Ja, ik had gelukkig tijdig zo'n beleggings-walkthrough gevonden zodat ik nog niet met die Lester-missies begonquote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sure am
Maar idd, was ook bezig met beleggen maar duurde me te lang. Heb dit overigens gedaan na uitspelen.
Toen had ik dat allemaal en nu speel ik eigenlijk net GTA Online beetje.
Heb dat appartement in Weazelflat (?) gekochtvette uitzicht over de stad.
Zat gisteren een crew achter mij aanmet zijn 3en.. dus ik ga mijn huis binnen is er 1 meegekomen? wtf
maar een andere zat dus met een tank op mijn woning te schieten
ja, precies dan was je nog op tijdquote:Op woensdag 27 november 2013 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, ik had gelukkig tijdig zo'n beleggings-walkthrough gevonden zodat ik nog niet met die Lester-missies begon. Hoeveel kostte die flat? Heb die van 390k, die heeft het beste uitzicht volgens mij
.
Hahaha, zoiets had ik ook een keer, stond er ineens een gozer in m'n garage. Ik schrok gewoon.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaMaar zwarte koffie vind ik niet te zuipen
Geen idee, ik dacht bij de 14 en 18 dollar ook dat er wel een correctie zou volgen, maar toen kwamen er weer wat gekken die met duizenden tegelijk kochten en steeg het door. Maar alles ligt nu bijna stil dus zou sowieso niks beters wetenquote:
quote:
hehe, nadat ik op post drukte ging hij gelijk al weer 1 eur ps omhoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht bij de 14 en 18 dollar ook dat er wel een correctie zou volgen, maar toen kwamen er weer wat gekken die met duizenden tegelijk kochten en steeg het door. Maar alles ligt nu bijna stil dus zou sowieso niks beters weten
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thee met melk en suiker.
Sowieso thee of koffie zonder suiker.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje stoer lopen doen met zwarte koffie drinken terwijl je net zo goed dan je eigen gal kan gaan consumeren
Kinderthee, gedronken tot ik 12 was, toen thee met suiker.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thee met melk en suiker.
Sowieso thee of koffie zonder suiker.
Dit, of chocokoffie met melk en suiker, dat is nog lekkerderquote:Op woensdag 27 november 2013 14:14 schreef Murdera het volgende:
Schaam me niet voor mijn kinderkoffie. Genieten
Thee zonder suiker is niet weg te krijgen man, vooral groene theequote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kinderthee, gedronken tot ik 12 was, toen thee met suiker.
Op age 17 begonnen met thee zonder suiker
Nu al jaren fervent (?)) thee zonder suiker drinker.
Niet? heerlijk johquote:Op woensdag 27 november 2013 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit, of chocokoffie met melk en suiker, dat is nog lekkerder!
[..]
Thee zonder suiker is niet weg te krijgen man, vooral groene thee![]()
.
en hoe oud ben je nou?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kinderthee, gedronken tot ik 12 was, toen thee met suiker.
Op age 17 begonnen met thee zonder suiker
Nu al jaren fervent (?)) thee zonder suiker drinker.
Volgend jaar crashed alles, nog half jaartje wachten vriend.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wacht tot 'ie legendarisch crasht en ga dan inkopen.
pls stahpquote:
18+quote:
ik had van jou wel verwacht zo'n early adopter te zijn, die dan voor 20 euro had gekocht en nu een paar ton had.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgend jaar crashed alles, nog half jaartje wachten vriend.
Wie zegt dat het niet zo is?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had van jou wel verwacht zo'n early adopter te zijn, die dan voor 20 euro had gekocht en nu een paar ton had.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje stoer lopen doen met zwarte koffie drinken terwijl je net zo goed dan je eigen gal kan gaan consumeren
Over een half jaar zou je willen dat je nu gekocht hadquote:Op woensdag 27 november 2013 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgend jaar crashed alles, nog half jaartje wachten vriend.
1MVAsvCQiCrByzUA6cSxVAEG561ULKYPGSquote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daar is je antwoord dan xddd, nooit praten over geld op een forum vol hongerige piraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |