Mja maar wil niet met van die saaie shit aankomen zoals een doos kaarsen of voorraad aanstekers ofzo. Wel wat hilarische of leuke shit, want je kan ook cadeaus van elkaar gaan afpakken en dan moet er wel wat fatsoenlijks liggen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan je beter gewoon winkels af gaan struinen op zoek naar leuke zooi ipv specifieke dingen.
kost een pakje sigaretten tegenwoordig niet rond de 5 euro?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja maar wil niet met van die saaie shit aankomen zoals een doos kaarsen of voorraad aanstekers ofzo. Wel wat hilarische of leuke shit, want je kan ook cadeaus van elkaar gaan afpakken en dan moet er wel wat fatsoenlijks liggen, natuurlijk.
Ah jij vindt toch wel iets beters joh? :p Mijn tantes verzamelen ieder jaar gelukkig de cadeaus voor dat spel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja maar wil niet met van die saaie shit aankomen zoals een doos kaarsen of voorraad aanstekers ofzo. Wel wat hilarische of leuke shit, want je kan ook cadeaus van elkaar gaan afpakken en dan moet er wel wat fatsoenlijks liggen, natuurlijk.
Gewoon een paar flessen wijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al in gedachten jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kost een pakje sigaretten tegenwoordig niet rond de 5 euro?
Heb nu m'n oog laten vallen op een tietenmok en een kamasutra asbak. Zit eraan te denken om een flesje whisky en een pak peuken erbij te doen.. Dan ben ik al klaar. Maar vind peuken wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah jij vindt toch wel iets beters joh? :p Mijn tantes verzamelen ieder jaar gelukkig de cadeaus voor dat spel.
Je ziet er een stuk beter uit zonder bril. Nu nog wat aan dat bosje onkruid doen en dat kwabje wegwerken en wie weet krijgen we dan ineens dit:quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk is m`n Tyros binnen!
Dat kwabje ben ik aan het wegwerken (er is al 7kg af) en dat haar.. sja, ik ga over een paar dagen naar de kapper dus wie weetquote:Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je ziet er een stuk beter uit zonder bril. Nu nog wat aan dat bosje onkruid doen en dat kwabje wegwerken en wie weet krijgen we dan ineens dit:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm Macklemore zou je goed staan Brad
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 27 november 2013 00:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kloon
Opscheren
Jij mag ook wel iets scheren.. Wegscheren.
net zoals ricko met zijn tiet voor een pilskequote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al in gedachten ja
[..]
Heb nu m'n oog laten vallen op een tietenmok en een kamasutra asbak. Zit eraan te denken om een flesje whisky en een pak peuken erbij te doen.. Dan ben ik al klaar. Maar vind peuken wel erg makkelijk
Oh ja! Fuck!quote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
net zoals ricko met zijn tiet voor een pilske
Duidelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is weer de tijd van het jaar ja.
Welke?quote:
Oh. Nee.quote:
Mooie dingen zijn dat! Mijn ex-collega van stage had er ook één en was er altijd super enthousiast over. Liet ook altijd filmpjes ervan zien op YouTube. Dat ding kan echt ontzettend veel.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk is m`n Tyros binnen!
Gewoon.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat! Mijn ex-collega van stage had er ook één en was er altijd super enthousiast over. Liet ook altijd filmpjes ervan zien op YouTube. Dat ding kan echt ontzettend veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |