Dat doet mijn vader alquote:Op woensdag 27 november 2013 01:24 schreef BlueMage het volgende:
Braddie ga gewoon accordeon spelen als 'n echte baas.
Ook gewoon doen man, cajun/zydeco, is ook lekker eten trouwens dan wordt het misschien nog eens wat ipv het "Gyros gyros gyros met Braddie op te Tyros" niveau waar je nu een beetje op blijft hangen.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ook gewoon doen man, cajun/zydeco, is ook lekker eten trouwens dan wordt het misschien nog eens wat ipv het "Gyros gyros gyros met Braddie op te Tyros" niveau waar je nu een beetje op blijft hangen.
waarmee heb je je vinger bezeerd?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:41 schreef Chai het volgende:
Uren wakker gelegen vanwege een zere vinger
Dikke zandkorrel heel ver onder mijn nagel gekregen, in dat levende gedeelte zeg maarquote:Op woensdag 27 november 2013 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarmee heb je je vinger bezeerd?
oh ja, dat kan wel vrij irritant zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke zandkorrel heel ver onder mijn nagel gekregen, in dat levende gedeelte zeg maarMaar wel redelijk pijnloos weg gekregen. Hele middag nergens meer last van gehad.
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
Kutzooi. Vanmorgen moeten rennen voor de trein, fluitje ging terwijl ik de roltrap op liep en vadsig wijf met koffer stond lekkker breed links met koffer naast zich, dus wilde haar een beetje opzei schuiven en dat is gelukt, maar ze stapte wel erg apart weg. Weet nou niet of het goed is gegaan of dat ze op haar bek ging..
Wel de trein gehaald
daarom neem ik altijd portofoon mee als ik met de trein ga. kan ik even contact opnemen met treinpersoneel en hoef ik niet te rennenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
Kutzooi. Vanmorgen moeten rennen voor de trein, fluitje ging terwijl ik de roltrap op liep en vadsig wijf met koffer stond lekkker breed links met koffer naast zich, dus wilde haar een beetje opzei schuiven en dat is gelukt, maar ze stapte wel erg apart weg. Weet nou niet of het goed is gegaan of dat ze op haar bek ging..
Wel de trein gehaald
Baas.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom neem ik altijd portofoon mee als ik met de trein ga. kan ik even contact opnemen met treinpersoneel en hoef ik niet te rennen
En dan moet de trein een paar stationnetjes overslaan om volgens de dienstregeling te blijven rijden?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom neem ik altijd portofoon mee als ik met de trein ga. kan ik even contact opnemen met treinpersoneel en hoef ik niet te rennen
1 station is genoeg. vaak staan treinen te utrecht cs enkele minuten stil dus die vertraging ben je zo weer kwijtquote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan moet de trein een paar stationnetjes overslaan om volgens de dienstregeling te blijven rijden?
Bijv. Seks met Ambi/stimo/etc. zonder condoomquote:
dat kun je ook als ze niet gevallen isquote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Baas.
Filmen ze eigenlijk ook de trappen? Als ze achterover is gevallen en haar hoofd uit elkaar is gesplatterd op een rand van de roltrap moet ik mn dreads afknippen om nooit meer herkend te worden.
Watquote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke zandkorrel heel ver onder mijn nagel gekregen, in dat levende gedeelte zeg maarMaar wel redelijk pijnloos weg gekregen. Hele middag nergens meer last van gehad.
Nee die is allang weg, maar er zit een soort wond daardoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watwakker liggen van een zandkorrel onder je nagel. Moet niet gekker worden.
Nagelleven penetrerende zandkorrels ook altijdquote:Op woensdag 27 november 2013 09:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die is allang weg, maar er zit een soort wond daardoor.
#yolo toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijv. Seks met Ambi/stimo/etc. zonder condoom
als mensen er yolo bij roepen is het altijd domquote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar is de grens tussen yolo en ontzettend dom?
Haha dit iddquote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar is de grens tussen yolo en ontzettend dom?
Klinkt idd echt als zo'n autistje die denkt aandacht te krijgen van haar door zich als een klein kind te gedragen.. de teringquote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef Chai het volgende:
WGR / Collega heeft geen respect voor mij
Autistische collega vindt TS leuk, maar begrijpt haar niet.
beetje de klootzak uithangen dus. Bitches like klootzakkenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt idd echt als zo'n autistje die denkt aandacht te krijgen van haar door zich als een klein kind te gedragen.. de tering
Maar wel op een volwassen manier en niet op het niveau dennis the menacequote:Op woensdag 27 november 2013 09:57 schreef wise het volgende:
[..]
beetje de klootzak uithangen dus. Bitches like klootzakken
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel op een volwassen manier en niet op het niveau dennis the menace
ff proberen het weekendquote:
fu hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 10:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met chocoladesigaretten werkt dat niet
Nicequote:Op woensdag 27 november 2013 10:16 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
also,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb Wrecking Ball trouwens net geluisterd n.a.v. dit filmpje:
Die dude is echt masterlijk.
Ik vind het trouwens niet eens zo'n heel slecht nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |