. Dagen en nachten werden daaraan verspild.
Shit man, je laat het wel depressief klinken. Wats met jou.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ohhh, wat een tijden man.De hele zomer van 2006 weggespeeld op de Russische Rivera PvP-server. Want ja, wat moest je anders.
Bloedheet op zolder. Buiten het geluid van grasmaaiers, sprinklers en barbequende buren. Binnen het geschreeuw van Murlocs en het geblaas van ventilatoren die op volle toeren draaien. Verwaaide AXE Pulse lucht tegen het zweten. Pakken ijsthee die omvallen, computers die uitvallen. De hamster die los in de kamer loopt. Restjes ovenfriet onder het bureau. Dag, nacht. Omgekeerd. Slapen zonder tandenpoetsen zodat je ouders niet wakkerworden. Het leven van een kankermuis.
Voor dat bedrag kan je beter gewoon winkels af gaan struinen op zoek naar leuke zooi ipv specifieke dingen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
Hey weet iemand hier leuke ideeën voor wat sinterklaascadeaus van rond de 5 euro per cadeau?
We doen met vrienden zo'n sinterklaasspel en daar heb ik nog 4 flut cadeaus voor nodig. Of grappig, of geil, of dom, of leuk, of mooi. IETS.
Mja maar wil niet met van die saaie shit aankomen zoals een doos kaarsen of voorraad aanstekers ofzo. Wel wat hilarische of leuke shit, want je kan ook cadeaus van elkaar gaan afpakken en dan moet er wel wat fatsoenlijks liggen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan je beter gewoon winkels af gaan struinen op zoek naar leuke zooi ipv specifieke dingen.
kost een pakje sigaretten tegenwoordig niet rond de 5 euro?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja maar wil niet met van die saaie shit aankomen zoals een doos kaarsen of voorraad aanstekers ofzo. Wel wat hilarische of leuke shit, want je kan ook cadeaus van elkaar gaan afpakken en dan moet er wel wat fatsoenlijks liggen, natuurlijk.
Ah jij vindt toch wel iets beters joh? :p Mijn tantes verzamelen ieder jaar gelukkig de cadeaus voor dat spel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja maar wil niet met van die saaie shit aankomen zoals een doos kaarsen of voorraad aanstekers ofzo. Wel wat hilarische of leuke shit, want je kan ook cadeaus van elkaar gaan afpakken en dan moet er wel wat fatsoenlijks liggen, natuurlijk.
Gewoon een paar flessen wijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al in gedachten jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kost een pakje sigaretten tegenwoordig niet rond de 5 euro?
Heb nu m'n oog laten vallen op een tietenmok en een kamasutra asbak. Zit eraan te denken om een flesje whisky en een pak peuken erbij te doen.. Dan ben ik al klaar. Maar vind peuken wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah jij vindt toch wel iets beters joh? :p Mijn tantes verzamelen ieder jaar gelukkig de cadeaus voor dat spel.
Je ziet er een stuk beter uit zonder bril. Nu nog wat aan dat bosje onkruid doen en dat kwabje wegwerken en wie weet krijgen we dan ineens dit:quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk is m`n Tyros binnen!
Dat kwabje ben ik aan het wegwerken (er is al 7kg af) en dat haar.. sja, ik ga over een paar dagen naar de kapper dus wie weetquote:Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je ziet er een stuk beter uit zonder bril. Nu nog wat aan dat bosje onkruid doen en dat kwabje wegwerken en wie weet krijgen we dan ineens dit:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm Macklemore zou je goed staan Brad
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 27 november 2013 00:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kloon
Opscheren
Jij mag ook wel iets scheren.. Wegscheren.
net zoals ricko met zijn tiet voor een pilskequote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al in gedachten ja
[..]
Heb nu m'n oog laten vallen op een tietenmok en een kamasutra asbak. Zit eraan te denken om een flesje whisky en een pak peuken erbij te doen.. Dan ben ik al klaar. Maar vind peuken wel erg makkelijk
Oh ja! Fuck!quote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
net zoals ricko met zijn tiet voor een pilske
Duidelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is weer de tijd van het jaar ja.
Welke?quote:
Oh. Nee.quote:
Mooie dingen zijn dat! Mijn ex-collega van stage had er ook één en was er altijd super enthousiast over. Liet ook altijd filmpjes ervan zien op YouTube. Dat ding kan echt ontzettend veel.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk is m`n Tyros binnen!
Gewoon.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat! Mijn ex-collega van stage had er ook één en was er altijd super enthousiast over. Liet ook altijd filmpjes ervan zien op YouTube. Dat ding kan echt ontzettend veel.
Dj Barry en zijn Orgel.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net even een kort filmpje opgenomen, moet nog even wat aan de kleuren doen
Het kan altijd beter gozer. Heb je al een geluidskaart zodat je het geluid op hoge kwaliteit kan exporteren en zodoende kan samenvoegen met een filmpje?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net even een kort filmpje opgenomen, moet nog even wat aan de kleuren doen
Heb een geluidskaart, kan ook via m`n camera opnemen, maar dan moet ik de keuze maken.. of mono maar wél direct het geluid van de tyros óf *stereo* maar met de onboard mics van de camera en dus bij geluiden..quote:Op woensdag 27 november 2013 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het kan altijd beter gozer. Heb je al een geluidskaart zodat je het geluid op hoge kwaliteit kan exporteren en zodoende kan samenvoegen met een filmpje?
Succes man. Het is namelijk veel mooier wanneer het geluid helder is. Die mics van de telefoon zijn echt kut.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb een geluidskaart, kan ook via m`n camera opnemen, maar dan moet ik de keuze maken.. of mono maar wél direct het geluid van de tyros óf *stereo* maar met de onboard mics van de camera en dus bij geluiden..
Dus daar ga ik morgen even een oplossing voor bedenken
Klopt, ze missen heel veel laag, en dat is jammerquote:Op woensdag 27 november 2013 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Succes man. Het is namelijk veel mooier wanneer het geluid helder is. Die mics van de telefoon zijn echt kut.
Ok ik ben BlueMage.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:28 schreef jordandiddy het volgende:
[..]
nee vast niet maar ik wou gewoon even gedag zeggen. ik ben ricardo1989
Dat doet mijn vader alquote:Op woensdag 27 november 2013 01:24 schreef BlueMage het volgende:
Braddie ga gewoon accordeon spelen als 'n echte baas.
Ook gewoon doen man, cajun/zydeco, is ook lekker eten trouwens dan wordt het misschien nog eens wat ipv het "Gyros gyros gyros met Braddie op te Tyros" niveau waar je nu een beetje op blijft hangen.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ook gewoon doen man, cajun/zydeco, is ook lekker eten trouwens dan wordt het misschien nog eens wat ipv het "Gyros gyros gyros met Braddie op te Tyros" niveau waar je nu een beetje op blijft hangen.
waarmee heb je je vinger bezeerd?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:41 schreef Chai het volgende:
Uren wakker gelegen vanwege een zere vinger
Dikke zandkorrel heel ver onder mijn nagel gekregen, in dat levende gedeelte zeg maarquote:Op woensdag 27 november 2013 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarmee heb je je vinger bezeerd?
oh ja, dat kan wel vrij irritant zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke zandkorrel heel ver onder mijn nagel gekregen, in dat levende gedeelte zeg maarMaar wel redelijk pijnloos weg gekregen. Hele middag nergens meer last van gehad.
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
Kutzooi. Vanmorgen moeten rennen voor de trein, fluitje ging terwijl ik de roltrap op liep en vadsig wijf met koffer stond lekkker breed links met koffer naast zich, dus wilde haar een beetje opzei schuiven en dat is gelukt, maar ze stapte wel erg apart weg. Weet nou niet of het goed is gegaan of dat ze op haar bek ging..
Wel de trein gehaald
daarom neem ik altijd portofoon mee als ik met de trein ga. kan ik even contact opnemen met treinpersoneel en hoef ik niet te rennenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
Kutzooi. Vanmorgen moeten rennen voor de trein, fluitje ging terwijl ik de roltrap op liep en vadsig wijf met koffer stond lekkker breed links met koffer naast zich, dus wilde haar een beetje opzei schuiven en dat is gelukt, maar ze stapte wel erg apart weg. Weet nou niet of het goed is gegaan of dat ze op haar bek ging..
Wel de trein gehaald
Baas.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom neem ik altijd portofoon mee als ik met de trein ga. kan ik even contact opnemen met treinpersoneel en hoef ik niet te rennen
En dan moet de trein een paar stationnetjes overslaan om volgens de dienstregeling te blijven rijden?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom neem ik altijd portofoon mee als ik met de trein ga. kan ik even contact opnemen met treinpersoneel en hoef ik niet te rennen
1 station is genoeg. vaak staan treinen te utrecht cs enkele minuten stil dus die vertraging ben je zo weer kwijtquote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan moet de trein een paar stationnetjes overslaan om volgens de dienstregeling te blijven rijden?
Bijv. Seks met Ambi/stimo/etc. zonder condoomquote:
dat kun je ook als ze niet gevallen isquote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Baas.
Filmen ze eigenlijk ook de trappen? Als ze achterover is gevallen en haar hoofd uit elkaar is gesplatterd op een rand van de roltrap moet ik mn dreads afknippen om nooit meer herkend te worden.
Watquote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke zandkorrel heel ver onder mijn nagel gekregen, in dat levende gedeelte zeg maarMaar wel redelijk pijnloos weg gekregen. Hele middag nergens meer last van gehad.
Nee die is allang weg, maar er zit een soort wond daardoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watwakker liggen van een zandkorrel onder je nagel. Moet niet gekker worden.
Nagelleven penetrerende zandkorrels ook altijdquote:Op woensdag 27 november 2013 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die is allang weg, maar er zit een soort wond daardoor.
#yolo toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijv. Seks met Ambi/stimo/etc. zonder condoom
als mensen er yolo bij roepen is het altijd domquote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar is de grens tussen yolo en ontzettend dom?
Haha dit iddquote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar is de grens tussen yolo en ontzettend dom?
Klinkt idd echt als zo'n autistje die denkt aandacht te krijgen van haar door zich als een klein kind te gedragen.. de teringquote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef Chai het volgende:
WGR / Collega heeft geen respect voor mij
Autistische collega vindt TS leuk, maar begrijpt haar niet.
beetje de klootzak uithangen dus. Bitches like klootzakkenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt idd echt als zo'n autistje die denkt aandacht te krijgen van haar door zich als een klein kind te gedragen.. de tering
Maar wel op een volwassen manier en niet op het niveau dennis the menacequote:Op woensdag 27 november 2013 09:57 schreef wise het volgende:
[..]
beetje de klootzak uithangen dus. Bitches like klootzakken
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel op een volwassen manier en niet op het niveau dennis the menace
ff proberen het weekendquote:
fu hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 10:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met chocoladesigaretten werkt dat niet
Nicequote:Op woensdag 27 november 2013 10:16 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
also,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb Wrecking Ball trouwens net geluisterd n.a.v. dit filmpje:
Die dude is echt masterlijk.
Ik vind het trouwens niet eens zo'n heel slecht nummer.
quote:
Die vent is een held, hij heeft ook zoiets gedaan met call me maybe.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb Wrecking Ball trouwens net geluisterd n.a.v. dit filmpje:
Die dude is echt masterlijk.
Ik vind het trouwens niet eens zo'n heel slecht nummer.
Roboquote:Op woensdag 27 november 2013 12:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die vent is een held, hij heeft ook zoiets gedaan met call me maybe.
Heyquote:
Dit is een leerling.quote:
Shit man ik wilde al the sky zeggen maar vond de grap te kutquote:
quote:
that's some funny fuckin shitquote:Op woensdag 27 november 2013 12:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Shit man ik wilde al the sky zeggen maar vond de grap te kut
Gieren hierquote:Op woensdag 27 november 2013 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
that's some funny fuckin shit
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Spierpijn in mijn hele lijf. Wie komt mij masseren?
Inb4 Modus
Nee nu zoek je het maar uit.quote:
Dat wat jij wou maar niet kreeg dus?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijv. Seks met Ambi/stimo/etc. zonder condoom
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Inb4 Modus
Vraag CB.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Inb4 Modus
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Braddie het volgende:
Wil ik net een bakkie koffie nemen, is de suiker op
Jij kan wel een bakkie koffie gebruiken zonder suiker, dacht ik zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Braddie het volgende:
Ben jij nu een manquote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Braddie het volgende:
Ik ook, gisterquote:Op woensdag 27 november 2013 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
Al bijna 300 euro verdiend deze week
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had LTC? Die had ik op 9,5 verkochtdomdomdom
Nou raar zijn ze niet. Is de toekomst Chai. Had een jaar geleden een grijpstuiver erin gestopt en je was nu financieel onafhankelijk. Helaas moeten we het met de restjes doenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nieuw soort rare virtuele muntjes of zo denk ik.
Waarmee verdien jij 300 euro op een dag? Ik met cryptocurrency zoals Chai al doorhadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha gtfo man ben je daar nog niet klaar mee?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat wat jij wou maar niet kreeg dus?
Met werkenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Waarmee verdien jij 300 euro op een dag? Ik met cryptocurrency zoals Chai al doorhad
Het maken van verschillende soorten curry.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met werkenMaar ik heb echt geen idee wat cryptocurrency is.
Wat denk je nou, dat ik daar in tuin? Ik ben niet dom hoor heuheuahuahuwhauhhua xD xD Xdquote:Op woensdag 27 november 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het maken van verschillende soorten curry.
Nou ja, de toekomst? Tijdelijk fenomeen waar je van kon profiteren omdat nieuw enzo. Je had er in het begin bij moeten zijn. Uiteindelijk is het gewoon weer een extra valuta en stabiliseert die koers wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou raar zijn ze niet. Is de toekomst Chai. Had een jaar geleden een grijpstuiver erin gestopt en je was nu financieel onafhankelijk. Helaas moeten we het met de restjes doen
[..]
Waarmee verdien jij 300 euro op een dag? Ik met cryptocurrency zoals Chai al doorhad
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat ik daar in tuin? Ik ben niet dom hoor heuheuahuahuwhauhhua xD xD Xd
Echt net 5 min geleden gecheckt, ja. Idd een dom kk wijf.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Dat wijf die daar staat te schreeuwenmongolen.
"opschieten, sneller, tyfuslijers!!"ben je bijna 40 gedraag je je als een 15 jarige kkwaus
Je hebt er duidelijk weinig verstand van. Laatst werd het equivalent van 100 miljoen dollar verstuurd. In 30 minuten stond het op de andere rekening. En hoeveel dat kostte? 0,0 noppes nada helemaal niets. Hoe zit dat met jouw PayPal?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou ja, de toekomst? Tijdelijk fenomeen waar je van kon profiteren omdat nieuw enzo. Je had er in het begin bij moeten zijn. Uiteindelijk is het gewoon weer een extra valuta en stabiliseert die koers wel.
U tell 'em.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt net 5 min geleden gecheckt, ja. Idd een dom kk wijf.
Hey now! Wat ik wilde zeggen is dat die hele geldverdienbusiness in het handelen van die coins nu tijdelijk een lucratieve business is. Uiteindelijk stabiliseert het en houd je inderdaad een efficiënte, relatief veilige (+ anonieme) en veelzijdige valuta over.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk weinig verstand van. Laatst werd het equivalent van 100 miljoen dollar verstuurd. In 30 minuten stond het op de andere rekening. En hoeveel dat kostte? 0,0 noppes nada helemaal niets. Hoe zit dat met jouw PayPal?
Het traden is tijdelijk lucratief ja. Of rampzalig als je verkeerd kiest natuurlijk. Maar het gaat hier niet om een extra valuta. Het betalingssysteem erachter is wat telt. Kijk naar het gemak waarmee je geld kan versturen. Goedkoper, sneller, geen banken nodig. Hier gaat echt een gigantische business rond ontstaanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey now! Wat ik wilde zeggen is dat die hele geldverdienbusiness in het handelen van die coins nu tijdelijk een lucratieve business is. Uiteindelijk stabiliseert het en houd je inderdaad een efficiënte, relatief veilige (+ anonieme) en veelzijdige valuta over.
Correct, dat hele betalingssysteem reken ik ook als onderdeel van de valuta BTC. (of LTC, weet niet waar je nu in zit) Dit gaat zeker nog groeien inderdaad, mits mensen hun geld er maar in blijven houden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het traden is tijdelijk lucratief ja. Of rampzalig als je verkeerd kiest natuurlijk. Maar het gaat hier niet om een extra valuta. Het betalingssysteem erachter is wat telt. Kijk naar het gemak waarmee je geld kan versturen. Goedkoper, sneller, geen banken nodig. Hier gaat echt een gigantische business rond ontstaan
Jij begint erover. Maar maak je niet druk, dromen kan altijd nogquote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha gtfo man ben je daar nog niet klaar mee?
Dat tweede klopt. Makers preminen vaak. Zelf een paar honderdduizend coins verzamelen voor je het grote publiek op je coin loslaat. Maar daar worden ze wel op afgerekend. Je ziet dat de populairste altcoin, LTC, dit niet heeft gedaan. Omdat het systeem zo open is kan dit allemaal worden teruggevonden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Correct, dat hele betalingssysteem reken ik ook als onderdeel van de valuta BTC. (of LTC, weet niet waar je nu in zit) Dit gaat zeker nog groeien inderdaad, mits mensen hun geld er maar in blijven houden.
Grappig ook om te zien dat er meer en meer van die currencies ontstaan, ergens voelt het alsof die oprichters daarvan er zelf gewoon een slaatje uit willen slaan.Beetje een paar duizend voor jezelf reserveren en dan maar zien of ze wat waard worden door andere kopers die niet buiten de boot willen vallen, nadat ze het succes van de eerste BTC kopers hebben gezien. Want wat ze dan eigenlijk doen is gratis geld 'maken' uit niets.
Het vormt inderdaad langzaam (?) maar zeker een steeds interessanter alternatief voor het klassieke betalingssysteem.Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar hoe banken en overheden hier in de toekomst mee gaan dealen. Ik denk dat het nu al te laat is om een grote 'scare' actie te organiseren om die mensen uit die munt te krijgen. En gezien de recente uitspraken in het Amerikaanse congres zie ik dat ook niet meer gebeuren.
voorlopig is de Nederlandse overheid vooral bezignmet uitzoeken hoe ze hier belasting over kunnen heffenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Correct, dat hele betalingssysteem reken ik ook als onderdeel van de valuta BTC. (of LTC, weet niet waar je nu in zit) Dit gaat zeker nog groeien inderdaad, mits mensen hun geld er maar in blijven houden.
Grappig ook om te zien dat er meer en meer van die currencies ontstaan, ergens voelt het alsof die oprichters daarvan er zelf gewoon een slaatje uit willen slaan.Beetje een paar duizend voor jezelf reserveren en dan maar zien of ze wat waard worden door andere kopers die niet buiten de boot willen vallen, nadat ze het succes van de eerste BTC kopers hebben gezien. Want wat ze dan eigenlijk doen is gratis geld 'maken' uit niets.
Het vormt inderdaad langzaam (?) maar zeker een steeds interessanter alternatief voor het klassieke betalingssysteem.Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar hoe banken en overheden hier in de toekomst mee gaan dealen. Ik denk dat het nu al te laat is om een grote 'scare' actie te organiseren om die mensen uit die munt te krijgen. En gezien de recente uitspraken in het Amerikaanse congres zie ik dat ook niet meer gebeuren.
Gvd doet het al niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Dat wijf die daar staat te schreeuwenmongolen.
"opschieten, sneller, tyfuslijers!!"ben je bijna 40 gedraag je je als een 15 jarige kkwaus
Haha, dat kan dus niet omdat het volledig anoniem is.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voorlopig is de Nederlandse overheid vooral bezignmet uitzoeken hoe ze hier belasting over kunnen heffen
Geoefend met bawsac?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wacht tot 'ie legendarisch crasht en ga dan inkopen.
Haha idd, als ik van 40 miljoen 6,8 miljard kan maken is de rest peanuts. I'm gonna get rich, bitch.quote:
Hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha idd, als ik van 40 miljoen 6,8 miljard kan maken is de rest peanuts. I'm gonna get rich, bitch.
Ja hallo, had ik hem net opgezocht voor je enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 13:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd doet het al niet meer.
edit: heb al een nieuwe
Gehackt, hoe dan? Ik had dat (2,2 miljard p/p) dus ook, maar gewoon met eerlijk beleggenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Heb die shit gewoon gehacked en heb nu 2.14billionmax in de game.
Zal voortaan op je wachtenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hallo, had ik hem net opgezocht voor je enzo
Waar zit je nu in? PPC stijgt gestaagquote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
Wel erg leuk om mee t. Spelengister begonnen met een luttele 100 EUR speelgeld. Aan het eind van de dag 130. Toch een leuk idee
Savegame op de laptop gezet en deze decrypt. Daarna wijzigingen gemaakt zoals max geld en alle skills en daarna weer encrypt en op de ps3 gezetquote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gehackt, hoe dan? Ik had dat (2,2 miljard p/p) dus ook, maar gewoon met eerlijk beleggen?
[..]
Zal voortaan op je wachten.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Savegame op de laptop gezet en deze decrypt. Daarna wijzigingen gemaakt zoals max geld en alle skills en daarna weer encrypt en op de ps3 gezet
7 Ltc, 70 ftc en 10 pccquote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar zit je nu in? PPC stijgt gestaag
Sure amquote:Op woensdag 27 november 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Cheater.
Ook stom eigenlijk, al die moeite (of nouja) gedaan om het spel uit te spelen en max te cashen, ben ik toen ik het had uitgespeeld meteen begonnen met multiplayer en heb nooit meer naar de singleplayer omgekeken.
Ja, ik had gelukkig tijdig zo'n beleggings-walkthrough gevonden zodat ik nog niet met die Lester-missies begonquote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sure am
Maar idd, was ook bezig met beleggen maar duurde me te lang. Heb dit overigens gedaan na uitspelen.
Toen had ik dat allemaal en nu speel ik eigenlijk net GTA Online beetje.
Heb dat appartement in Weazelflat (?) gekochtvette uitzicht over de stad.
Zat gisteren een crew achter mij aanmet zijn 3en.. dus ik ga mijn huis binnen is er 1 meegekomen? wtf
maar een andere zat dus met een tank op mijn woning te schieten
ja, precies dan was je nog op tijdquote:Op woensdag 27 november 2013 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, ik had gelukkig tijdig zo'n beleggings-walkthrough gevonden zodat ik nog niet met die Lester-missies begon. Hoeveel kostte die flat? Heb die van 390k, die heeft het beste uitzicht volgens mij
.
Hahaha, zoiets had ik ook een keer, stond er ineens een gozer in m'n garage. Ik schrok gewoon.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaMaar zwarte koffie vind ik niet te zuipen
Geen idee, ik dacht bij de 14 en 18 dollar ook dat er wel een correctie zou volgen, maar toen kwamen er weer wat gekken die met duizenden tegelijk kochten en steeg het door. Maar alles ligt nu bijna stil dus zou sowieso niks beters wetenquote:
quote:
hehe, nadat ik op post drukte ging hij gelijk al weer 1 eur ps omhoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht bij de 14 en 18 dollar ook dat er wel een correctie zou volgen, maar toen kwamen er weer wat gekken die met duizenden tegelijk kochten en steeg het door. Maar alles ligt nu bijna stil dus zou sowieso niks beters weten
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thee met melk en suiker.
Sowieso thee of koffie zonder suiker.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje stoer lopen doen met zwarte koffie drinken terwijl je net zo goed dan je eigen gal kan gaan consumeren
Kinderthee, gedronken tot ik 12 was, toen thee met suiker.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thee met melk en suiker.
Sowieso thee of koffie zonder suiker.
Dit, of chocokoffie met melk en suiker, dat is nog lekkerderquote:Op woensdag 27 november 2013 14:14 schreef Murdera het volgende:
Schaam me niet voor mijn kinderkoffie. Genieten
Thee zonder suiker is niet weg te krijgen man, vooral groene theequote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kinderthee, gedronken tot ik 12 was, toen thee met suiker.
Op age 17 begonnen met thee zonder suiker
Nu al jaren fervent (?)) thee zonder suiker drinker.
Niet? heerlijk johquote:Op woensdag 27 november 2013 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit, of chocokoffie met melk en suiker, dat is nog lekkerder!
[..]
Thee zonder suiker is niet weg te krijgen man, vooral groene thee![]()
.
en hoe oud ben je nou?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kinderthee, gedronken tot ik 12 was, toen thee met suiker.
Op age 17 begonnen met thee zonder suiker
Nu al jaren fervent (?)) thee zonder suiker drinker.
Volgend jaar crashed alles, nog half jaartje wachten vriend.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wacht tot 'ie legendarisch crasht en ga dan inkopen.
pls stahpquote:
18+quote:
ik had van jou wel verwacht zo'n early adopter te zijn, die dan voor 20 euro had gekocht en nu een paar ton had.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgend jaar crashed alles, nog half jaartje wachten vriend.
Wie zegt dat het niet zo is?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had van jou wel verwacht zo'n early adopter te zijn, die dan voor 20 euro had gekocht en nu een paar ton had.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje stoer lopen doen met zwarte koffie drinken terwijl je net zo goed dan je eigen gal kan gaan consumeren
Over een half jaar zou je willen dat je nu gekocht hadquote:Op woensdag 27 november 2013 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgend jaar crashed alles, nog half jaartje wachten vriend.
1MVAsvCQiCrByzUA6cSxVAEG561ULKYPGSquote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daar is je antwoord dan xddd, nooit praten over geld op een forum vol hongerige piraten.
Link naar dat spul waar jullie nu mee bezig zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over een half jaar zou je willen dat je nu gekocht had
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1MVAsvCQiCrByzUA6cSxVAEG561ULKYPGS
https://btc-e.com/exchange/ltc_eurquote:Op woensdag 27 november 2013 14:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Link naar dat spul waar jullie nu mee bezig zijn
Mensen die denken dat je een legging als broek kunt dragenquote:
Er gaat een paar miljard in om dus dat zal dan en rockefeller moeten zijn ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:36 schreef Gridlok het volgende:
Wat als die hele rise een hoax is door iemand die daar flink wat aandelen in heeft en als het dubbel is alles verkoopt en het in elkaar stort?
Bij BTC en LTC is het volume echt veel te hoog om de koers serieus te kunnen beïnvloeden. Bij sommige altcoins gebeurt dit wel. Plotselinge gigantische stijgingen waarna het net zo snel weer omlaag gaat. Maar de trend is omhoogquote:Op woensdag 27 november 2013 14:36 schreef Gridlok het volgende:
Wat als die hele rise een hoax is door iemand die daar flink wat aandelen in heeft en als het dubbel is alles verkoopt en het in elkaar stort?
Hoorde Kanye West net toevallig zeggen dat er momenteel 1480 miljardairs zijn wereldwijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er gaat een paar miljard in om dus dat zal dan en rockefeller moeten zijn ofzo?
Lose Yourself?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:39 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft hier netflix? Kan iemand mij vertellen hoe die docu over Eminem heet die via netflix te zien is?
Eminem A.K.A.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:39 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft hier netflix? Kan iemand mij vertellen hoe die docu over Eminem heet die via netflix te zien is?
Doe je het beter dan mijquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Murdera het volgende:
Haha jemig. ik dacht dat ik 30 of 40 euro winst had ofzo.
net alles even opgeteld, als ik alles verkoop ben ik vanaf gisteren tot vandaag van verdubbeld.
200 ingelegd, 406. in de pocket.
quote:
Ik had gegoogled, maar kreeg het niet. Thanks honeyquote:
Dus als je gisteren 10.000 had ingelegd had je nu 20.000? Wel ziek manquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Murdera het volgende:
Haha jemig. ik dacht dat ik 30 of 40 euro winst had ofzo.
net alles even opgeteld, als ik alles verkoop ben ik vanaf gisteren tot vandaag van verdubbeld.
200 ingelegd, 406. in de pocket.
Geen idee, kende 'm nog nieteensquote:Op woensdag 27 november 2013 14:43 schreef VeerEli het volgende:
Ik had gegoogled, maar kreeg het niet. Thanks honeyIs dit die ene waar z'n mams enz ook aan het woord komen?
Als 2 jaar geleden 10k had ingelegd had je nu 100Mquote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus als je gisteren 10.000 had ingelegd had je nu 20.000? Wel ziek man.
[..]
Geen idee, kende 'm nog nieteens.
In theorie, maar mij kennende had ik dan veel paniekeriger gereageerd en zat ik nu op 3000.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus als je gisteren 10.000 had ingelegd had je nu 20.000? Wel ziek man.
Je zal het maar serieus overwogen hebben toentertijd, en er toch maar van af hebben gezienquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als 2 jaar geleden 10k had ingelegd had je nu 100M
Ik weiger in te stappen, zul je precies zien dat op dát specifieke moment alles fout gaatquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
In theorie, maar mij kennende had ik dan veel paniekeriger gereageerd en zat ik nu op 3000.
Zou jij wel kunnen toch.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je een legging als broek kunt dragen!
Zijn ook maar weinig mensen die bij 0,10 zijn ingestapt en ze nu nog hebben. Dan had je allang winst genomen bij 4, 20 of 75 euroquote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zal het maar serieus overwogen hebben toentertijd, en er toch maar van af hebben gezien_!
[..]
Ik weiger in te stappen, zul je precies zien dat op dát specifieke moment alles fout gaat.
Dat dacht ik ook echt al 3 keer.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zal het maar serieus overwogen hebben toentertijd, en er toch maar van af hebben gezien_!
[..]
Ik weiger in te stappen, zul je precies zien dat op dát specifieke moment alles fout gaat.
Gezelligquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen wel samen kijken? [ afbeelding ]
True, vandaar dat het al nieuws was dat één zo'n gozer z'n coins vergeten wasquote:Op woensdag 27 november 2013 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn ook maar weinig mensen die bij 0,10 zijn ingestapt en ze nu nog hebben. Dan had je allang winst genomen bij 4, 20 of 75 euro
Ik heb in de beginperiode wel eens gedacht te minen. Maar dat was teveel gedoe voor die paar centen. Letterlijk paar centen toenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook echt al 3 keer.
eerst was het teveel moeite voor een nepmunt aan het begin,
toen was hij helemaal 100, "wel veel",
toen was het allemaal veel te flakey, en nu toch maar gedaan.
Idd, die shit geen last meer vanquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen toestemming meer van papa en mama nodig voor de Nickelodeon site hoor ik al.
Dat een mens noemenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je een legging als broek kunt dragen!
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb in de beginperiode wel eens gedacht te minen. Maar dat was teveel gedoe voor die paar centen. Letterlijk paar centen toen
Nee. Makkelijkste is BTC kopen via Nederlandse aanbieder en deze dan verplaatsen naar een exchange zodat je kan handelen. Of gewoon laten staan op je eigen pc, wat jij wilquote:
Moet ik dan mijn briefjes geld in de DVD-reader steken ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee. Makkelijkste is BTC kopen via Nederlandse aanbieder en deze dan verplaatsen naar een exchange zodat je kan handelen. Of gewoon laten staan op je eigen pc, wat jij wil
Ik ga chicken op de LTC.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee. Makkelijkste is BTC kopen via Nederlandse aanbieder en deze dan verplaatsen naar een exchange zodat je kan handelen. Of gewoon laten staan op je eigen pc, wat jij wil
Nee in mijn brievenbus. Kom nou zeg, je kan toch ook WoWgear kopen of niequote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn briefjes geld in de DVD-reader steken ofzo?
idd, gewoon gaan schilderen of stukadoren gvd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Als hier op FOK! dit soort ideeen al zijn dan zijn er toch al echt wel mensen serieus mee bezig nu? die hele markt gaat straks kapot en dan zijn er in ene een hoop voedselbankgangers bij
stukadorenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, gewoon gaan schilderen of stukadoren gvd.
Wat een aannamequote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Als hier op FOK! dit soort ideeen al zijn dan zijn er toch al echt wel mensen serieus mee bezig nu? die hele markt gaat straks kapot en dan zijn er in ene een hoop voedselbankgangers bij
Alleen geen TRC nemen, die verdwijnt volgende week van de exchangequote:Op woensdag 27 november 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog even bedenken. dacht meer aan FTC.
Snap dat dus ook niet, een ingewikkelde rekensom oplossen en je wordt beloondquote:Op woensdag 27 november 2013 15:09 schreef Gridlok het volgende:
Snap dat Bitcoin minen niet echt, is gewoon farmen dus?
Is dat niet wat aan de late kant?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:09 schreef Gridlok het volgende:
Snap dat Bitcoin minen niet echt, is gewoon farmen dus?
Ja, klinkt echt kk fishy.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat dus ook niet, een ingewikkelde rekensom oplossen en je wordt beloond. Wie verzint die rekensom en wie weet het goede antwoord dan? Waarom überhaupt op z'n manier
.
Hou op met trollenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:14 schreef Gridlok het volgende:
Ok dus stel ik farm bitcoins, die kan ik dan omzetten in fat stacks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |