Ik had toen 300G voor real money cash gekocht zodat ik die quests kon doen en die netherdrake kon kopen, zo vet vond ik hem.quote:
Haha sick.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had toen 300G voor real money cash gekocht zodat ik die quests kon doen en die netherdrake kon kopen, zo vet vond ik hem.
Hahaha.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha sick.![]()
Ik had meteen een emulator gedownload zodat ik localhost een beetje met die draak kon vliegen, gewoon voor nop en zonder te levelen enzo. Later ook met je broertje of een vriend erbij op LAN, lekker auti in je tweepersoons World of Warcraft met cheats. Alle gear aantrekken en alle spells etc, en noclippen door Onyxia's Lair.
Ohhh, wat een tijden man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.Dat is best wel slim op zich.
Ik speelde ook een halfjaar op een private server, daarna een tijdje op funservers. Bij één zo'n funservers had je van die speciale monsterlijke gear waarvoor je moest donaten, weg ¤ 300,-.Daarna nog een halfjaartje op official met een maatje.
Die funservers waren altijd wel leuk op zich. Ging ik met mijn buurjongen spelen en ik moest hem dan altijd levelen en shit. Dagen en nachten werden daaraan verspild.
Shit man, je laat het wel depressief klinken. Wats met jou.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ohhh, wat een tijden man.De hele zomer van 2006 weggespeeld op de Russische Rivera PvP-server. Want ja, wat moest je anders.
Bloedheet op zolder. Buiten het geluid van grasmaaiers, sprinklers en barbequende buren. Binnen het geschreeuw van Murlocs en het geblaas van ventilatoren die op volle toeren draaien. Verwaaide AXE Pulse lucht tegen het zweten. Pakken ijsthee die omvallen, computers die uitvallen. De hamster die los in de kamer loopt. Restjes ovenfriet onder het bureau. Dag, nacht. Omgekeerd. Slapen zonder tandenpoetsen zodat je ouders niet wakkerworden. Het leven van een kankermuis.
Voor dat bedrag kan je beter gewoon winkels af gaan struinen op zoek naar leuke zooi ipv specifieke dingen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
Hey weet iemand hier leuke ideeën voor wat sinterklaascadeaus van rond de 5 euro per cadeau?
We doen met vrienden zo'n sinterklaasspel en daar heb ik nog 4 flut cadeaus voor nodig. Of grappig, of geil, of dom, of leuk, of mooi. IETS.
Mja maar wil niet met van die saaie shit aankomen zoals een doos kaarsen of voorraad aanstekers ofzo. Wel wat hilarische of leuke shit, want je kan ook cadeaus van elkaar gaan afpakken en dan moet er wel wat fatsoenlijks liggen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan je beter gewoon winkels af gaan struinen op zoek naar leuke zooi ipv specifieke dingen.
kost een pakje sigaretten tegenwoordig niet rond de 5 euro?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja maar wil niet met van die saaie shit aankomen zoals een doos kaarsen of voorraad aanstekers ofzo. Wel wat hilarische of leuke shit, want je kan ook cadeaus van elkaar gaan afpakken en dan moet er wel wat fatsoenlijks liggen, natuurlijk.
Ah jij vindt toch wel iets beters joh? :p Mijn tantes verzamelen ieder jaar gelukkig de cadeaus voor dat spel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja maar wil niet met van die saaie shit aankomen zoals een doos kaarsen of voorraad aanstekers ofzo. Wel wat hilarische of leuke shit, want je kan ook cadeaus van elkaar gaan afpakken en dan moet er wel wat fatsoenlijks liggen, natuurlijk.
Gewoon een paar flessen wijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al in gedachten jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kost een pakje sigaretten tegenwoordig niet rond de 5 euro?
Heb nu m'n oog laten vallen op een tietenmok en een kamasutra asbak. Zit eraan te denken om een flesje whisky en een pak peuken erbij te doen.. Dan ben ik al klaar. Maar vind peuken wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah jij vindt toch wel iets beters joh? :p Mijn tantes verzamelen ieder jaar gelukkig de cadeaus voor dat spel.
Je ziet er een stuk beter uit zonder bril. Nu nog wat aan dat bosje onkruid doen en dat kwabje wegwerken en wie weet krijgen we dan ineens dit:quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk is m`n Tyros binnen!
Dat kwabje ben ik aan het wegwerken (er is al 7kg af) en dat haar.. sja, ik ga over een paar dagen naar de kapper dus wie weetquote:Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je ziet er een stuk beter uit zonder bril. Nu nog wat aan dat bosje onkruid doen en dat kwabje wegwerken en wie weet krijgen we dan ineens dit:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm Macklemore zou je goed staan Brad
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 27 november 2013 00:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kloon
Opscheren
Jij mag ook wel iets scheren.. Wegscheren.
net zoals ricko met zijn tiet voor een pilskequote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al in gedachten ja
[..]
Heb nu m'n oog laten vallen op een tietenmok en een kamasutra asbak. Zit eraan te denken om een flesje whisky en een pak peuken erbij te doen.. Dan ben ik al klaar. Maar vind peuken wel erg makkelijk
Oh ja! Fuck!quote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
net zoals ricko met zijn tiet voor een pilske
Duidelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is weer de tijd van het jaar ja.
Welke?quote:
Oh. Nee.quote:
Mooie dingen zijn dat! Mijn ex-collega van stage had er ook één en was er altijd super enthousiast over. Liet ook altijd filmpjes ervan zien op YouTube. Dat ding kan echt ontzettend veel.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk is m`n Tyros binnen!
Gewoon.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat! Mijn ex-collega van stage had er ook één en was er altijd super enthousiast over. Liet ook altijd filmpjes ervan zien op YouTube. Dat ding kan echt ontzettend veel.
Dj Barry en zijn Orgel.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net even een kort filmpje opgenomen, moet nog even wat aan de kleuren doen
Het kan altijd beter gozer. Heb je al een geluidskaart zodat je het geluid op hoge kwaliteit kan exporteren en zodoende kan samenvoegen met een filmpje?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net even een kort filmpje opgenomen, moet nog even wat aan de kleuren doen
Heb een geluidskaart, kan ook via m`n camera opnemen, maar dan moet ik de keuze maken.. of mono maar wél direct het geluid van de tyros óf *stereo* maar met de onboard mics van de camera en dus bij geluiden..quote:Op woensdag 27 november 2013 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het kan altijd beter gozer. Heb je al een geluidskaart zodat je het geluid op hoge kwaliteit kan exporteren en zodoende kan samenvoegen met een filmpje?
Succes man. Het is namelijk veel mooier wanneer het geluid helder is. Die mics van de telefoon zijn echt kut.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb een geluidskaart, kan ook via m`n camera opnemen, maar dan moet ik de keuze maken.. of mono maar wél direct het geluid van de tyros óf *stereo* maar met de onboard mics van de camera en dus bij geluiden..
Dus daar ga ik morgen even een oplossing voor bedenken
Klopt, ze missen heel veel laag, en dat is jammerquote:Op woensdag 27 november 2013 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Succes man. Het is namelijk veel mooier wanneer het geluid helder is. Die mics van de telefoon zijn echt kut.
Ok ik ben BlueMage.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:28 schreef jordandiddy het volgende:
[..]
nee vast niet maar ik wou gewoon even gedag zeggen. ik ben ricardo1989
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |