True, vandaar dat het al nieuws was dat één zo'n gozer z'n coins vergeten wasquote:Op woensdag 27 november 2013 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn ook maar weinig mensen die bij 0,10 zijn ingestapt en ze nu nog hebben. Dan had je allang winst genomen bij 4, 20 of 75 euro
Ik heb in de beginperiode wel eens gedacht te minen. Maar dat was teveel gedoe voor die paar centen. Letterlijk paar centen toenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook echt al 3 keer.
eerst was het teveel moeite voor een nepmunt aan het begin,
toen was hij helemaal 100, "wel veel",
toen was het allemaal veel te flakey, en nu toch maar gedaan.
Idd, die shit geen last meer vanquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen toestemming meer van papa en mama nodig voor de Nickelodeon site hoor ik al.
Dat een mens noemenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je een legging als broek kunt dragen!
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb in de beginperiode wel eens gedacht te minen. Maar dat was teveel gedoe voor die paar centen. Letterlijk paar centen toen
Nee. Makkelijkste is BTC kopen via Nederlandse aanbieder en deze dan verplaatsen naar een exchange zodat je kan handelen. Of gewoon laten staan op je eigen pc, wat jij wilquote:
Moet ik dan mijn briefjes geld in de DVD-reader steken ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee. Makkelijkste is BTC kopen via Nederlandse aanbieder en deze dan verplaatsen naar een exchange zodat je kan handelen. Of gewoon laten staan op je eigen pc, wat jij wil
Ik ga chicken op de LTC.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee. Makkelijkste is BTC kopen via Nederlandse aanbieder en deze dan verplaatsen naar een exchange zodat je kan handelen. Of gewoon laten staan op je eigen pc, wat jij wil
Nee in mijn brievenbus. Kom nou zeg, je kan toch ook WoWgear kopen of niequote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn briefjes geld in de DVD-reader steken ofzo?
idd, gewoon gaan schilderen of stukadoren gvd.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Als hier op FOK! dit soort ideeen al zijn dan zijn er toch al echt wel mensen serieus mee bezig nu? die hele markt gaat straks kapot en dan zijn er in ene een hoop voedselbankgangers bij
stukadorenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, gewoon gaan schilderen of stukadoren gvd.
Wat een aannamequote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Als hier op FOK! dit soort ideeen al zijn dan zijn er toch al echt wel mensen serieus mee bezig nu? die hele markt gaat straks kapot en dan zijn er in ene een hoop voedselbankgangers bij
Alleen geen TRC nemen, die verdwijnt volgende week van de exchangequote:Op woensdag 27 november 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog even bedenken. dacht meer aan FTC.
Snap dat dus ook niet, een ingewikkelde rekensom oplossen en je wordt beloondquote:Op woensdag 27 november 2013 15:09 schreef Gridlok het volgende:
Snap dat Bitcoin minen niet echt, is gewoon farmen dus?
Is dat niet wat aan de late kant?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:09 schreef Gridlok het volgende:
Snap dat Bitcoin minen niet echt, is gewoon farmen dus?
Ja, klinkt echt kk fishy.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat dus ook niet, een ingewikkelde rekensom oplossen en je wordt beloond. Wie verzint die rekensom en wie weet het goede antwoord dan? Waarom überhaupt op z'n manier
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |