quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Braddie het volgende:
Wil ik net een bakkie koffie nemen, is de suiker op
Jij kan wel een bakkie koffie gebruiken zonder suiker, dacht ik zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Braddie het volgende:
Ben jij nu een manquote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Braddie het volgende:
Ik ook, gisterquote:Op woensdag 27 november 2013 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
Al bijna 300 euro verdiend deze week
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had LTC? Die had ik op 9,5 verkochtdomdomdom
Nou raar zijn ze niet. Is de toekomst Chai. Had een jaar geleden een grijpstuiver erin gestopt en je was nu financieel onafhankelijk. Helaas moeten we het met de restjes doenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nieuw soort rare virtuele muntjes of zo denk ik.
Waarmee verdien jij 300 euro op een dag? Ik met cryptocurrency zoals Chai al doorhadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha gtfo man ben je daar nog niet klaar mee?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat wat jij wou maar niet kreeg dus?
Met werkenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
Waarmee verdien jij 300 euro op een dag? Ik met cryptocurrency zoals Chai al doorhad
Het maken van verschillende soorten curry.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met werkenMaar ik heb echt geen idee wat cryptocurrency is.
Wat denk je nou, dat ik daar in tuin? Ik ben niet dom hoor heuheuahuahuwhauhhua xD xD Xdquote:Op woensdag 27 november 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het maken van verschillende soorten curry.
Nou ja, de toekomst? Tijdelijk fenomeen waar je van kon profiteren omdat nieuw enzo. Je had er in het begin bij moeten zijn. Uiteindelijk is het gewoon weer een extra valuta en stabiliseert die koers wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou raar zijn ze niet. Is de toekomst Chai. Had een jaar geleden een grijpstuiver erin gestopt en je was nu financieel onafhankelijk. Helaas moeten we het met de restjes doen
[..]
Waarmee verdien jij 300 euro op een dag? Ik met cryptocurrency zoals Chai al doorhad
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat ik daar in tuin? Ik ben niet dom hoor heuheuahuahuwhauhhua xD xD Xd
Echt net 5 min geleden gecheckt, ja. Idd een dom kk wijf.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Dat wijf die daar staat te schreeuwenmongolen.
"opschieten, sneller, tyfuslijers!!"ben je bijna 40 gedraag je je als een 15 jarige kkwaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |