Link naar dat spul waar jullie nu mee bezig zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over een half jaar zou je willen dat je nu gekocht had
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1MVAsvCQiCrByzUA6cSxVAEG561ULKYPGS
https://btc-e.com/exchange/ltc_eurquote:Op woensdag 27 november 2013 14:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Link naar dat spul waar jullie nu mee bezig zijn
Mensen die denken dat je een legging als broek kunt dragenquote:
Er gaat een paar miljard in om dus dat zal dan en rockefeller moeten zijn ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:36 schreef Gridlok het volgende:
Wat als die hele rise een hoax is door iemand die daar flink wat aandelen in heeft en als het dubbel is alles verkoopt en het in elkaar stort?
Bij BTC en LTC is het volume echt veel te hoog om de koers serieus te kunnen beïnvloeden. Bij sommige altcoins gebeurt dit wel. Plotselinge gigantische stijgingen waarna het net zo snel weer omlaag gaat. Maar de trend is omhoogquote:Op woensdag 27 november 2013 14:36 schreef Gridlok het volgende:
Wat als die hele rise een hoax is door iemand die daar flink wat aandelen in heeft en als het dubbel is alles verkoopt en het in elkaar stort?
Hoorde Kanye West net toevallig zeggen dat er momenteel 1480 miljardairs zijn wereldwijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er gaat een paar miljard in om dus dat zal dan en rockefeller moeten zijn ofzo?
Lose Yourself?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:39 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft hier netflix? Kan iemand mij vertellen hoe die docu over Eminem heet die via netflix te zien is?
Eminem A.K.A.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:39 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft hier netflix? Kan iemand mij vertellen hoe die docu over Eminem heet die via netflix te zien is?
Doe je het beter dan mijquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Murdera het volgende:
Haha jemig. ik dacht dat ik 30 of 40 euro winst had ofzo.
net alles even opgeteld, als ik alles verkoop ben ik vanaf gisteren tot vandaag van verdubbeld.
200 ingelegd, 406. in de pocket.
quote:
Ik had gegoogled, maar kreeg het niet. Thanks honeyquote:
Dus als je gisteren 10.000 had ingelegd had je nu 20.000? Wel ziek manquote:Op woensdag 27 november 2013 14:41 schreef Murdera het volgende:
Haha jemig. ik dacht dat ik 30 of 40 euro winst had ofzo.
net alles even opgeteld, als ik alles verkoop ben ik vanaf gisteren tot vandaag van verdubbeld.
200 ingelegd, 406. in de pocket.
Geen idee, kende 'm nog nieteensquote:Op woensdag 27 november 2013 14:43 schreef VeerEli het volgende:
Ik had gegoogled, maar kreeg het niet. Thanks honeyIs dit die ene waar z'n mams enz ook aan het woord komen?
Als 2 jaar geleden 10k had ingelegd had je nu 100Mquote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus als je gisteren 10.000 had ingelegd had je nu 20.000? Wel ziek man.
[..]
Geen idee, kende 'm nog nieteens.
In theorie, maar mij kennende had ik dan veel paniekeriger gereageerd en zat ik nu op 3000.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus als je gisteren 10.000 had ingelegd had je nu 20.000? Wel ziek man.
Je zal het maar serieus overwogen hebben toentertijd, en er toch maar van af hebben gezienquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als 2 jaar geleden 10k had ingelegd had je nu 100M
Ik weiger in te stappen, zul je precies zien dat op dát specifieke moment alles fout gaatquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
In theorie, maar mij kennende had ik dan veel paniekeriger gereageerd en zat ik nu op 3000.
Zou jij wel kunnen toch.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je een legging als broek kunt dragen!
Zijn ook maar weinig mensen die bij 0,10 zijn ingestapt en ze nu nog hebben. Dan had je allang winst genomen bij 4, 20 of 75 euroquote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zal het maar serieus overwogen hebben toentertijd, en er toch maar van af hebben gezien_!
[..]
Ik weiger in te stappen, zul je precies zien dat op dát specifieke moment alles fout gaat.
Dat dacht ik ook echt al 3 keer.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zal het maar serieus overwogen hebben toentertijd, en er toch maar van af hebben gezien_!
[..]
Ik weiger in te stappen, zul je precies zien dat op dát specifieke moment alles fout gaat.
Gezelligquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen wel samen kijken? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |