quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
Chai ik pak nu de trein naar dat gehucht van je en ik haal al je nekwervels eruit!
zo is chai welquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor het behouden van de OP
de trein rijd ook niet verder dan dat dorpquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
Chai ik pak nu de trein naar dat gehucht van je en ik haal al je nekwervels eruit!
Jawel, rijdt naar Enschede of Zwolle of Schiphol of Den Haag Centraal of Roosendaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de trein rijd ook niet verder dan dat dorp
Die dooie bende is gewoon een vicieuze cirkel, dus als wij hem doorbreken niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Valt hier nog wat te beleven of is het weer eens een dooie bende?
Partyharrrddddd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Valt hier nog wat te beleven of is het weer eens een dooie bende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heelsmaals niequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen het crème de la crème van de FOK!autisten wilt die kk OP.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Partyharrrddddd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |