Duidelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is weer de tijd van het jaar ja.
Welke?quote:
Oh. Nee.quote:
Mooie dingen zijn dat! Mijn ex-collega van stage had er ook één en was er altijd super enthousiast over. Liet ook altijd filmpjes ervan zien op YouTube. Dat ding kan echt ontzettend veel.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk is m`n Tyros binnen!
Gewoon.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat! Mijn ex-collega van stage had er ook één en was er altijd super enthousiast over. Liet ook altijd filmpjes ervan zien op YouTube. Dat ding kan echt ontzettend veel.
Dj Barry en zijn Orgel.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net even een kort filmpje opgenomen, moet nog even wat aan de kleuren doen
Het kan altijd beter gozer. Heb je al een geluidskaart zodat je het geluid op hoge kwaliteit kan exporteren en zodoende kan samenvoegen met een filmpje?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net even een kort filmpje opgenomen, moet nog even wat aan de kleuren doen
Heb een geluidskaart, kan ook via m`n camera opnemen, maar dan moet ik de keuze maken.. of mono maar wél direct het geluid van de tyros óf *stereo* maar met de onboard mics van de camera en dus bij geluiden..quote:Op woensdag 27 november 2013 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het kan altijd beter gozer. Heb je al een geluidskaart zodat je het geluid op hoge kwaliteit kan exporteren en zodoende kan samenvoegen met een filmpje?
Succes man. Het is namelijk veel mooier wanneer het geluid helder is. Die mics van de telefoon zijn echt kut.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb een geluidskaart, kan ook via m`n camera opnemen, maar dan moet ik de keuze maken.. of mono maar wél direct het geluid van de tyros óf *stereo* maar met de onboard mics van de camera en dus bij geluiden..
Dus daar ga ik morgen even een oplossing voor bedenken
Klopt, ze missen heel veel laag, en dat is jammerquote:Op woensdag 27 november 2013 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Succes man. Het is namelijk veel mooier wanneer het geluid helder is. Die mics van de telefoon zijn echt kut.
Ok ik ben BlueMage.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:28 schreef jordandiddy het volgende:
[..]
nee vast niet maar ik wou gewoon even gedag zeggen. ik ben ricardo1989
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |